Voor een kindje in 2013!
+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Nee, daar heb je ook gelijk in. Hopelijk mag je hier snel een keer goed nieuws komen brengen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Taeda
Wat vervelend dat je je nu zo voelt.. Ik hoop dat je morgen een positieve test mag krijgen. 7e keer, ik zou zeggen, dat moet haast wel (heb iets met het getal 7).
Maar je hebt natuurlijk wel het nodige meegemaakt de afgelopen maanden. Misschien wacht je lichaam ook juist wel op een beetje rust, zodat je er ook echt van kunt genieten als het raak is.
Wat vervelend dat je je nu zo voelt.. Ik hoop dat je morgen een positieve test mag krijgen. 7e keer, ik zou zeggen, dat moet haast wel (heb iets met het getal 7).
Maar je hebt natuurlijk wel het nodige meegemaakt de afgelopen maanden. Misschien wacht je lichaam ook juist wel op een beetje rust, zodat je er ook echt van kunt genieten als het raak is.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Lieve Taeda, dikke knuffel!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jelleke, wat vervelend. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden.
Teada, kan me voorstellen dat je na 7 maand de moed een beetje in de schoenen zakt. Ik had dat ook rond die tijd en ben met 11 maand zwanger geworden, ben vanaf maand 8 gaan tempen en vond het een gedoe maar ook wel prettig eigenlijk.
Heb zelf ook een periode toen minder actief meegepraat in het topic omdat je er anders te geforceerd mee omgaat. Uiteindelijk komt het goed! *knuf*
Ik heb al een aantal keer in oude tabellen in dit topic gestaan maar mag me nu officieel melden, ben dinsdag met de pil gestopt en gister ongesteld geworden. Ik zal dus mee gaan babbelen maar niet super actief, vanwege het feit dat ik er niet meteen teveel op wil focussen (wordt al snel beetje geobsedeerd haha).
Teada, kan me voorstellen dat je na 7 maand de moed een beetje in de schoenen zakt. Ik had dat ook rond die tijd en ben met 11 maand zwanger geworden, ben vanaf maand 8 gaan tempen en vond het een gedoe maar ook wel prettig eigenlijk.
Heb zelf ook een periode toen minder actief meegepraat in het topic omdat je er anders te geforceerd mee omgaat. Uiteindelijk komt het goed! *knuf*
Ik heb al een aantal keer in oude tabellen in dit topic gestaan maar mag me nu officieel melden, ben dinsdag met de pil gestopt en gister ongesteld geworden. Ik zal dus mee gaan babbelen maar niet super actief, vanwege het feit dat ik er niet meteen teveel op wil focussen (wordt al snel beetje geobsedeerd haha).
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Dank jullie voor de lieve reacties. Helaas een negatieve test.
Fearie, ik weet ook dat het kan, bij mijn zus heeft het ook 9 maanden geduurd. Soms is dat ook vervelend, want ik krijg van moeder/zus en soms man de reactie, 'ach bij haar heeft het ook lang geduurd'. Maar dit is mijn verdriet en onzekerheid, dat staat los van dat van haar!
Jullie voor een tweede, spannend! Dat kan ook zomaar raak zijn, je leest vaak dat je lichaam bij een tweede weet hoe het moet!
Fearie, ik weet ook dat het kan, bij mijn zus heeft het ook 9 maanden geduurd. Soms is dat ook vervelend, want ik krijg van moeder/zus en soms man de reactie, 'ach bij haar heeft het ook lang geduurd'. Maar dit is mijn verdriet en onzekerheid, dat staat los van dat van haar!
Jullie voor een tweede, spannend! Dat kan ook zomaar raak zijn, je leest vaak dat je lichaam bij een tweede weet hoe het moet!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Teada, wat vervelend. Hoop dat je desondanks wel vandaag een mooie dag hebt met de loveshoot van Marin!
Hier kreeg ik trouwens ook de opmerkingen die jij hoort, en ik had hetzelfde gevoel als jij. Het was zelfs zo dat er 6 vriendinnen zwanger waren en toen de 7e zich meldde zei ze eerst tegen mij ' ik vind het erg vervelend voor je, maar ben ook zwanger'. Kon der wel wat, niet vanwege dat ze zwanger was maar vanwege dat zinnetje.
Uiteindelijk testte ik een dag later zelf positief.
We blijven het allemaal zeggen, het komt goed.
Hier kreeg ik trouwens ook de opmerkingen die jij hoort, en ik had hetzelfde gevoel als jij. Het was zelfs zo dat er 6 vriendinnen zwanger waren en toen de 7e zich meldde zei ze eerst tegen mij ' ik vind het erg vervelend voor je, maar ben ook zwanger'. Kon der wel wat, niet vanwege dat ze zwanger was maar vanwege dat zinnetje.
Uiteindelijk testte ik een dag later zelf positief.
We blijven het allemaal zeggen, het komt goed.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Teada hoop zo dat het snel raak is voor jullie!
Hier ook getest en dr kwam een heeel licht streepje..
Aarg we zitten nu in onzekerheid dus we gaan straks maar ff de stad ij op zoek naar cb test..
Kan ik de cb test vandaag nog doen?
Pff durf het nog nier te geloven..
Hier ook getest en dr kwam een heeel licht streepje..
Aarg we zitten nu in onzekerheid dus we gaan straks maar ff de stad ij op zoek naar cb test..
Kan ik de cb test vandaag nog doen?
Pff durf het nog nier te geloven..
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Oh, wat spannend Love!!
Ik heb geen verstand van testen, ik zou zelf wachten tot morgenochtend, maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat je niet zo lang wilt wachten
Ik heb geen verstand van testen, ik zou zelf wachten tot morgenochtend, maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat je niet zo lang wilt wachten
Suus- Lady Post-a-lot
Ja wil graag wat zekerheid hihi
We hebben vanmiddag bbq
Ga zo wel even kijken of ik op internet wat kan vinden..
We hebben vanmiddag bbq
Ga zo wel even kijken of ik op internet wat kan vinden..
love- Kletskop
Love heb je een foto?? Ben benieuwd en ik duim!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Leuk, een barbecue, dan heb je in elk geval wat afleiding En eet maar geen rood vlees
En een streep is een streep hoor, hoe onduidelijk ook. Maar ik weet dat ik het zelf net zo onwerkelijk vond als jij. Wij waren op vakantie en had twee kruidvattesten mee, de tweede heb ik 'pas' twee dagen later gedaan. Toen was 'ie wel wat duidelijker, maar nog steeds sprong de tweede streep niet van het scherm Dus toen we thuis waren heb ik een cb test gedaan en die was overduidelijk! Ik zou dus in elk geval tot morgen wachten.
Woon je heel toevallig in de buurt (Groningen)? Heb nog een cb liggen, mijn man had er twee gekocht in januari, maar eentje was genoeg
En een streep is een streep hoor, hoe onduidelijk ook. Maar ik weet dat ik het zelf net zo onwerkelijk vond als jij. Wij waren op vakantie en had twee kruidvattesten mee, de tweede heb ik 'pas' twee dagen later gedaan. Toen was 'ie wel wat duidelijker, maar nog steeds sprong de tweede streep niet van het scherm Dus toen we thuis waren heb ik een cb test gedaan en die was overduidelijk! Ik zou dus in elk geval tot morgen wachten.
Woon je heel toevallig in de buurt (Groningen)? Heb nog een cb liggen, mijn man had er twee gekocht in januari, maar eentje was genoeg
Suus- Lady Post-a-lot
Gewoon die CB test doen straks!
Ik had ook 's morgens een KV test gedaan, licht streepje, ook beetje spannend. Gelijk CB test gaan halen, die rond een uur of 12 gedaan en ja hoor 'zwanger'.
Ik had ook 's morgens een KV test gedaan, licht streepje, ook beetje spannend. Gelijk CB test gaan halen, die rond een uur of 12 gedaan en ja hoor 'zwanger'.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
@steep , ja in het andere topic van 2012
@Suus, nee woon niet in de buurt van Groningen
@Lejow, ja denk ook dat we dat gewoon gaan doen en dan wel zien.. gaan dan naar de stad en gauw weer naar huis (bedoelde in het andere topic ook over de testen)
Vind het erg spannend allemaal
@Suus, nee woon niet in de buurt van Groningen
@Lejow, ja denk ook dat we dat gewoon gaan doen en dan wel zien.. gaan dan naar de stad en gauw weer naar huis (bedoelde in het andere topic ook over de testen)
Vind het erg spannend allemaal
love- Kletskop
Hallo Allemaal,
heb net een nieuw topic geopend
Love zo te lezen ga jij dezelfde kant op als mij!! WHAAAAHH
heb net een nieuw topic geopend
Love zo te lezen ga jij dezelfde kant op als mij!! WHAAAAHH
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Whaaaaaaaaaa .....
En toen stond daar.. ZWANGER
En toen stond daar.. ZWANGER
love- Kletskop
Gefeliciteerd!
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Dankjewel Tummy
love- Kletskop
Gefeliciteerd meid!!! Supertof dit. Nu ik weer zo'n CB foto zie wil ik miss ook wel 1 gaan doen. Dacht eerst niet nodig heb al duidelijkheid, maar is toch ook wel mooi voor in het plakboek zo'n foto's
Hopelijk blijft de vruchtbaarheid nog even hangen voor andere dames...
Hopelijk blijft de vruchtbaarheid nog even hangen voor andere dames...
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Jij ook gefeliciteerd !
Hoop ook echt dat de andere meiden snel zwanger zijn!
Hoop ook echt dat de andere meiden snel zwanger zijn!
love- Kletskop
Nou, duidelijker kan niet, love Gefeliciteerd!
Suus- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd love en stokstaartje!!! Erg leuk!!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Love en Stokstaartje gefeliciteerd! Wat een zwangeren de laatste dagen ineens! Positieve vibes, hopelijk blijven ze nog even hangen
Taeda, ik begrijp je onzekerheid heel goed. Ik heb het zelfs nu na 3 maanden al en eigenlijk al voordat we t gingen proberen was ik soms bang dat we misschien helemaal geen kinderen konden krijgen. Zo heel vreemd is die angst overigens ook niet, want je wordt hier op het forum best veel geconfronteerd met het feit dat zwanger worden niet altijd vanzelfsprekend is. Ik hoop dat het alsnog snel raak is binnenkort bij jullie
Taeda, ik begrijp je onzekerheid heel goed. Ik heb het zelfs nu na 3 maanden al en eigenlijk al voordat we t gingen proberen was ik soms bang dat we misschien helemaal geen kinderen konden krijgen. Zo heel vreemd is die angst overigens ook niet, want je wordt hier op het forum best veel geconfronteerd met het feit dat zwanger worden niet altijd vanzelfsprekend is. Ik hoop dat het alsnog snel raak is binnenkort bij jullie
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Love ook gefeliciteerd!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Love en stok, gefeliciteerd!
En andere welwillende dames hier, ik begrijp best dat jullie je even kort gezegd klote voelen na al de positieve testen van de laatste dagen. Dat mag best, je hebt helaas gewoon geen zekerheid als het om zwanger worden gaat, je weet niet wanneer en of het überhaupt lukt, dat is echt strontvervelend als de wens meer dan aanwezig is. Dikke knuffel voor jullie!
En andere welwillende dames hier, ik begrijp best dat jullie je even kort gezegd klote voelen na al de positieve testen van de laatste dagen. Dat mag best, je hebt helaas gewoon geen zekerheid als het om zwanger worden gaat, je weet niet wanneer en of het überhaupt lukt, dat is echt strontvervelend als de wens meer dan aanwezig is. Dikke knuffel voor jullie!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: