Ook iets wat je kwijt wil?
+83
silly-one
_Lacey_
Bazinga
Burn
June
Krullebol
Roos'
Parel
Mida4you
Pitufo
SDL
Poubelle
Kiekeboe
Thunder
Steep
mzcharlotte
bolus26
Mari
Charles
Esperanza
Burgemeester Nicky
Bimbam
Saga
Snirp
Lot
mii_joyce
La Senza
Mamsie
JustMeDaan
Slakje
Sea of Trees
Chocolate Cookie
SarahKey
Printje
Whiteflower
Suus
Rouge
Twellie
Cow
Kowalski
Tinkebell
Fortissimo
Rush
Ragazza
Luce
VeryCherry
Caramba
Snoopy
MADDIE
Prosecco
Pompoen
xxjojootjexx
ThinkPink
Capt'n Zero
Ilovethe90s
Exogenesis
Lady4
Arwyn
Caroow
Elliot
Paper Crown
Ibbeltje
May
CCC
FireButterfly
Stuiterbal
Elodie
Middleme
Minx
Punk'd
SoGood
Kikou
Suusie
ShallY
Bacio
Parisienne
Marin
sokpop
Taeda
Mom-Of-3
Gympie
Jasmine
Pommes
87 plaatsers
Pagina 3 van 12
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Re: Ook iets wat je kwijt wil?
Goed dat hij de zaken nu al serieus neemt. Het leven is inderdaad niet zo simpel ;-)
Dat hij daarbij het handelen van zijn moeder een beetje betwijfelt is misschien wel goed? Zo vormt hij in ieder geval zijn eigen mening.
Dat hij daarbij het handelen van zijn moeder een beetje betwijfelt is misschien wel goed? Zo vormt hij in ieder geval zijn eigen mening.
Gast- Gast
Ik ben nog steeds niet bevallen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
En je bent nog maar 38 weken zwanger.. Ik weet het, wild eik ook niet horen maar het kan zo zijn dat je nog 4 weken zwanger bent..Caroow schreef:Ik ben nog steeds niet bevallen
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Burnie: Leuk!
PC: Wat een schatje zeg.. Heerlijk serieus inderdaad, haha.
Caroow: Het einde is in zicht! Nog eventjes en dan kun je lekker knuffelen met je mannetje
PC: Wat een schatje zeg.. Heerlijk serieus inderdaad, haha.
Caroow: Het einde is in zicht! Nog eventjes en dan kun je lekker knuffelen met je mannetje
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Paper Crown schreef:En je bent nog maar 38 weken zwanger.. Ik weet het, wild eik ook niet horen maar het kan zo zijn dat je nog 4 weken zwanger bent..Caroow schreef:Ik ben nog steeds niet bevallen
Ik heb al bijna een week bijna niet gegeten, kan niet meer liggen, kan niet te lang zitten.. Nee dat is niet helemaal wat ik wil horen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ja echt vreselijk die laatste loodjes. Erg herkenbaar. Ik kon ook haast niets meer, zelfs zitten en niets doen was teveel..Caroow schreef:Paper Crown schreef:En je bent nog maar 38 weken zwanger.. Ik weet het, wild eik ook niet horen maar het kan zo zijn dat je nog 4 weken zwanger bent..Caroow schreef:Ik ben nog steeds niet bevallen
Ik heb al bijna een week bijna niet gegeten, kan niet meer liggen, kan niet te lang zitten.. Nee dat is niet helemaal wat ik wil horen
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Schatje PC!
Pippa, wat een vervelende ruzie zeg. Stom, hoe zoiets onbenulligs dan kan escaleren. Ik hoop dat jullie het snel weer goedmaken.
Pippa, wat een vervelende ruzie zeg. Stom, hoe zoiets onbenulligs dan kan escaleren. Ik hoop dat jullie het snel weer goedmaken.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil even kwijt dat ik onwijs zin heb in volgende week, want dan ga ik met RYW naar The Killers!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Burn schreef:Dat ik gister echt een hele leuke dag heb gehad! Exogenesis heeft me op sleeptouw genomen! Echt leuk en lief!
Het was vet gezellig! Spierpijn van het lachen
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Oow en ik wil gewoon even kwijt dat ik heel erg blij ben met de Ehv meiden die vriendinnen zijn geworden. Zo bijzonder dat het via hier is gekomen. Zou niet meer zonder ze kunnen/willen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
@Pippa hoe is het nu?
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Kikou schreef:Wauw, Marin, wat een bijzondere ervaring zeg!
ShallY, wat leuk! Heb je er een neefje of een nichtje bij?
Aah wat rot zeg, Pippa! Is er vandaag iets gebeurd of zat hij niet zo lekker in zn vel dat hij zo reageerde? Ik zou ook weggelopen zijn hoor.
Ik heb verder niets bijzonders te melden, behalve dat ik blij ben dat het hier weer mooier weer begint te worden! Dus morgen maar gelijk eens op pad voor nieuwe jurkjes
Een neefje!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Ilovethe90s schreef:@Pippa hoe is het nu?
Goed hoor, het was vannacht weer goed. Niet heel veel gepraat, maar vandaag hele fijne dag gehad !
Gast- Gast
Gelukkig!!!Pippa schreef:Ilovethe90s schreef:@Pippa hoe is het nu?
Goed hoor, het was vannacht weer goed. Niet heel veel gepraat, maar vandaag hele fijne dag gehad !
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Ik wil een paar kilo kwijt. I'm one fatty pirate right now.
Ik ben gewoon slecht met diëten, want ik eet in verhouding te weinig. Ik hou niet van tussendoortjes.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
pff ik merk dat ik nu ff in een negatieve spiraal zit. Wil weer ff happy zijn.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
PC: is dat een slabbetje van Burberry? Echt schattig
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Minx schreef:pff ik merk dat ik nu ff in een negatieve spiraal zit. Wil weer ff happy zijn.
Hoe komt het dat je daarin zit?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik wil ff kwijt dat ik vandaag zo geweldig geholpen met klussen dat ik wel bijna kan janken. Nou ben ik ook echt totaal doodmoe, dus dan kan ik sowieso wel overal om janken. Maar er is zo veel gebeurd! De babykamer is gewoon al bijna af en het is er zo heerlijk fris nu!! Nu moeten de meubels nog en misschien de radiator nog een keer een likje en nog wat andere kleine details maar in weze zouden de meubels er zo in kunnen! En de zolderkamer die logeerkamer is is ook zo'n eind opgeschoten! En dan komende de komende twee weekenden nog meer mensen helpen! Ik krijg echt hulp uit alle hoeken en dat vind ik zo ongelofelijk lief!
Prosecco, je bent een held! Je ging tekeer als een beest met die roller, geweldig! Oreo, je komt hier niet meer maar wie weet lees je het stiekem toch, jij en O. waren super, diehards en de basis voor een mooie kamer is nu zeker gelegd! En mijn zusje leest hier sowieso niet, maar het was heel fijn dat ze de hapjes, drankjes en lunch op zich had genomen en daar ook iets lekkers van heeft gemaakt, echt heel fijn!
Prosecco, je bent een held! Je ging tekeer als een beest met die roller, geweldig! Oreo, je komt hier niet meer maar wie weet lees je het stiekem toch, jij en O. waren super, diehards en de basis voor een mooie kamer is nu zeker gelegd! En mijn zusje leest hier sowieso niet, maar het was heel fijn dat ze de hapjes, drankjes en lunch op zich had genomen en daar ook iets lekkers van heeft gemaakt, echt heel fijn!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
xxjojootjexx schreef:Minx schreef:pff ik merk dat ik nu ff in een negatieve spiraal zit. Wil weer ff happy zijn.
Hoe komt het dat je daarin zit?
geen werk, verveling. Vrienden zitten letterlijk door heel nederland. Elke dag is hetzelfde soms ga ik er wel uit maar ja de meeste mensen werken toch overdag. De stad is gewoon geen klap aan op het moment want koop toch niets. Sportschool is niet verstandig nu. En dan word je gewoon negatief. En zit nu dus weer bij mijn ouders en heb echt het geld voorlopig niet om op mezelf te gaan.
Minx- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:Ik wil ff kwijt dat ik vandaag zo geweldig geholpen met klussen dat ik wel bijna kan janken. Nou ben ik ook echt totaal doodmoe, dus dan kan ik sowieso wel overal om janken. Maar er is zo veel gebeurd! De babykamer is gewoon al bijna af en het is er zo heerlijk fris nu!! Nu moeten de meubels nog en misschien de radiator nog een keer een likje en nog wat andere kleine details maar in weze zouden de meubels er zo in kunnen! En de zolderkamer die logeerkamer is is ook zo'n eind opgeschoten! En dan komende de komende twee weekenden nog meer mensen helpen! Ik krijg echt hulp uit alle hoeken en dat vind ik zo ongelofelijk lief!
Je bent een schat! Ik ben blij dat ik kan helpen. En jank maar lekker een potje, dat heb ik ook al gedaan haha.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
@ Pompoen, wat lief inderdaad dat je zo geholpen bent!! Kan me voorstellen dat je daar emo van wordt hoor!!
@ minx, wat rot!! Kan me voorstellen dat het een negatieve spiraal wordt. Het enige wat je kunt doen is misschien jezelf dwingen om elke dag even naar buiten te gaan om te fietsen of te lopen. zodat je dag in ieder geval even gebroken is.
Ik wil even kwijt dat ik super trots ben op mijn vriend. Hij was in januari zijn baan kwijt (bouw) en gaat morgen beginnen bij een nieuwe baas. Wat echt een unicum is, want de bouw gaat natuurlijk ontzettend slecht!
@ minx, wat rot!! Kan me voorstellen dat het een negatieve spiraal wordt. Het enige wat je kunt doen is misschien jezelf dwingen om elke dag even naar buiten te gaan om te fietsen of te lopen. zodat je dag in ieder geval even gebroken is.
Ik wil even kwijt dat ik super trots ben op mijn vriend. Hij was in januari zijn baan kwijt (bouw) en gaat morgen beginnen bij een nieuwe baas. Wat echt een unicum is, want de bouw gaat natuurlijk ontzettend slecht!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
pompoen je verdient dat ook je bent een schat en hebt zo veel moeten doorstaan. Snap dat je het ff moeilijk had en dat mag. Gewoon lekker laten gaan die tranen.
Minx- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Ilovethe90s schreef:@Pippa hoe is het nu?
Fijn dat weer goed gekomen is!
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil iets kwijt....
» Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
» Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
Pagina 3 van 12
Permissies van dit forum: