Kinderarts dan maar?
+41
Liadan
Jazzlyn
shadow
Parisienne
Sea of Trees
Snoes
Supertalentje
SarahKey
Sun88
Lejow
Elmo
tweeling
Puggle
Coco
Steep
Tania
Charles
loesje
Parel
bolus26
xxjojootjexx
Linda
Thunder
Slakje
_Lana_
Twellie
Star007
Viva
Floor
Ayla
PapillonRose
meisjesmama
piene1983
CCC
Sylvana
Schism
Printje
Limburg85
Teddyaapje
Luce
Paper Crown
45 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Kinderarts dan maar?
Paper Crown schreef:Ayla schreef:Hoelaat krijgt hij dan vanavond/vannacht weer een fles? Of slaapt hij als hij nu 150+5 krijgt door tot die +-4 uur van vanmorgen?
Om 22:00 krijgt hij 150 idd en dan slaapt hij tot 04:00/05:00
Waarom zou die 150cc niet mogen van het cb. N is 6 weken en krijgt dat sinds gisteren ook.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hij hikt elke dag wel even maar ruikt niet zuur. Zou hij zuur moeten ruiken omdat hij spuugt? Of moet zijn mondje ruiken? Want zijn mondje ruikt lekker.. Haha naar baby!Ayla schreef:Als hij niet veel hikt en zuur ruikt lijkt het me niet. Hij huilt ook niet opvallend meer als hij plat ligt?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Omdat die trol mijn kind te dik vindt.Printje schreef:Paper Crown schreef:Ayla schreef:Hoelaat krijgt hij dan vanavond/vannacht weer een fles? Of slaapt hij als hij nu 150+5 krijgt door tot die +-4 uur van vanmorgen?
Om 22:00 krijgt hij 150 idd en dan slaapt hij tot 04:00/05:00
Waarom zou die 150cc niet mogen van het cb. N is 6 weken en krijgt dat sinds gisteren ook.
Hahaha ow ja die trol, hoe kan ik haar vergeten na je eerdere topic.
Wat weegt jouw mannetje dan?
Wat weegt jouw mannetje dan?
Printje- Lady Post-a-lot
Er hing om Elena gewoon een zuur kots luchtje haha, niet alleen uit haar mondje. Ben ook wel benieuwd wat hij nu weegt.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Als hij er zo nog niet uit ziet is ie nog niet te dik Haha Elena was echt bol, jeetje.
Laatst aangepast door Ayla op wo 6 maa 2013 - 8:37; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla- Kletskop
Maandag woog hij 6120gram haha! Hij is echt een beertje hoor!
Wat een mooi meisje is Elena!!!
Haha geweldig RL woog zoveel (ongeveer) met 3mnd. Lekkere vent!
Ik heb geen tips voor je wat betreft de voeding. Wellicht kan een kinderarts je wel verder helpen ja...
Ik heb geen tips voor je wat betreft de voeding. Wellicht kan een kinderarts je wel verder helpen ja...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik vind het op de foto reuze meevallen hoor haha.
Wat woog hij ook alweer bij de geboorte en de eerste afspraak bij het cb
Wat woog hij ook alweer bij de geboorte en de eerste afspraak bij het cb
Printje- Lady Post-a-lot
Ja maak dat de kat wijs... Vooral die onderste foto is mooi he haha. Ben uiteraard wel apetrots op mijn mooie bolle dochter! Heb wel een mooie van laatst, zie je ook dat ze minder bol isPaper Crown schreef:Wat een mooi meisje is Elena!!!
Laatst aangepast door Ayla op wo 6 maa 2013 - 8:36; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla- Kletskop
Ik denk dat het verborgen reflux zou kunnen zijn, maar ik denk dat hij ook zo huilt omdat hij overprikkeld is. Hij slaapt heel weinig natuurlijk en waarschijnlijk is hij dus hartstikke moe en huilt hij ook daarom.
Gast- Gast
Ik vind J. op de foto trouwens ook niet extreem bol hoor, alle baby's (uitzonderingen daargelaten) zijn toch dik? Dat is normaal als je eet en niet veel beweegt.
Ayla- Kletskop
Ayla, op die bovenste springen haar oogjes er echt uit, heel mooi.
Die onderste is ze echt een bol boosje. En je laatste foto, een prachtig peutertje!
Die onderste is ze echt een bol boosje. En je laatste foto, een prachtig peutertje!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Dankje Viva! Toen vond ik haar niet dik, nu zie ik het verschil wel haha. Liefde maakt blind he
Ayla- Kletskop
D. was precies zoals J.ulian wat betreft het eten. Ik zat op een gegeven moment ook met mijn handen in het haar en kon niet wachten tot ze 4 maanden oud zou zijn, want dan kon ik haar een fruithapje of groentehapje erbij geven. Ik heb niet echt tips eigenlijk, alleen dat je je niet te druk moet maken, als je af en toe wat meer geeft dan het geadviseerde aantal schepjes. Deed ik ook ( best vaak ) en ze is er niet dood aan gegaan. Wel is ze best een flinkerd, maar heeft geen overgewicht hoor
edit: D. had overigens wel reflux bleek met een maand of 2/3 . Daar heeft ze toen ook medicatie voor gekregen tot ze 11 maanden oud was. Het ( wat ik denk) honger hebben werd niet heel veel minder na het gebruik van medicatie , maar het huilen gelukkig wel!
edit: D. had overigens wel reflux bleek met een maand of 2/3 . Daar heeft ze toen ook medicatie voor gekregen tot ze 11 maanden oud was. Het ( wat ik denk) honger hebben werd niet heel veel minder na het gebruik van medicatie , maar het huilen gelukkig wel!
Laatst aangepast door Star007 op wo 27 feb 2013 - 10:15; in totaal 1 keer bewerkt
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Persoonlijk zou ik niet snel aan allerlei problemen denken, maar er gewoon vanuit gaan dat je een hongerig kind hebt. Toen mijn dochter twee maanden was, dronk ze wel anderhalve liter borstvoeding op een dag. Later had ze ook niet genoeg aan een liter kunstvoeding en nu heeft ze niet genoeg aan het normale eetschema van een net-eenjarige en ook niet genoeg aan een liter drinken per dag. Ze klokt zo meerdere malen per dag even 300cc diksap weg.
En persoonlijk zou ik ook gewoon toegeven aan de honger van je zoon en meer geven, al weet ik dat dat tegen de adviezen van het consultatiebureau in gaat. Maar ik denk gewoon dat de natuur dat soort dingen wel regelt en als het echt zo slecht was voor een kind om meer dan een liter per dag te drinken, dat een kind dat gewoon niet zou doen. En het evrschil tussen borstvoeding (mag wel onbeperkt) en kunstvoeding (één liter) snap ik hierin ook niet zo. Want het gaat om het vocht dat door de nieren gaat en daarin doet borstvoeding niet onder voor kunstvoeding.
En persoonlijk zou ik ook gewoon toegeven aan de honger van je zoon en meer geven, al weet ik dat dat tegen de adviezen van het consultatiebureau in gaat. Maar ik denk gewoon dat de natuur dat soort dingen wel regelt en als het echt zo slecht was voor een kind om meer dan een liter per dag te drinken, dat een kind dat gewoon niet zou doen. En het evrschil tussen borstvoeding (mag wel onbeperkt) en kunstvoeding (één liter) snap ik hierin ook niet zo. Want het gaat om het vocht dat door de nieren gaat en daarin doet borstvoeding niet onder voor kunstvoeding.
Laatst aangepast door Twellie op wo 27 feb 2013 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik heb een speen van difrax en daar zit het gaatje bovenop ipv voorop wat extra moeite kost.
Maar kan het niet zien dat het komen doordat hij weinig slaapt en moe is?
Maar kan het niet zien dat het komen doordat hij weinig slaapt en moe is?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Teddyaapje schreef:Geen ervaring met kunstvoeding dus dit probleem ken ik niet. Misschien kun je donor borstvoeding geven? Dat mag onbeperkt.
Dit vind ik nog niet eens zo'n slecht idee.
Maar ik zou voor ik zoiets zou overwegen wel willen weten hoe het komt dat ie zo onrustig en hongerig is.
Slaapt ie trouwens ook niet meer in bijv. een draagdoek? Dat heeft hier in huis voor heel veel rust gezorgd.
Gast- Gast
Opzich ben ik niet zo van het rommelen met de hoeveelheden, maar dit is toch wel heel lastig!
Zou je niet meer water in het flesje kunnen doen, met minder schepjes?
Dan is hij misschien wat verzadigder.
Het is wel een heeeeeel mooi en schattig bolletje trouwens!!
Veel succes!!
Zou je niet meer water in het flesje kunnen doen, met minder schepjes?
Dan is hij misschien wat verzadigder.
Het is wel een heeeeeel mooi en schattig bolletje trouwens!!
Veel succes!!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik gaf Louise ook wel eens teveel, hoor, omdat ze nog honger had, soms enkele dagen na elkaar. Denk niet dat het veel kwaad kan.
Ik maakte ook wel eens fopflesjes; maar een klein aantal schepjes en aangevuld met jbpm.
Ik maakte ook wel eens fopflesjes; maar een klein aantal schepjes en aangevuld met jbpm.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Serieus PC, hij lijkt op mijn S. als babytje!! Grappig om te zien.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Hoe weet je eigenlijk dat donor-borstvoeding ziektekiemvrij is?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Twellie schreef:Persoonlijk zou ik niet snel aan allerlei problemen denken, maar er gewoon vanuit gaan dat je een hongerig kind hebt. Toen mijn dochter twee maanden was, dronk ze wel anderhalve liter borstvoeding op een dag. Later had ze ook niet genoeg aan een liter kunstvoeding en nu heeft ze niet genoeg aan het normale eetschema van een net-eenjarige en ook niet genoeg aan een liter drinken per dag. Ze klokt zo meerdere malen per dag even 300cc diksap weg.
Even over het dikgedrukte. Het ligt aan de koemelkeiwitten die in flesvoeding zit. Teveel daarvan is slecht voor de nieren. Het heeft dus niks met het vocht te maken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Een donor wordt uitvoerig getest voor ze donor melk mag geven, daarnaast dient ze zich aan allerlei voorschriften te houden om de veiligheid te waarborgen.Twellie schreef:Hoe weet je eigenlijk dat donor-borstvoeding ziektekiemvrij is?
Daarnaast kun je er vanuit gaan dat alle donormelk moeders dat ook naleven omdat de enige reden dat ze doneren is omdat ze andere moeders en baby's willen helpen.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» naar de kinderarts-eeg
» uitslag kinderarts
» voeding voor of na bezoek kinderarts?
» Je zou maar zo bevallen...
» Nog maar 1....
» uitslag kinderarts