Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips keelontsteking?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Tips keelontsteking? Empty Tips keelontsteking?

Bericht  Penélope do 29 maa 2012 - 21:07

Ik heb een flinke keel ontsteking. Gister heb ik antibiotica hiervoor gekregen. Ik snap dat het even duurt voordat het aanslaat maar ik slaap bijna niks door de pijn. Ik ben al veel waterijsjes het eten en ijswater het drinken maar dat helpt niet echt. Heeft iemand nog andere tips?
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips keelontsteking? Empty Re: Tips keelontsteking?

Bericht  Herfstblaadjes do 29 maa 2012 - 21:29

Paracetamol of ibuprofen tegen de pijn. En tegen de ontsteking spoelen met water en een flinke schep zout of met listerine, wel pijnlijk en misschien overbodig als je al antibiotica krijgt.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Bericht  SparklingEyes do 29 maa 2012 - 21:44

Penélope schreef:Ik heb een flinke keel ontsteking. Gister heb ik antibiotica hiervoor gekregen. Ik snap dat het even duurt voordat het aanslaat maar ik slaap bijna niks door de pijn. Ik ben al veel waterijsjes het eten en ijswater het drinken maar dat helpt niet echt. Heeft iemand nog andere tips?

Spoelen met kamillethee, dat verzacht.. En veel drinken en op snoepjes zuigen, daardoor blijft alles vochtig.. Lijkt tegenstrijdig omdat je dan veel moet slikken, maar slikken als de boel droog is, is vele malen erger!

Ik heb zelf zo'n zes keer per jaar keelontsteking, ik moet het vaak oplossen zonder medicatie helaas, en dan kom je echt bij dit soort dingen terecht!

Succes ermee en beterschap!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: