Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 25 feb 2013 - 23:15

Wat typen jullie ook lekker veel :-).

Toet: hup.. spring op hem! haha, nee dat zeg ik wel lekker makkelijk maar snap heus wel dat het niet zo simpel is. Je moet wel het idee hebben dat de kerel ook wil zeg maar. Maar wel eens met Carra hierin: hij moet wel sex willen, anders is het enigzins een probleem :-)

Tabbert: leuk! Waar hoe wat?

Poubelle: ik vind het maar een gek verhaal eigenlijk. Waarom zou hij denken dat je speciaal voor hem daarnaartoe was gegaan? En so what als dat zo was.. Gekke snuiter.

Carra: ahhh ik vind het niet leuk voor je!! Tuurlijk baal je..maar het is goed dat je het zo direct hebt gevraagd en nu weet je het wel. Snap niet dat hij er een week over na moet denken eigenlijk. Dat zou voor mij misschien ook wel beetje een afknapper zijn. Eerst zo vrij en leuk met je omgaan en dan opeens weet je het niet meer.

En nu mijn date :-). Ik moest er even over nadenken geloof ik wat ik er nu van vond. Ik ben dus idd niet jubelend thuisgekomen maar het was wel gewoon echt heel erg gezellig en oprecht leuk. De tijd vloog ook voorbij. Maar ik weet niet of het nu voor mi vriendschappelijk allemaal is, of dat er meer kan groeien. Vond het niet erg dat hij me aanraakte, maar echt de behoefte om er op te kruipen had ik niet. Hij doet onwijs zijn best, had allemaal de dingen in huis gehaald die ik lekker vond, had een enorme bos rode rozen voor Valentijnsdag nog (ok.. vond ik een tikke overdreven), maar goed.. het lijkt allemaal heel lief en leuk.

Maar ik ben er zelf nog niet over uit. Ik heb altijd gewoon van mijn sokken willen worden geblazen door een kerel... iemand die je direct compleet veroverd. Maar misschien is dat een utopie. En gebeurt dat gewoon niet.

Dus ik wee-heet het gewoon niet zo goed. Het is best ingewikkeld.. vriendinnen + mams zeggen dat ik eens niet zo moet overrationaliseren maar gewoon moet genieten van het gevoel. Maar sommige dingen beginnen al beetje benauwend aan te voelen.. en nu kan ik dat snel bij iemand hebben. OOk soms gewoon bij vriendinnen, maar goed. Ik weet het dus niet zo goed.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra ma 25 feb 2013 - 23:45

Vriendinnen en mams hebben denk ik wel gelijk Caro. Je kan nog een paar keer afspreken, kijk hoe het voelt als er meer tussen jullie gebeurt (is er al gezoend?) en hoe je het dan voelt.
Al moet ik zeggen dat de rozen mij wel ernstig zouden benauwen.

Wat mijn date betreft; tja, ik kreeg een beetje het bindingsangst gevoel bij hem. Ik ben in ieder geval blij dat ik nu weet dat ik een week niks van hem hoor. Dan zit ik er in ieder geval niet zo op te wachten. Ik verwacht ook niet dat hij volgende week opeens is bijgedraaid. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik geen drama meer wil. En nu ben ik eens niet degene die drama maakt! haha.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 25 feb 2013 - 23:59

Carra schreef:Vriendinnen en mams hebben denk ik wel gelijk Caro. Je kan nog een paar keer afspreken, kijk hoe het voelt als er meer tussen jullie gebeurt (is er al gezoend?) en hoe je het dan voelt.
Al moet ik zeggen dat de rozen mij wel ernstig zouden benauwen.

Wat mijn date betreft; tja, ik kreeg een beetje het bindingsangst gevoel bij hem. Ik ben in ieder geval blij dat ik nu weet dat ik een week niks van hem hoor. Dan zit ik er in ieder geval niet zo op te wachten. Ik verwacht ook niet dat hij volgende week opeens is bijgedraaid. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik geen drama meer wil. En nu ben ik eens niet degene die drama maakt! haha.

Nee, er is nog niet gezoend. En die behoefte had ik dus ook nog niet.. dus ja, ik moet het nog even afwachten maar het is ook niet echt een goed teken als ik nu niet sta te springen om een nieuwe date? Maar kan zijn dat ik gewoon op de vlucht wil slaan omdat iemand dichtbij komt.. of wil komen.

weet je wat me aan die rozen nog meer benauwd.. dat hij ze wilde opsturen naar het appartement toen ik op vakantie was. Hij wist niet waar ik zat, maar aan de hand van een foto die ik van de hond had gemaakt (binnen!!), had hij het appartement gevonden.. En ik kreeg het daar toch wel beetje benauwd van. Maar van de andere kant: lief?

Nee precies! Geen drama! Maar waarom kan het niet gewoon lekker makkelijk gaan soms :-). En bindingsangst is ook maar iets relatiefs vind ik altijd. Alhoewel.. misschien begin ik er nu ook last van te krijgen hahah!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 26 feb 2013 - 0:11

Oh Caro, dat van die rozen vind ik wel een beetje creepy hoor :O Je klinkt niet heel enthousiast. Hij kan wel lief zijn, maar ik denk toch dat jij idd iemand nodig hebt die je meteen van je sokken blaast. Aan de andere kant: dat willen we allemaal wel, maar hoe vaak komt dat nou eigenlijk voor? Hmm, lastige kwestie. Hier heb je dus ook geen reet aan, sorry!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra di 26 feb 2013 - 0:18

Oh, dat vind ik ook creepy Caro. Dat vind ik echt te ver gaan voor de fase waar jullie in zitten. Het is lief bedoeld, maar jeetje hij heeft dus helemaal onderzocht waar je op vakantie zat.

En dat jij geen behoefte voelt om hem te zoenen vind ik ook wel wat zeggen. Misschien komt dat nog, maar lichamelijke aantrekkingskracht vind ik zo belangrijk.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 26 feb 2013 - 0:21

Bliss schreef:Oh Caro, dat van die rozen vind ik wel een beetje creepy hoor :O Je klinkt niet heel enthousiast. Hij kan wel lief zijn, maar ik denk toch dat jij idd iemand nodig hebt die je meteen van je sokken blaast. Aan de andere kant: dat willen we allemaal wel, maar hoe vaak komt dat nou eigenlijk voor? Hmm, lastige kwestie. Hier heb je dus ook geen reet aan, sorry!

Ja nou, dat is dus ook mijn dilemma.. maar ik was ook niet van het ene op het andere moment stapelverliefd op die collega. Dat heeft ook wel even nodig gehad.. dus in hoeverre dat nu helemaal opgaat?

Nee, ik klink niet heel enthousiast he? Word het volgens mij steeds minder.. terwijl hij wel een oprecht goede vent lijkt. Dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Minx di 26 feb 2013 - 1:04

Maar als er niet een klein beetje gevoel is is het toch heel moeilijk om verliefd te worden. Ik lees nergens dat er aantrekkingskracht is. En zo te zien vind hij jou wel erg leuk. Kijk het kan nog zo'n goede vangst lijken maar als het er niet in zit dan zit het er niet in. Je zoekt in principe wel iemand om je hele leven bij te blijven.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe di 26 feb 2013 - 1:06

Oh Caro ik zou afkappen haha! Ik vind het wel allemaal heel creepy met die rozen. Kom op zeg, hoe lang kennen jullie elkaar nou, het is nog niks en jullie hebben nog niet eens gezoend! Dat is niet lief, dat is gewoon overdreven en een beetje eng. Vind ik dan Date-topic 2 - Pagina 6 561177.

Maar buiten dit denk ik niet dat dit hem gaat worden. Er zijn zoveel jongens aardig, maar je moet er ook een gevoel bij hebben en dat heb jij niet. Ik zou niet gaan denken dat jij nu ineens bindingsangst hebt, ik denk dat het gewoon heel simpel is, je hebt gewoon geen verliefde gevoelens.

En je kunt er wel op gaan wachten of die uberhaupt gaan komen maar je moet wel iets van aantrekkingskracht hebben nu vind ik.

@ Carra: wat een idioot! Ik hoop dat je niet al te gekwetst bent :-(.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 26 feb 2013 - 1:25

Carra schreef:Oh, dat vind ik ook creepy Caro. Dat vind ik echt te ver gaan voor de fase waar jullie in zitten. Het is lief bedoeld, maar jeetje hij heeft dus helemaal onderzocht waar je op vakantie zat.

En dat jij geen behoefte voelt om hem te zoenen vind ik ook wel wat zeggen. Misschien komt dat nog, maar lichamelijke aantrekkingskracht vind ik zo belangrijk.

Nou, hij wist waar ik op vakantie was. Dat had ik hem zelf verteld. Maar hij had dus wel op die website alles onderzocht om te kijken waar dat appartement zat. Ik vind het een zeer moeilijke.. ik weet dat ik niet zo snel verliefd word, dat is nu eenmaal zo. Ik ben daarin niet heel erg makkelijk zeg maar. En ik als ik bij hem ben, voel ik me erg op mijn gemak, wil ook met hem praten, en ik vind hem leuk en aardig. Dus ik kan niet zeggen dat er níks zit.

Lastig lastig lastig..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 26 feb 2013 - 1:30

Die rozen vind ik ook creepy. Het gebaar is lief maar kom op zeg, je gaat toch niet van je date uitzoeken welk appartement ze precies zit? Dan wacht je toch een weekje? Wat is dat toch met sommige mannen, die schijnen te denken dat stalkerig gedrag aantrekkelijk is.. Date-topic 2 - Pagina 6 878948377

Koko & Tabbert: Heel veel plezier vanavond!!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 26 feb 2013 - 1:32

Toen hij het me vertelde dacht ik ook alleen maar: ben ik even blij dat hij het niet voor elkaar heeft gekregen daar die bloemen te laten bezorgen. Zou me doodschamen hahaha!

Ohh wat erg: hij bedoelde het vast lief maar nu zijn we hem allemaal aan het afzeiken ;-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vlinderjoy di 26 feb 2013 - 1:42

Zou ik ook wel beetje creepy vinden van die rozen:O

En als je gevoel er dan al niet goed bij is zou ik denk ik ook maar stoppen ermee...
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 26 feb 2013 - 1:58

Ja maar dames: zijn we niet allemaal lekker veel te kritisch? Het is zo moeilijk denk ik dan ook in die date fase.. niet weten hoe de ander precies reageert, hoe de ander het opvat etc etc etc.

Maar eerlijk: ik weet het ook momenteel even niet hahah!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 26 feb 2013 - 2:02

Ik vind een vrouw waar je welgeteld 1 keer mee hebt gedate een hele bos rode rozen willen sturen op Valentijnsdag al teveel van het goede, laat staan als hij ertoe in staat is compleet uit te vogelen waar je bent.
Ik zou het heel erg benauwend vinden.

Maar misschien ben ik bevooroordeeld door een stalkerige ex-date.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Minx di 26 feb 2013 - 2:03

Caro schreef:Ja maar dames: zijn we niet allemaal lekker veel te kritisch? Het is zo moeilijk denk ik dan ook in die date fase.. niet weten hoe de ander precies reageert, hoe de ander het opvat etc etc etc.

Maar eerlijk: ik weet het ook momenteel even niet hahah!

nee ik vind het wel mee vallen, je mag best een beetje kritisch zijn. Een relatie aan gaan omdat het zo'n goede vangst lijkt is gewoon niet meer van deze tijd. En uiteindelijk word je er beiden niet gelukkig van en dat is wel de bedoeling.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle di 26 feb 2013 - 2:04

Caro schreef:Wat typen jullie ook lekker veel :-).



Poubelle: ik vind het maar een gek verhaal eigenlijk. Waarom zou hij denken dat je speciaal voor hem daarnaartoe was gegaan? En so what als dat zo was.. Gekke snuiter.

En nu mijn date :-). Ik moest er even over nadenken geloof ik wat ik er nu van vond. Ik ben dus idd niet jubelend thuisgekomen maar het was wel gewoon echt heel erg gezellig en oprecht leuk. De tijd vloog ook voorbij. Maar ik weet niet of het nu voor mi vriendschappelijk allemaal is, of dat er meer kan groeien. Vond het niet erg dat hij me aanraakte, maar echt de behoefte om er op te kruipen had ik niet. Hij doet onwijs zijn best, had allemaal de dingen in huis gehaald die ik lekker vond, had een enorme bos rode rozen voor Valentijnsdag nog (ok.. vond ik een tikke overdreven), maar goed.. het lijkt allemaal heel lief en leuk.

Maar ik ben er zelf nog niet over uit. Ik heb altijd gewoon van mijn sokken willen worden geblazen door een kerel... iemand die je direct compleet veroverd. Maar misschien is dat een utopie. En gebeurt dat gewoon niet.

Dus ik wee-heet het gewoon niet zo goed. Het is best ingewikkeld.. vriendinnen + mams zeggen dat ik eens niet zo moet overrationaliseren maar gewoon moet genieten van het gevoel. Maar sommige dingen beginnen al beetje benauwend aan te voelen.. en nu kan ik dat snel bij iemand hebben. OOk soms gewoon bij vriendinnen, maar goed. Ik weet het dus niet zo goed.

Hij dacht dat ik voor hem daarheen was gegaan omdat hij mij eerder die avond had gevraagd wat ik ging doen, en ik had gezegd dat ik niets ging doen.
Ik zag hem ook meteen toen ik binnenkwam. Misschien was het ook wel awkward omdat ik 'm sinds de date niet meer had gezien en zo veel twijfels had hoor. I don't know!

En ik herken wat je schrijft heel erg. Ik wil ook van m'n sokken geblazen worden, ik wil klats-pats-boem liefde op het eerste gezicht. Maar misschien bestaat dat wel alleen in films.
En dat van die rozen en je appartement vind ik creepy overkomen. Daar zou ik wegren neigingen krijgen, zeker als je al niet helemaal zeker bent.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 26 feb 2013 - 2:13

Ik heb die wegren neigingen nu ook merk ik..
maar praten we het nu elkaar ook niet allemaal lekker massaal aan??
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra di 26 feb 2013 - 2:28

Haha, daar zijn we wel goed in he?

Ergens heb je gelijk hoor. Wij bekijken het allemaal van een afstandje en dan is het makkelijk roepen dat we zouden afknappen en wegrennen. Maar joh, spreek gewoon lekker nog een keer af als dat voor jou goed voelt. Kijk hoe het loopt en of er meer bij komt kijken. Zo niet, dan kan je er altijd nog bij weglopen.

Ik heb mijn date verhaal hier neergezet en iedereen vindt dat ik er goed aan doe om het af te kappen. Als mijn date volgende week heeft nagedacht en toch wil proberen iets op te bouwen, dan is er een kans dat ik ergens volgende week toch naar hem toe ga. Dat zou ik niemand aanraden, maar als je in de situatie zit is het toch weer anders.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 26 feb 2013 - 2:33

Ja, en vooral dingen afkappen om eigenlijk kleine redenen. Want we willen eigenlijk toch wel dat verhaal uit de film: beetje pats boem verliefd worden. Maar zodra er wat kleinere minpuntjes komen, haken we af en vertellen we elkaar vooral hoe moeilijk het wel niet is een leuke vent tegen te komen Very Happy.

En ja, van een afstandje is het altijd makkelijker :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 26 feb 2013 - 2:46

Ja, maar het is ook een beetje "don't settle for less". Je wilt toch niet opgescheept zitten met een man die jou leuk vindt, maar waar jij bij denkt: "Tja, hij was de enige voorhanden". Dan ben ik liever alleen.

Vooral bezette vriendinnen van de zijlijn kunnen doen alsof je dom bent dat je iets afkapt omdat jij er geen gevoel bij hebt (is mijn ervaring).

Toen ik van de zomer mijn toenmalige date had afgekapt zeiden vriendinnen (nog net niet letterlijk) dat ik dat niet had moeten doen, en ik was zo kritisch, en het was niet alsof de mannen nou voor me in de rij stonden.
Nee klopt, IS ook zo, maar dat wil toch niet zeggen dat ik daarom maar met de eerste de beste een relatie moet beginnen die mij toevallig dan wel leuk vindt?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra di 26 feb 2013 - 3:58

Ook wel eens met Blond.

Wij zijn dan misschien wel kritisch, maar dat mag ook. Het gaat hier niet om een nieuw jurkje.
Tuurlijk kan je het meerdere kansen geven. Ook als je het nog niet voelt. Misschien groeit het gevoel. Maar als het er niet is, dan is het er niet en houdt het gewoon op.


Waaah, ik moet wel echt afkicken van mijn date. Sowieso hang ik de halve dag al hier in plaats van echt te werken. Ik check constant mijn mobiel om te kijken of hij online is. Net waren we tegelijkertijd online en dacht ik te zien ; "is een bericht aan het typen", maar toen schoot het naar 'laatst gezien'.
Het is ook echt niet zo dat hij vandaag opeens van gedachten gaat veranderen. Nou ja, ik zing deze week gewoon wel even uit. Hopelijk gaat hij snel. Ga veel sporten en zaterdag de borrelmeeting. En dan weet ik maandag écht waar ik aan toe ben.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe di 26 feb 2013 - 4:14

Ook eens met Blond. Ik denk ook snel dat het gevoel misschien nog moet groeien, of dat ik misschien ergens diep van binnen bindingsangst hebt of wat dan ook. Maar er zit nog wel een grijs gebied tussen afwachten tot je een keer gevoelens hebt of een scene net als in de film. Er mag echt wel íets van aantrekkingskracht zijn, dat zijn wij echt wel waard :-).
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 26 feb 2013 - 4:26

Jaa dames, daar hebben jullie ook gelijk in! Ik ga niet settelen voor de eerste de beste die mij aandacht geeft en me leuk lijkt te vinden hoor :-). Maar soms denk ik: we moeten ook niet van die verzuurde mid twintigers/ dertigers gaan worden die klagen dat er niemand leuks te vinden is en ondertussen iedere man afwijzen die maar één ding fout lijkt te doen Very Happy.

Dus ja, er moet wel iets van aantrekkingskracht zijn.. dus in dit geval: ik weet het oprecht nog niet. Het is wél dan weer goed te weten dat er nog wel fatsoenlijke kerels rondlopen :-).

Al kan ik zelf ook erg slecht tegen claimerig gedrag.. láát me soms maar gewoon even. Ook een vriendinnetje van mij, zit nu in Thailand en ik reageerde even een dág niet. én dag he dames: dus geen week, nee één dag. En dan krijg ik direct; is er iets?? En vandaag weer: ik doe nog een poging om contact te krijgen. Ja.. soms reageer ik even niet. Of wat minder. It can happen! Don't worry Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly di 26 feb 2013 - 4:52

Hallo! Even kort want ik moet zo het vliegtuig in. Zo veel nieuws!! Leuk en minder leuk, maar ik lees al jullie verhalen graag en leef mee vanaf de zijlijn.
Caro, don't settle for less!! De rozen vind ik ook te overdreven ... Sneu voor hem, maar ja...
Poubelle, goed dat je naar je gevoel luistert, ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je het liever hierbij wil laten. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Carra, wat baaaalen voor je, niet leuk. Kijk er naar uit je zaterdag te ontmoeten, heb er nog wel het een en ander op te reageren, maar ook hier geldt: don't settle for less. Blond, raar van jouw vriendinnen, als het gevoel er niet is dan houdt het inderdaad gewoon op.
Antibes, hoe gaat het met jou?
Bliss, actief bezig opeens smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 26 feb 2013 - 5:20

Jaaa Polly, je komt dus ook zaterdag? Leuk! Wordt volgens mij echt een datetopicmeeting! Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum