Wat ben ik een stomme hut!!!
+8
Paper Crown
Rush
Filoria
LMCurious
Lejow
PiP
Viva
Susan
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat ben ik een stomme hut!!!
Ik heb mijn zoontje zijn haartjes compleet verknalt en ik kan wel huilen.
Ik wilde een soort van hanekam en aan de zijkanten zeg maar een stuk korter, net zoals je momenteel bij veel voetballers ziet (tja, hoe moelijk kan dat zijn dacht ik bij mezelf ). Maar nu is het aan de zijkanten met de tondeuse veeeeeeeeeeels te kort geworden en nu heeft hij echt zo'n hanekam, hij ziet er nu meer uit als BA van de A-team .. Echt een fout kapsel. Brrrr. Het staat ons boefje best leuk maar dit was zo ontzettend NIET de bedoeling, ik vind het zo erg....
Vriendlief zegt het wel leuk te vinden en geeft aan dat het vanzelf wel weer aangroeit maar ik durf gewoon niet met hem over straat.
Iemand ook een stomme actie uitgehaald?
Ik wilde een soort van hanekam en aan de zijkanten zeg maar een stuk korter, net zoals je momenteel bij veel voetballers ziet (tja, hoe moelijk kan dat zijn dacht ik bij mezelf ). Maar nu is het aan de zijkanten met de tondeuse veeeeeeeeeeels te kort geworden en nu heeft hij echt zo'n hanekam, hij ziet er nu meer uit als BA van de A-team .. Echt een fout kapsel. Brrrr. Het staat ons boefje best leuk maar dit was zo ontzettend NIET de bedoeling, ik vind het zo erg....
Vriendlief zegt het wel leuk te vinden en geeft aan dat het vanzelf wel weer aangroeit maar ik durf gewoon niet met hem over straat.
Iemand ook een stomme actie uitgehaald?
Gast- Gast
Re: Wat ben ik een stomme hut!!!
Nee, dan zou ik met M.ara al helemaal niet meer over straat kunnen. Zoals je vriend al zegt, het groeit vanzelf weer aan en daarbij is het een jongen, valt het niet zo op.
Gast- Gast
Misschien zijn hanenkam ook wat korter maken ? Dan valt het verschil niet meer zo op. En geloof me, haren groeien snel.
Gast- Gast
Dat groeit wel weer aan. Zet hem anders in de tussentijd een petje op.
Oh, en naar aanleiding van wat Mv2 zegt. Ik ben twee keer aan mijn hoofd geopereerd toen ik elf was, toen was er een stuk haar weggeschoren zo groot als een cd, maar ik ging er toch wel gewoon mee over straat. Wat ik al zei, haar groeit snel.
Oh, en naar aanleiding van wat Mv2 zegt. Ik ben twee keer aan mijn hoofd geopereerd toen ik elf was, toen was er een stuk haar weggeschoren zo groot als een cd, maar ik ging er toch wel gewoon mee over straat. Wat ik al zei, haar groeit snel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wist niet eens dat hut een scheldwoord was trouwens.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een foto, misschien lijkt het voor jou heel erg, maar valt het wel mee?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
haha, ik dacht ook even: Stomme hut??Susan schreef:Ik wist niet eens dat hut een scheldwoord was trouwens.
Maar ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat
Ik zou denk ik de hanenkam wat korter maken, zodat het niet heel erg opvalt.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Klopt, haar groeit echt snel. M.ara heeft een litteken van achter haar rechter oor, door over haar hoofd naar haar linker oor. Al deze haartjes zijn volledig weggeschoren, ze heeft voor geen haar meer. Vandaag is ze 11 dagen geleden geopereerd en ze heeft echt al stoppeltjes van 3 a 4 mm.
Gast- Gast
Ik denk auto correctie
Verder zeg ik: het is maar haar, het groeit weer aan! en FOTO!
En beter zo, dan boven op zijn hoofd beginnen en tot de conclusie komen dat het veel te kort is, en dan met 1 weggeschoren hap lopen haha
En beter zo, dan boven op zijn hoofd beginnen en tot de conclusie komen dat het veel te kort is, en dan met 1 weggeschoren hap lopen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ha lieverds, bedankt voor jullie reacties.
Bij deze is hut een nieuw scheldwoord
Ik zal straks even een foto proberen te uploaden.
Ik denk dat als de kam iets korter is het ook leuker staat!
Mama van 2, Ik denk dat jullie met Mara met heel veel trots over straat kunnen lopen. Het was gewoon niet anders... Ik zag de foto in het fototopic en
En haren groeien vanzelf wel weer naar dit heb ik vooral zelf verpest...
Bij deze is hut een nieuw scheldwoord
Ik zal straks even een foto proberen te uploaden.
Ik denk dat als de kam iets korter is het ook leuker staat!
Mama van 2, Ik denk dat jullie met Mara met heel veel trots over straat kunnen lopen. Het was gewoon niet anders... Ik zag de foto in het fototopic en
En haren groeien vanzelf wel weer naar dit heb ik vooral zelf verpest...
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik denk auto correctie
Nope, geen autocorrectie. Ik gebruik wel vaker hut...
Haha, ik heb getwijfeld inderdaad of ik het bij die hap zou laten
Gast- Gast
zelfde probleem hier. Ik ging van het weekend ook Joris zijn haartjes knippen. Hij heeft het altijd wat langer en dan wat krullend haar. Hij wil nooit geknipt worden, bang dat ik zijn mooie krullen eraf knip. Dus ik zondag weer tegen hem, de vorige keer deden we toch ook alleen onderaan een beetje eraf, toen waren er toch ook nog krullen? Dus vooruit, ik mocht wel een beetje knippen, zodat het niet meer in zijn ogen zit. Hij bewoog teveel, dus ben ergens scheef gegaan. Waardoor het aan een kant korter werd. Maar toen zat het zo raar dat ik echt even moest nadenken hoe ik het nou weer fatsoenlijk moest gaan krijgen, enige oplossing, heel stuk ervan af. Dus nu heeft ie geen krullen meer. OEPS!!!! Gisteren verjaardag, zegt mn schoonmoeder tegen Joris, "wat is je haar kort, zijn je krullen eraf?" Dus ik meteen nee, zijn haar is lang, maar zonder krullen. Gelukkig ging Joris mee in mijn versie. Want hij wil echt geen kort haar. Maar ik was zelf ook wel ff beduusd dat het nu zo'n stuk korter is dan voorheen hoor. Was zo mooi! Maar ja, groet wel weer.....
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Haha jullie zijn ook zo inventief he! Dat doet me denken aan dat 'rijden ijsco!' ipv 'rijden eikel', vond ik ook al briljant gevondenLMCurious schreef:Dus ik meteen nee, zijn haar is lang, maar zonder krullen. Gelukkig ging Joris mee in mijn versie. Want hij wil echt geen kort haar.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Zo'n blunder heb ik met ons zoontje ook gehad toen hij 14 maanden was. Hij had echt nog veel babyhaar ertussen, van die lange pieken. Mijn vader kwam met het idee om er met de tondeuse erover te gaan. Ik dacht nog dat het wel mee zou vallen, dus 1 hapje gedaan, maar dat was dus zonder kammetje, en dus echt millimeter-werk.
Ik heb toen alles maar afgeschoren. Uiteindelijk kreeg hij er wel heel mooi haar van, maar de 1e week was het echt heel erg, kreeg zelfs de opmerking of hij soms kuren had gehad....Ik heb bewust niet echt foto's gemaakt die tijd....Pas toen het weer wat begon te groeien. Ik wilde niet dat daar ooit foto's van te vinden waren, voor hem.
Ik heb toen alles maar afgeschoren. Uiteindelijk kreeg hij er wel heel mooi haar van, maar de 1e week was het echt heel erg, kreeg zelfs de opmerking of hij soms kuren had gehad....Ik heb bewust niet echt foto's gemaakt die tijd....Pas toen het weer wat begon te groeien. Ik wilde niet dat daar ooit foto's van te vinden waren, voor hem.
Gast- Gast
Foto volgt nog.... maar Mama_Rosa, bij jouw zoontje was het dus net zo kort als bij mijn zoontje nu aan de zijkant. Ik heb de bovenkant nu wat korter en op zich staat het redelijk.... Ach, volgende keer denk ik wel twee keer na
Ik zit alleen niet zo te wachten op reacties van mensen om me heen, daar zie ik wel tegenop.
Ik zit alleen niet zo te wachten op reacties van mensen om me heen, daar zie ik wel tegenop.
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door Shoesdontlie op do 12 apr 2012 - 3:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha ik vind het wel cool! Zo`n kapsel heeft m`n neefje ook.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maar waar zie je dan tegenop ? Is het dan zo erg ? M.ara is natuurlijk een ander voorbeeld maar mensen kijken toch wel, ze staren, ze wijzen, ze vragen, ze draaien zich om, ze stoten elkaar aan en ze smoezen met elkaar. Persoonlijk kan ik daar helemaal niets mee, het kan me ook niet schelen, het is nu eenmaal zo en ik spat nog steeds uit elkaar van geluk ondanks haar halve haren, zeven grote happen eruit en haar mega litteken. Niets van die vragende mensen aantrekken.
Gast- Gast
LOL - ik vind het wel schattig. Ik heb wel eens mijn eigen haar afgeknipt toen ik klein was. Toen ik 2 was had ik echt al een bos krullen, had ik gewoon links vast gepakt en tot op mijn hoofdhuid weggeknipt, man ik zag eruit... mijn moeder heeft het zo gelaten haha. Pas na 1 jaar was het weer gelijk. Maar links is mijn haar, geloof het of niet, mooier.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik vind het wel schattig staan, haha
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Nahh dat vind ik wel zo raar, dat wijzen en smoezen van mensen! Zwaar onbeschoft ook. Als je M.ara ziet, zie je meteen dat ze een operatie gehad heeft, dan ga je toch niet lopen wijzen en smiezen...Mama_van2 schreef:Maar waar zie je dan tegenop ? Is het dan zo erg ? M.ara is natuurlijk een ander voorbeeld maar mensen kijken toch wel, ze staren, ze wijzen, ze vragen, ze draaien zich om, ze stoten elkaar aan en ze smoezen met elkaar. Persoonlijk kan ik daar helemaal niets mee, het kan me ook niet schelen, het is nu eenmaal zo en ik spat nog steeds uit elkaar van geluk ondanks haar halve haren, zeven grote happen eruit en haar mega litteken. Niets van die vragende mensen aantrekken.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: