Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2013!

+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! - Pagina 29 Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Ilovethe90s wo 1 mei 2013 - 6:56

Rituals: gefeliciteerd!

Welkom aan alle nieuwkomers/meelezers Voor een kindje in 2013! - Pagina 29 561177.

Laatste 1,5 week van de cyclus is hier in gegaan. NOD is 10 mei dus meer dan afwachten kunnen we nu even niet doen.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  MiKa wo 1 mei 2013 - 7:10

Hoi meiden,
Ik schrijf niet zo actief mee, maar lees wel veel mee. Ik ben na ons trouwen, ik weet niet eens meer precies wanneer, gestopt met de pil. Eerst een beetje om de meest vruchtbare dagen heen, maar laatste jaar zeker wel seks gehad op de vruchtbare dagen. En helaas, tot nu toe nog geen resultaat. Wij zijn 28 en 27, en zeg maar een dik jaar actief bezig nu. Begin me nu ook wel zorgen te maken, maar durf niet naar de dokter...
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Stokstaartje wo 1 mei 2013 - 7:11

Luce schreef:Maar je hoeft er toch niet bang voor te zijn? Je kunt toch gewoon testen op je NOD en als je niet ongesteld wordt (en als hij negatief is) een paar dagen erna weer?

Ik zou een beetje uitkijken met jezelf zo gek maken, want dan kon het nog wel eens een lang proces worden voor je.

Ja dat was ook mijn bedoeling, maar aangezien ik denk een innesteling te hebben gevoeld en mijn vriendin bij haar zwangerschap een week na de innesteling een positest had dacht ik ik waag het erop. Je hoort mij toch ook niet klagen over dat ie negatief is en dat ik geen kansen meer heb en heel erg negatief doen over dat ik nog een witte test heb??

Iedereen gaat er anders mee om. Jij en paper crown zijn waarschijnlijk rustigere types als het hier om gaat. Ik ben dat niet. Ik zag het forum als uitlaatklep en mijn gevoelens te kunnen delen. Maar ik heb nu een beetje het gevoel veroordeeld te worden over de dingen die ik voel, zeg en doe. Vooral als iemand die niet meeschrijft in dit topic dat speciaal even komt melden.Erg jammer.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Ilovethe90s wo 1 mei 2013 - 7:21

MiKa schreef:Wij zijn 28 en 27, en zeg maar een dik jaar actief bezig nu. Begin me nu ook wel zorgen te maken, maar durf niet naar de dokter...
Ah, dat is ontzetten balen. Jammer dat je niet naar de dokter durft. Weet je ook waar het door komt dat je niet durft?
Misschien bang voor wat er komen gaat? Of misschien een licht gevoel van schaamte (kan me voorstellen dat dat bij sommige mensen ook meespeelt).

@Stokstaartje: het is gewoon iets ingrijpends en aangezien we met z'n allen wat onzeker zijn vind ik het helemaal niet gek. Je wilt er niet teveel mee bezig zijn maar onbewust denk je er toch regelmatig aan. Wat nou als...?
Ik kan het de ene maand wel beter loslaten dan de andere maand, zo ben ik er deze maand niet zo mee bezig geweest maar natuurlijk ben ik volgende week ook weer hartstikke benieuwd en wie weet kan ik me ook niet inhouden om (vroeger) te testen.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Linnie1985 wo 1 mei 2013 - 7:23

@ Taeda, je mag mij ook in het lijstje zetten.
Leeftijd 28/29, bezig vanaf december 2010, 1e kindje, bij bijzonderheden mag je miskraam zetten.

Welkom nieuwelingen!!!

Laatst aangepast door Linnie1985 op wo 1 mei 2013 - 7:24; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  MiKa wo 1 mei 2013 - 7:24

Ilovethe90s schreef:
MiKa schreef:Wij zijn 28 en 27, en zeg maar een dik jaar actief bezig nu. Begin me nu ook wel zorgen te maken, maar durf niet naar de dokter...
Ah, dat is ontzetten balen. Jammer dat je niet naar de dokter durft. Weet je ook waar het door komt dat je niet durft?
Misschien bang voor wat er komen gaat? Of misschien een licht gevoel van schaamte (kan me voorstellen dat dat bij sommige mensen ook meespeelt).
Bang voor wat er komen gaat...wat oorzaken gaan zijn, hoe we hier samen doorheen komen. Geen schaamtegevoel, liever aan de andere zijde dat ze alles open trekken en we weten waar we aan toe zijn, dan deze onzekerheid. Maar andere zijde dus ook weer bang...
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467

Bericht  Raven wo 1 mei 2013 - 7:25

Naam Leeftijd Vanaf Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Ilovethe90sSeptember 20121e
IngeSeptember 20121e
Taeda23/25Oktober 20121e
Just me only meOktober 20121e
love27/27November 20121e
me198725/26December 20121e
NijntjeDecember 20122e
Aagje26/28December 20122e
Punto26/30December 20121e
LacedDecember 20122e
Steep26/29Januari 20132eZWANGER
Jelleke26/29Januari 20131eZWANGER
Pitufo27/33Februari 20131e
Stokstaartje27/27April 20131e
Moniek28/41April 20132e
DennenappelApril 20131ePCO
LinniepinnieApril 20131e
KajakaMei 20131e
Lennox Voorjaar 20131e
Exogenesis27/26Zomer 20131e
Rebecca28/29Augustus 20131e
GuusSeptember 20131e
Sneezy1e
Mees1e
Sogood1e
Lousanne1e
Raven29/30Juni 20132e

Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Pitufo wo 1 mei 2013 - 7:43

Stokstaartje schreef:
Luce schreef:Maar je hoeft er toch niet bang voor te zijn? Je kunt toch gewoon testen op je NOD en als je niet ongesteld wordt (en als hij negatief is) een paar dagen erna weer?

Ik zou een beetje uitkijken met jezelf zo gek maken, want dan kon het nog wel eens een lang proces worden voor je.

Ja dat was ook mijn bedoeling, maar aangezien ik denk een innesteling te hebben gevoeld en mijn vriendin bij haar zwangerschap een week na de innesteling een positest had dacht ik ik waag het erop. Je hoort mij toch ook niet klagen over dat ie negatief is en dat ik geen kansen meer heb en heel erg negatief doen over dat ik nog een witte test heb??

Iedereen gaat er anders mee om. Jij en paper crown zijn waarschijnlijk rustigere types als het hier om gaat. Ik ben dat niet. Ik zag het forum als uitlaatklep en mijn gevoelens te kunnen delen. Maar ik heb nu een beetje het gevoel veroordeeld te worden over de dingen die ik voel, zeg en doe. Vooral als iemand die niet meeschrijft in dit topic dat speciaal even komt melden.Erg jammer.
Stokstaartje, ik begrijp je reactie wel maar ik denk niet dat ze het vervelend bedoelen. Ik begrijp je gevoelens heel goed, want ik had hetzelfde de eerste ronde, de tweede ronde was ik er wat minder mee bezig en de derde juist weer heel veel. Ik denk dat Luce en Paper Crown alleen goedbedoelend proberen te zeggen dat het voor jezelf rustiger zou zijn om het een beetje los te laten.

Maar laat je vooral niet tegenhouden om hier te posten, want het is juist zo fijn om hier je twijfels, onzekerheid, enthousiasme en verdriet kwijt te kunnen.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  Linnepinnie wo 1 mei 2013 - 7:43

@ All: leuk dat overzicht zeg!! Hopen dat er bij de bijzonderheden snel allemaal ZWANGERS staan!! Laughing
Linnepinnie
Linnepinnie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Linnie1985 wo 1 mei 2013 - 7:46

Pitufo schreef:
Stokstaartje schreef:

Stokstaartje, ik begrijp je reactie wel maar ik denk niet dat ze het vervelend bedoelen. Ik begrijp je gevoelens heel goed, want ik had hetzelfde de eerste ronde, de tweede ronde was ik er wat minder mee bezig en de derde juist weer heel veel. Ik denk dat Luce en Paper Crown alleen goedbedoelend proberen te zeggen dat het voor jezelf rustiger zou zijn om het een beetje los te laten.

Maar laat je vooral niet tegenhouden om hier te posten, want het is juist zo fijn om hier je twijfels, onzekerheid, enthousiasme en verdriet kwijt te kunnen.

Ik was/ben er ook te veel mee bezig. Ik deed eerst aan temperaturen, maar mijn gynaecoloog heeft gezegd dat ik daar beter even een poosje mee moet stoppen omdat het best wel geforceerd werkt. Nu moet ik pas over 3 maanden terug komen en als ik zwanger ben, moet ik al eerder bij hem komen. Merk wel dat ik er ietsjes minder mee bezig ben, maar dat komt ook door bepaalde omstandigheden.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pitufo wo 1 mei 2013 - 7:54

Zo, en nog ff een reactie op de rest. Heb een drukke week achter de rug, dus had niet echt tijd om te reageren.

Allereerst Joli en Rituals: gefeliciteeeeeeerd!!

Kajaka: welkom! Leuk dat jullie er ook voor gaan!
Aagje: vervelend dat je nog steeds ongesteld bent en raar dat het zo lang duurt. Wanneer kon je ook alweer terecht bij de gyn?
Taeda: spannend, voor je het weet is het al zondag Wink Ik duim!
Bay: leuk! Nog een paar maandjes wachten dus.
MiKa: ik kan me je angst wel indenken. De stap is best groot en ik vraag me soms ook wel eens af wat voor impact het zal hebben als duidelijk wordt aan wie van de twee het ligt (als het specifiek aan een van beide ligt tenminste). Maar anderzijds: als blijkt dat er iets is, kan er misschien wel iets aan gedaan worden.
Linnie: jij bent natuurlijk ook al een behoorlijke tijd mee bezig. Ik kan me voorstellen dat het na verloop van tijd hoe langer hoe meer een obsessie wordt.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Linnie1985 wo 1 mei 2013 - 7:58

Pitufo schreef:Zo, en nog ff een reactie op de rest. Heb een drukke week achter de rug, dus had niet echt tijd om te reageren.

Allereerst Joli en Rituals: gefeliciteeeeeeerd!!

Kajaka: welkom! Leuk dat jullie er ook voor gaan!
Aagje: vervelend dat je nog steeds ongesteld bent en raar dat het zo lang duurt. Wanneer kon je ook alweer terecht bij de gyn?
Taeda: spannend, voor je het weet is het al zondag Wink Ik duim!
Bay: leuk! Nog een paar maandjes wachten dus.
MiKa: ik kan me je angst wel indenken. De stap is best groot en ik vraag me soms ook wel eens af wat voor impact het zal hebben als duidelijk wordt aan wie van de twee het ligt (als het specifiek aan een van beide ligt tenminste). Maar anderzijds: als blijkt dat er iets is, kan er misschien wel iets aan gedaan worden.
Linnie: jij bent natuurlijk ook al een behoorlijke tijd mee bezig. Ik kan me voorstellen dat het na verloop van tijd hoe langer hoe meer een obsessie wordt.

Klopt, december 2010.
Had gevraagd of taeda (of mag ook iemand anders zijn) mij in het lijstje wil zetten, aangezien ik helemaal bovenaan sta weet ik niet precies hoe ik het voor elkaar moet krijgen Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luce wo 1 mei 2013 - 8:20

Stokstaartje schreef:

Waarom voel je je zo aangevallen? Ik bedoel het goed. Ik geef je als tip om er wellicht wat 'luchtiger' mee om te gaan, omdat het als het niet zo snel wil lukken (het gemiddelde is een half jaar tot een jaar) het je veel verdriet kan brengen als je er zo op gefixeerd bent. Je raakt dan gefrustreerd etc. Ik spreek uit ervaring.

Dus nogmaals, ik bedoel het goed.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Rebecca wo 1 mei 2013 - 8:49

Gefeliciteerd Joli en Rituals!

Hier nog niet echt een spannende update, vooral nog even wachten...Morgen over 3 maanden is onze trouwdag, daarna gaan we ervoor, maar misschien, afhankelijk van hoe mijn cyclus de komende 2 maanden verloopt ook wel al in juli, maar wil heel zeker weten niet ziek gaan zijn van een zwangerschap op de bruiloft en carpaccio kunnen eten, dus het is afhankelijk van wanneer dan mijn eisprong zou zijn.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  love wo 1 mei 2013 - 21:58

Goedemorgen meiden,

Ik heb er al een hele ochtend opzitten drunken
moest om 7uur werken en nu lekker vrij maar ga straks vriendin helpen klussen al verlang ik meer naar mijn bed Embarassed

Hier nog weinig spannends eigenlijk, had alleen gisteren toen we het gezellig hadden gehad daarna pijn rondom mijn vagina gelukkig is het nu weg Voor een kindje in 2013! - Pagina 29 827601
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Raven do 2 mei 2013 - 5:45

Naam Leeftijd Vanaf Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Ilovethe90sSeptember 20121e
IngeSeptember 20121e
Taeda23/25Oktober 20121e
Just me only meOktober 20121e
love27/27November 20121e
me198725/26December 20121e
NijntjeDecember 20122e
Aagje26/28December 20122e
Punto26/30December 20121e
LacedDecember 20122e
Steep26/29Januari 20132eZWANGER
Jelleke26/29Januari 20131eZWANGER
Pitufo27/33Februari 20131e
Stokstaartje27/27April 20131e
Moniek28/41April 20132e
DennenappelApril 20131ePCO
LinniepinnieApril 20131e
KajakaMei 20131e
Lennox Voorjaar 20131e
Exogenesis27/26Zomer 20131e
Rebecca28/29Augustus 20131e
GuusSeptember 20131e
Sneezy1e
Mees1e
Sogood1e
Lousanne1e
Raven29/30Juni 20132e
Linnie198528/29December 20101eMiskraam

Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Linnepinnie vr 3 mei 2013 - 3:19

@ All: ik zit nu precies een week voor mijn NOD. Eerste ronde, dus erg spannend!
Ik voel sinds afgelopen woensdag van alles. Ik ga er vanuit dat een deel tussen mijn oren kan zitten! Laughing Maar ik heb enorme steken in mijn rechterborst (en dan met name de zijkant) en in mijn buik. Je leest heel veel dat het uiteindelijk niets is. Gek toch, als je er nooit last van hebt!

Ik kan eigenlijk vanaf dinsdag a.s. al testen, maar ga de eerste ronde gewoon netjes wachten tot mijn NOD dag!

Hoe gaat het bij de rest?

Prettig weekend alvast voor iedereen!
Linnepinnie
Linnepinnie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  kajaka88 vr 3 mei 2013 - 3:58

Hier ook nog een week. Vind het spannend. Ondanks dat ik er helemaal niet zo mee bezig wil zijn, ben ik dat toch. Voel verder niks. Had alleen woensdag tijdens het koken ineens rare/pijnlijke steken onderin mijn buik die ik niet kon plaatsen. Heel vreemd.

Succes met wachten, ik hoop dat ik mezelf in kan houden niet eerder te testen.

En iedereen een fijn weekend gewenst.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Linnepinnie vr 3 mei 2013 - 4:08

@ Kajaka: leuk dat we allebei in dezelfde periode zitten! Hou me op de hoogte! Very Happy
Linnepinnie
Linnepinnie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 9:16

Ik zal ook weer eens reageren angel
Schreef mee in het topic van 2012maar daar is het zo rustig geworden..
Zie dat ik al in de lijst sta, dezemag nog aangevuld worden met onze leeftijden..ik ben 28, mijn man 31.
Ven afgelopen tijd erg druk geweest met mijn studie en verbouwen. En was ook teveel bezig met 'zwanger willen worden' daarom heb ikmeven afstand gedaan van het topic, heb wel meegelezen tussendoor.

Voor alle zwangeren van harte gefeliciteerd!!

Voor iedereen die bezig is..hopelijk hebben ook wij snel allemaal goed nieuws te melden!

Ik ga anaf nu proberen om weer vaker te reageren!

Fijn weekend allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Jelleke za 4 mei 2013 - 3:33

Ik weet niet wie het overzicht hierboven telkens bijwerkt maar bij mij mag 'zwanger' wel weggehaald worden.. Weet niet of iedereen het meegekregen heeft maar ik heb een miskraam gehad of ik ben buiten baarmoederlijk zwanger geweest, blijft allemaal onduidelijk, maar ben in ieder geval niet zwanger (meer). Mijn HCG waarde is inmiddels 0, eindelijk, en we hebben besloten om er meteen weer voor te gaan.. Ik wil het zo graag en heb geen geduld! Volgens mij heb ik zelfs vanmorgen wat gemerkt van een eisprong dus dat zou super zijn, het was toch even afwachten hoe mijn lichaam hier mee om zou gaan.. We zullen zien!

x Jelleke
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Pitufo za 4 mei 2013 - 5:50

Oh Jelleke wat klote hug Dat had ik niet meegekregen. Ik hoop dat het snel opnieuw raak mag zijn voor jullie.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Taeda za 4 mei 2013 - 8:36

Wat vervelend Jelleke, dat had ik niet meegekregen!

Iedereen mag de tabel gewoon aanpassen, er is geen beheerder van ofzo Wink Meestal forum ik vanaf mijn tablet en dan is het best even lastig. Het moet dan met de HTML code en dat is goed kijken!

Morgen is mijn NOD en ga ik testen. Normaal zou ik een weekje wachten, maar ik heb morgen de shoot met Marin. Als ik dan zwanger ben, vind ik het wel leuk om een foto te gebruiken om het aan ouders/gezin te vertellen smile
Ik vrees alleen dat het niks is. De laatste weken ben ik mijn vertrouwen in een zwangerschap in 2013 een beetje aan het verliezen. Ik weet dat zeven rondes niet heel lang is, maar het voelt voor mij wel als lang. In ieder geval zo lang dat ik ga twijfelen en af en toe een beetje gespannen ben erdoor. Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, daarom reageer ik niet meer zoveel als de eerste maanden.
Morgen een update!
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Suus za 4 mei 2013 - 8:51

Taeda, vervelend om te lezen dat je de moed een beetje begint te verliezen. Hopelijk heb je morgen (of een paar dagen later) gewoon een mooie positieve test, ik gun het jou zo! En anders is 2013 nu nog niet eens op de helft, dus nog heel veel kansen dit jaar Voor een kindje in 2013! - Pagina 29 561177 In elk geval heel veel plezier morgen met de shoot!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Taeda za 4 mei 2013 - 8:54

Ja, ik weet het. Als ik er gewoon over nadenk, dan weet ik ook dat afgelopen maanden niet de meest rustige is geweest voor ons en dat alles nog kan. Maar gevoel is niet altijd rationeel te benaderen...
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: