Ook iets wat je kwijt wil?
+83
silly-one
_Lacey_
Bazinga
Burn
June
Krullebol
Roos'
Parel
Mida4you
Pitufo
SDL
Poubelle
Kiekeboe
Thunder
Steep
mzcharlotte
bolus26
Mari
Charles
Esperanza
Burgemeester Nicky
Bimbam
Saga
Snirp
Lot
mii_joyce
La Senza
Mamsie
JustMeDaan
Slakje
Sea of Trees
Chocolate Cookie
SarahKey
Printje
Whiteflower
Suus
Rouge
Twellie
Cow
Kowalski
Tinkebell
Fortissimo
Rush
Ragazza
Luce
VeryCherry
Caramba
Snoopy
MADDIE
Prosecco
Pompoen
xxjojootjexx
ThinkPink
Capt'n Zero
Ilovethe90s
Exogenesis
Lady4
Arwyn
Caroow
Elliot
Paper Crown
Ibbeltje
May
CCC
FireButterfly
Stuiterbal
Elodie
Middleme
Minx
Punk'd
SoGood
Kikou
Suusie
ShallY
Bacio
Parisienne
Marin
sokpop
Taeda
Mom-Of-3
Gympie
Jasmine
Pommes
87 plaatsers
Pagina 7 van 12
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Re: Ook iets wat je kwijt wil?
Caroow schreef:Slakje schreef:Ik ben ontslagen vandaag. Ik had deze week aangegeven dat ik na de bevalling wilde stoppen met werken en dus hebben ze me ontslagen. Ik vind het helemaal niet erg.
Kan dat zomaar ja? Krijg je wel een uitkering oid?
Ik ga daar morgen voor kijken. Ik zat nog in mijn proefperiode.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Volgens mij mag je in je proefperiode sowieso zonder enig opzegtermijn ontslagen worden en ontslag nemen.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ja hier in NL wel, ik weet niet hoe zoiets in België werkt.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
De opzegtermijn in de proefperiode van 6 maanden is 1 week.JustMeDaan schreef:Volgens mij mag je in je proefperiode sowieso zonder enig opzegtermijn ontslagen worden en ontslag nemen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje schreef:De opzegtermijn in de proefperiode van 6 maanden is 1 week.JustMeDaan schreef:Volgens mij mag je in je proefperiode sowieso zonder enig opzegtermijn ontslagen worden en ontslag nemen.
Dat is een beste proefperiode! Bij ons heeft iedereen een proefperiode van 2 maanden.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ook al ben ik numero UNO, hierdoor wil ik bijna mijn naam veranderen.Taeda schreef:Het zou fijn zijn als de mama's originelere namen kiezen, ik houd het niet meer uit elkaar
Dan mis ik er nog 6 (paste er niet op) en 8x met Mom...
Gelukkig reageert het grootste deel niet actief.
Edit: Met gelukkig, bedoel ik, dan is er minder verwarring. De mama's zijn van harte welkom onder een herkenbare naam (liefst zonder jaartal).
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind je naam sowieso niet heel erg bij je passen Mamsie. Iets te lieflijk, dus ben wel voor een naamswijziging.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Twellie schreef:Ik vind je naam sowieso niet heel erg bij je passen Mamsie. Iets te lieflijk, dus ben wel voor een naamswijziging.
Hahaha naaaa denk t niet. Ben er te veel aan gewend.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
2 maanden is ook lang! Wat voor contract zit daaraan vast? OT?Caroow schreef:Slakje schreef:De opzegtermijn in de proefperiode van 6 maanden is 1 week.JustMeDaan schreef:Volgens mij mag je in je proefperiode sowieso zonder enig opzegtermijn ontslagen worden en ontslag nemen.
Dat is een beste proefperiode! Bij ons heeft iedereen een proefperiode van 2 maanden.
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
La Senza schreef:2 maanden is ook lang! Wat voor contract zit daaraan vast? OT?Caroow schreef:Slakje schreef:De opzegtermijn in de proefperiode van 6 maanden is 1 week.JustMeDaan schreef:Volgens mij mag je in je proefperiode sowieso zonder enig opzegtermijn ontslagen worden en ontslag nemen.
In de horeca is het vrijwel overal twee maanden.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
La Senza schreef:2 maanden is ook lang! Wat voor contract zit daaraan vast? OT?Caroow schreef:Slakje schreef:De opzegtermijn in de proefperiode van 6 maanden is 1 week.JustMeDaan schreef:Volgens mij mag je in je proefperiode sowieso zonder enig opzegtermijn ontslagen worden en ontslag nemen.
Daarna heb je een halfjaarcontract (nouja, nog 4 maanden dus) als Assistent medewerker fastfood
Caroow- Lady Post-a-lot
Lig ik dan, wakker te zijn.. om 6 uur gaat mn wekker voor stage
Verstopte neus, misselijkheid, buikborres en keelpijn van hier tot Tokyo plus wat verhoging ...
Hopelijk kan ik morgen nog net de laatste 6 uur stage van de week lopen, want het leuke weekend bij m'n ouders heb ik ook al af moeten zeggen.. Zag het niet zitten om een reis van 2.5 uur te maken..
En een vriendin die me net even doodleuk verteld een vrienden meer te willen zijn omdat ik zo in een depressie zit en ze dat er niet bij kan hebben.. snap dr wel, maar ben er altijd voor haar geweest, hoe slecht het ook ging, dus dit doet best wel een beetje pijn
En als laatste moet ik dan nog kiezen of we wel of geen pers uitnodigen voor het open gesprek met mede studenten van het MBO en de directrice over de problemen op school. Ze wilde er per se geen pers bij hebben, maar dit is de enige kans om de pers erbij te halen, omdat na dit gesprek al het spannende weg is.. (wordt overigens in samenwerking met een jongeren groep van de SP gedaan). Aan de ene kant positief, zodat ze misschien meer de mate voelt van hoe serieus we zijn en ook op een positieve manier moet handelen en dingen moet toezeggen, aan de andere kant heb ik al gedoe gehad rondom de actie, ben ik aanspreekpunt onder de studenten en dus ontzettend bang dat ik hiermee gedoe krijg... Anderen zeggen dat ze hooguit het gesprek kan weigeren, maar dan kunnen wij als enige het woord doen, zodat het dus negatief in de media komt ... Ik vind het een lastige keuze
En dat houdt me dus allemaal wakker
Leuk nieuws is dat mijn foto's bij m'n ouders bezorgd zijn en dat over 2 weken een hele goeie vriendin komt logeren
welterusten alvast, allemaal!
Verstopte neus, misselijkheid, buikborres en keelpijn van hier tot Tokyo plus wat verhoging ...
Hopelijk kan ik morgen nog net de laatste 6 uur stage van de week lopen, want het leuke weekend bij m'n ouders heb ik ook al af moeten zeggen.. Zag het niet zitten om een reis van 2.5 uur te maken..
En een vriendin die me net even doodleuk verteld een vrienden meer te willen zijn omdat ik zo in een depressie zit en ze dat er niet bij kan hebben.. snap dr wel, maar ben er altijd voor haar geweest, hoe slecht het ook ging, dus dit doet best wel een beetje pijn
En als laatste moet ik dan nog kiezen of we wel of geen pers uitnodigen voor het open gesprek met mede studenten van het MBO en de directrice over de problemen op school. Ze wilde er per se geen pers bij hebben, maar dit is de enige kans om de pers erbij te halen, omdat na dit gesprek al het spannende weg is.. (wordt overigens in samenwerking met een jongeren groep van de SP gedaan). Aan de ene kant positief, zodat ze misschien meer de mate voelt van hoe serieus we zijn en ook op een positieve manier moet handelen en dingen moet toezeggen, aan de andere kant heb ik al gedoe gehad rondom de actie, ben ik aanspreekpunt onder de studenten en dus ontzettend bang dat ik hiermee gedoe krijg... Anderen zeggen dat ze hooguit het gesprek kan weigeren, maar dan kunnen wij als enige het woord doen, zodat het dus negatief in de media komt ... Ik vind het een lastige keuze
En dat houdt me dus allemaal wakker
Leuk nieuws is dat mijn foto's bij m'n ouders bezorgd zijn en dat over 2 weken een hele goeie vriendin komt logeren
welterusten alvast, allemaal!
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Ik wil al een uur naar bed, heb pijn in mijn schouder, maar blijf maar sites verzinnen zodat ik niet hoef af te sluiten. En ik wil nou juist naar bed, zo raar .
Komt omdat ik morgen een late dienst heb, dan hoef ik niet vroeg naar bed van mezelf. Maar zó laat hoeft nou ook weer niet.
Komt omdat ik morgen een late dienst heb, dan hoef ik niet vroeg naar bed van mezelf. Maar zó laat hoeft nou ook weer niet.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ok, dan wijkt jullie CAO denk ik af van de wet. Wel lang zeg. Meestal zie je dat alleen bij OT contracten of contracten die langer duren dan een jaar.Caroow schreef:La Senza schreef:2 maanden is ook lang! Wat voor contract zit daaraan vast? OT?Caroow schreef:Slakje schreef:De opzegtermijn in de proefperiode van 6 maanden is 1 week.JustMeDaan schreef:Volgens mij mag je in je proefperiode sowieso zonder enig opzegtermijn ontslagen worden en ontslag nemen.
Daarna heb je een halfjaarcontract (nouja, nog 4 maanden dus) als Assistent medewerker fastfood
Maar Slakje, jouw proefperiode vind ik helemaal absurd lang.
La Senza- Fluisteraar
Nu begin ik toch aan mezelf te twijfelen hoor, ik heb alweer 5 weken verlof, misschien zeg ik het wel helemaal verkeerd. Ik heb het zo ontzettend vaak uitgelegd aan nieuwe werknemers, maar ik kan het me nu al niet meer herinneren
Caroow- Lady Post-a-lot
Haha zwangerschapsdementie. Ik gooi het er nu nog vaak op en mijn kind is al twee.
La Senza- Fluisteraar
Ik probeerde laatst wordfeud te spelen op een lege koekjes verpakking terwijl mijn telefoon in de prullenbak lag. Als een zwangerschap 11 maanden zou duren zou ik een gevaar voor mezelf vormen, het wordt echt met de dag erger.
Caroow- Lady Post-a-lot
Hahahaha! Briljant!
Ik heb mijn autosleutels een keer in de vriezer gedaan tijdens het opruimen van de boodschappen. Ik heb úren gezocht naar die krengen.
Ik heb mijn autosleutels een keer in de vriezer gedaan tijdens het opruimen van de boodschappen. Ik heb úren gezocht naar die krengen.
La Senza- Fluisteraar
haha zo herkenbaar allemaal!La Senza schreef:Hahahaha! Briljant!
Ik heb een keer de achter deur wagen wijd open laten staan 's nachts. Ik zou hem afsluiten...
Of dan pakte ik een bakje chips en zocht mijn man even later die zak chips. Vond hij dat in de koelkast.
Het ergste was wel een keer dat ik met mijn crocs al in de auto op weg naar mijn werk zat.
Vergeten schoenen aan te doen.
Of voor 1 ding naar de supermarkt lopen en daar aangekomen én vergeten wat dat ene ding ook alweer was én de portomonee vergeten.
Maar nu is het meeste weer goedgekomen
Ik heb te melden dat ik vanaf gisteravond VERLOOFD ben
Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd!!!!
Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd!!!!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Gefeliciteerd Snirp!!
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Gefeliciteerd Snirp!
Hoe ben je gevraagd?
Hoe ben je gevraagd?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Gefeliciteerd Snirp!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Een CAO mag niet in strijd zijn met de wet. En volgens de wet heb je bij een contract voor bepaalde tijd korter dan 2 jaar een proefperiode van maximaal 1 maand. Maar volgens mij weten bedrijven zelf soms amper hoe het precies zit.La Senza schreef:Ok, dan wijkt jullie CAO denk ik af van de wet. Wel lang zeg. Meestal zie je dat alleen bij OT contracten of contracten die langer duren dan een jaar.Caroow schreef:La Senza schreef:2 maanden is ook lang! Wat voor contract zit daaraan vast? OT?Caroow schreef:Slakje schreef:De opzegtermijn in de proefperiode van 6 maanden is 1 week.JustMeDaan schreef:Volgens mij mag je in je proefperiode sowieso zonder enig opzegtermijn ontslagen worden en ontslag nemen.
Maar Slakje, jouw proefperiode vind ik helemaal absurd lang.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
O en Snirp, gefeliciteerd!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil iets kwijt....
» Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
» Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
Pagina 7 van 12
Permissies van dit forum: