Stomme dag
+5
Kowalski
ExpressoB
SleepingBeauty
Alex
Carra
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Stomme dag
Ik nomineer vandaag als stomste dag van het jaar!
Vanochtend om 5 uur vond mijn ex date het noodzakelijk om me wakker te bellen. Ik heb niet opgenomen, maar was er wel weer van slag van.
Kom ik op het werk; ligt het systeem eruit, inclusief telefoon. Ik kan al de hele dag niet werken en ben al uren aan het ontnieten voor het archief.
Lekker geestdodend werk, en dus alle tijd om te piekeren.
Kortom, ik vind vandaag stom!
Zo, en nu wil ik leuke dingen van jullie horen!
Vanochtend om 5 uur vond mijn ex date het noodzakelijk om me wakker te bellen. Ik heb niet opgenomen, maar was er wel weer van slag van.
Kom ik op het werk; ligt het systeem eruit, inclusief telefoon. Ik kan al de hele dag niet werken en ben al uren aan het ontnieten voor het archief.
Lekker geestdodend werk, en dus alle tijd om te piekeren.
Kortom, ik vind vandaag stom!
Zo, en nu wil ik leuke dingen van jullie horen!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Stomme dag
Maakte het naar mij zwaaien en het feit dat je zoon 'mama' zei je dag niet een klein beetje minder stom?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik vind vandaag ook stom, na zooo'n gezellig weekend incl gisteren.
Maakt het extra stom dat ik vanavond moet werken en mijn man overdag...bah heel ongezelig
Maakt het extra stom dat ik vanavond moet werken en mijn man overdag...bah heel ongezelig
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Awh, waarom is jouw dag stom, Stof?
Dat je zoon mama zei is wel
Dat je zoon mama zei is wel
Carra- Kletskop
Heb gewoon geen zin vandaag
O, en A van Alex vind mijn man eng Da's dan wel weer humor
O, en A van Alex vind mijn man eng Da's dan wel weer humor
Gast- Gast
Hier ook een stomme dag. Nou ja maar net hoe je het ziet.
Weeeer naar de dierenarts, B is weer zo ziek. Hij komt niet aan, groeit dus op deze manier niet. Geeft al zijn eten terug en zijn ontlasting spuit eruit. Eet zo goed als niet, arm arm beestje!
Maar goed dat we zijn gegaan want hij had bijna 40gr koorts!! schrok me rot, dat is echt zorgwekkend. Vond de dierenarts ook en met spoed morgen ochtend 9uur echo maken.
Kan er helaas niet bij zijn.... daar baal ik van!
Weeeer naar de dierenarts, B is weer zo ziek. Hij komt niet aan, groeit dus op deze manier niet. Geeft al zijn eten terug en zijn ontlasting spuit eruit. Eet zo goed als niet, arm arm beestje!
Maar goed dat we zijn gegaan want hij had bijna 40gr koorts!! schrok me rot, dat is echt zorgwekkend. Vond de dierenarts ook en met spoed morgen ochtend 9uur echo maken.
Kan er helaas niet bij zijn.... daar baal ik van!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Jij wilt leuke dingen horen? Ik ga zo lekker uiteten met mijn mams! Heb ik wel verdiend vind ik na zo'n rotdag
Succes met de verwerking van je stomme dag!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik doe mee wat een stomme dag! Bij mij op het werk deed het systeem ook amper! Kon niks doen terwijl het meteen al heel druk was. :/ Stomme mensen vandaag op het werk, 2 mensen die vast zaten in de lift (achter elkaar niet tegelijk), na het werk wilden ik en mij vriend nog eventjes ergens wat drinken komen we daar aan en is het terras er niet :s toen maar naar huis op de fiets een aso motorrijder die mij verrot scheld terwijl ik gewoon door groen reed! Eikel. Ik ben blij dat ik thuis ben en ga echt helemaal niks meer doen
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind mezelf ook stom vandaag. Ben behoorlijk impulsief en totaal niet mijn hoofd bij mijn werk. Ik heb al de hele dag een grote bubbel gevoel, helemaal fijn als je collega's het door hebben en er geintjes over maken.
Gast- Gast
Ik vond de dag stom omdat ik vanmiddag op de motor zat en tot twee keer toe wilde er een auto door mij heen. Echt ze zaten veel te dicht op mij, plus dat ik aan het kijken was om opzij te gaan (naar rechts) en zodat ik kon ging ik ook en vervolgens kijk ik de autobestuurder aan en zegt hij dat ik in mijn spiegels moet kijken. Tja als ik daar niet in had gekeken had ik ook niet gezien dat hij zo dicht achter mij zat. Toch nog de laatste bestuurder geëtterd. Ik weet dat het niet netjes is, maar ik kan daar zo slecht tegen, vooral als het zo een vertegenwoordiger is en dat ook uitstraalt.
Nu is mijn dag weer beter omdat ik morgen op sollicitatiegesprek mag komen. Hopelijk een goed gesprek morgen en dan heb ik toch nog werk volgend schooljaar i.p.v. afhankelijk zijn van invallen.
Nu is mijn dag weer beter omdat ik morgen op sollicitatiegesprek mag komen. Hopelijk een goed gesprek morgen en dan heb ik toch nog werk volgend schooljaar i.p.v. afhankelijk zijn van invallen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Veel plezier met mams! Maareh rotdag? Hoe komt dat?Kowalski schreef:Jij wilt leuke dingen horen? Ik ga zo lekker uiteten met mijn mams!Heb ik wel verdiend vind ik na zo'n rotdag
Laatst aangepast door Dropdraakje op di 3 jul 2012 - 3:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik blijf net met mijn arm aan mijn fietsbel (die is kapot) hangen en nu heb ik er een dikke wond zitten en dat doet pijn. Dus ik vind mijn dag ook stom!
Gast- Gast
Ik vind mijn dag ook stom omdat ik het zonder pijnstillers moest doen (degene die ik had werd ik vreselijk benauwd van, kan zo pas de nieuwe ophalen) en nu dus een vreselijk zere arm heb.
Gast- Gast
Ai :-(Pippa schreef:Ik blijf net met mijn arm aan mijn fietsbel (die is kapot) hangen en nu heb ik er een dikke wond zitten en dat doet pijn. Dus ik vind mijn dag ook stom!
Ik vind vandaag ook heeeel stom!
Gast- Gast
Nouhooou, ik wilde leuke dingen horen!!
Pippa: auw... goed ontsmetten!
Kowalski, lekker met je moeder uit eten, gezellig!
Dropdraakje: Een bubbel gevoel?? Wat doet dat?
Mijn dag werd iets minder stom, want we mochten allemaal om 3 uur naar huis. De uren worden gecompenseerd.
Pippa: auw... goed ontsmetten!
Kowalski, lekker met je moeder uit eten, gezellig!
Dropdraakje: Een bubbel gevoel?? Wat doet dat?
Mijn dag werd iets minder stom, want we mochten allemaal om 3 uur naar huis. De uren worden gecompenseerd.
Carra- Kletskop
Ik heb vandaag heerlijk les gegeven. Echt, ik voelde me gelukkig en kreeg er zoveel energie van. Vanavond zie ik mn vriend weer en morgen een contract tekenen voor een 2e baan. Jaaa, ik ben happy!
Zo goed? ;-)
Zo goed? ;-)
Gast- Gast
Uhm een bubbelgevoel is eigenlijk afwezig zijn, onderwerpen half meekrijgen waardoor de kans groot is dat je iets roept zonder er over na te hebben gedacht. En wat vaak hilarische taferelen opleverd.
Gast- Gast
Francaise schreef:Ik heb vandaag heerlijk les gegeven. Echt, ik voelde me gelukkig en kreeg er zoveel energie van. Vanavond zie ik mn vriend weer en morgen een contract tekenen voor een 2e baan. Jaaa, ik ben happy!
Zo goed? ;-)
Dat klinkt als een hele leuke dag! Wat voor baan krijg je erbij?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
2 dagen als k.waliteitsmanager.Oasis schreef:Francaise schreef:Ik heb vandaag heerlijk les gegeven. Echt, ik voelde me gelukkig en kreeg er zoveel energie van. Vanavond zie ik mn vriend weer en morgen een contract tekenen voor een 2e baan. Jaaa, ik ben happy!
Zo goed? ;-)
Dat klinkt als een hele leuke dag! Wat voor baan krijg je erbij?
Gast- Gast
Super zeg, Française. Gefeliciteerd ermee
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Mijn dag word alleen maar stommer, de huisarts heeft helemaal geen receptje doorgestuurd naar de apotheek dus ik heb nog steeds geen extra pijnstillers
Mijn hele arm en nek zijn al verkrampt van de pijn, dus het gaat waarschijnlijk ook nog eens een stomme nacht worden..
Mijn hele arm en nek zijn al verkrampt van de pijn, dus het gaat waarschijnlijk ook nog eens een stomme nacht worden..
Gast- Gast
Sjonge het is echt nationale rot dag he! Ik heb net de stomste film ooit gezien... Shame. Zonde van mijn tijd
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Francaise; Ja, zo goed! Gefeliciteerd!
Haha, Loura welke film heb je gekeken?
En Jackie, klinkt pijnlijk zeg. Kan je niet bij een huisartsenpost of iets dergelijks medicijnen halen?
Haha, Loura welke film heb je gekeken?
En Jackie, klinkt pijnlijk zeg. Kan je niet bij een huisartsenpost of iets dergelijks medicijnen halen?
Carra- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: