Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang doorgaan met kunstmelk?

+18
*Lookie*
Fiwen
Annie24
Linda
Supertalentje
Tania
Happydobby
Barbabella
Floor
CCC
Razz
iloverose
koNijntje
Annemie
_Mashimaro_
MissD
Parisienne
studiebol
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe lang doorgaan met kunstmelk? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doorgaan met kunstmelk?

Bericht  SarahKey zo 24 feb 2013 - 9:15

Tot vlak na zijn verjaardag. Hij krijgt nu 's ochtends bij het brood melk en voor de rest niet.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doorgaan met kunstmelk? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doorgaan met kunstmelk?

Bericht  Fearie zo 24 feb 2013 - 9:23

Parisienne schreef:Vanaf dat N. 1 jaar was ben ik overgestapt op halfvolle melk. Ze krijgt nu nog steeds een fles, 's ochtends en 's avonds. Ik maak hem altijd lauwwarm, anders drinkt ze hem niet. De overstap van kunstvoeding/-melk naar halfvolle melk ging prima, zolang het opgewarmd is. Koude melk drinkt ze minder goed.

Zelfde geldt voor D.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  SarahKey zo 24 feb 2013 - 9:24

Supertalentje schreef:
Printje schreef:
Annemie schreef:Vanaf 1 jaar krijgt hij halfvolle melk.

Ook hier met een jaar overgegaan op gewone melk, volgens ons cb was het ook onzin om die opgroeimelk te gebruiken omdat het alleen maar een verkooppraatje is.

Ja, dat zeggen ze hier ook Wink
Hier ook Hoe lang doorgaan met kunstmelk? - Pagina 2 561177
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  SarahKey zo 24 feb 2013 - 18:41

chococupcake schreef:Ik heb me nog niet ingelezen over wanneer je stopt met kv en overgaat op melk, maar ik vraag me af of er ook mensen zijn die geen melk geven aan hun kind en wat je dan als alternatief geeft. Gaat het hierbij om het vocht wat ze binnen moeten krijgen of de voedingsstoffen die hierin zit?
Gaat ook wel om het vocht. Nu drinkt S opeens uitstekend sinds hij geen flessen meer krijgt. Wel krijgt hij 's ochtends wat melk omdat hij eigenlijk alleen diksap wil drinken voor de rest. En de hele dag diksap wil ik niet. Bij het avondeten krijgt hij water en dat heeft hij nu geaccepteerd en dat drinkt hij dan wel iets op.
Melk is niet heel gezond, maar gezonder dan optimel en andere dingen. Soja schijnt ook niet echt gezond te zijn. Dat heb ik volgens mij eens gelezen in het eten en drinken pijler.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: