Hoe lang hou jij het vol?
+12
Susan
Heavenly
Beachgirl
Tyrael
Zininzon
Toet
TNMN
dolfijntje24
Pannetoet
Tinus
Lejow
klavertje7
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe lang hou jij het vol?
Hoe lang houden jullie het vol om bij het volgende filmpje niet te lachen?
https://www.youtube.com/watch?v=9xH0xorgUoI
Ik had het bij die 2e al lastig, de 3e vond ik alleen maar nep en de 4e hield ik het niet meer
https://www.youtube.com/watch?v=9xH0xorgUoI
Ik had het bij die 2e al lastig, de 3e vond ik alleen maar nep en de 4e hield ik het niet meer
klavertje7- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe lang hou jij het vol?
13 sec...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nou, ik zag het dan als uitdaging en het is me gelukt. Ik vond sommige eerder maar raar dan grappig. Die jongen bij 2.30 had ik het wel even moeilijk mee omdat hij er zo in bleef hangen, dat vond ik dan wel weer grappig om te zien.
Gast- Gast
Wat een mafkees die oude man in de gele trui die zo raar lacht 'gjoh gjoh'.
Wauw en die ene jonge jongen is helemaal hysterich!
Hmm heb het hele filmpje niet gelachen.
Gast- Gast
Zag het ook als een uitdaging, maar bij die vent in het geel moest ik toch echt lachen! Maar men, wat hebben sommige mensen een irritante lach zeg!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Jen_ schreef:Wat een mafkees die oude man in de gele trui die zo raar lacht 'gjoh gjoh'.
Die oude man die dat gekke geluid maakt ken ik ergens van. Hij (of iemand die dan gek genoeg hetzelfde doet) was eens in een show. Nu vind ik het irritant dat ik niet meer weet welke... Was bij een standup comedian ofzo... Toen was alleen die man al zo grappig dat de echte grapjas maar besloot niets meer te zeggen. En die man maar zo doorlachen, de zaal kwam niet meer bij waardoor die man ook niet meer te stoppen was met lachen... Dat was grappig .
Gast- Gast
Heb bij het hele filmpje niet gelachen, had bij die man met die gestrepete trui wel zoiets van 'wat is dit nou??' en bij die jongen die erin bleef had ik idd ook wel moeite. Maar die vrouwen vond ik bijvoorbeeld al niet eens grappig meer, dus dat was wel makkelijk volhouden
Gast- Gast
Tinus schreef:Maar men, wat hebben sommige mensen een irritante lach zeg!
Wat je zegt!
Ik zat soms wel met een glimlach te kijken maar ik lag niet dubbel ofzo..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Zusje van Bert schreef:Jen_ schreef:Wat een mafkees die oude man in de gele trui die zo raar lacht 'gjoh gjoh'.
Die oude man die dat gekke geluid maakt ken ik ergens van. Hij (of iemand die dan gek genoeg hetzelfde doet) was eens in een show. Nu vind ik het irritant dat ik niet meer weet welke... Was bij een standup comedian ofzo... Toen was alleen die man al zo grappig dat de echte grapjas maar besloot niets meer te zeggen. En die man maar zo doorlachen, de zaal kwam niet meer bij waardoor die man ook niet meer te stoppen was met lachen... Dat was grappig .
Ja, klopt!! Daar moest ik ook aan denken toen ik het filmpje zag
Gast- Gast
Reva schreef:Zusje van Bert schreef:Jen_ schreef:Wat een mafkees die oude man in de gele trui die zo raar lacht 'gjoh gjoh'.
Ja, klopt!! Daar moest ik ook aan denken toen ik het filmpje zag
Wat voor show was dat, weet jij het nog?
Gast- Gast
Ik schater het niet uit ofzo. Maar krijg wel een glimlach op mijn gezicht gelijk al bij de eerste seconden..
Gast- Gast
Ik hoefde niet hardop te lachen. Af en toe glimlachte ik wel een beetje, maar verder vond ik het niet heel grappig.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Het lijkt soms zelfs een beetje nep als ik eerlijk moet zijn. Ik moest grinniken toen die ene gast met die gele trui begon te lachen.
Gast- Gast
Ik moest lachen toen die man met gele trui voor het eerst 'gjoh gjoh' deed. Van de rest (ook de baby) krijg ik het benauwd, die lachjes zijn echt irritant.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
De eerste vind ik niet boeiend, ik hou niet van kleine kinderen..
De tweede vind ik ook niet heel boeiend..
Bij de derde kwam een glimlachje, maaaarrr... De eerste keer dat ik die zag, lag ik wel in een deuk, hardop!
De vierde vind ik ronduit eng.... en die 2 vrouwen daarna klinken als apen met een stotter? Lijkt wel een beetje op de dierentuin...
Déze vond ik geweldig; hier heb ik echt om in een deuk gelegen!
De tweede vind ik ook niet heel boeiend..
Bij de derde kwam een glimlachje, maaaarrr... De eerste keer dat ik die zag, lag ik wel in een deuk, hardop!
De vierde vind ik ronduit eng.... en die 2 vrouwen daarna klinken als apen met een stotter? Lijkt wel een beetje op de dierentuin...
Déze vond ik geweldig; hier heb ik echt om in een deuk gelegen!
Gast- Gast
Ik hou niet van negers, dus ik heb niet gelachen, en ik hou ook niet van bejaarden óf van dikke mensen, dus ik vond het niet grappig.
Gast- Gast
Ik geloof dat de man in het filmpje van Trisha die in het midden zit, ook in het filmpje voor kwam in de openingspost.
Gast- Gast
Volgens mij bedoelde ZvB de show die Trisha nu net in der filmpje zet
Gast- Gast
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Jen_ schreef:Wat een mafkees die oude man in de gele trui die zo raar lacht 'gjoh gjoh'.
Bij deze begon ik te lachen!! Terwijl ik eerst dacht: och, eitje!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Lilith schreef:Ik hou niet van negers, dus ik heb niet gelachen, en ik hou ook niet van bejaarden óf van dikke mensen, dus ik vond het niet grappig.
Ik heb niet gelachen door het filmpje, vond 'm eerder heel irritant, maar van jouw opmerking moest ik dan wel weer heel hard lachen
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Tja, als Trisha zegt dat ze niet van kleine kinderen houdt, dan kan ik dat beter natuurlijk.Tyrael schreef:Lilith schreef:Ik hou niet van negers, dus ik heb niet gelachen, en ik hou ook niet van bejaarden óf van dikke mensen, dus ik vond het niet grappig.
Ik heb niet gelachen door het filmpje, vond 'm eerder heel irritant, maar van jouw opmerking moest ik dan wel weer heel hard lachen
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang...
» Hoe lang ben jij?
» Oh wat duurt dat nog lang!
» n.a.v: Hoe lang doe je met kleding?
» Hoe lang drinken?
» Hoe lang ben jij?
» Oh wat duurt dat nog lang!
» n.a.v: Hoe lang doe je met kleding?
» Hoe lang drinken?