Ook iets wat je kwijt wil?
+83
silly-one
_Lacey_
Bazinga
Burn
June
Krullebol
Roos'
Parel
Mida4you
Pitufo
SDL
Poubelle
Kiekeboe
Thunder
Steep
mzcharlotte
bolus26
Mari
Charles
Esperanza
Burgemeester Nicky
Bimbam
Saga
Snirp
Lot
mii_joyce
La Senza
Mamsie
JustMeDaan
Slakje
Sea of Trees
Chocolate Cookie
SarahKey
Printje
Whiteflower
Suus
Rouge
Twellie
Cow
Kowalski
Tinkebell
Fortissimo
Rush
Ragazza
Luce
VeryCherry
Caramba
Snoopy
MADDIE
Prosecco
Pompoen
xxjojootjexx
ThinkPink
Capt'n Zero
Ilovethe90s
Exogenesis
Lady4
Arwyn
Caroow
Elliot
Paper Crown
Ibbeltje
May
CCC
FireButterfly
Stuiterbal
Elodie
Middleme
Minx
Punk'd
SoGood
Kikou
Suusie
ShallY
Bacio
Parisienne
Marin
sokpop
Taeda
Mom-Of-3
Gympie
Jasmine
Pommes
87 plaatsers
Pagina 9 van 12
Pagina 9 van 12 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12
Re: Ook iets wat je kwijt wil?
aah wat leuk en lief
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Wat lief snirp.
Ik ben zenuwachtig voor mijn sollicitatie straks om 15.00 uur
Ik ben zenuwachtig voor mijn sollicitatie straks om 15.00 uur
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Snirp: gefeliciteerd
Charlie
Mari: succes
En ik wil even kwijt dat ik het gezeur van een vriendin over haar werk echt niet snap. De dingen waar ze over klaagt horen nou eenmaal bij het werk en zal alleen nog maar meer worden. En het frustreert dat ze zo klaagt terwijl ik werkloos thuis zit. Heb net al ff een andere vriendin gevraagd en die denkt er hetzelfde over.
Charlie
Mari: succes
En ik wil even kwijt dat ik het gezeur van een vriendin over haar werk echt niet snap. De dingen waar ze over klaagt horen nou eenmaal bij het werk en zal alleen nog maar meer worden. En het frustreert dat ze zo klaagt terwijl ik werkloos thuis zit. Heb net al ff een andere vriendin gevraagd en die denkt er hetzelfde over.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
La Senza schreef:Ok, dan wijkt jullie CAO denk ik af van de wet. Wel lang zeg. Meestal zie je dat alleen bij OT contracten of contracten die langer duren dan een jaar.Caroow schreef:La Senza schreef:2 maanden is ook lang! Wat voor contract zit daaraan vast? OT?Caroow schreef:Slakje schreef:De opzegtermijn in de proefperiode van 6 maanden is 1 week.JustMeDaan schreef:Volgens mij mag je in je proefperiode sowieso zonder enig opzegtermijn ontslagen worden en ontslag nemen.
Dat is een beste proefperiode! Bij ons heeft iedereen een proefperiode van 2 maanden.
Daarna heb je een halfjaarcontract (nouja, nog 4 maanden dus) als Assistent medewerker fastfood
Maar Slakje, jouw proefperiode vind ik helemaal absurd lang.
Denk dat dat wat de standaard is hier in België. Ik had een contract voor onbepaalde duur. Die proefperiode heeft mij al in het voordeel gespeeld, maar nu dus ook in het nadeel.
Veel succes, Mari!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
De vader van mijn vriend is gelukkig weer uit het ziekenhuis!
Gast- Gast
Fijn pippa!
Gefeliciteerd snirp !
Ik baal dat m'n kat al 2 dagen niet thuisgekomen is, normaal komt hij altijd,paar keer per dag terug
Gefeliciteerd snirp !
Ik baal dat m'n kat al 2 dagen niet thuisgekomen is, normaal komt hij altijd,paar keer per dag terug
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben blij dat mijn broer en schoonzus er allebei heel leuk uit gaan zien op de bruiloft!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pommes schreef:June schreef:Pommes schreef:gefeliciteerd snirp, ben ook benieuwd hoe je gevraagd bent.
Wat fijn yaya
Auwtch Zazou.
Ik wil even kwijt dat ik graag wil solliciteren maar er hier is weinig parttime werk te vinden. En hetgeen waar ik al op gesolliciteerd heb, daar hoor ik helemaal niks van. Geen afwijzing niks.
Was je brief wel goed?
Heb er nu 2 weken geleden 6 sollicitaties uitgedaan, en van niks iets gehoord. Was bij een winkel naar binnen gelopen en daar werd gemeld dat van 1 vacature de gesprekken al begonnen waren. Maar dan is een afwijzingsmail o.i.d. toch een kleine moeite, dan weet ik ook waar ik aan toe ben.
Als je van zes bedrijven niets hoort, zou ik echt eens iemand naar je brief laten kijken.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Dit topic komt als geroepen. De vriendin van mijn vader maakte net een onwijs klote opmerking over me waar ik notabene gewoon bij zat. Ik hoorde mijn naam vallen maar kon het niet verstaan omdat ze zich van me af wende. Ik vroeg aan haar wat ze nou precies zei maar ze negeerde me. Mijn zus verstond het wel, die was weer zwaar over de zeik daarom. Weer gezellig.
Stom ktwjf.
Stom ktwjf.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik moet kwijt dat ik vreselijk heb gelachen om deze flash mob:
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
hhahah die is leuk MsCharlotte
Ik wil kwijt dat ik lekker hardgelopen heb, wat sneller dan vorige keer En dat ik straks een gezellige middag ga hebben met de Ehv meiden!
Ik wil kwijt dat ik lekker hardgelopen heb, wat sneller dan vorige keer En dat ik straks een gezellige middag ga hebben met de Ehv meiden!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Whoho! Heeeel tof, die gaat gedeeld worden op fb. Thnx MzCharlotte
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Haha geweldig MzCharlotte! die is echt leuk.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik vind vooral de vriendin van Howard hilarisch.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik wil even kwijt dat ik even erg blij ben! Ik ga dit jaar drie keer op vakantie. Mijn zusje gaat binnenkort een half jaar stage lopen op een grote camping in Zuid Frankrijk (in het animatieteam). Eind april ga ik met N., mijn moeder, stiefvader en zusje's vriend een weekje in een stacaravan daar op de camping. Vervolgens gaan we eind juli daar in de buurt in een grote vakantievilla, met N., mijn moeder, stiefvader, zusje's vriend, mijn andere zusje en haar vriend. Twee weken na terugkomst gaan we 'zelf' nog op vakantie. Vriend, N. en ik gaan met een bevriend stel nog zo'n 10 dagen naar Zuid Frankrijk in een vakantievilla. De laatste vakantie is uiteraard voor eigen rekening, de rest is op uitnodiging van mijn moeder Ja, ik heb heel leuke dingen in het vooruitzicht! Dit doet me goed!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb gesolliciteerd en ik hoop heel erg dat ik er mag komen werken! Ben echt zó klaar met mijn huidige baan. Nou ja, niet zozeer mijn werk, maar mijn baas. Bah, wat een gezeik de laatste tijd.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
mzcharlotte schreef:Ik moet kwijt dat ik vreselijk heb gelachen om deze flash mob:
Haha, geweldig. Heb 'm ook op Facebook geplaatst, leuk.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
ja en wow wat is ze klein! Wist ik al, maar zo klein wist ik niet.Charles schreef:Ik vind vooral de vriendin van Howard hilarisch.
Gast- Gast
De volgende die vraagt of de baby al is geboren krijgt dit sowieso pas te horen als de baby al kan lopen. Als dat kind er is vertel ik het heus wel hoor
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Haha Caroow, herkenbaar! Al is het soms wat vervelend, de meeste bedoelen het goed. al maakt dat de opmerking niet minder vervelend, vooral als je ze tig keer per dag hoort
Mijn nichtje van 11 maanden is net opgenomen. Ze was al 2 dagen aan et spugen rn aan de diarree. Daardoor is ze 2 kilo afgevallen . Ze krijgt nu sondevoeding. Ik vind het zo zielig!
Mijn nichtje van 11 maanden is net opgenomen. Ze was al 2 dagen aan et spugen rn aan de diarree. Daardoor is ze 2 kilo afgevallen . Ze krijgt nu sondevoeding. Ik vind het zo zielig!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Die flash Mob is leuk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Caroow, ben je eigenlijk al bevallen?
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
Pagina 9 van 12 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil iets kwijt....
» Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
» Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
Pagina 9 van 12
Permissies van dit forum: