Spelen met speelgoed
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spelen met speelgoed
Mijn zoontje heeft genoeg speelgoed. hij speelt er alleen bijna nooit mee. Hij rijdt eens wat rond op een autotje door het huis, krijt wat op zijn bord, en dat was het ongeveer wel. Soms kan hij wel uren zoet zijn met klei. Buiten speelt hij wel met spullen in de zandbak en op zijn trekker. Wat hij dan wel in huis doet, is wat rond rennen en kruipen, aandacht vragen of met zijn beer tutten op de bank.
Hoe is dat bij jullie?
Hoe is dat bij jullie?
Gast- Gast
Re: Spelen met speelgoed
Hier is dat precies hetzelfde. N. heeft heel veel speelgoed, maar ze kan nergens echt lang mee spelen. Ze loopt rond in huis, pakt hier wat, pakt daar wat, legt het ene ergens anders neer, etc. Als ze ergens mee speelt (Little People, Duplo, poppen) dan is het 5 minuten, maar langer niet. Wat ze wel lang kan doen is een heel rollenspel spelen met Woezel, Pip en Buurpoes (knuffels). Ze speelt dan hele scènes van de dvd's na: "Niet doen Buurpoes, visje is niet jou! Puh, ook niet jullie hoor.. visje is van niemand!"
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn dochter loopt ook een beetje in het rond. Ze pakt regelmatig een pop waar ze dan hard handig een koek in het gezichtje stopt. Of ze gooit wat in het rond. Maar ergens lang mee spelen doet ze niet.
We hebben nu een glijbaan in de woonkamer staan, die vind ze wel heel leuk. Ook leuk om popjes en knuffels vanaf te duwen.
We hebben nu een glijbaan in de woonkamer staan, die vind ze wel heel leuk. Ook leuk om popjes en knuffels vanaf te duwen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook wel een beetje hetzelfde. Ze heeft meer dan genoeg speelgoed, maar speelt er of maar kort mee, of is met hele andere dingen bezig. Vooral de kamer ontdekken, al kan ik me zelf niet meer voorstellen wat daar na al die tijd nog aan te ontdekken valt Het blijft in elk geval leuk om te testen of ze in de vensterbank mag klimmen of het dressoir mag mishandelen. Niet dus
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier ook hetzelfde met onze dochter.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Hier wisselt het per dag, op het ene moment is ze druk met van alles en nog wat maar ook momenten dat ze met 1ding tegelijk kan spelen!
Gast- Gast
Eigenlijk kan onze dochter zich heel lang alleen vermaken. Af en toe komt ze bij me dan moet ik even iets doen.
En dan gaat ze weer verder. Vooral boekjes lezen, puzzelen, met knuffels spelen zijn favoriet en tussendoor pakt ze wat anders, maar daar speelt ze minder lang mee.
En vooral als het zulk mooi weer is. Deur open en ze vermaakt zich prima.
Natuurlijk heeft ze ook wel eens dagen dat ze minder in d'r vel zit of moe is dan wil ze vooral bij mij zitten.
En dan gaat ze weer verder. Vooral boekjes lezen, puzzelen, met knuffels spelen zijn favoriet en tussendoor pakt ze wat anders, maar daar speelt ze minder lang mee.
En vooral als het zulk mooi weer is. Deur open en ze vermaakt zich prima.
Natuurlijk heeft ze ook wel eens dagen dat ze minder in d'r vel zit of moe is dan wil ze vooral bij mij zitten.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» nav...mag je kind overal mee spelen (j of m speelgoed)?
» geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen
» Spelen
» In of uit de zon laten spelen..
» Nergens mee spelen
» geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen
» Spelen
» In of uit de zon laten spelen..
» Nergens mee spelen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: