Dilemma computer
+4
Pommes
Fortissimo
Lonely Goatherd
Shisha
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dilemma computer
Waar hebben jullie de computer staan?
Die van ons staat momenteel in de woonkamer. We hebben een vrij groot computermeubel dus deze neemt best veel ruimte in beslag. Nu willen we binnenkort dus de box gaan neerzetten maar dan moet er dus ruimte gemaakt worden en hebben we het er over gehad om de computer naar boven te doen. Op die manier kunnen we gelijk de zithoek wat ruimer maken, eventueel nog een 2zits erbij en het brengt wat meer rust (man wil nog wel eens uitschieten tegen de pc als het niet lukt).
Maar nu lijkt mij dat zo ongezellig! Mijn man zit best wel veel voor de pc. Hij speelt graag games en dan met name 's avonds. Ik zit dan meestal tv te kijken of ik lees een boek. Ondanks dat hij met een koptelefoon opzit praten we ondertussen nog wel aardig wat. We pakken drinken voor elkaar en als hij naar de wc moet komt hij langs de bank en dan komt hij altijd even een kusje geven, over de buik wrijven en tegen de buik praten, even knuffelen etc. Als hij dan boven zit zien en spreken we elkaar dus een hele avond niet.
Mijn man zegt dat hij dan maar minder moet gamen maar hij houdt niet van tv kijken (volgens hem is er nooit wat leuks op en als er dan eens wat is ergert hij zich aan de reclame die iedere 15min komt) en niet van lezen dus dat zie ik eigenlijk nog niet zo snel gebeuren. En ik zit er ook niet op te wachten dat hij dan naast mij op de bank zit terwijl hij zich verveelt en eigenlijk liever aan het gamen is. Maar ik zit ook niet te wachten op een man die zichzelf iedere avond op de computerkamer opsluit.
Aan de andere kant vraag ik mij af hoeveel tijd daar straks nog voor is als die kleine er is. Kortom, ik weet het dus niet. Hoe hebben jullie het en wat zijn jullie ervaringen?
Die van ons staat momenteel in de woonkamer. We hebben een vrij groot computermeubel dus deze neemt best veel ruimte in beslag. Nu willen we binnenkort dus de box gaan neerzetten maar dan moet er dus ruimte gemaakt worden en hebben we het er over gehad om de computer naar boven te doen. Op die manier kunnen we gelijk de zithoek wat ruimer maken, eventueel nog een 2zits erbij en het brengt wat meer rust (man wil nog wel eens uitschieten tegen de pc als het niet lukt).
Maar nu lijkt mij dat zo ongezellig! Mijn man zit best wel veel voor de pc. Hij speelt graag games en dan met name 's avonds. Ik zit dan meestal tv te kijken of ik lees een boek. Ondanks dat hij met een koptelefoon opzit praten we ondertussen nog wel aardig wat. We pakken drinken voor elkaar en als hij naar de wc moet komt hij langs de bank en dan komt hij altijd even een kusje geven, over de buik wrijven en tegen de buik praten, even knuffelen etc. Als hij dan boven zit zien en spreken we elkaar dus een hele avond niet.
Mijn man zegt dat hij dan maar minder moet gamen maar hij houdt niet van tv kijken (volgens hem is er nooit wat leuks op en als er dan eens wat is ergert hij zich aan de reclame die iedere 15min komt) en niet van lezen dus dat zie ik eigenlijk nog niet zo snel gebeuren. En ik zit er ook niet op te wachten dat hij dan naast mij op de bank zit terwijl hij zich verveelt en eigenlijk liever aan het gamen is. Maar ik zit ook niet te wachten op een man die zichzelf iedere avond op de computerkamer opsluit.
Aan de andere kant vraag ik mij af hoeveel tijd daar straks nog voor is als die kleine er is. Kortom, ik weet het dus niet. Hoe hebben jullie het en wat zijn jullie ervaringen?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Dilemma computer
Ik zou in jullie geval gaan voor een laptop, zodat hij gewoon aan de eettafel kan zitten. Maar goed, eentje die geschikt is voor games is wel vrij prijzig geloof ik, dat geld moet je ook maar net hebben.
Computer boven lijkt me inderdaad echt niet fijn. Wij hebben alleen een laptop en een iPad, maar mijn man gamet dan ook niet.
Computer boven lijkt me inderdaad echt niet fijn. Wij hebben alleen een laptop en een iPad, maar mijn man gamet dan ook niet.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik zou inderdaad voor een laptop gaan!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wij hebben twee klein laptopjes en die staan gewoon in de kast.
Voorheen hadden we een grotere en die stond altijd op de eetkamertafel. Ben wel blij dat we daar vanaf zijn.
Voor we kindjes hadden stond de PC wel boven en dat vond ik toch ook wel prettig.
Maar wij gamen niet. Mijn man hooguit een keer voetbal op de PS2.
Voorheen hadden we een grotere en die stond altijd op de eetkamertafel. Ben wel blij dat we daar vanaf zijn.
Voor we kindjes hadden stond de PC wel boven en dat vond ik toch ook wel prettig.
Maar wij gamen niet. Mijn man hooguit een keer voetbal op de PS2.
Gast- Gast
Mijn man speelt op zijn telefoon nu regelmatig games.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Mijn man vond een comp in de kamer ook niet mooi, vandaar dat wij toendertijd voor een laptop hebben gekozen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend gamed ook boven helaas. We hebben een laptop beneden, die wordt gewoon voor internetten gebruikt. Maar deze is dus niet geschikt voor zwaardere spellen. Best ongezellig dus soms. Ik wil dus eigenlijk ook niet dat hij teveel uurtjes boven maakt.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben de computer op een klein bureau in de woonkamer staan. Mijn vriend zit er vaak 's avonds achter en ik ben echt blij dat hij dan gewoon bij me in de buurt is zeg maar. Vaak zit ik 's avonds te haken of op mijn laptop. Zo zijn we allebei met iets bezig, maar wel bij elkaar.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Laptop zat ik ook al aan te denken maar dat zit er financieel nog niet in voorlopig. Al helemaal geen game laptop want die zijn behoorlijk prijzig! De spellen die mijn man speelt gaan soms al moeizaam op de pc.
Maar misschien dat we dan de pc gewoon naar boven doen en dan maar gaan sparen voor een laptop. Ik ga overleggen wat hij daar van vindt.
Maar misschien dat we dan de pc gewoon naar boven doen en dan maar gaan sparen voor een laptop. Ik ga overleggen wat hij daar van vindt.
Shisha- Ratel
Maar hij geeft toch zelf aan wel minder te willen gaan gamen? Dan moet hij ook zelf maar iets anders 'te doen' bedenken.
Mijn vriend zit trouwens ook boven met zijn DJ-spullen. Heerlijk rustig!
Mijn vriend zit trouwens ook boven met zijn DJ-spullen. Heerlijk rustig!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Is ook wel zo Rush. En als het een paar avonden per week zijn is het ook niet zo erg natuurlijk. Anders gaan we het maar gewoon proberen en we zien het wel.
Shisha- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: