Mannen in de sportschool.. Bijdehand doen of zwijgen?
+16
Jerry
sawasdee
luisa
Stranger
Poubelle
Luce
Caro
Charles
Blond
Punk'd
Minx
Plien84
Marin
Muurvlindertje
Tamagotchi
marilyn_monroe1986
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mannen in de sportschool.. Bijdehand doen of zwijgen?
..
Laatst aangepast door marilyn_monroe1986 op za 23 feb 2013 - 21:39; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ..)
marilyn_monroe1986- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 05-01-13
Re: Mannen in de sportschool.. Bijdehand doen of zwijgen?
Ik vind je manier van reageren irritant bijdehand. Je kan toch ook íets vriendelijker reageren. Ze willen toch niet direct iets van je.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Ik word echt NOOIT aangesproken in de sportschool. Maar ik zie het ook totaal niet als sociale plek.
On topic: Ik vind het vrij onschuldige gesprekjes, maar krijg het gevoel dat je iets te bijdehand reageert er op. Misschien iets aan die attitude doen? Dat je de enige meid tussen de mannen bent, betekent niet direct dat ze allemaal direct wat van je willen.
On topic: Ik vind het vrij onschuldige gesprekjes, maar krijg het gevoel dat je iets te bijdehand reageert er op. Misschien iets aan die attitude doen? Dat je de enige meid tussen de mannen bent, betekent niet direct dat ze allemaal direct wat van je willen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Inderdaad, het komt op mij ook een beetje onvriendelijk over. Als je geen zin hebt om met iemand te praten kun je dat toch gewoon eerlijk en vriendelijk zeggen? En als je wel zin hebt om een praatje te maken met iemand zou ik dat wat vriendelijker aanpakken, want ik denk dat je vrij snel als bitch bekend gaat staan als je zo antwoordt op vragen zoals je hier zegt.
Gast- Gast
Het enige dat ik denk is: "wat is dit in hemelsnaam voor pleidooi????'
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Je komt behoorlijk arrogant over, de meeste mensen willen gewoon een algemeen praatje maken. Niets meer of minder.
en 3 keer per week 20 minuten onder de zonnebank je wilt echt je huid kapot hebben he
en 3 keer per week 20 minuten onder de zonnebank je wilt echt je huid kapot hebben he
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
haha dat vind ik ook Plien.. Ik dacht op een gegeven moment echt.. wanneer ga je je punt maken
Ik heb ook altijd in de krachthoek gesport en werd vaak genoeg aangesproken door mannen maar ik reageer dan gewoon vriendelijk, maak een praatje. Misschien vinden ze het gewoon leuk dat er ook eens een vrouw krachttraining staat te doen. En als ze naar me kijken, dan is dat maar zo. Ik heb er geen last van en ik kijk ook wel eens naar een man.. Ik sta nou eenmaal in de sportschool en als er recht tegenover mij ook iemand staat ja.. dan kan ik niet anders dan naar hem kijken.
Neuh.. ik zou gewoon wat luchtiger reageren en niet gelijk denken dat ze het bed met je willen delen
Ik heb ook altijd in de krachthoek gesport en werd vaak genoeg aangesproken door mannen maar ik reageer dan gewoon vriendelijk, maak een praatje. Misschien vinden ze het gewoon leuk dat er ook eens een vrouw krachttraining staat te doen. En als ze naar me kijken, dan is dat maar zo. Ik heb er geen last van en ik kijk ook wel eens naar een man.. Ik sta nou eenmaal in de sportschool en als er recht tegenover mij ook iemand staat ja.. dan kan ik niet anders dan naar hem kijken.
Neuh.. ik zou gewoon wat luchtiger reageren en niet gelijk denken dat ze het bed met je willen delen
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik vind je niet vriendelijk overkomen. Maar bij je vraag krijg ik het idee dat je jezelf nogal mild vindt je je afvraagt of wij vinden of je nog harder moet zijn?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Je lijkt me geloof ik niet zo leuk.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik snapte niks van je hele betoog. Wat is er nu precies aan de hand? Je wíl niet bekeken worden danwel aangesproken worden?
Je hoeft mensen hun hoofd niet af te bijten als ze gewoon iets tegen je zeggen..
Je hoeft mensen hun hoofd niet af te bijten als ze gewoon iets tegen je zeggen..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Wat een mooi gedicht.
De rest heb ik niet gelezen.
Puntje puntje puntje.
(even voor het stukje gedragsduiding: excuses voor mijn sarcastische pestbui)
Puntje puntje puntje.
Gast- Gast
Rood schreef:Wat een mooi gedicht.
Puntje puntje puntje.
Dat is precies wat ik dacht
Nou ja, ik heb het dan wel gelezen. Maar het is wel een mooi gedicht
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Je gaat er meteen vanuit dat alle kerels daar wat van je willen, dat zal vast meevallen.
Je opmerkingen vind ik te bijdehand, beetje middelbare school-niveau. Niet nodig.
Je opmerkingen vind ik te bijdehand, beetje middelbare school-niveau. Niet nodig.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Wauw, wat ontzettend veel overbodige informatie in een verhaal! Knap hoor.
Verder kom je inderdaad niet heel aardig over maar de mensen in de sportschool en zie ik daar geen reden toe.
Verder kom je inderdaad niet heel aardig over maar de mensen in de sportschool en zie ik daar geen reden toe.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Ik denk dat je sociale interactie een beetje lastig vind, of heb ik dat mis? Dat maak ik ook op uit de manier waarop je je verhaal hier doet. Het komt wat onhandig over, zowel je manier van beschrijven hier als de gesprekjes die je hebt. Het klinkt alsof je de hele tijd in de verdediging zit en het klinkt helemaal niet alsof je zo makkelijk contact maakt als je zelf zegt. Het komt in ieder geval verre van soepel en spontaan over.
Vind je het vervelend om aangesproken te worden door die mannen? Waarom besprak je dat met je vriend? Omdat je denkt dat ze wat van je willen?
Ik denk dat het niet zo raar is dat je aangesproken wordt, als je als enige vrouw tussen de mannen staat en je ziet er leuk uit staat niets ze in de weg om contact te maken toch? Voor hetzelfde geld ben je vrijgezel, en er is voor hen maar één manier om daarachter te komen: een praatje maken. Zolang dat niet grensoverschrijdend is (en dat is het zo te lezen niet, behalve misschien dat stukje over je kont) is er niets aan de hand.
Maar dat je meteen reageert met 'dat vindt mijn vriend ook' als iemand zegt dat je er goed uit ziet, dat vind ik bijzonder. Dat is toch gewoon een leuk compliment? Wat is er mis met met een brede glimlach 'dankjewel' te zeggen en verder te gaan waar je mee bezig bent? Het hoeft allemaal niet zo zwaar te zijn!
Vind je het vervelend om aangesproken te worden door die mannen? Waarom besprak je dat met je vriend? Omdat je denkt dat ze wat van je willen?
Ik denk dat het niet zo raar is dat je aangesproken wordt, als je als enige vrouw tussen de mannen staat en je ziet er leuk uit staat niets ze in de weg om contact te maken toch? Voor hetzelfde geld ben je vrijgezel, en er is voor hen maar één manier om daarachter te komen: een praatje maken. Zolang dat niet grensoverschrijdend is (en dat is het zo te lezen niet, behalve misschien dat stukje over je kont) is er niets aan de hand.
Maar dat je meteen reageert met 'dat vindt mijn vriend ook' als iemand zegt dat je er goed uit ziet, dat vind ik bijzonder. Dat is toch gewoon een leuk compliment? Wat is er mis met met een brede glimlach 'dankjewel' te zeggen en verder te gaan waar je mee bezig bent? Het hoeft allemaal niet zo zwaar te zijn!
Gast- Gast
Oh en mensen, in het algemeen: TO is nieuw hier, heeft mischien een wat onhandige manier van formuleren, maar is het nu meteen nodig om daar grappen over te maken? Zo jaag je toch iedereen weer weg?
Gast- Gast
Het lijkt we een gedicht, zonder rijm.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Verder vind ik jou ook best lullig reageren. Op zich snap ik dat best hoor, als je niet op een gesprek zit te wachten. Maar die mannen doen toch ook vriendelijk? En of ze nu wel of niet iets van je willen, ik zou dus gewoon vriendelijk terug doen. Dan kan ook met 1 woord, je hoeft heus niet gelijk een heel gesprek aan te gaan als je daar geen zin in hebt.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Artemis schreef:Oh en mensen, in het algemeen: TO is nieuw hier, heeft mischien een wat onhandige manier van formuleren, maar is het nu meteen nodig om daar grappen over te maken? Zo jaag je toch iedereen weer weg?
Precies wat ik dacht..
On topic;
Je manier van reageren op mannen, die het wellicht gewoon leuk vinden om een praatje te maken, kan in mijn ogen echt anders.
En een vraag over wanneer jij komt sporten kan welgemeende interesse zijn, geen indirecte uitnoding om samen met jou te sporten en god weet wat nog meer.
Maakt het het sporten niet leuk als je ook gezellig een praatje kan maken?
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Ik vind dat je reageert alsof je bang bent dat de ander iets van je wil en je daardoor fel uit de hoek komt...
En niet om je weg te jagen, maar wat een lange aanloop voor zo'n vraag
En niet om je weg te jagen, maar wat een lange aanloop voor zo'n vraag
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Je hebt gelijk. Ik persoonlijk was in een donderdagmiddagbui en moest even érgens grappen maken. Sorry TO!Artemis schreef:Oh en mensen, in het algemeen: TO is nieuw hier, heeft mischien een wat onhandige manier van formuleren, maar is het nu meteen nodig om daar grappen over te maken? Zo jaag je toch iedereen weer weg?
Gast- Gast
Ik vind het eigenlijk nogal arrogant om te denken dat die mannen gelijk iets van je willen. Zo komt het namelijk op mij over, alsof je dat denkt / voelt. Sommige mensen willen / kunnen gewoon aardig doen.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ik kan niet echt zeggen dat je aardig overkomt in je verhaal en schrijfstijl. De zin 'Ik ben erg direct, niet op mijn mondje gevallen en soms behoorlijk bijdehand. Misschien vind niet iedereen dat iets om trots op te zijn,maar zo ben ik.' ook wel iets over je zeggen. Ik denk namelijk dat je met zo'n houding in no time van 'leuke meid in de sportschool' naar 'de bitch in de sportschool' wordt gedegradeerd. Wat is er mis met een gezellig praatje maken? Niet iedere man staat dan gelijk te springen voor meer. Ik kan begrijpen dat je soms geen zin hebt in een praatje, maar dan zou ik het anders oplossen dan bot te gaan doen. Misschien oortjes met muziek in? Minder oogcontact maken?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Is dit te bijdehand?
» Stagiair die (te) bijdehand is
» Ben ik nou te bijdehand geweest of was zij nou zo debiel?
» I <3 de sportschool...
» Wat doe jij in de sportschool?
» Stagiair die (te) bijdehand is
» Ben ik nou te bijdehand geweest of was zij nou zo debiel?
» I <3 de sportschool...
» Wat doe jij in de sportschool?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: