Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2013!

+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! - Pagina 16 Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Pitufo do 21 maa 2013 - 9:22

Stokstaartje dat is schrikken! Hoe voel je je eronder? Het lijkt me heel moeilijk om een miskraam te verwerken als je eerst moet verwerken dat je blijkbaar zwanger was hug
Exo ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt gezien de situatie van je zus. Goed dat je naar de dokter gaat.
Taeda heel veel sterkte hug

Hier verder niet echt nieuws. Volgens mij heb ik nu ongeveer mijn eisprong gezien m'n afscheiding en als dat zo is, is mijn cyclus nu een paar dagen korter dan vorige maand. Nu dus maar weer twee weken afwachten.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SleepingBeauty do 21 maa 2013 - 9:58

Taeda; heftig! Gecondoleerd! Sterkte deze dagen en natuurlijk daarna.

Love; fijn dat je baantje hebt! Is dat eenbeetje wat je zoekt?

Shally; spannend! Merk dat ik er soms ook dagen niet mee bezig ben hoor! Dat ik ook een soort van rust heb. Heerlijk dat je er niet constant aan moet denken...
Wel fijn vind ik gaat de tijd ook wat sneller.

Stokstaartje; wat vervelend... Sterkte!

Pitufo; Jij ook op wachtbankje dus...Spannend!

All: Hier ook niet echt nieuws, Maandag zit ik op mijn gemiddelde cyclus lengte van 33 dagen.
Maar gezien mijn eisprong laat was, kan het dus wel weer een lange cyclus worden, heb nog geen klachten in ieder geval!
Verder krijgen we hopelijk maandag de uitslag van mijn man zijn zaadcellen Wink Hoop zo dat het goed nieuws is...
Wel spannend dus!

Ga morgen naar begrafenis van mijn collega haar man, wel heftig hoor. Zie er wel tegen op.
Gelukkig hoef ik verder niks in mijn weekend Wink En heb ik ook niks geen plannen. Jullie wel?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Stokstaartje do 21 maa 2013 - 10:25

@Pitufo: Ja het was echt heel erg schrikken. Nu een paar dagen later gaat het wel weer. Mijn lichaam is al weer klaar. Bloedverlies is over, maar dat kon ook niet anders want ik ben voor de miskraam voor mijn gevoel al haast leeggebloed. Nu heb ik alleen nog wat rozeverlies af en toe. Geestelijk ben ik het nu aan het verwerken. Het gaat alweer de goede kant op maar af en toe heb ik even een momentje dat ik breek en ben dan even heel emotioneel. Gelukkig kan ik goed erover praten met mijn partner, mijn vriendin en mijn moeder! Het klinkt heel raar wat ik nu ga zeggen, maar het enige "voordeel" van het niet weten dat je niet zwanger was is dat je je er ook niet aan hebt kunnen hechten zoals je doet als dat je wel weet dat je zwanger bent. Maar toch was het een harde klap voor me. Ik denk ook erg vaak aan hoe het wel niet moet zijn voor de dames die wel wisten dat ze zwanger waren en een miskraam hebben gehad.

@MzCharlotte: heb ook wel beetje goed nieuws. Mijn vriend verteld me afgelopen vrijdag dat als hij zich blijft voelen als dat hij zich nu voelt (lichamelijk belasting na auto ongeluk en integratie op het werk) en het door gaat in april :cheering: Mits hij wel het contract krijgt waar we op hopen...maar ik heb goede hoop!!!

@de rest: Thnx voor de sterkte wensen.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Aagje! za 23 maa 2013 - 2:27

@stokstaartje: wow dat is schrikken! Sterkte!!

@all: hoe is het verder hier? weinig te melden zeker? Wink
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Exogenesis za 23 maa 2013 - 2:40

Nog steeds geen ongesteldheid hier, maar de pijn in m'n borst lijkt enigszins af te nemen Voor een kindje in 2013! - Pagina 16 561177 Het voelt nog steeds als een erg beurse plek, maar minder fel dan eerst. Ik ben benieuwd wat de dokter maandag zegt. Ik zal direct de duur van mijn cyclus meenemen en natuurlijk de steken die ik gehad heb bij de eierstokken. Zou ze direct een inwendig onderzoek uitvoeren? Ik wil dat eigenlijk best graag. Ik wil duidelijkheid.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Aagje! za 23 maa 2013 - 2:43

@exo: je hebt best kans dat ze even wil kijken bij je. of een uitstrijkje maken misschien? Zou fijn zijn als je inderdaad duidelijkheid krijgt.
En misschien stuurd ze je wel door om een echo te laten maken van je baarmoeder een eierstokken. Wel fijn dat de pijn aan het afnemen is..
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis za 23 maa 2013 - 2:46

Daar hoop ik wel op. Dan is er tenminste zekerheid. Misschien kan ik dan ook medicijnen krijgen voor het regelmatiger maken van de cyclus.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aagje! za 23 maa 2013 - 2:49

Je kan het ook aangeven als de dokter er zelf niet over begint, dat je het prettig zou vinden als er even goed naar gekeken word omdat je cyclus zo onregelmatig is. Misschien is dat wel heel makkelijk te verhelpen.
Op hoeveel dagen zit je nu? je was toch wel al een keer ongesteld geworden toch?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis za 23 maa 2013 - 3:56

Jazeker. Ik ben eind 2011 met de pil gestopt. Mijn cyclus om precies te zijn: 79-67-62-52-56-44-43-45 en nu zit ik tegen de 50...
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 7:18

Ik heb al een paar dagen een rare buikpijn/kriebel onder in mijn buik voelt vreemd. Sinds vanochtend heb ik het erger maar is het geen kriebel meer maar echt buikpijn. Vanochtend zag ik 3 naalden spikkeltjes bloed op het toilet papier en voel me niet zo lekker.

Allemaal geen idee wat dit betekent kan gewoon een licht griepje zijn of iets. Ik ga er in ieder geval niet op googlen want dan krijg je toch alleen maar enge verhalen.

Een vraagje slikken jullie alleen foliumzuur of ook nog andere vitamines? Ik slik sinds 2 weken enkel foliumzuur maar je hebt zo veel verschillende soorten vitamines allemaal zag ik vanmiddag bij de etos en ik las iets over visolie.

Ben benieuwd in welke ronde het raak is bij ons ik hoop dat het nog eventjes op zich laat wachten allemaal maar ik laat het aan het lot over hoe het allemaal gaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 7:22

Taeda: Gecondoleerd !!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 23:13

Hoe gaat het jullie?

Gast
Gast

Bericht  Exogenesis za 23 maa 2013 - 23:19

Rituals, welkom Voor een kindje in 2013! - Pagina 16 561177

Ben je pas gestopt met de pil? En hoe oud zijn jij en je vriend/man? (Ik weet nog niks van je, geloof ik, dus even nieuwsgierig hoor!) Edit: ik heb je geschiedenis al even teruggelezen. Dus ik weet iets meer Voor een kindje in 2013! - Pagina 16 253468018 Maar nog niet hoe oud je bent!

Met mij gaat het prima vandaag. Ik zie de wereld weer wat zonniger tegemoet, ondanks nog steeds dezelfde pijn in mijn borst (helaas, het is nog niet weg) en een uitblijvende menstruatie (al is dat wel handig, want dan kan de dokter inwendig onderzoek doen. Niet dat ik daar nu heel blij pale van word, maar het moet toch een keer gebeuren.)
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 23:30

Hoi hoi,

Ik ben 29 en mijn man 30 en ben sinds januari gestopt met de pil maar sinds vorige week zaterdag gaan we er pas voor of beter gezegd we laten alles op zijn beloop. Ik hoop stiekem niet dat het al zo snel raak is maar heb rare klachten momenteel zoals buikpijn en licht misselijk.

Ik las dat jij hele lange cyclussen hebt lijkt me erg vervelend omdat je er niet veel mee kunt. Een inwendig onderzoek lijkt mij inderdaad geen pretje maar als je er iets wijzer van wordt is het voor een goed doel.

Groetjes

Gast
Gast

Bericht  Exogenesis za 23 maa 2013 - 23:34

Spannend dus Rituals! Als het wel zo blijkt te zijn, dan zal je vast snel aan het idee wennen Very Happy

Ik heb vorig jaar eens een zwangerschapstest gedaan, omdat mijn cyclus toen erg lang duurde, en toen was ik er Ă©cht nog niet aan toe. Dacht ik. Want toen ik de test deed, was ik stiekem een beetje teleurgesteld dat het een duidelijke - was. Rationeel was ik er nog niet aan toe, maar stiekem, diep in mijn hart, toch wel. Hormonen zijn gekke dingen Voor een kindje in 2013! - Pagina 16 253468018
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty zo 24 maa 2013 - 0:21

Rituals; Vreemde klachten is dit jullie eerste ronde?

Exo; vervelend ddat je cyclus zo lang is...

All; Ik denk weer ongesteld te gaan worden beginnende buikpijn :-(
Vandaag rustig dagje.. Heerlijk!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Aagje! zo 24 maa 2013 - 6:41

@rituals: ik slikte alleen foliumzuur, maar ik ben overgestapt op zwanger worden vitamines van de Etos.
Spannend voor je!

@SB: oh nee! zou balen zijn als je ongesteld word! Sad
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Punto zo 24 maa 2013 - 7:17

Stokstaartje; heftig hoor! Sterkte

Rituals; ik slik Davitmon mama compleet. Die zonder visolie. Ik ben niet echt een fruiteter en qua groente red ik t ook niet elke dag. Wat extra vitamines leken me dan wel welkom. En hier zit ook precies in wat ze aanraden. En mocht je wel snel zwanger zijn, dan duurt het ook nog een paar maanden voordat de kleine er is. Nog wel even de tijd om te wennen dan!

Sleepingbeauty; vervelend dat je dat je ongesteld denkt te worden. Morgen uitslag toch van je man?

Hier is t rustig. Gisteren lekker naar de sauna geweest. Las wel dat dit ongunstig kon zijn voor evt innesteling maar had de ontspanning erg nodig. Heb ergens begin van de week een eisprong gehad als het goed is. Wel raar, had ik vorige maand ook, vanaf maandag elke dag wat krampen en vervelende druk in m'n liezen.
Punto
Punto
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12

Bericht  love zo 24 maa 2013 - 7:51

@Stokstaartje, jeetje wat vervelend Voor een kindje in 2013! - Pagina 16 699888
Wel fijn dat je mensen hebt waar je er mee over kunt praten.

@SB, Ja is bij een gezin van drie kinderen waar van 2 adoptie kinderen met hechtingsproblematiek Voor een kindje in 2013! - Pagina 16 561177 Wel een leuke uitdaging en zijn leuke kids !

@Rituals, mm wat raar zeg ! Ik slik foliumzuur met extra vitamine volgens mij heet hij mama compleet sinds ik gestopt ben met de pil. Slik ze van davitimol koop ze bij de kruidvat of etos, net waar ze in de aanbieding zijn Laughing

@Exo, kan me voorstellen dat je wat meer duidelijkheid wil Voor een kindje in 2013! - Pagina 16 561177 wel vervelend zulke lange cyclus.

@Punto, fijn dat je genoten hebt van de Sauna! Even tijd voor jezelf is ook niet verkeerd.

All , Ik had trouwens gisteren en vandaag wat afscheiding zal mijn eiersprong wel zijn geweest. Merk ook dat ik die twee dagen mijn borsten gevoeliger zijn Voor een kindje in 2013! - Pagina 16 253468018 Naja hopen dat het gauw raak is Voor een kindje in 2013! - Pagina 16 2474380249
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 8:19

Mijn buikpijn wil ook niet meer over gaan en zit heel erg laag en ben verschrikkelijk moe. Ik hoop stiekem dat het echt een beginnend griepje ofzo is want anders is het allemaal wel erg snel.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 8:21

SleepingBeauty schreef:Rituals; Vreemde klachten is dit jullie eerste ronde?

Exo; vervelend ddat je cyclus zo lang is...

All; Ik denk weer ongesteld te gaan worden beginnende buikpijn :-(
Vandaag rustig dagje.. Heerlijk!

Nou ronde we laten het gewoon op zijn beloop allemaal smile

Gast
Gast

Bericht  Exogenesis zo 24 maa 2013 - 20:25

Ik ben zenuwachtig pale
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aagje! zo 24 maa 2013 - 20:35

Succes exo!!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Steep zo 24 maa 2013 - 21:14

Succes!!!

Hier niet veel bijzonders. Ik zit bijna in mijn vruchtbare periode mijn man vond december als uit uitgerekende datum toch niet zo handig. .. maar ik denk niet dat we er rekening mee gaan houden.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Exogenesis zo 24 maa 2013 - 22:01

Update:

ik moet voor een echo voor mijn borst en (oksels) naar het ziekenhuis volgende week. De dokter voelde ook wat apart weefsel en aanstaande vrijdag krijg ik een uitstrijkje voor bhk.

Ik moet nu in een potje plassen om zwangerschap uit te sluiten. Lukte me zopas niet, was net naar de wc geweest, dus ben nu als een malle thee aan het drinken zodat het straks alsnog ingeleverd kan worden. De dokter gaat de test doen en belt me vanavond voor de uitslag.
Volgens de dokter heb ik gewoon een eisprong, gezien mijn cyclusverloop. Maar aangezien dit niet mijn belangrijkste vraag was en we niet gericht al met kinderen bezig zijn, ging ze hier nu niet verder op in. Ze gaf me wel de tip eens een paar maanden te temperaturen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: