Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

+3
Makamba
Parisienne
woezel
7 plaatsers

Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 4:42

Vanaf hoe oud mochten jullie kinderen alleen op hun kamer spelen?

Ciske speelt s'ochtends wel eens op zijn kamer als ik even rustig wakker wil worden.
Ik hoor hem dan wel gewoon.
Wel haalt hij dan al zijn speelgoed overhoop maar dat ruimen we dan weer samen op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Re: Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 4:56

Hier speelt J. ook weleens alleen in zijn kamer hoor, zou niet inzien waarom niet smile staat daar ook een hoop speelgoed van 'm, dus hij gaat zn gang maar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Re: Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  woezel za 5 nov 2011 - 7:33

Hier spelen ze eigenlijk nog niet echt boven. Ja s'morgens even of voor het douchen.
Mi.lan zou van mij wel boven mogen spelen. Maar vraagt er nog niet echt om. En is ook nog niet handig omdat de jongste nog veel slaapt

qua slapen op de kamer zeg ik ook ieder een eigen kamer. Maar als ze er om gaan vragen en na uitproberen gaat het goed, waarom niet. Lijkt me ook wel lekker als je een kamer over hebt. Alleen is M nog niet zo'n goede slaper, dus zal hier meer onrust geven dan nachtrust.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Re: Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  Parisienne za 5 nov 2011 - 8:28

Je zou ook de babyfoon aan kunnen zetten, dat doet mijn buurvrouw altijd als haar zoontje (van al 5 jaar) boven speelt. Als het verder helemaal veilig is (als in: stopcontacten beveiligd, geen rondhangende snoeren, etc.) kan dat denk ik best al wel hoor.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Re: Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  Makamba za 5 nov 2011 - 8:46

Hier speelt ze niet vaak alleen boven! Het mag wel van mij en heel af en toe komt het wel eens voor dat ze even op d'r kamer gaat spelen, maar meestal wil ze bij mij in de buurt zijn en speelt dan hier beneden.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Re: Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 8:53

D. speelt wel eens alleen op haar kamer: ze wil meestal even rustig wakker worden en gaat dan een half uurtje boekjes kijken. Ze zit dan wel gewoon in haar ledikant. Ik zou haar niet los op de kamer durven laten lopen, ze valt sowieso al vaak, maar dat weerhoudt haar helaas niet van allerlei klim- en springpogingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Re: Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  Susan za 5 nov 2011 - 9:21

In het vakantiehuisje loopt Ezra veel vaker naar zijn eigen kamer omdat dat gewoon op dezelfde verdieping is, soms vind ik het jammer dat we thuis niet alles gelijkvloers hebben. Hij kan op zich wel alleen de trap op en af, maar we hebben een heel steile trap en eigenlijk vind ik dat nog te eng. Ik kan de deur naar de trap ook niet de hele tijd maar open laten staan omdat Yrsa echt nog veel te klein is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Re: Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  Flemy za 5 nov 2011 - 10:44

Makamba schreef:Hier speelt ze niet vaak alleen boven! Het mag wel van mij en heel af en toe komt het wel eens voor dat ze even op d'r kamer gaat spelen, maar meestal wil ze bij mij in de buurt zijn en speelt dan hier beneden.

NOU JA ZEG! Ben jij gewoon zwanger van de tweede! Dat is me even een verrassing zeg Very Happy
Wat ontzettend leuk voor je, gefeliciteerd.

Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Re: Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  Bolleke za 5 nov 2011 - 11:10

Ik denk vanaf zijn derde jaar. Op een gegeven moent ging hij steeds vaker iets halen boven en bleef dan ook steeds langer weg. Hij vind het fijn om zich even terug te kunnen trekken.
En ik heb toen ik dat merkte een boel speelgoed naar boven verplaatst, en nu speelt hij geregeld boven.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Re: Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 12:11

Vanaf haar 4 jaar is S.enna boven gaan spelen met vriendinnen, met de babyfoon aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Re: Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  Lindsya za 5 nov 2011 - 12:16

Mijn zoontje speel regelmatig alleen boven op zijn kamer. Ook als zijn vriendjes komen speel die met hun op zijn kamer.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Re: Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 19:57

Indy speelt ook regelmatig boven... Soms om zich even terug te kunnen trekken van Merle.. (de klink van haar deur staat omhoog zodat Merle ook niet binnen kan) en haar kamer is favo plek om te spelen met vriendinnetje.
Ik denk dat ze dit doet sinds ze 3,5 - 4 is.
Ook merle speelt wel eens boven, als indy op school zit.. kan ze zich uitleven met de barbies. (zo lang merle het opruimt mag het van indy Very Happy )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Re: Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 5:06

Er staat ook nog steeds een babyfoon hoor bij C.iske en onze slaapkamers zijn op dezelfde verdieping.
Maar als ik het zo lees, kan het dus prima....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Re: Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  Makamba zo 6 nov 2011 - 7:35

Flemy schreef:
Makamba schreef:Hier speelt ze niet vaak alleen boven! Het mag wel van mij en heel af en toe komt het wel eens voor dat ze even op d'r kamer gaat spelen, maar meestal wil ze bij mij in de buurt zijn en speelt dan hier beneden.

NOU JA ZEG! Ben jij gewoon zwanger van de tweede! Dat is me even een verrassing zeg Very Happy
Wat ontzettend leuk voor je, gefeliciteerd.


Dankjewel Flemy, het was alles behalve de bedoeling en er gaat een heel verhaal schuil achter deze zwangerschap. Had er vorige week al een topic over geopend dat inmiddelsl is verwijderd. Er is wel nog een vervolg topic (ik ben Anoniem_2011) waarin een beetje staat hoe en wat. Ondanks alles ben ik er zeker blij mee en is het kindje dan ook meer dan welkom.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen? Empty Re: Vanaf wanneer alleen in eigen kamer spelen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum