Mannen in de sportschool.. Bijdehand doen of zwijgen?
+16
Jerry
sawasdee
luisa
Stranger
Poubelle
Luce
Caro
Charles
Blond
Punk'd
Minx
Plien84
Marin
Muurvlindertje
Tamagotchi
marilyn_monroe1986
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mannen in de sportschool.. Bijdehand doen of zwijgen?
Ik vind ook dat je wel erg snel denkt dat mensen iets van je willen, waarschijnlijk maken ze gewoon een praatje omdat ze dat sociaal vinden, meer niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het behoorlijk sneu dat je een jongen die misschien ook uit gewoon sociaal oogpunt een praatje met je wil maken, gaat lopen afbekken. En zelfs al zou hij meer van je willen, misschien vindt hij je gewoon een leuke meid en ziet hij je niet als potentieel neukobject, dan nog vind ik het behoorlijk sneu.
Gast- Gast
Overigens vind ik aandacht van mannen gewoon leuk, ondanks dat ik een vriend heb. Ikzelf geniet ervan en speel gewoon een beetje mee, tot op bepaalde hoogte natuurlijk. Heb jij dat dan niet? Het gevoel bekruipt me een beetje dat je iedere andere jongen op een mijlenverre afstand houdt omdat je een vriend hebt, maar dat béétje contact en die complimentjes is toch juist leuk?
Op het antwoord dat hij in de middag ging sporten zou ik zéker niet bor geantwoord hebben: nou, dan kom ik wel in de avond. Dat is zo verschrikkelijk de grond onder iemands voeten weg slaan, zeker als je helemaal net zeker weet wat z'n bedoelingen zijn. Je zegt direct te zijn, maar zeg hem dan liever gewoon: 'joh, ik waardeer je complimentje heel erg, maar ik vind het nu niet zo prettig dat je me steeds op lijkt te zoeken. Misschien zie ik je morgenmiddag wel, maar ik ga dan wel gewoon mijn eigen gang'. Dát is pas direct. Wat jij doet, is ronduit bot...
Op het antwoord dat hij in de middag ging sporten zou ik zéker niet bor geantwoord hebben: nou, dan kom ik wel in de avond. Dat is zo verschrikkelijk de grond onder iemands voeten weg slaan, zeker als je helemaal net zeker weet wat z'n bedoelingen zijn. Je zegt direct te zijn, maar zeg hem dan liever gewoon: 'joh, ik waardeer je complimentje heel erg, maar ik vind het nu niet zo prettig dat je me steeds op lijkt te zoeken. Misschien zie ik je morgenmiddag wel, maar ik ga dan wel gewoon mijn eigen gang'. Dát is pas direct. Wat jij doet, is ronduit bot...
Gast- Gast
En toen kwam er een olifant met een lange snuit, en die......
Sorry....ik ben halverwege afgehaakt. Goed verhaal wel voor het slapen gaan.
Sorry....ik ben halverwege afgehaakt. Goed verhaal wel voor het slapen gaan.
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien ligt het aan je schrijfstijl, maar op mij komt het ook negatief over. Alsof je inderdaad denkt dat je aandacht krijgt omdat mannen je willen versieren. Ik train ook wel eens tussen de mannen, en dan zeg ik gewoon vriendelijk hallo en soms maak ik een praatje. Ik zie ze wel eens kijken als ik mijn benen train, die train ik namelijk behoorlijk zwaar. Maar dan snap ik ook wel dat ze denken, huh zo'n meisje duwt gewoon 180 kilo weg?
Ik denk dat je veel ontspannender kunt sporten (en leven) als je het gewoon positief opvat. Je bent daar toch allemaal voor hetzelfde, dus logisch dat iedereen zich een beetje "verbonden" voelt en elkaar groet en soms een praatje maakt.
Ik denk dat je veel ontspannender kunt sporten (en leven) als je het gewoon positief opvat. Je bent daar toch allemaal voor hetzelfde, dus logisch dat iedereen zich een beetje "verbonden" voelt en elkaar groet en soms een praatje maakt.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Eén bericht gepost en daar speciaal een account voor aanmaken vind ik ook vrij opmerkelijk. Volgens mij is die meid al lang weer vertrokken...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Is dit te bijdehand?
» Stagiair die (te) bijdehand is
» Ben ik nou te bijdehand geweest of was zij nou zo debiel?
» I <3 de sportschool...
» Wat doe jij in de sportschool?
» Stagiair die (te) bijdehand is
» Ben ik nou te bijdehand geweest of was zij nou zo debiel?
» I <3 de sportschool...
» Wat doe jij in de sportschool?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: