keelontsteking?
+2
Caroow
smurfin22
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
keelontsteking?
ik brn al sinds maandag ziek thuis. de eerste paar dagen flinke koorts, keelpijn, overgeven,diarree, en echt hoofdpijn waar je u tegen zegt. nu is de hoofdpijn sinds vandaag over.
maar de keelpijn wordt alleen maar erger, erg rood binnen in en slikken/drinken doet veel pijn.
wachten tot maandag met ha, of morgen toch even de hap bellen voor de zekerheid?
maar de keelpijn wordt alleen maar erger, erg rood binnen in en slikken/drinken doet veel pijn.
wachten tot maandag met ha, of morgen toch even de hap bellen voor de zekerheid?
smurfin22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11
Re: keelontsteking?
Ik heb begrepen dat huisartsen voor een keelontsteking over het algemeen niets voorschrijven, behalve paracetamol. Ik heb het nog maar 1x gehad gelukkig, maar kreeg toen wel een kuurtje.
Gast- Gast
Ik denk niet dat de huisarts er iets aan gaat doen, laat staan de hap. Gewoon met veel thee, zoute dropjes en desnoods een paracetamol op bed gaan liggen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Als je ook witte bultjes achterin je keel hebt is het keelontsteking.
Maar mijn huisarts geeft aar niks voor.heb een keer gebeld met de symtomen, pas als ik na 2/3 dagen nog geen verbetering merkte en ook koorts had moest ik maar terugbellen!
Vervelend, maar meestal is het na een paar dagen minder en antibiotica is ook net zo oed voor je.
Strepsils helpen bij mij wel goed en ijs.
Maar mijn huisarts geeft aar niks voor.heb een keer gebeld met de symtomen, pas als ik na 2/3 dagen nog geen verbetering merkte en ook koorts had moest ik maar terugbellen!
Vervelend, maar meestal is het na een paar dagen minder en antibiotica is ook net zo oed voor je.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Snoopy schreef:Als je ook witte bultjes achterin je keel hebt is het keelontsteking.
Nee dat hoeft niet. verschil zit in bacteriële of virus infectie.
Ik heb ook wel eens een keelontsteking gehad maar werd idd niets aangedaan.
PCM en honging werken wat verzachtend.
Beterschap!
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Mijn huisarts doet daar ook niets aan. Ik wil je strepfen adviseren. Dat is een strepsil met een pijnstiller erin en dat werkt erg goed.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Voor keelontsteking krijg je inderdaad niks. Juist geen thee en soep nemen! Daardoor kan er juist een abces ontstaan. Dit is namelijk bij mij gebeurd en dan ben je echt verder van huis. Je moet juist koele producten nemen zoals ijsjes en vla. Verder zou je ook Trachitol kunnen nemen. Dat werd vroeger op recept door huisartsen voor geschreven. Volgens mijn huisarts helpt dit het beste bij beginnende keelpijn.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» keelontsteking
» keelontsteking?
» Tips keelontsteking?
» Keelontsteking en zwanger
» Hoe lang duurt een keelontsteking???
» keelontsteking?
» Tips keelontsteking?