stomme mama
+5
Niene
Elodie
maiadebij
Printje
Wennes
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
stomme mama
B zei vanmiddag uit het niets: stomme mama.
Ik dacht dat.ik het niet.goed hoorde en vroeg hem wat hij zei en hij zei.het weer. Hij zei het op een luchtige manier dus volgens mij had hij niet eens door wat het betekent dus uitgelegd dat het niet zo aardig is om te zeggen. Dus hij zei heel lief: sorry mama en ging weer spelen.
Ondanks hij niet weet wat het inhoud vond ik het vreselijk om te horen
Ik dacht dat.ik het niet.goed hoorde en vroeg hem wat hij zei en hij zei.het weer. Hij zei het op een luchtige manier dus volgens mij had hij niet eens door wat het betekent dus uitgelegd dat het niet zo aardig is om te zeggen. Dus hij zei heel lief: sorry mama en ging weer spelen.
Ondanks hij niet weet wat het inhoud vond ik het vreselijk om te horen
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: stomme mama
Dat snap ik heel goed, ik zou dat ook niet leuk vinden.
Ps. Je kaartje is onderweg, vergat hem steeds te posten, sorry!
Ps. Je kaartje is onderweg, vergat hem steeds te posten, sorry!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Herkenbaar! Mijn zoontje roept het ook te pas en te onpas tegen papa, die blijft benoemen daar verdrietig van te worden en als N tegen mij zegr dat papa stom is zeg ik dat ik niet wil dat hij zo over hem praat. Kijk als ze een x een conflict hebben mag N best zeggen dat hij papa stom vind, maar meestal komt het echt uit het niks...
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Hier komt dat ook wel eens voor, niet zo leuk.
Maar daarin tegen zegt hij ook heel veel dat hij mij lief vind enz.
Maar daarin tegen zegt hij ook heel veel dat hij mij lief vind enz.
Gast- Gast
Dat wordt erger hoor
Die van mij willen regelmatig bij oma wonen, vinden mij met regelmaat stom. En zo hoort het ook, als je kind nooit boos op je is weet je heel zeker dat je de opvoeding verneukt hebt
Maar dit is gewoon een uitspraak die hij zelf niet snapt, niet teveel van aantrekken.
Die van mij willen regelmatig bij oma wonen, vinden mij met regelmaat stom. En zo hoort het ook, als je kind nooit boos op je is weet je heel zeker dat je de opvoeding verneukt hebt
Maar dit is gewoon een uitspraak die hij zelf niet snapt, niet teveel van aantrekken.
Gast- Gast
Het wordt inderdaad alleen maar erger. Als mijn zoon het te bont heeft gemaakt en ik hem voor straf op de trap zet, dan vliegt dat om m'n oren. Dan haat hij mij, vindt hij me nooit meer lief, ben ik dom, moet ik naar de gevangenis en gaat hij nooit meer met me praten. Haha. Maar de eerste keer leg je dat misschien minder makkelijk naast je neer.
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Die van mij zei vorige week 'stomme kut mama!'
Schijnbaar op school gehoord,na een gemeende sorry en een boel tranen van schaamte ( ze schrok er zelf van dat ze het zei ) was het goed en heb ik het nooit meer gehoord..
Ook vliegen de 'ik zoek een andere mama!' 'ik vind je niet meer lief!' mij ook wel eens om de oren als ze straf krijgt.. Nu kan ik het wel langs mij neer leggen, maar de eerste keren was ik er toch wel even door van slag.
Schijnbaar op school gehoord,na een gemeende sorry en een boel tranen van schaamte ( ze schrok er zelf van dat ze het zei ) was het goed en heb ik het nooit meer gehoord..
Ook vliegen de 'ik zoek een andere mama!' 'ik vind je niet meer lief!' mij ook wel eens om de oren als ze straf krijgt.. Nu kan ik het wel langs mij neer leggen, maar de eerste keren was ik er toch wel even door van slag.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Nou idd, wat die oudste me soms allemaal naar de oren gooit....
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Haha inderdaad, ik hoor het hier ook weleens dat ik de stomste moeder ben en dat hij nooooooooit iets van mij mag en dat hij bij zijn opa en oma gaat wonen
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Het went
Ik ben altijd een stomme mama. Nou ja, hij heeft nog wel momenten dat hij me lief vindt. Maar meestal ben ik stom en hoor ik in de gevangenis. Heel gezellig hier hoor!
Ik ben altijd een stomme mama. Nou ja, hij heeft nog wel momenten dat hij me lief vindt. Maar meestal ben ik stom en hoor ik in de gevangenis. Heel gezellig hier hoor!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Haha, luce..jij ook al in de gevangenis!
Gelukkig komt het hier niet elke dag voor. Vaak vindt hij mij de liefste. Maar ja, niet alles mag he..en probeer dat maar eens te zeggen tegen een 5 jarige;-)
Gelukkig komt het hier niet elke dag voor. Vaak vindt hij mij de liefste. Maar ja, niet alles mag he..en probeer dat maar eens te zeggen tegen een 5 jarige;-)
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Luce schreef:Het went
Ik ben ook weleens een stomme domme mama....of een stomme domme ffjdsmksksjd mama ( dan probeert ie nog iets lelijks te verzinnen maar dan weet ie eigenlijk niet wat )
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat ben ik een stomme hut!!!
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Stomme dag
» Stomme bus!
» Stomme UWV!
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Stomme dag