Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spelen met speelgoed

5 plaatsers

Ga naar beneden

Spelen met speelgoed Empty Spelen met speelgoed

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 22:34

Mijn zoontje heeft genoeg speelgoed. hij speelt er alleen bijna nooit mee. Hij rijdt eens wat rond op een autotje door het huis, krijt wat op zijn bord, en dat was het ongeveer wel. Soms kan hij wel uren zoet zijn met klei. Buiten speelt hij wel met spullen in de zandbak en op zijn trekker. Wat hij dan wel in huis doet, is wat rond rennen en kruipen, aandacht vragen of met zijn beer tutten op de bank.

Hoe is dat bij jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spelen met speelgoed Empty Re: Spelen met speelgoed

Bericht  Parisienne wo 27 jun 2012 - 22:38

Hier is dat precies hetzelfde. N. heeft heel veel speelgoed, maar ze kan nergens echt lang mee spelen. Ze loopt rond in huis, pakt hier wat, pakt daar wat, legt het ene ergens anders neer, etc. Als ze ergens mee speelt (Little People, Duplo, poppen) dan is het 5 minuten, maar langer niet. Wat ze wel lang kan doen is een heel rollenspel spelen met Woezel, Pip en Buurpoes (knuffels). Ze speelt dan hele scènes van de dvd's na: "Niet doen Buurpoes, visje is niet jou! Puh, ook niet jullie hoor.. visje is van niemand!" Laughing

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spelen met speelgoed Empty Re: Spelen met speelgoed

Bericht  Linda wo 27 jun 2012 - 22:42

Mijn dochter loopt ook een beetje in het rond. Ze pakt regelmatig een pop waar ze dan hard handig een koek in het gezichtje stopt. Of ze gooit wat in het rond. Maar ergens lang mee spelen doet ze niet.
We hebben nu een glijbaan in de woonkamer staan, die vind ze wel heel leuk. Ook leuk om popjes en knuffels vanaf te duwen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spelen met speelgoed Empty Re: Spelen met speelgoed

Bericht  PapillonRose wo 27 jun 2012 - 22:51

Hier ook wel een beetje hetzelfde. Ze heeft meer dan genoeg speelgoed, maar speelt er of maar kort mee, of is met hele andere dingen bezig. Vooral de kamer ontdekken, al kan ik me zelf niet meer voorstellen wat daar na al die tijd nog aan te ontdekken valt laughcry Het blijft in elk geval leuk om te testen of ze in de vensterbank mag klimmen of het dressoir mag mishandelen. Niet dus Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Spelen met speelgoed Empty Re: Spelen met speelgoed

Bericht  Liadan wo 27 jun 2012 - 22:56

Hier ook hetzelfde met onze dochter.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spelen met speelgoed Empty Re: Spelen met speelgoed

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:31

Hier wisselt het per dag, op het ene moment is ze druk met van alles en nog wat maar ook momenten dat ze met 1ding tegelijk kan spelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spelen met speelgoed Empty Re: Spelen met speelgoed

Bericht  Pussycat wo 27 jun 2012 - 23:48

Eigenlijk kan onze dochter zich heel lang alleen vermaken. Af en toe komt ze bij me dan moet ik even iets doen.
En dan gaat ze weer verder. Vooral boekjes lezen, puzzelen, met knuffels spelen zijn favoriet en tussendoor pakt ze wat anders, maar daar speelt ze minder lang mee.
En vooral als het zulk mooi weer is. Deur open en ze vermaakt zich prima.
Natuurlijk heeft ze ook wel eens dagen dat ze minder in d'r vel zit of moe is dan wil ze vooral bij mij zitten.


Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spelen met speelgoed Empty Re: Spelen met speelgoed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum