Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

+20
Petteflet
Printje
L!ND@
yes1984
iloverose
Floor
Twellie
Parisienne
*Lookie*
Jelin
mickey
Jazzlyn
Sterrin_
Cupcake
Annemie
Lejow
Star007
Happydobby
mauwmauw
Coco
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Coco di 8 jan 2013 - 11:31

Ik vraag mij af hoelang het voor andere moeders heeft geduurd voordat jullie na het hechten/uitslapen van de keizersnede (met ruggeprik) terug naar je eigen kamer werden gebracht? Ze hebben mij namelijk van te voren verteld dat ik na het hechten voor max. 30 minuten naar de uitslaapkamer hoefde.

Ik ben namelijk al om 11.47 van de tweede bevallen en pas tussen 15.30 en 16.00 terug gebracht naar mijn kamer waar mijn man, kinderen en schoonouders en zwager waren. Ik vind het eigenlijk nog steeds best lastig te verkroppen dat ze mij gewoon "vergeten" zijn terwijl ik daar lag te janken dat ik naar mijn kinderen wilde en steeds maar te horen kreeg dat ik zo opgehaald werd. Nu heb ik een tijdje terug gebeld voor mijn medisch dossier maar die kan ik alleen ophalen en niet thuisgestuurd krijgen. Nog niet aan toe gekomen om die op te halen omdat ik ervoor naar mijn oude woonplaats moet, maar volgens de mevr. aan de telefoon stond er niet echt iets in mijn dossier vermeld over het feit dat ik pas zo laat naar mijn kamer werd gebracht. Daar baal ik een beetje van want misschien kan ik het beter los laten als ik een duidelijke reden had.

Zijn er meer moeders bij wie het zo lang heeft geduurd en weten jullie daar ook de reden van?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  mauwmauw di 8 jan 2013 - 11:41

mijn zoon is geboren om 20.23 en ik was pas op mijn kamer rond 0.30uur,waar ik ook pas mijn zoon voor het eerst zag.Moet ik er wel bij zeggen,dat ik veel bloed was verloren.Maar mijn vriend wist van niks,en begreep maar niet waarom het zolang duurde.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Happydobby di 8 jan 2013 - 11:57

Mijn zoon is 06.55 geboren, ik heb hem even bij me gehad en daarna ging hij vast naar de kraam met mijn vriend. Na het hechten wat erg lang duurde (45 minuten) want ik had een bloeding ben ik naar de verkoever gebracht voor 30 minuten. Toen ben ik gehaald en rond 8.30 uur kwam ik ook op onze kraamsuite. Dit weet ik nog want ik kreeg gelijk ontbijt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Star007 di 8 jan 2013 - 14:02

Ze is om 3.41 geboren eb om 5.15 was ik terug. Ik lag op de IC , omdat de uitslaapkamers onbemand waren .. Het was daar best druj en had ook het idee dat ik "vergeten" werd. Ik lag trouwens onder een klok, dus de tijd tikte echt langzaam weg.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Lejow di 8 jan 2013 - 18:52

Ik heb geen KS gehad, maar ik herken het stuk wat je zegt over het dossier.
Ik heb mijn dossier opgevraagd in de hoop dat HET antwoord er in stond over waarom ik nou te vroeg bevallen ben, helaas was dit bij mij ook niet het geval.
Je vestigt toch je hoop erop dat je daaruit misschien een antwoord kunt halen.

Sterkte meis, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Annemie di 8 jan 2013 - 19:44

Ik lag na ongeveer 30 minuten op de kamer, ik hoefde niet eerst naar een uitslaapkamer, ik heb ook alleeen een ruggenprik gehad.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Cupcake di 8 jan 2013 - 19:53

Ik heb na spoed keizersnede ook uren op recovery gelegen.
Komt gewoon door drukte. Vaak zijn afdelingen onderbezet, zeker verlos
en zwangerschapsafdelingen. Dan lopen er 2 zusters op de afdeling en
op die afdeling is gewoon veel bedrijvigheid. Weeën, flesjes, krampjes, steeds
worden de zusters opgepiept en is het niet haalbaar dat een zuster direct
de afdeling kan verlaten om onder de moeder even op te halen om op
haar kamer terug te leggen.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Sterrin_ di 8 jan 2013 - 20:36

Ik was binnen een half uur weer op mijn kamer. Kreeg de helft niet mee wat ze allemaal nakeken, omdat het allemaal zo plotseling gebeurde. Maar ze zeiden wel dat ze mw. snel weer op eigen kamer wilden omdat ze het allemaal niet meer meekreeg en dat zo zielig was. laughcry

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Jazzlyn di 8 jan 2013 - 20:38

Eerste keer half 10 bevallen en pas na 2 e bij mijn kind, het was te druk, vergeten. Dat vond ik echt moeilijk. Tweede keer was het een 45 minuten ongeveer.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Sterrin_ di 8 jan 2013 - 20:44

Vind jouw verhaal nogsteeds rot om te lezen! Sad
Komt op mij echt over dat ze je dus echt vergeten zijn, als er geen redenen zijn verder.

Maar door jouw verhaal hebben wij wel vantevoren duidelijk afgesproken dat mocht het een keizersnee worden, we niet eerder familie lieten komen dan wanneer ik eerst zelf kennis met de kinxjes had kunnen maken.
Lijkt me echt rot als anderen jouw kindje al vast houden zonder dat jij ze nog echt hebt gezien!

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 20:48

Sterrin_ schreef:Vind jouw verhaal nogsteeds rot om te lezen! Hoelang na keizersnede op eigen kamer? 1371890812
Komt op mij echt over dat ze je dus echt vergeten zijn, als er geen redenen zijn verder.

Maar door jouw verhaal hebben wij wel vantevoren duidelijk afgesproken dat mocht het een keizersnee worden, we niet eerder familie lieten komen dan wanneer ik eerst zelf kennis met de kinxjes had kunnen maken.
Lijkt me echt rot als anderen jouw kindje al vast houden zonder dat jij ze nog echt hebt gezien!

Ik vind het ook erg rot om te lezen! Kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind. Hoelang na keizersnede op eigen kamer? 699888

Mijn zoontje is om half 7 geboren en ik was om half 8 weer op mijn kamer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  mickey di 8 jan 2013 - 21:05

Mijn zoon is om 10.34 geboren, na 13.30 zag ik hem pas weer. Ik mocht pas naar hem toe, als de ruggenprik helemaal uitgewerkt was. Mijn zoon lag wel op de couveuseafdeling, misschien dat het daarom zo lang duurde bij mij. Maar ik heb ook de tijd weggekeken hoor... Maar ik mocht echt pas weg, toen ik mijn tenen ook kon bewegen. Mijn vriend is eerst met onze zoon naar de couveuseafdeling gegaan, daarna kwam hij bij mij en zijn we samen naar onze zoon gegaan. Ik werd daar met bed en al naar zijn couveuse gereden.
Overigens hadden wij ook besproken dat men pas op visite mocht komen, als ik weer bij hem was geweest.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Jelin di 8 jan 2013 - 21:14

Mijn dochter is om 23.11 uur geboren en was rond 1 uur op de kraamafdeling. Moest eerst naar de IC, omdat de uitslaapkamers onbemand waren. En uiteindelijk kwamen mijn man en dochter me halen. Ik vond het echt vreselijk.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  *Lookie* di 8 jan 2013 - 21:58

onze zoon is om 2.57 geboren en rond 5.00 mocht ik naar hem toe, meteen daarna naar mijn eigen kamer (we mochten helaas niet bij elkaar liggen)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Parisienne di 8 jan 2013 - 22:02

Wat rot om te lezen dat het bij sommigen zolang duurt voordat ze hun kindje kunnen zien. Ik heb hier eigenlijk nog nooit over nagedacht, maar bij een volgende ga ik ook met mijn vriend afspreken dat mocht ik een keizersnede krijgen dat er dan ook pas familie mag komen als ik weer bij mijn eigen kindje ben.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  mickey di 8 jan 2013 - 22:05

*Lookie* schreef:onze zoon is om 2.57 geboren en rond 5.00 mocht ik naar hem toe, meteen daarna naar mijn eigen kamer (we mochten helaas niet bij elkaar liggen)
Dat vond ik ook erg jammer ja, zoon lag op de couveuseafdeling (14e verdieping) en ik lag op de kraam (2e verdieping). Toen ze ook nog de hal bij de liften gingen opknappen, op de kraamafdeling, moest ik bijna huilen omdat ik één verdieping met de trap moest doen, om ergens anders de lift in te kunnen...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Happydobby di 8 jan 2013 - 22:06

Parisienne schreef:Wat rot om te lezen dat het bij sommigen zolang duurt voordat ze hun kindje kunnen zien. Ik heb hier eigenlijk nog nooit over nagedacht, maar bij een volgende ga ik ook met mijn vriend afspreken dat mocht ik een keizersnede krijgen dat er dan ook pas familie mag komen als ik weer bij mijn eigen kindje ben.

Dat hadden wij de ook afgesproken voor het geval dat, nav 2 bekenden die ook een keizersnee hadden gehad en waarvan 1 wel snel weer op de kamer was maar de beide moeders hadden erbij gezeten.

Er zijn ook ziekenhuizen waarbij de baby gewoon bij de moeder blijft, dus ook op de recovery.



@mickey, wat raar dat de ruggenprik uitgewerkt moest zijn.


Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Twellie di 8 jan 2013 - 22:08

Bij mij duurde het denk ik anderhalf a twee uur voor ik ze weer zag, voor zover ik me kan herinneren.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  mickey di 8 jan 2013 - 22:22

@happydobby: achteraf gezien wel ja, want die dag ben ik mijn bed niet uitgeweest... Werd met bed en al naar mijn zoon gebracht steeds. Pas de volgende ochtend ging ik uit bed, omdat de verpleegkundige mijn bed wilde verschonen en mij verzorgen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Coco di 8 jan 2013 - 22:37

Wij hadden ook wel afgesproken dat familie etc pas zouden komen als we een tijdje samen waren geweest. Dat was bij de verpleging ook wel duidelijk want toen ze me eindelijk kwamen ophalen vertelde ze dat ik niet boos moest worden, maar dat mijn schoonouders en zwager al een tijdje bij de kinderen waren en ze die naar beneden hebben gestuurd toen ze mij kwamen ophalen. Dat vind ik ook al zo vreemd. Ze wisten het maar deden niets. Mijn man kreeg al die tijd geen hulp, terwijl hij nog nooit een baby had vastgehouden, nu zat hij daar met twee huilende babys die hij moest aankleden en troosten terwijl hij het ondertussen ook spaans benauwd had omdat ik niet met een half uur terug was. Ze konden hem ook niet vertellen waar ik bleef en of er soms iets aan de hand was. Uiteindelijk heeft hij uit pure wanhoop zijn ouders maar gebeld dat ze naar boven moesten komen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Parisienne di 8 jan 2013 - 22:41

Jeetje Coco, dat is ook erg dat je man zomaar 'aan zijn loten overgelaten werd'.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Floor di 8 jan 2013 - 23:45

Onze zoon is om 19.03 geboren, ze waren klaar met alles (krammen zetten mij over naar het bed, katheter opnieuw plaatsen enzovoort) tegen 20.00 uur.
Op de uitslaapkamer zijn we een half uur/3 kwartier geweest, ik had een ruggeprik gehad dus mijn man en zoontje waren gewoon bij mij.
Daarna gingen we met z'n 3en terug naar de bevallingskamer, daar waren al onze spullen nog, ik werd gewassen en een schoon shirt aan gedaan. Onze zoon werd gewogen en kreeg kleertjes aan.
Daarna belden we familie en toen we aankwamen bij de kamer waar we een paar dagen zouden verblijven stonden onze ouders en mijn broertje er al.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Floor di 8 jan 2013 - 23:55

Mickey wat rot dat je zolang moest wachten tot de ruggeprik was uitgewerkt. Ik heb ook een ruggeprik gehad maar die bleef na de ks gewoon aan staan ivm mijn vele pijn. De dag erna is deze pas afgezet en toen duurde het nog 2 dagen voordat ik gevoel kreeg in mijn benen en dus iets kon bewegen.

Coco, vervelend dat je schoonouders er dus eerder bij waren dan jij maar ik van je man wel begrijpen dat hij ze toch maar heeft gevraagd te komen als hij geen hulp kreeg met het aankleden en verzorgen van de kindjes.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  iloverose wo 9 jan 2013 - 0:43

Dochter is om 14,21 geboren en om 16.00 was,ik pas weer terug om de kraamafdeling ,op de vekoegee kamer heb ik lang gelegen omdat mijn bloed druk erg hoog was.ze waren hier vergeten mijn vriend en dochter heen te sturen .Ze waren hier wel heel striktmet de regels fam kwam pas als de kraamvrouw het aangaf dat zei der aan toe was
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  yes1984 wo 9 jan 2013 - 1:01

J. is om 14.46 geboren d.m.v. een keizersnede. Ik heb een ruggeprik gehad. Ik was om 16.35 op de kamer. Vond dit ook erg lang duren en heb vaak gezegd dat ik graag van de uitslaapkamer wilde. Maar ik moest geduld hebben. Achteraf hoorde ik wel dat mijn bloeddruk erg laag was. Maar dat is me daar niet verteld. Tot die tijd heb ik J. heel even gezien maar niet vast kunnen houden.

A. werd niet geinformeerd waarom het zo lang duurde. Dit is best jammer allemaal! Want hij maakte zich best zorgen.

Edit: pas toen ik op de kamer was hebben we de familie en vrienden ingelicht.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na keizersnede op eigen kamer? Empty Re: Hoelang na keizersnede op eigen kamer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum