Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle di 26 feb 2013 - 5:26

Bliss schreef:Jaaa Polly, je komt dus ook zaterdag? Leuk! Wordt volgens mij echt een datetopicmeeting! Very Happy

Crap, ik wil ook!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 26 feb 2013 - 5:28

Polly schreef:
Antibes, hoe gaat het met jou?

Goed hoor! Hier zelf ook niet echt nieuws, lees ook vanaf de zijlijn mee.. Heb nog steeds nagenoeg dagelijks contact met chatroulette-date, maar vriendschappelijk nu. En via de whatsapp omdat zijn computer op het moment ter reparatie weg is. Werkt ook wel beter, enerzijds wel contact anderzijds hem niet écht "spreken" of "zien".

Vrijdag op stap geweest, erg leuke avond gehad. Sjans van twee mannen die meehielpen mijn pareloorbel te zoeken die ik was verloren (beetje te oud voor me) en van de barman. Die zette opeens een extra shotje bij mijn bestelling neer en ik had echt zoiets van huh, voor wie is die? Ben blijkbaar sjans van barmannen niet gewend haha. En zei toen heel flauw dat ik niets ging drinken dat hij ook niet dronk, dus toen geproost. Was wel even goed voor mijn ego.. Wink

Verder helemaal geen nieuws op het gebied van mannen hier dus, maar lees wel met jullie mee hoor!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 26 feb 2013 - 5:31

Blond schreef:Toen ik van de zomer mijn toenmalige date had afgekapt zeiden vriendinnen (nog net niet letterlijk) dat ik dat niet had moeten doen, en ik was zo kritisch, en het was niet alsof de mannen nou voor me in de rij stonden.
Nee klopt, IS ook zo, maar dat wil toch niet zeggen dat ik daarom maar met de eerste de beste een relatie moet beginnen die mij toevallig dan wel leuk vindt?

Heel erg eens hoor. Ik ben absoluut tevreden in mijn uppie. Heel af en toe mis ik wel eens een relatie, maar dan denk ik ook ín een relatie ben je wel eens ongelukkig in de liefde. En als ik dan niet iemand tegenkom waarmee het écht leuk is en waarvan ik écht denk ja, met jou wil ik wel iets. Naja, dan toch niet? En het is ook weer niet zo dat ik ze bij bosjes afwijs en compleet onrealistisch ben in mijn verwachtingen ofzo.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 26 feb 2013 - 5:32

Poubelle, kom dan gewoon Very Happy En Antibes, waarom kom jij niet naar de meeting? Je kan op de fiets!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 26 feb 2013 - 5:36

Bliss schreef:Poubelle, kom dan gewoon Very Happy En Antibes, waarom kom jij niet naar de meeting? Je kan op de fiets!

Ik kom misschien langs! Ik wil eigenlijk naar Amsterdam die dag en heb vrijdag ook al een feestje, dus weet gewoon nog niet helemaal of ik er aan toe kom.. :P En ik wil liever niet twee dagen in één weekend (en afgelopen weekend ook al) aan de alcohol (en hapjes).. :P

Conclusie: ik twijfel nog een beetje!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski di 26 feb 2013 - 6:11

Ik pis in m'n broek Date-topic 2 - Pagina 7 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 26 feb 2013 - 6:13

Kowalski schreef:Ik pis in m'n broek Date-topic 2 - Pagina 7 1270000679

Echt niet, jij bent een bikkel joh!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vlinderjoy di 26 feb 2013 - 6:54

Veeeel plezier Koko!!!! You can do it!! :cheering:
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle di 26 feb 2013 - 6:55

Bliss schreef:Poubelle, kom dan gewoon Very Happy En Antibes, waarom kom jij niet naar de meeting? Je kan op de fiets!

Kan niet, moet werken!

Koko heel veel plezier!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra di 26 feb 2013 - 7:00

Jammer Poubelle!! Bij de vorige meeting heb ik je helemaal niet gesproken, ik hoopte op een herkansing.
Polly, leuk dat je komt! Ik heb zin in zaterdag. Date-topic 2 - Pagina 7 281626781
Succes Koko! Je kan het!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Minx di 26 feb 2013 - 7:04

Kowalski schreef:Ik pis in m'n broek Date-topic 2 - Pagina 7 1270000679

Daar hebben ze de tena voor uitgevonden Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  June di 26 feb 2013 - 7:05

Ik ben blij dat ik hier stiekem meepraat af en toe, anders had ik zaterdag niets te bespreken! Ik ben benieuwd naar jou, Carra. We zouden nog eens samen naar Dublin gaan en uiteindelijk heb ik je niet eens ooit gezien!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 26 feb 2013 - 7:09

June schreef:Ik ben blij dat ik hier stiekem meepraat af en toe, anders had ik zaterdag niets te bespreken! Ik ben benieuwd naar jou, Carra. We zouden nog eens samen naar Dublin gaan en uiteindelijk heb ik je niet eens ooit gezien!

Heel goed, zo blijf je toch op de hoogte van onze liefdesperikelen Date-topic 2 - Pagina 7 3711883763

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra di 26 feb 2013 - 7:10

Haha ja, June. Zaterdag de herkansing!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza di 26 feb 2013 - 7:16

Zo, wat is er veel gepost!!

Toet, lastig, maar wel leuk dat je een leuke jongen hebt ontmoet. Het siert je wel dat je niet met alle 2 tegelijk afspreekt. Ik kan het me ook wel voorstellen. Balen dat die verliefde gevoelens er niet zijn en dat je ook niet het idee hebt dat ze nog komen. Wil je jullie date donderdag nog wel door laten gaan?
Kiekeboe, heb jij nog wat gehoord van je zoener?
Bliss, ik zou me er nog niet te druk over maken hoor. Wie weet is het tussen jou en je ex dan al lang weer over.
Poubelle, hm vreemde reactie van hem. Ook raar dat jullie niets te bespreken hadden. Ik kan me voorstellen dat een date nu niet zo goed meer voelt. Misschien kun je sturen dat je na afgelopen zaterdag een date niet echt ziet zitten, maar dat het je wel gezellig lijkt hem te blijven zien in de kroeg op vrijdag. Alhoewel, dat klinkt ook weer zo stom. Ik ben daar echt niet goed in haha. Maar het zou een beetje jammer zijn voor zowel jou als hem, als die vrijdagen in de kroeg nu heel akward gaan worden.
Carra, ik heb je verhaal echt met verbazing gelezen. Als ik het zo zie, is hij helemaal niet klaar voor een relatie. Ook die week bedenktijd vind ik een beetje vreemd. Stel dat hij nu na een week zegt dat hij wel verder wil met afspreken? Wat ga jij dan doen? Uit je verhaal lijk ik een beetje op te maken dat je dat wel zou willen.
Vlinderjoy, leuk dat je een date hebt.
Koko en Tabbert, alvast heel veel plezier voor vanavond!!!!!
Caro, hm opzich vind ik het idee van die rozen wel heel lief, al is het wel een beetje snel. Aan de andere kant kreeg ik van mijn ex op de 2e of 3e date al een cadeau voor mijn verjaardag. Ik vond dat toen erg leuk, maar ik vond hem ook heel erg leuk Very Happy
Dat uitzoeken van het appartement vind ik wel een beetje eng hoor. Ik zou dat niet zo heel leuk vinden. Ik snap wat je bedoelt met dat we niet te snel iemand moeten afwijzen. Maar je bent nu een paar keer wat met hem gaan doen, dan zou er toch minsten iets van aantrekkingskracht moeten zijn.
Blond, jeetje zeg, ik schrik wel een beetje van de reacties van sommige van je vriendinnen! Ik zou dat op z'n zachtst gezegd echt niet leuk vinden als 1 van mijn vriendinnen dat tegen me zou zeggen!
Antibes, sjans van de barman klinkt goed! Leuke reactie ook die je gaf over het meedrinken. Ik kan dat soort dingen nooit bedenken, ben echt een kluns wat flirten betreft.

Hier toch ook nog weer een ontwikkeling, na zondag was ik helemaal klaar met m'n date. 's avonds stuurde hij ineens weer een berichtje, maar dat bleef weer allemaal heel kort. Gisteravond stuurde hij ook weer een berichtje, en kwam toen terug op onze afspraak. Ik zat een beetje te twijfelen of ik er wel of niet op in moest gaan, maar ik dacht: 'ach waarom niet'. Maar er is nog steeds geen concrete datum afgesproken.

Ik ben er ook nog steeds bij zaterdag! Gezellig, heb er zin in :cheering:
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski di 26 feb 2013 - 7:21

Haha thanks meiden! Haha Minx, stel je voor dat hij... Nee laat maar, dat gebeurt toch niet, maar stel je voor! Vindt hij een lekkere tena tussen m'n benen, is hij er meteen klaar mee Date-topic 2 - Pagina 7 394967

Ik vind het zó stom dat ik zo zenuwachtig ben!

En ik vind het nog stommer dat ik dit topic vervuil met mijn eigen perikelen en niet eens op jullie verhalen reageer Date-topic 2 - Pagina 7 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Minx di 26 feb 2013 - 7:26

Kowalski schreef:Haha thanks meiden! Haha Minx, stel je voor dat hij... Nee laat maar, dat gebeurt toch niet, maar stel je voor! Vindt hij een lekkere tena tussen m'n benen, is hij er meteen klaar mee Date-topic 2 - Pagina 7 394967


ach zeg je toch gewoon dat je graag oma onderbroeken draagt Wink

hier is op date gebied nog weinig veranderd. Haha ik kijk nog steeds rond.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza di 26 feb 2013 - 7:29

Nee joh Koko, niet stom dat je zenuwachtig bent! Gewoon veel wijn drinken dan komt het vanzelf wel goed Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet di 26 feb 2013 - 7:39

Heel veel plezier vanavond Koko! Komt allemaal goed!

De date donderdag gaat nog wel door Esperanza. Ik heb wel min of meer besloten dat als ik nu geen verandering merk, ik het ga afkappen.. Sad
Leuk dat je toch weer een berichtje kreeg van hem! Ik ben even kwijt waarom het precies minder was geworden? Wil je wel weer een date met hem?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza di 26 feb 2013 - 8:49

Is misschien wel verstandig Toet. Het is ook niet prettig voor jezelf (en voor hem) om er mee door te blijven gaan terwijl het niet goed voelt. Hopelijk is het donderdag, zonder alcohol (of misschien een beetje haha) en een niet kroeg omgeving gewoon leuk!

We hadden een keer afgesproken, was heel leuk. Daarna nieuwe date gepland maar die zei hij kort van tevoren af. Daarna wel veel contact gehad, maar hij kwam niet echt met een nieuw voorstel en ik was ook nog eens ziek. Toen kwam een paar dagen het initiatief voornamelijk van mijn kant, en kreeg ik hele korte antwoorden terug. Dus ik had het eigenlijk wel een beetje gehad en heb ook even niets van me laten horen, met het idee dat het nu wel klaar was. Maar krijg toch nog weer dagelijks berichtjes van hem. De eerste date was erg leuk al weet ik nog niet wat ik precies van hem vind. Dus ik had zoiets ik wil er wel een tweede date aan wagen.
We hebben nu voor volgende week afgesproken.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Minx di 26 feb 2013 - 8:56

Ah esperanza spannend smile gewoon zien toch smile

hahaha ik zit net lekker foto's te kijken en heb maar weer even 2 personen geblokkeerd. De een ooit in een hele dronken bui mee gezoend jaren terug. En ik weet nog wel dat ik dat niet zo'n succes vond. En de ander tja wat zal ik zeggen word hem ook echt niet. Is ook een vriend van de ex van een vreindin van mij haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe di 26 feb 2013 - 9:11

@ Esperanza: Ja tot nu toe heb ik hem elke dag 'gesproken' via WA vanuit zijn initiatief. Behalve vandaag, nu heb ik maar eens initiatief getoond haha! Het blijven gewoon luchtige gesprekken die nergens over gaan maar ik vind het contact wel leuk.

Wat jouw date betreft, lastig weer zeg! Ik zou misschien wel afspreken voor een 2e date maar alleen als het vanuit hem komt.

@ Koko en Tabbert: Heel veel plezier!!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 26 feb 2013 - 9:48

Koko en Tabbert, veel plezier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski di 26 feb 2013 - 19:00

Wow dat was een vreemde avond! Niet verkeerd vreemd, maar gewoon vreemd! Het was sowieso wel even geleden dat ik me überhaupt open heb gesteld voor een jongen, dus het was wat onwennig. Al denk ik niet dat hij dat gemerkt heeft. Het was erg gezellig, maar een beetje veel wijn (niet téveel hoor!) waardoor ik niet precies weet wat ik nu voel. En ik moet het maar op me af laten komen, maar dat kan ik niet Date-topic 2 - Pagina 7 394967 Ik ben alweer veel te veel door aan het denken, maar dat moet ik niet doen! Het was leuk, we hebben gezoend, hij wil me snel weer zien, prima toch?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe di 26 feb 2013 - 19:04

Dat klinkt als een goede avond koko! En nu idd gewoon over je heen laten komen hoe moeilijk het ook is :-)
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum