Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+41
Linda
Dikkie Dik
Lejow
Saga
Snoes
Burn
Steep
Pussycat
red rose
Exogenesis
Dora
_Lana_
slaatje
nillis
Flower_L
Amber-
Parel
Limburg85
mezzoforte
Mom-Of-3
Jezzie
Sanne
Flip Fluitketel
Jelin
Vancity_girl
Printje
sanne-84
Mysterious
Pompoen
joyce0606
Jade
Caroow
Shisha
Smaragdje
Ellebel
Happydobby
Mamsie
Paper Crown
Filoria
Julia
blondje1313
45 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 22 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Mysterious do 7 maa 2013 - 16:43

julia gefeliciteerd !!!!

caroow zo herkenbaar ik wil ook zooooo graag dat het zo ver is ben er zo klaar mee
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  joyce0606 do 7 maa 2013 - 20:59

Hai dames even een vraagje misschien weten jullie het.

Ik heb sinds gisteravond echt menstrautie achtige krampen onderin mijn buik wat dus door trekt naar mijn rug...echt het gevoel alsof je flink ongesteld moet worden. Hele nacht heeft dit aangehouden en vooral met draaien in bed werd het wat erger en dan trok het weer weg. Mijn stoelgang is verder gewoon helemaal goed en ook geen last van. Inmiddels is het krampen niet minder geworden nog..en vanochtend was mijn onderbroek ook beetje nat maar ik denk wel dat dit afscheiding is want dat verlies ik toch al veel.

Het kindje is nog helemaal niet ingedaald en sinds gisteravond ook erg rustig.

Herkend iemand het?

Ik maak mij opzich geen zorgen hoor alleen misschien dat iemand het weet wat het kan zijn?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jade do 7 maa 2013 - 21:12

Misschien toch even bellen Joyce? Straks zijn het weeen?

Ik herken het verder niet.

Hier gaat alles goed! Gisteren bij de verloskundige geweest, mijn bloeddruk was weer mooi laag. We hebben een extra echo gehad om het niertje van onze dochter nog eens goed op te meten, deze echo was helemaal goed! Geen reden tot zorgen en extra maatregelen dus.

Over 3 weken hebben we een nieuwe afspraak, dan krijgen we weer een groeiecho en gaan we het bevallingsplan bespreken. spannend! Het komt toch wel dichtbij nu.

Vandaag ga ik een dagje rustig aandoen, gisteren flink aan het polderen geweest, en toch behoorlijk last van mijn buik- en rug gehad! Ik lag al om 21.00 uur in bed!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Pompoen do 7 maa 2013 - 21:19

Bellen hoor joyce! Je zit gewoon te vroeg in je zwangerschap om 't z'n beloop te laten! En minder leven voelen kan betekenen dat je kindje het niet meer naar z'n zin heeft in je buik. Heb helaas gister nog iemand op de kamer gehad bij wie dat was en die moest gaan bevallen Sad.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Smaragdje do 7 maa 2013 - 22:05

Zo, weer tetug van een paar daagjes weg te zijn geweest. Heerlijk!
Alleen heb ik een paar nachten slecht geslapen. Duurde lang om in slaap te komen, om vervolgens na 3-4 uur klaar wakker te liggen en misschien eens een kwartiertje tussendoor weg te sukkelen in slaap. Verder al dagen een pijnlijke bekken. Ik slofte meer dan ik liep, was blij dat ik zat en kon dan het beste in die houding blijven zitten en over draaien en overeind komen in bed gaan we het helemaal maar niet hebben. Ondanks dat zijn we wel lekker naar het zwembad geweest en een dierentuintje enz. smile mijn zoontje heeft ook genoten smile
Alleen als mijn bekken vanaf nu blijft in combinatie met slecht slapen, dan ben ik er echt wel even klaar mee. Ik weet dat ik eigenlijk in verhouding tot andere niet te klagen heb, maar ik vind dit echt niet handig in combinatie met een andere lieve ondeugd smile

Straks nog even langs de vk voor mijn bloeddruk.

@ Joyce, misschien dieper aan het indalen?

@ Pompoen, hoe is het met jou?

@ Jade, fijn dat de niertjes goed waren!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pompoen do 7 maa 2013 - 22:48

Hee, hier redelijk onveranderd, al lijkt mijn bloeddruk iets meer te reageren op de medicatie. Ik hoor straks wel wat ze er van vinden, ik word vandaag in het teamoverleg besproken dus dan hoor ik hopelijk meer over hun plan de campagne.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Snoes do 7 maa 2013 - 22:54

Julia, gefeliciteerd met jullie zoon!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  sanne-84 do 7 maa 2013 - 23:16

Joyce, geen idee wat t is. Bij twijfel maar bellen. Ik weet niet of het indalingsweeen kunnen zijn? Mijn baby is nog niet ingedaald, dus weet dat ook niet.

Jade, fijn dat deze echo goed was. En rustig aan he!

Pompoen, dat is ook heftig om daar langs te liggen. Hoe is het verder met jou en je man?

Smaragdje, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. En tja, de laatste loodjes zijnecht zwaar, weet dat nu ook.

Laatst aangepast door sanne-84 op vr 8 maa 2013 - 11:15; in totaal 1 keer bewerkt
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  joyce0606 do 7 maa 2013 - 23:45

Ik ben afgelopen dinsdag bij de gyn. Geweest en daar krijg ik altijd echo...en de kleine was nog geen mm ingedaald. En ze zei ook dat het te vroeg was nog bij een 2e kindje. (Niets is onmogelijk denk ik maar)

Ik ga zo even douchen en dan even liggen denk kijken of het wat ruatiger wordt.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow vr 8 maa 2013 - 0:16

Zouden inderdaad indalingsweeën kunnen zijn.. Maar voor de zekerheid zou ik wel even bellen, ik dacht ook dat ik 'gewoon' buikpijn had en dat bleken toen wel weeën te zijn.

Vanochtend heb ik weer het hele huis gepoetst en nu weer pijnlijke harde buiken. Maar ik blijf lekker bezig, wie weet doet het wat.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Jade vr 8 maa 2013 - 0:21

pfff je gaat alweer richting de 39 weken! Dat lijkt me best frustrerend eigenlijk, ondanks dat je weet dat het goed is voor de kleine.

Je gaat er toch een beetje vanuit dat hij eerder komt, als je met weeen opgenomen bent geweest.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 vr 8 maa 2013 - 0:23

Hoort bij indalingsweeen ook rugpijn dan? Ik heb geen idee eigenlijk.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje vr 8 maa 2013 - 0:25

@ Joyce, deze baby ligt hier ook al weken ingedaald. Alleen nu ligt hij echt diep. Het kan dus wel, ook bij een tweede. Rugpijn kan er ook bij horen hoor. Dit heb ik ook gehad toen hij nog dieper ging indalen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl vr 8 maa 2013 - 4:25

Nou van dat reageren via de laptop kwam ook niks meer, moest gisteren naar het ziekenhuis.
Bij de controle van de vk had ik wat eiwit in mijn urine, en ik had al een aantal dagen wat last van hoofdpijn. Mijn bloeddruk was niet heel hoog ( 134/85) maar ze wilde voor de zekerheid dat ik toch even door de gyn gezien werd.
Dus oppas geregeld voor D en man gebeld ( die was in de stad bij een borrel van een vriend die gepromoveerd is) Thuis snel wat gegeten en op naar het ziekenhuis. Daar werden we vrij snel geholpen maar al met al hebben we er toch ruim 2 uur gezeten. Gelukkig was alles ok, mijn bloed en urine waren goed en ook mijn bloeddruk bleef netjes 130/85. Dus ik mocht weer lekker naar huis.
Zo ging het op het einde bij D ook, een aantal keer naar het ziekenhuis geweest voor extra controle ivm steeds wat eiwit in de urine en een bloeddruk die af en toe iets te hoog was. Dat duurde tot 40+3 en toen hebben ze me maar ingeleid om er vanaf te zijn smile Hoop dat het deze keer niet zo gaat, als ik dan ingeleid moet worden ( wat ik liever niet heb) dan maar zo snel mogelijk.

Mijn man had trouwens op die borrel gezegd: ik moet naar huis het is begonnen denk ik. Haha, hij had me verkeerd begrepen dus was wel wat teleurgesteld toen hij thuis kwam, hij zat al helemaal in de baby mindset. Vandaag dus ook maar wat vrienden laten weten dat er nog geen baby is en het slechts een controle in het ziekenhuis was haha.

Hoe gaat het met de dames hier? Ik heb nog steeds een beetje hoofdpijn en vandaag ook veel pijn in mn buik. Mijn moeder heeft me geholpen met poetsen dus het hele huis is weer spik en span. Heb mijn ziekenhuistas maar snel ingepakt want dat had ik nog niet gedaan. Nu zijn we er echt helemaal klaar voor.
Allemaal een fijn weekend en ik duim voor baby nieuws van Caroow en Mysterious! ( en stiekem ook van mezelf haha)
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Caroow vr 8 maa 2013 - 4:31

Inmiddels ben ik er van overtuigd dat mijn baby de eerste baby is die blijft zitten. En iedereen blijft maar zeggen dat het nog weken kan duren en dat ik er niet over na moet denken en dat hij komt wanneer hij wil.. Maar ondertussen wordt ik elke dag wakker van berichtjes of er al wat gebeurd is en of ik al wat voel. Ik zou willen dat ik 2 weken kon gaan slapen en wakker kon worden op de dag dat ik gestript kan worden Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade vr 8 maa 2013 - 4:44

Caroow schreef:Inmiddels ben ik er van overtuigd dat mijn baby de eerste baby is die blijft zitten. En iedereen blijft maar zeggen dat het nog weken kan duren en dat ik er niet over na moet denken en dat hij komt wanneer hij wil.. Maar ondertussen wordt ik elke dag wakker van berichtjes of er al wat gebeurd is en of ik al wat voel. Ik zou willen dat ik 2 weken kon gaan slapen en wakker kon worden op de dag dat ik gestript kan worden Neutral

haha, zo gaat dat! Jij mag je niet druk maken/moet niet gaan zitten wachten. Maar de rest van de wereld wil graag op de hoogte gehouden worden! haha.

Tot wanneer laten ze je max doorlopen bij de verloskundige? 42 weken? Het einde is écht in zicht meid. Nog even volhouden.

Ik heb net mijn badkamer een grote beurt gegeven, gestofzuigt en gedweild. Dat kost toch meer energie als dat ik gewend ben. Ik ben benieuwd hoe ik erbij loop als ik 39 weken zwanger ben *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 22 253468018

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow vr 8 maa 2013 - 4:53

Ze laten je lopen tot 42 weken gewoon, strippen vanaf 41nogwat. Dus dat wordt gewoon een april-baby Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mom-Of-3 vr 8 maa 2013 - 5:05

Hey meiden,

Ff kort en ego sorry.

39 weken vandaag en ik heb me toch een baaldag bleh.
Ik ben zo ontzettend moe en iedere keer dat gerommel.
Heb net even op bed gelegen heeft ietsje geholpen. De baby is ook wat rustiger vandaag.
Het liefst ga ik vroeg naar bed maar we moeten nog op kraamvisite, gelukkig is het maar 2 deuren verderop. Zij was tegelijk met mij uitgerekend maar 2 weken geleden al bevallen vanwege zwvergiftiging. Maar ook wel weer leuk om te zien natuurlijk en het scheelt dat het dichtbij is.

Kom snel weer spieken

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jade vr 8 maa 2013 - 5:10

pfff die kleine hier doet mij gewoon zeer! Ze zit de hele tijd met haar voetjes onder mijn ribben te wroeten :O

mom-of-2: balen dat je zo'n rotdag hebt! Wel leuk om op kraamvisite te gaan, al kan ik me voorstellen dat je je eigen baby dan nóg liever vast wilt houden!

Caroow: het valt vast mee, en anders is april ook een mooie maand om geboren te worden!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje vr 8 maa 2013 - 5:29

Mijn bloeddruk was nu 120/70 dus weer helemaal goed. Dinsdag weer de gewone controle.

@ Mom-of-2, vervelend zo'n baaldag.

@ Caroow, kun je niet vragen of ze eerder willen strippen?

@ Vc, fijn dat het gister goed was in het ziekenhuis. Volgens mij zijn et hier veel die spoedig hopen te bevallen ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow vr 8 maa 2013 - 5:36

Ze hebben geen reden om me te strippen Sad Ik slaap goed, bloeddruk is prachtig, heb geen rare pijnen, baby heeft het naar zijn zin, vruchtwater is er genoeg, ik heb nog energie..

Pas als je een reden hebt gaan ze het overwegen en gek genoeg vinden ze mijn 'Ik heb geen zin meer om te wachten' geen goede reden :nopompom:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 5:38

Caroow schreef:Ze laten je lopen tot 42 weken gewoon, strippen vanaf 41nogwat. Dus dat wordt gewoon een april-baby Neutral

Muts, het is pas 8 maart, dan heb je nog 24 dagen om een Maart baby te krijgen hoor!

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 8 maa 2013 - 5:40

Pippa schreef:
Caroow schreef:Ze laten je lopen tot 42 weken gewoon, strippen vanaf 41nogwat. Dus dat wordt gewoon een april-baby Neutral

Muts, het is pas 8 maart, dan heb je nog 24 dagen om een Maart baby te krijgen hoor!

Ik hoor nu al bijna anderhalve maand dat baby waarschijnlijk binnen een week wordt geboren. Ik geloof er niet meer in dat hij uit zichzelf komt. en dan moet ik dus nog meer dan 24 dagen wachten totdat ze wat gaan doen Sad Sad
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje vr 8 maa 2013 - 5:41

Caroow schreef:Ze hebben geen reden om me te strippen Sad Ik slaap goed, bloeddruk is prachtig, heb geen rare pijnen, baby heeft het naar zijn zin, vruchtwater is er genoeg, ik heb nog energie..

Pas als je een reden hebt gaan ze het overwegen en gek genoeg vinden ze mijn 'Ik heb geen zin meer om te wachten' geen goede reden :nopompom:

Nee, dat zullen ze helaas gern goede rede vinden helaas. Wel fijn dat jij nog goed slaapt enz.!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Burn vr 8 maa 2013 - 6:32

Aah Caroowtje, wat rot dat je je zo voelt! Als ik je een dag gezelschap moet komen houden moet je het zeggen.. hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende