Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op de eigen kamer spelen

+6
Twellie
-Ieniemienie-
Liadan
Sterrin_
Lady4
Parisienne
10 plaatsers

Ga naar beneden

Op de eigen kamer spelen Empty Op de eigen kamer spelen

Bericht  Gast zo 24 feb 2013 - 1:33

Spelen jullie kinderen veel op hun eigen kamer? En vanaf welke leeftijd deden ze dat?

Hier hebben ze allebei een fijne kamer met meer dan genoeg speelgoed maar in de praktijk spelen ze er eigenlijk nooit. Ze spelen altijd beneden in de woonkamer of ze knutselen in de keuken. Verder geen probleem hoor maar ik vroeg me af hoe dat bij anderen gaat. Het lijkt me best lekker als ze af en toe op hun kamers spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op de eigen kamer spelen Empty Re: Op de eigen kamer spelen

Bericht  Parisienne zo 24 feb 2013 - 1:56

Hier loopt N. heen en weer en speelt zowel in haar kamer als in de woonkamer. Nu is het hier redelijk 'makkelijk', want haar kamertje grenst aan de woonkamer. Haar slaapkamerdeur zit vlakbij haar speelhoek. De deur staat dus vaak open, waardoor ze telkens heen en weer kan lopen. Haar kamer is erg klein, maar soms kruipt ze in haar bed om met haar knuffels/poppen te spelen of pakt uit haar kast wat leesboekjes.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de eigen kamer spelen Empty Re: Op de eigen kamer spelen

Bericht  Gast zo 24 feb 2013 - 1:56

Hier spelen ze alleen boven als ik aan het poetsen ben ofzo.
H. heeft nu de villa van Playmobiel gekregen en die staat steeds op de eetkamertafel.
Denk er aan om dat naar boven te brengen en ik denk dat ze dan ook wel boven zal spelen.
Aan de andere kant vind ik het wel gezellig dat ze hier beneden zit en ik wil ook weer niet dat de uren dat ze er nu beneden mee speelt, dadelijk boven zit. Ze speelt namelijk rustig 2 uur of langer met de Playmobiel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op de eigen kamer spelen Empty Re: Op de eigen kamer spelen

Bericht  Lady4 zo 24 feb 2013 - 2:07

Mijn stiefzoontje van drie speelt ook meestal beneden in de woonkamer. Maar heel af en toe vermaakt hij zich een uurtje op zijn slaapkamer.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de eigen kamer spelen Empty Re: Op de eigen kamer spelen

Bericht  Sterrin_ zo 24 feb 2013 - 2:08

Hier spelen de oudste 2 steeds vaker op hun gezamelijke kamer. Dit ook vooral omdat hun kleine zusjes dan niet alles weer kunnen afbreken. Op hun kamer kunnen ze mooi alles opbouwen en laten staan, zonder dat alles weer kwijt raakt door die grijpgrage handjes.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de eigen kamer spelen Empty Re: Op de eigen kamer spelen

Bericht  Liadan zo 24 feb 2013 - 2:35

Hier spelen de kinderen regelmatig samen op 1 van hun kamers, maar dan ben ik ook altijd boven (meestal als ik boven aan het schoonmaken ben, dan spelen zij er samen). Y ara wil bijna nooit alleen boven spelen maar als er een vriendje komt spelen spelen ze wel vaak op haar kamer (en ik zet dan de babyfoon aan zodat ik ze nog wel een beetje in de gaten kan houden).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de eigen kamer spelen Empty Re: Op de eigen kamer spelen

Bericht  -Ieniemienie- zo 24 feb 2013 - 2:39

Ik heb en paar maanden geleden wat speelgoed en een leuk speelplekje op M haar kamer gemaakt.
Er zijn dingen van haar speelgoed die T stuk maakt zoals de duplo of playmobile.
Ik heb het zo gemaakt zodat ze daar kon spelen zodat T het niet stuk kon maken.
Ze heeft er denk ik 2 keer gespeeld. Ze vind het niet leuk alleen boven, en ook ik vind het niet zo gezellig haha.
Nu doen we dat soort dingen beneden in de tijd dat T op bed ligt.

Als ik boven schoonmaak iod spelen ze wel vaak samen boven. Maar dan is ze niet alleen dus.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de eigen kamer spelen Empty Re: Op de eigen kamer spelen

Bericht  Twellie zo 24 feb 2013 - 10:49

Heel af en toe speelt mijn oudste dochter van drie alleen op de bovenverdieping. Maar meestal vind ze het leuker om samen met mij te spelen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de eigen kamer spelen Empty Re: Op de eigen kamer spelen

Bericht  M@niek zo 24 feb 2013 - 12:01

Dat ligt eraan. Als ik beneden ben speelt ze beneden maar als ik boven ben dan speelt ze boven. In de toekomst gaan we een speelhoek maken op zolder en dan gaat de strijk ook naar zolder, kan ze lekkef spelen als ik de was wegwerk.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de eigen kamer spelen Empty Re: Op de eigen kamer spelen

Bericht  Mamsie zo 24 feb 2013 - 12:11

Hier zijn ze bijna 9 en 6 (jongste speelt nooit boven) en ze spelen heel soms boven. Ze vinden beneden weel leuker en meestal is het buitenspelen, gamen, of iets van tekenen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de eigen kamer spelen Empty Re: Op de eigen kamer spelen

Bericht  loesje zo 24 feb 2013 - 20:28

Dat ligt eraan. Als we beneden zijn speelt hij beneden maar als een van ons boven bezig is dan speelt hij boven.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de eigen kamer spelen Empty Re: Op de eigen kamer spelen

Bericht  moepie zo 24 feb 2013 - 21:06

Onze dochter speelt meestal beneden. Als ik boven aan het poetsen of iets dergelijks ben speelt ze op haar kamer. En de laatste tijd is het vaak zo dat als ze haar middag slaapje heeft gedaan dat ze dan nog een tijdje op haar kamer speelt. Ze roept dan als ze klaar is en naar beneden wil. Dit is ineens heel interessant.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de eigen kamer spelen Empty Re: Op de eigen kamer spelen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum