Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Minx zo 24 feb 2013 - 1:38

klinkt goed toet smile

@kiek jammer zeg

ik ben gister weer eens wezen stappen nou inderdaad op gebied van mannen net wat ik dacht alles is oud en gerimpeld of is met van alles anders bezig. Niet dat ik echt op zoek was hoor. Maar dacht een beetje kijken kan geen kwaad. De vriendin waar ik mee was had wel een of andere sukkel achter zich aan. En een of andere kerel heeft mij 6 keer verteld dat hij mijn vader al heel lang kende.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra zo 24 feb 2013 - 1:56

Klinkt goed Toet!

Kiekeboe, ik snap zijn reactie op zich wel. Hij kan natuurlijk niet zeggen wanneer hij weer bij jou in de buurt is. Misschien pas over een maand, of nog langer. Ik snap dan wel dat hij zoiets zegt, zeker omdat jullie elkaar nog maar één keer hebben gezien. Maar het feit dat hij je heeft toegevoegd op facebook is wel positief. Misschien appt hij je wel weer als hij weer in de stad is, en dan kan je altijd nog afspreken.
Ik had gisteren geen date. Caro als het goed is vandaag wel. Ik ben benieuwd!!

Esperanza, blegh, wat een rotgevoel. Je kan het laten gaan, maar aan de andere kant kan jij ook nog één keer initiatief nemen voor een tweede date. Er komen nu natuurlijk nog geen gevoelens bij kijken, en hoe langer je elkaar niet ziet, dan neemt het enthousiasme ook af.

Minx, klinkt niet echt als een leuke avond.

Ik voel me weer eens rot over mijn date. We hebben donderdag een hele fijne avond en nacht gehad. Ook uitgesproken dat we elkaar leuk vinden. Maar hij heeft ook aangegeven dat hij vrij egoïstisch is wat betreft tijd indelen. Toen heb ik gezegd dat ik dat respecteer, maar dat ik wel hoop dat hij zo af en toe tijd voor mij kan vrijmaken. En nu heb ik alweer 1,5e dag niks gehoord. Ik heb genoeg initiatief genomen en gezegd hoe ik me er over voel. Nu is het zijn beurt. Ik ga dan ook niets meer sturen. En hou in mijn achterhoofd dat het misschien wel klaar is. Vorige week hadden we ook zo een dingetje, voelde ik me ook rot, en dat bleek ten onrechte. Maar ik heb geen zin om dit elke week te voelen.
Ik denk niet dat het hem alleen om de sex te doen was. Maar goed, ik schat mensen wel vaker verkeerd in. Ik weet het gewoon even niet meer. Date-topic 2 - Pagina 3 1270000679 Klinkt heel dramatisch, haha, maar dat is het ook weer niet. Ik lig ook ziek op de bank, dus ik begrijp wel wat Esperanza zegt over dat nadenken.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 24 feb 2013 - 2:00

Kiek, wat tegenstrijdig zeg. Ik zou het niet gelijk afkappen, maar deze week even aankijken hoe het contact loopt. En desnoods op een gegeven moment maar open kaart spelen en dan weet je daarna waarschijnlijk zeker of hij wel of niet voldoende interesse in je heeft.

Esperanza, ik denk eerlijk gezegd dat hij zijn interesse kwijt is geraakt in je. Jammer, maar ik zou niet aansturen op een tweede date.

Toet, wat leuk! Hebben jullie vannacht ook weer gezoend?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  sokpop zo 24 feb 2013 - 2:06

Kiekeboe dat is inderdaad wel een bijzondere mail terug.

Toet wat een leuk bericht, mooi dat het gezellig was.

Esperanza ik zou denk ik maar op mijn gevoel afgaan en het bij hem laten liggen.

Mijn date dinsdag was wel gezellig maar daar blijft het denk ik ook bij. Heb ook niets meer van hem gehoord en zelf ook niet echt de behoefte om iets te laten horen. Vond vooral het idee dat ik een date had spannend geloof ik. Nu ben ik met een andere man aan het appen en daar ga ik volgende week zondag wat mee drinken, dus de volgende date staat alweer op de planning.

Gisteren wezen stappen maar weinig succes. Er was wel een man die naar mij toe kwam en vroeg wanneer heb jij voor het laatst gezoend? En vervolgens zei we kunnen nu wel even. Ik heb overgeslagen.
sokpop
sokpop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet zo 24 feb 2013 - 2:09

Lady4 schreef:

Toet, wat leuk! Hebben jullie vannacht ook weer gezoend?

Ja :cheering:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Minx zo 24 feb 2013 - 2:33

Carra schreef:

Minx, klinkt niet echt als een leuke avond.


Verder was het echt een topavond hoor, ik heb me echt kapot gelachen. Die mannen snapten er totaal niets van. Was gewoon ff lekker om er weer uit te zijn. Gezellig met allerlei mensen. Maar qua mannen nee. Scheelt dat ik daar ook niet voor uit ging. Ging ff wat drinken met een vriendin en zou het niet te laat maken. Was uiteindelijk om kwart over 4 thuis.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 24 feb 2013 - 3:09

Haha ik heb die mail van Kiekeboes date ook gelezen en hij was echt erg idd! Laughing Triest figuur. Balen van R., ik zou het even op zijn beloop laten denk ik en kijken of je bijv. deze week nog iets van hem hoort. En idd maar niet op hem gaan wachten, maar je ogen goed open houden voor een leuk exemplaar uit eigen stad!

Esperanza, wat jammer! Het lijkt er idd op dat ie niet meer zo enthousiast is en ik denk dat ik zelf ook niet meer over een date zou beginnen als ik jou was. Balen!

Carra, ooh zo irritant hè, dat onzekere gevoel steeds. Op deze manier kun je je eigen gevoelens ook niet echt blootgeven ofzo, je blijft toch een soort muur om je zelf heen houden uit zelfbescherming. Moet idd niet te lang duren, want daar word je niet blij van. Als t toch te lang duurt, zou ik wel echt om duidelijkheid vragen en zeggen dat je dit zo niet trekt.

Leuk, Toetje!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 24 feb 2013 - 4:35

Leuk Toet! Very Happy

Esperanza, ben het met de rest eens, denk dat hij zijn interesse is verloren. Ik zou ook niks meer van me laten horen in zo'n geval. Is niet leuk, maar jezelf kwellen door contact te blijven zoeken is het ook niet.

Carra, lastig. Ik zou inderdaad afwachten tot je iets van hem hoort. Jij hebt je best gedaan, hij mag er ook wel wat moeite voor doen. En beterschap! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vlinderjoy zo 24 feb 2013 - 5:00

Carra, herkenbaar, ik had dat ook met mn vorige date die zei ook egoistisch te zijn in tijd in delen en dat hij eigelijk nooit naar andere toe ging maar mensen altijd naar hem kwamen en ook kwam het initiatief bijna niet van zijn kant en dit is nu ook ten einde, want meneer wilde liever meer tijd besteden aan zijn vrienden en sport etc.

Leuk toet Very Happy
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  MarySun zo 24 feb 2013 - 6:08

Hoi meiden,
Leuk om al jullie dateverhalen te lezen! Ik lees hier vaak mee en post nu zelf wat. Heb namelijk een nieuwe date (vorige liet niets meer horen helaas) en heb even een vraagje. Ben onlangs met deze nieuwe date (ken hem via internet) wat gaan drinken. Was erg leuk en we smssen nu af en toe. Hij stelde voor om een keer een dvd bij hem thuis te kijken.
Is dit niet wat snel na hem pas 1 x gezien te hebben? Ben benieuwd wat jullie hier van vinden. Ik vind hem overigens best leuk en hij heeft laten doorschemeren dat hij eerst op zoek is naar vriendschap. Meer komt eventueel later wel. Dat vind ik voorlopig ook prima. Maar toch vraag ik me af of de 2e date bij hem thuis niet iets te snel is....

MarySun
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 132
Registratiedatum : 10-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Minx zo 24 feb 2013 - 6:15

als jij dat gevoel hebt dat het te snel is wel, als je niet dat gevoel hebt niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 24 feb 2013 - 7:11

Kiekeboe, hm hij geeft een beetje mixed signals af. Ik kan me voorstellen dat je niet zo goed weet wat je daar mee moet. Ik snap tot op een zeker punt wel wat hij bedoelt, hij zal inderdaad niet elk weekend in je woonplaats zijn. Maar om dat nu al op deze manier duidelijk te maken, vind ik wel een beetje vreemd. Ik denk dat ik even zou afwachten en kijken hoe het contact verloopt, wellicht dat het dan wat duidelijker wordt. Wel jammer zeg!
Carra, wat vervelend dat je je rot voelt over je date. Wat ik eerlijk gezegd wel een beetje vreemd vind, is dat er zo weinig enthousiasme van zijn kant is nadat jullie naar elkaar hebben uitgesproken dat jullie elkaar leuk vinden. Dat je dan ook nog eens 1,5 dag niets van hem hoort is niet leuk. Ik denk dat ik ook even niets zou sturen en het even zou afwachten. Jij hebt volgens mij ook best wel veel initiatief getoond en hem laten weten dat je hem leuk vindt. Niet leuk dat het zo loopt, je zou je juist niet onzeker moeten voelen nadat je elkaar hebt verteld dat je elkaar leuk vindt. Beterschap!
Toet, leuk!! Hebben jullie elkaar vandaag al gezien?
Sokpop, jammer dat je date niet zo leuk was, maar je hebt al weer een nieuwe date staan!
Minx, jammer dat je geen leuke mannen tegen bent gekomen. Had jij ook niet contact met iemand van internet? Gaan jullie nog daten?
MarySun, opzich niet vreemd om de 2e date bij hem thuis af te spreken, maar als je je daar niet prettig bij voelt gewoon niet doen. Dat kan de 3e, 4e etc. date ook nog wel.

Bedankt voor jullie reacties en ik ben het met jullie eens. Ik weet soms niet of ik m'n gevoel wel of niet moet volgen, maar ik denk dat dat hier wel duidelijk is en zeker na vanmiddag. Ik kreeg namelijk een berichtje van hem en dat was echt raar. Het bleek zo'n doorstuur geval te zijn van een duizendpoot. Dus ik had echt zoiets van wat moet ik hier nu weer mee. Dus ik stuurde iets met vraagtekens en toen stuurde hij terug dat dit voor z'n zusje bedoeld was. Ok confused Hij vroeg of ik het ook leuk vond en toen volgde er een soort van conversatie over doorstuurdingen Rolling Eyes Ik zat nog even te twijfelen of ik zou vragen hoe z'n weekend was, maar ik was er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Toen vroeg hij hoe m'n weekend was dus ik gaf antwoord en vroeg hoe het zijne was. Hij reageerde verder niet op wat ik verteld had maar zei kort wat over zijn weekend. En dat was het.
Nou ja het is nu wel helemaal duidelijk voor me, maar ik vind het toch stiekem ook wel een beetje jammer.

Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Minx zo 24 feb 2013 - 7:40

Klopt inderdaad en dat liep ook ongeveer zo af haha. Ach ja dan niet hoor. Ben daar inmiddels wel wat makkelijker in geworden. En ook heb ik het idee echt dat het gewoon moeilijk is om elkaar te ontmoeten in het openbaar. Dus denk dat ik binnenkort maar betaald lid word. Je leeft tenslotte maar 1 keer he. Haha lekkere dooddoener maar eigenlijk is het wel zo.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet zo 24 feb 2013 - 10:00

Oh nee, ik ben weer eens helemaal in de war hoor. Gisteren na het stappen ging ik samen met een vriendin met 3 jongens mee, zij had met een van die jongens gezoend en we zouden daar nog even wat gaan drinken. Ik vond één van hen ontzettend knap. Echt precies mijn type, goed gekleed en ook nog eens heel erg leuk. We zijn daar een uurtje geweest ofzo en er is verder niks gebeurd maar er hing wel wat spanning in de lucht. Goed, ik dacht ik zie hem toch nooit meer dus die ben ik morgen weer vergeten maar nu heeft ie me aangemeld op facebook en een berichtje gestuurd of ik zin heb om een keer wat met hem te gaan drinken. Niet leuk. Waarom komt altijd alles tegelijk? Ik heb nog niet gereageerd overigens, ben ook niet van plan met hem af te spreken zolang ik nog met mijn date bezig ben maar het is wel verwarrend!

Ik heb m'n date vandaag trouwens niet meer gezien, Ik had bedacht dat twee dagen achter elkaar wel even genoeg was. Ik heb al het gevoel dat hij te snel wil dus leek me niet zo slim om dan gelijk een heel weekend bij elkaar te gaan zitten. Misschien dat ie van de week weer hierheen komt, ik weet het nog niet, we hebben nog niks afgesproken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 25 feb 2013 - 0:24

Aaah nee hè Toet! Soms komt t idd ineens allemaal tegelijk (had ik ook met mn ex en de volgende dag die oudere man). Ik kan daar zelf slecht mee omgaan merk ik, vind het maar verwarrend. Weet je al wat je doet?

Carooo, waar blijft jouw update?!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet ma 25 feb 2013 - 0:46

Ja zo gaat het altijd hè, echt stom! Ik twijfel wel. Van de ene kant denk ik dat het met mijn date niks gaat worden, ik ben niet verliefd op hem en denk ook niet dat dat gaat komen maar ik wil het ook niet zomaar opgeven omdat het even niet zo gaat als ik zou willen. Ik heb dus ook naar die andere jongen teruggestuurd dat het me heel gezellig lijkt maar dat ik nu met iemand anders aan het daten ben en ik het niet eerlijk zou vinden met hen beide af te spreken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 25 feb 2013 - 0:49

Ok, verstandig. Ik zou het gewoon nog ff aankijken met je huidige date. Als je écht denkt dat dat niks wordt, zou ik hem dat eerlijk vertellen. Je kunt dan later altijd nog ingaan op de uitnodiging van die tweede jongen. Wel een luxepositie hoor, haha Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra ma 25 feb 2013 - 0:49

Ahw Toet, wat stom dat dat net tegelijk komt. Wel goed dat je dat hebt teruggestuurd. Waarom denk je dat je niet verliefd gaat worden? Als ik je updates steeds zo lees klink je wel heel blij over hem.


Ik wil ook een Caro update!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe ma 25 feb 2013 - 0:53

Oh wat ontzettend lastig Toet! Hoe 'ver' ben je al met je eerste date? Is het nog netjes om met 2 jongens af te spreken?

Edit: never mind. Verstandige keuze!

@ esperanza: ik snap inderdaad wel wat hij bedoelt, maar ik had ook niet echt de intentie om op hem te gaan wachten want ik had hem ook pas 1 keer gezien. Ik vind het apart dat hij dat toch moest zeggen omdat ik zelf ook wel wist dat dit niet gelijk een relatie is haha!

Maar goed, na het WA gister heeft hij wel nog mijn status geliked op fb (ja, heel belangrijk signaal Date-topic 2 - Pagina 3 2474380249) en vanochtend kreeg ik weer een berichtje met iets van lekker aan het werk dus toen hebben we nog even wat heen en weer geappt. Het contact komt dus toch wel weer van zijn kant dus ik denk dat het hem toch niet om 1 ding ging, maar dat hij ook wel even duidelijk wilde maken dat hij dit niet gelijk als een relatie zag haha! Nou ja, ik zie wel hoe het verder loopt. Ik vind het iig wel leuk dat hij steeds initiatief neemt en het niet is doorgebloeid na gister.


Laatst aangepast door Kiekeboe op ma 25 feb 2013 - 0:53; in totaal 1 keer bewerkt
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet ma 25 feb 2013 - 0:53

Ja ik weet het niet zo goed, ik twijfel de hele tijd best veel. De ene keer is het super leuk met hem en de andere keer twijfel ik weer. Ik heb hem ook steeds alleen maar gezien met uitgaan (carnaval/kroeg/stad) en maar één keer hier thuis en dat was ook gelijk minder leuk ofzo.. Van de week zei een vriendin tegen mij: Toet, vind je hem niet alleen leuk als je gedronken hebt? En hoewel ik dat eerst maar een domme opmerking vond begin ik steeds meer te denken dat dat misschien wel zo is. (Niet dat het dan per se met alcohol te maken heeft maar meer met de setting zegmaar)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet ma 25 feb 2013 - 0:55

Kiekeboe, opzich zou het wel kunnen, er is nog niks tussen ons. Eigenlijk hebben we pas 1 date gehad, de rest zag ik hem met stappen. We hebben ook nog geen seks gehad enzo. Maar ik doe het niet hoor, vind het niet eerlijk tegenover hem, hij is zo lief dat ik me daar niet goed bij zou voelen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra ma 25 feb 2013 - 1:07

Haha, ik moest wel een beetje lachen om die opmerking van je vriendin.
Het is natuurlijk ook wel zo, dat als je dronken bent iedereen liever en mooier is. Maar hij zou toch op z'n minst ook leuk moeten zijn als je nuchter bent.
Lastig hoor, enig idee wanneer je hem weer ziet?

Kiekeboe, dat is toch een signaal! Ik zou gewoon zo af en toe contact houden en dan hoor je het wel wanneer hij weer in de stad is.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet ma 25 feb 2013 - 1:14

Haha ja maar hij is ook wel leuk alleen niet veel meer dan dat, denk ik. Als het goed is gaan we donderdag weer daten dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 25 feb 2013 - 1:35

Ik heb woensdag een 'date' met mn ex Date-topic 2 - Pagina 3 2474380249 (al ga ik daarna nog de stad in om te gaan salsadansen met Kiekeboe, dus ik heb gezegd dat ie er vroeg moet zijn Date-topic 2 - Pagina 3 827601).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 25 feb 2013 - 1:46

Een date met je 'ex'... hoe zit dat?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum