Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe za 23 feb 2013 - 5:32

Ja helaas zien we elkaar toch niet meer... Hij gaf aan dat ze niet meer naar de stad gingen maar of ik en mijn vriendinnen zin hadden om bij die vriend langs te komen. Daar had ik nog niet helemaal op geantwoord want ik wachtte op een reactie van Bliss. Maar inmiddels waren de plannen bij hem weer veranderd en nu gingen ze naar een andere vriend die ergens in de stad woont. Hij heeft wel tig keer gezegd hoe jammer hij het vindt en sorry gezegd en hij vroeg of we na dit weekend nog contact konden houden. Ja natuuuuurlijk Very Happy .

Hij had me ook gelijk toegevoegd op fb dus voorlopig moet ik het met zijn foto's doen en hij is leuk haha! Ik ga gelijk weer denken dat ik vast niet leuk genoeg ben voor hem maar goed, dat mag niet van mezelf. Ik moet ook vooral niet te hard van stapel gaan lopen want voor het zelfde geld hoor ik nooit meer wat van hem maar het feit dat hij mij uit zichzelf heeft toegevoegd op fb én aangaf snel weer terug te willen komen naar Den Haag én zijn tig hoe jammer hij het vindt, en gewoon de sfeer van het laatste WA gesprek geeft hem wel het voordeel van de twijfel Very Happy .

Hmm... sinds wanneer ben ik zo wantrouwend geworden?

Maar nu twijfel ik wel over de date van morgen met die 'man'. Ik heb eigenlijk geen zin meer omdat ik morgen uit wil slapen en omdat ik nu al weet dat deze jongen (ik noem hem even R) veel leuker is. En grote kans dat het met R op niks uitloopt, maar ik weet wel weer hoe het dus wel gewoon kan lopen en dat er dus nog wel dit soort mannen bestaan. Ze wonen alleen aan de andere kant van het land laughcry .

Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 23 feb 2013 - 5:40

Kiekeboe, jammer dat vanavond toch niet doorgaat maar laat het je niet te onzeker maken. Hij lijkt echt wel interesse in je te hebben en heeft je vanuit dat enthousiasme waarschijnlijk vanmiddag geappt. Hij is natuurlijk maar even in DH en waarschijnlijk waren er door hem en zijn vrienden al plannen gemaakt. Het siert hem ook wel weer dat hij zijn vrienden niet zo makkelijk laat zitten. Wellicht kun je morgen nog een poging doen om af te spreken, voordat hij terug gaat. En anders vooral contact houden via FB en WA en proberen niet te gaan twijfelen wanneer je hem een tijdje niet gezien hebt.

Wat betreft die andere date, als je nu al weet dat je deze jongen veel leuker vindt, wellicht beter om dan af te zeggen. Soms lopen dingen zo, je bent nu onverwachts iemand anders tegen gekomen en je moet niet gaan daten om het daten.


Laatst aangepast door Lady4 op za 23 feb 2013 - 5:42; in totaal 2 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Burn za 23 feb 2013 - 5:41

Kom je toch weekend naar hier! Of woont hij niet aan deze kant van het land? =]

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe za 23 feb 2013 - 5:50

Ja ik snap ook prima dat zijn weekend sowieso al vol zat met vriendenplannen en inderdaad, ik vind het ook netjes dat hij dat niet af gaat zeggen. Ik zou me daar ook alleen maar heel bezwaard door voelen. Ach, wieweet veranderen de plannen wel weer en komen ze toch ineens de stad in aangezien die vriend daar toch woont. We zien het wel!

@ Burn: Hij woont wel een beetje die kant op geloof ik, maar wel in een andere provincie. Iig niet richting het zuiden. Ik dacht helemaal te weten waar hij woonde maar bleek er dus compleet naast te zitten haha! Toen kreeg ik een lesje geografie van hem laughcry
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Burn za 23 feb 2013 - 5:59

Haha! Je bent hier welkom hoor! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  dr_oupy za 23 feb 2013 - 6:06

Wat word hier veel gekletst zeg, leuke updates allemaal!

Kiekeboe, jammer dat het vanavond niet doorgaat, misschien kunnen jullie morgen nog wat gaan doen voor hij terug gaat? En anders maar snel samen afspreken Wink

Ik ben ook nog steeds aan het daten met M. (Misschien weten sommige van jullie dat nog) Ik twijfel alleen een beetje, als we samen zijn is het enorm gezellig, en hebben we lol samen, vanaf date 2 slapen we samen en dan gebeurt er ook wel het een en ander.
Van mijn omgeving hoor ik steeds: jullie slapen wel samen maar hebben niks? dat is toch ook raar.
Dit maakt mij zo onzeker, en daarom twijfel ik zo. Zelf vind ik het ook niet echt heel normaal gaan, maar ik geniet wel van zijn aandacht enz. Meestal spreken we op zaterdag avond af, en gaat hij met mij mee naar huis, en zondag ontbijt hij bij mij en vertrekt daarna weer naar huis.

Weet niet meer zo goed wat ik hier nou mee moet, afkappen en vrolijk verder zoeken? of het gewoon afwachten?
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 23 feb 2013 - 6:32

Prima toch Bliss! Leuk om een avondje te zoenen en wie weet kom je hem weer tegen!

Kiekeboe, jammer dat het vanavond niet doorgaat maar wel begrijpelijk. Ik heb net even op FB gespiekt natuurlijk, en hij is leeeeeuuuuk :cheering:
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra za 23 feb 2013 - 6:33

Ik wil ook op facebook kijken!!!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 23 feb 2013 - 6:36

Oh en Kiekeboe wat betreft je date van morgen, ik denk dat ik het zou afzeggen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je morgen gewoon lekker wilt uitrusten en ik vind het zelf altijd een beetje lastig om met twee jongens tegelijk te daten. Niet dat ik dat nou zo vaak doe hoor Wink maar ik heb wel een keer in die situatie gezeten en het was niet echt wat voor mij.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe za 23 feb 2013 - 6:44

Ga je gang Carra smile .

@esperanza: ik heb net een e-mail gestuurd om het af te zeggen. Voelt goed!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 23 feb 2013 - 6:49

Heb je goed! Heb je er ook in gezet waarom je het afzegt?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe za 23 feb 2013 - 6:51

Ja ik heb gezegd dat ik iemand heb leren kennen en dat het niet goed voelt om dan met hem af te spreken. Ik heb wel net gedaan alsof het allemaal iets groter is dan het daadwerkelijk is maar ik vond het een mooi excuus Wink .
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 23 feb 2013 - 6:53

Kiekeboe schreef:Ja ik heb gezegd dat ik iemand heb leren kennen en dat het niet goed voelt om dan met hem af te spreken. Ik heb wel net gedaan alsof het allemaal iets groter is dan het daadwerkelijk is maar ik vond het een mooi excuus Wink .

Ja precies, denk dat ik het ook zo had gedaan hoor!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra za 23 feb 2013 - 6:55

Ik vind hem ook leuk! Spannend Kiekeboe!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 23 feb 2013 - 7:19

Prima toch Kiekeboe, ik denk dat ik het ook op die manier gedaan zou hebben. Fijn dat het goed voelt!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert za 23 feb 2013 - 9:27

Veel plezier vanavond meiden!

Ik heb mijn eigen advies ook maar opgevolgd en ga straks wat drinken met een jongere knul. Hij mag dan wel jonger zijn, maar is ook ontzettend schattig en een stuk gezelliger dan die player van laatst. En aandacht is altijd leuk Laughing
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 23 feb 2013 - 9:56

Goed zo Tabbert! Wink Veel plezier vanavond!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 23 feb 2013 - 12:11

Tabbert veel plezier vanavond!

Kiekeboe, ben ook wel heel benieuwd naar jouw zoen-jongen Very Happy

Ben ook benieuwd hoe Toet en Carra het hebben!

Esperanza, heb jij inmiddels een nieuwe date gepland? Of heb ik daar overheen gelezen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 23 feb 2013 - 16:02

Helaas, Kiekeboe en ik hebben onze zoenmannen van gisteren niet meer gezien! Die van mij appte nog, eerst begin vd avond en later ook nog toen ik in de kroeg was. Nog ff heen en weer geappt, maar ik denk dat ie toch voornamelijk op één ding uit was. Ach ja, ik heb het gisteravond leuk gehad en vind t ook wel prima zo eigenlijk. Vandaag weinig leuke mannen gezien.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino za 23 feb 2013 - 18:45

Kiek. Ik heb ook ff op fb gekeken. Hij s leuk! Hij woont wel een stukje uit de buurt ja. Heb je nog wat van m gehoord? Heb je nog wat op die mail terug gehad van die man waarmee je vandaag een date zou hebben?

Bliss. Je hebt in ieder geval een leuke avond gehad. Wel goed voor je zelfvertrouwen! Very Happy

D'r oupy. Ik zou vragen aan hem wat hij nou wilt. Dit schiet niet op natuurlijk.

Esperanza. Heb je nog wat gehoord van jouw date? Al een nieuwe datum geprikt?

Toet&Carra. Hoe was het gister?
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 23 feb 2013 - 23:47

Kiekeboe, komt hij uit O.? Dan is hij leeeeeeuk!!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 24 feb 2013 - 0:22

Ik kan eigenlijk jullie mening wel even gebruiken.
Afgelopen week heb ik de hele week thuis gezeten met de griep. Hartstikke saai en ik had ook veel te veel tijd om na te denken en alles te over-analyseren. Niet goed voor me Wink
Eigenlijk kon ik me we wel heel goed vinden in de wijze woorden van Tabbert dus ik had besloten om zelf maar met een voorstel voor een date te komen.

Maar door al dat gedenk slaat de twijfel en onzekerheid toe. Vorige week had ik dus met mijn date afgesproken en hij zei vlak van tevoren af. Toen vond ik dat hij wel met een nieuw voorstel kon komen. Ik kreeg meteen daarna de griep, dus afspreken ging niet echt (en hij kwam ook niet met een voorstel of iets in die richting). Sindsdien hebben we wel elke dag contact gehad, maar sinds een paar dagen veel minder. Het initiatief komt de laatste dagen voornamelijk van mijn kant en ik krijg, in vergelijking met daar voor, vrij korte antwoorden terug. Gisteren heb ik even niets van me laten horen en hij dus ook niet.
En hier zit dus ook de twijfel. Moet ik nu wel of niet een voorstel voor een 2e date doen? Mijn gevoel zegt dat de interesse gezakt is en dat ik het hierbij maar moet laten. Of zit ik me dingen in m'n hoofd te halen? Ik word echt gek van mezelf en haat die onzekerheid.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe zo 24 feb 2013 - 0:38

Haha! Ja hij is heel leuk :-). Maar.... volgens mij wat dit het verder wel. We hebben vanochtend nog geappt, gewoon leuk en luchtig en ik stuurde op een gegeven moment een reactie als geintje dat' ie dan maar niet zo ver weg moest wonen. En toen zei hij 'maar ik kom terug!!' En gelijk erop dat ik maar niet op hem moest gaan wachten want dat was zonde van mijn tijd. En dat ik niet alle hoop op hem moest hebben want hij was niet elk weekend in hier en dat het arrogant klinkt maar het niet zo bedoelt.

?? Geen idee waar dat vandaan kwam! Ik heb gestuurd 'don't worry, ik hou niet van wachten.'. Nou ja en toen moest hij zijn spullen gaan pakken (dat klopte gezien het tijdstip ook wel) en zei hij 'doe rustig aan, ik spreek je nog. X'

Dus ik denk eigenlijk niet dat ik nog wat van hem hoor. Ik heb nog even teruggelezen of ik iets van claimgedrag heb vertoond maar volgens mij niet. Volgens mij was hij gewoon toch op één ding uit. Maar waarom dan mij toevoegen op fb? Nou ja, het zal wel. Ik ga er niet verder over nadenken en ik zie wel of ik ooit nog wat van hem hoor.

@ Vino: Ja ik heb nog een reactie teruggehad op mijn afzegmail en wat voor één haha! Nu ben ik blij dat ik af heb gezegd. Hij wist niet zo goed hoe hij hier op moest reageren want hij vond dat we echt een klik hadden in onze mails (oh?) en als ik nog eens iets af wilde spreken moest ik dat maar doen met alleen hem in gedachte en niet als ik ook met andere jongens aan het daten was. En dat hij eigenlijk alleen met onze ontmoeting bezig was en dat mijn sorry niet de lading dekt. 'Heel erg jammer dit'.

Whaha! Ik heb die hele man nog nooit gezien, ik stuurde 1x per week een mailtje ofzo en dat bleef allemaal erg oppervlakkig, maar hij zag het toch compleet anders blijkbaar..
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe zo 24 feb 2013 - 0:42

@ Esperanza, oh wat balen. Ik denk eerlijk gezegd dat je gevoel het bij het juiste eind heeft.. Als hij wel interesse zou hebben zou hij ook echt wel met een 2e date aankomen of iig initiatief tonen in berichtjes..
Dat thuiszitten is niet goed voor het piekergedrag maar als ik het zo lees denk ik toch dat je gevoel gelijk heeft :-(.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet zo 24 feb 2013 - 1:29

Hier was het weer heel leuk! Ik had geen date trouwens he, ik ging gewoon stappen met vriendinnen en hij ging toevallig met zijn vrienden naar de zelfde stad. En ehm ja misschien zie ik hem vandaag weer smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum