Stomme bus!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stomme bus!
Na maanden niet gesport te hebben vond ik het toch weer eens tijd worden om wat te gaan doen. Dus ik heb al mijn motivatie bij elkaar geraapt en vanavond zou ik naar zumba gaan.
Ik loop ruim op tijd naar de bushalte maar daar vlakbij komt de bus met een rotgang voorbij gescheurd...
Dus nu ben ik weer thuis en ik baal!
*zeurmodus weer uit* Wie heeft er nog wat leuks te vertellen??
Ik loop ruim op tijd naar de bushalte maar daar vlakbij komt de bus met een rotgang voorbij gescheurd...
Dus nu ben ik weer thuis en ik baal!
*zeurmodus weer uit* Wie heeft er nog wat leuks te vertellen??
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Stomme bus!
Als je nou lopend naar de sportschool was gegaan had je meteen je warming up gehad
Gast- Gast
Ooooo dat is zo stom! Heb ik ook wel eens gehad.
Misschien kun je een zumba dvd downloaden en dan thuis zumba doen vanavond?
Misschien kun je een zumba dvd downloaden en dan thuis zumba doen vanavond?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Maple schreef:Als je nou lopend naar de sportschool was gegaan had je meteen je warming up gehad
Haha inderdaad
Kan je niet op de volgende bus wachten?
Gast- Gast
@ Maple: Lopen? haha grapjas! Ik woon zo'n 8km van de sportschool af. Dan ben ik te moe om te zumba-en!
@ Filoria: Ja ik zat al te denken om dan maar te gaan kinecten. Heb er een dansspel bijzitten en die is wel aardig intensief!
@ Filoria: Ja ik zat al te denken om dan maar te gaan kinecten. Heb er een dansspel bijzitten en die is wel aardig intensief!
Shisha- Ratel
Dus eigenlijk vond je het wel prima en een goed excuus om weer naar huis te gaan?
Gast- Gast
Lopen naar de volgende halte? tegen die tijd is er wel weer een nieuwe bus..Shisha schreef:@ Maple: Lopen? haha grapjas! Ik woon zo'n 8km van de sportschool af. Dan ben ik te moe om te zumba-en!
Gast- Gast
je had toch ook de fiets kunnen pakken? tis prachtig weer buiten! (ook al is het wat fris)
en ff wachten op de volgende bus is geen optie?
en ff wachten op de volgende bus is geen optie?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Nou de bus gaat maar 1x in het half uur dus dan heb ik een halve les zumba gemist. En ik wou een les van 19.30u doen omdat ik morgen gewoon weer om 05.30u moet opstaan dus het niet al te laat wil maken. Anders had ik wel een les van 20.30u genomen.
Shisha- Ratel
8 km is wel ver hoor om te lopen of te fietsen voor een lesje Zumba Goh, ben ik blij dat de sportschool hier praktisch om de hoek zit haha!
Gast- Gast
Giacomo schreef:8 km is wel ver hoor om te lopen of te fietsen voor een lesje Zumba Goh, ben ik blij dat de sportschool hier praktisch om de hoek zit haha!
Ik woonde er eerst 5 minuten fietsen vandaan haha! Ik merk wel dat ik minder gemotiveerd ben om te gaan nu ik er verder vandaan woon dus misschien toch maar eens gaan kijken voor een sportschool in de buurt.
Shisha- Ratel
Giacomo schreef:8 km is wel ver hoor om te lopen of te fietsen voor een lesje Zumba Goh, ben ik blij dat de sportschool hier praktisch om de hoek zit haha!
Zou ik ook niet doen hoor. 8 km fietsen is toch ongeveer 25 minuten of een half uur.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Stomme, stomme pepernoten!
» Stomme dag
» Stomme belastingdienst!!!
» Stomme CB
» Wat ben ik een stomme hut!!!
» Stomme dag
» Stomme belastingdienst!!!
» Stomme CB
» Wat ben ik een stomme hut!!!
Pagina 1 van 1