Ze zijn zo snel
+13
Steep
Marin
Burgemeester Nicky
Elliot
Burgemeester Julia
Pompoen
Manderijn
SDL
Fortissimo
Green_Pepper
SuperGrover
Nyx
peach
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ze zijn zo snel
Elliot schreef:Ik denk dat jij het nu negatiever opvat dan dat ik het bedoel Steep. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat je als moeder liever ervaringen van een andere moeder hoort, dan van iemand die geen kinderen heeft. In veel topics wordt er toch vanuit ervaring gereageerd, en de ervaring die je met je neefje/buurmeisje/kindje van je werk hebt is toch heel anders dan de ervaring met je eigen kindje.
Ik bedoel het dus helemaal niet negatief, ik zeg alleen dat dat volgens mij de reden is achter het feit dat de meeste topics die ook in een andere pijler geplaatst zouden kunnen worden, toch in de Mama-pijler terecht komen.
Aah ok top! Maar idd ik wil over kinderzaken graag een mening van een moeder. Dat is inderdaad de ervaring die dan meespeelt. En kinderzaken moeten toch echt in de z&m pijler haha. Maar ik denk toch echt dat er helemaal niet zoveel topics zijn die niet over kinderen/opvoeden gaat. Of ik zie ze gewoon niet..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pff ik reageer ook gewoon in de mama pijler hoor. Ik vind het antwoord 'wacht maar tot je zelf moeder bent' wel schijt irritant, maar gelukkig komt dat niet zo heel vaak als argument naar boven. Verder vind ik het gewoon heel leuk om mee te kunnen schrijven en dat doe ik dan ook gewoon. Ik zie wel dat een aantal moeders nooit buiten die pijler schrijven, maar ik zie het zeker niet als een eilandje hoor. Ik lees misschien nog wel het meeste daar en ik ben toch echt nog geen moeder.
Dat van die paspoorten van de zomer had ik toen wel zoiets van joh, plaats dat lekker in de reizen pijler, maar verder valt het me amper op.
Dat van die paspoorten van de zomer had ik toen wel zoiets van joh, plaats dat lekker in de reizen pijler, maar verder valt het me amper op.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
He, dat soort dingen zeggen we toch alleen in onze eigen pijler?Stofzuiger schreef:Kom op, laten we eerlijk zijn, de niet mama's nemen we niet serieus, zien we als ongedierte of hooguit als forumvulling en ergeren we ons kleurenblind aanSDL schreef:Ik snap dat hele gezeik echt niet. Volgens mij denken "de mama's" helemaal niet zo in hokjes maar wordt er nu onterecht door een paar dames een heel issue van gemaakt. Stel je niet zo aan.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Twellie schreef:He, dat soort dingen zeggen we toch alleen in onze eigen pijler?Stofzuiger schreef:Kom op, laten we eerlijk zijn, de niet mama's nemen we niet serieus, zien we als ongedierte of hooguit als forumvulling en ergeren we ons kleurenblind aanSDL schreef:Ik snap dat hele gezeik echt niet. Volgens mij denken "de mama's" helemaal niet zo in hokjes maar wordt er nu onterecht door een paar dames een heel issue van gemaakt. Stel je niet zo aan.
Gast- Gast
Ik vind dat ook een irritante dooddoener eerlijk gezegd. Lekker blijven meeschrijven hoor Marin!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
SDL schreef:Ik snap dat hele gezeik echt niet. Volgens mij denken "de mama's" helemaal niet zo in hokjes maar wordt er nu onterecht door een paar dames een heel issue van gemaakt. Stel je niet zo aan.
Pff inderdaad..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kom en reageer overal. Ik vind alle pijlers leuk. Ik vroeg mij trouwens ook af waarom dat topic over meedoen met tv programmas niet in algemeen stond.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, de moeders willen heus niet dat de niet-moeders niet reageren in de z&m pijler. De niet-moeders doen net alsof het geen nut heeft om niet in z&m pijler te posten, en maken daar een probleem van. 2 kanten verhaal, los je niks mee op! En he.. er zijn ook moeders die in alle pijlers komen hoor!!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: