Voor een kindje in 2013!
+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
@ Rituals: Spannend!! Gefeliciteerd, want ook ik zie twee streepjes ;-)
Linnepinnie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13
Vandaag een digitale clearblue test gedaan voor de zekerheid en hij geeft 1-2 weken zwanger aan (Hoezo geld voor niks uitgeven haha)
Gast- Gast
Gefeliciteerd!
Ik denk dat ik hier ook mee kom schrijven(als ik de tijd vind). Wij zouden er eigenlijk volgend jaar voor gaan. Maar stiekem worden we steeds onvoorzichtiger. De pil slik ik al een half jaar niet meer. Zijn we condooms gaan gebruiken. Maar daar is m'n vriend ook wel klaar mee. Toen probeerden we mijn vruchtbare dagen te ontwijken. Maar deze maand hebben we eigenlijk heel bewust wel seks gehad rond mijn eisprong. De kans is dus aanwezig dat ik zwanger ben. En omdat ik er verder in mijn omgeving met niemand over wil praten lijkt me het wel leuk om dan hier mee te schrijven.
Ik denk dat ik hier ook mee kom schrijven(als ik de tijd vind). Wij zouden er eigenlijk volgend jaar voor gaan. Maar stiekem worden we steeds onvoorzichtiger. De pil slik ik al een half jaar niet meer. Zijn we condooms gaan gebruiken. Maar daar is m'n vriend ook wel klaar mee. Toen probeerden we mijn vruchtbare dagen te ontwijken. Maar deze maand hebben we eigenlijk heel bewust wel seks gehad rond mijn eisprong. De kans is dus aanwezig dat ik zwanger ben. En omdat ik er verder in mijn omgeving met niemand over wil praten lijkt me het wel leuk om dan hier mee te schrijven.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Rituals gefeliciteerd !!
Kan me voorstellen dat je het spannend vind !
Kan me voorstellen dat je het spannend vind !
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Nu voor het echie: gefeliciteerd Rituals!! Onwijs leuk voor je!!!
Geniet ervan!!!
@Kajaka88: welkom!! Jullie gaan er vanaf deze maand dus voor! Spannend!
Voor mij is het ook de eerste ronde deze maand! Ik moet nog tien dagen wachten om te testen. En jij?
Geniet ervan!!!
@Kajaka88: welkom!! Jullie gaan er vanaf deze maand dus voor! Spannend!
Voor mij is het ook de eerste ronde deze maand! Ik moet nog tien dagen wachten om te testen. En jij?
Linnepinnie- Fluisteraar
@kajaka: welkom hier! Wat leuk dat jullie er toch al voor gaan ipv volgend jaar pas! Veel succes!
@rituals: Jaaaa gefeliciteerd Hartstikke leuk! Ja en spannend dat snap ik wel, het is ook niet niks! Maar het moet vooral leuk zijn .
@all: hier niet veel nieuws. Mijn ongesteldheid is nog steeds niet over, normaal duurt hij 4 dagen, nu al 7!
@rituals: Jaaaa gefeliciteerd Hartstikke leuk! Ja en spannend dat snap ik wel, het is ook niet niks! Maar het moet vooral leuk zijn .
@all: hier niet veel nieuws. Mijn ongesteldheid is nog steeds niet over, normaal duurt hij 4 dagen, nu al 7!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
@ Aagje: wat ontzettend balen dat het nu al zo lang duurt....
Linnepinnie- Fluisteraar
@linnepinnie: als ik net zo regelmatig ben als altijd zou ik volgende week vrijdag ongesteld moeten worden. Zit vaak rond de 27 dagen. Maar goed het zouden er dit keer ook 28/29 kunnen zijn. Maar mocht ik niet ongesteld worden dan ga ik na volgend weekend testen. Spannend, dus ook voor jou! Ik ga er niet vanuit dat het nu al direct raak is. Al hoop ik het natuurlijk van harte .
kajaka88- Prater
@Rituals: JAAAH Gefeliciteerd. Hopelijk kom ik en de rest snel achter je aan
@Aagje: OOw bah wat vervelend zeg dat die ongi zo lang duurt! Hopelijk is die snel weg en kun je weer flink aan de klus in deze ronde!
@All: gek hoor ik dacht even dat ik het me allemaal verbeeld had, maar toch vandaag weer een branderig gevoel in mijn slokdarm van maagzuur. Weer meer plassen (was paar dagen wat rustiger) en net even een stukje buiten gelopen naar centrum toe. Op de heen weg had ik het koud, maar al snel niet meer. Voelde me alsof het 30 graden was buiten dus op een gegeven moment snel de jas uit gedaan. Ook heb ik vandaag wat lichte menstruatie krampen terwijl mijn vroegste NOD pas 5 mei (14 dagen na ei) is en als ik mijn officiele cyclus van 27 dagen pak zelfs pas 8 mei. Vanmorgen 10 dpo toch een testje gedaan maar omowit. En toch was ik niet super teleurgesteld ofzo. Sterker nog ik was juist erg rustig. Net alsof ik van binnen gewoon weet van geen paniek je bent zwanger, en die test wordt vanzelf positief
@Aagje: OOw bah wat vervelend zeg dat die ongi zo lang duurt! Hopelijk is die snel weg en kun je weer flink aan de klus in deze ronde!
@All: gek hoor ik dacht even dat ik het me allemaal verbeeld had, maar toch vandaag weer een branderig gevoel in mijn slokdarm van maagzuur. Weer meer plassen (was paar dagen wat rustiger) en net even een stukje buiten gelopen naar centrum toe. Op de heen weg had ik het koud, maar al snel niet meer. Voelde me alsof het 30 graden was buiten dus op een gegeven moment snel de jas uit gedaan. Ook heb ik vandaag wat lichte menstruatie krampen terwijl mijn vroegste NOD pas 5 mei (14 dagen na ei) is en als ik mijn officiele cyclus van 27 dagen pak zelfs pas 8 mei. Vanmorgen 10 dpo toch een testje gedaan maar omowit. En toch was ik niet super teleurgesteld ofzo. Sterker nog ik was juist erg rustig. Net alsof ik van binnen gewoon weet van geen paniek je bent zwanger, en die test wordt vanzelf positief
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
@ Kajaka: heel erg spannend joh! Wij zijn een maand eerder begonnen dan eigenlijk van tevoren bedacht. Dus ik dacht ik kijk wel hoe het gaat. Maar naarmate de datum van het testen nadert, des te spannender ik het eigenlijk vind worden. We wachten rustig af!
@ Stokstaartje: nog even rustig afwachten geblazen dus!! Succes!
@ Stokstaartje: nog even rustig afwachten geblazen dus!! Succes!
Linnepinnie- Fluisteraar
dank je dames begin het ook steeds meer te beseffen nu
Mag je eigenlijk paracetemol als je net zwanger bent?
Ik heb echt een hoofdpijn niet meer normaal, helaas ben ik normaal gesproken ook nogal gevoelig voor hoofdpijn krijgen.
Ik heb gegoogeld maar op sommige forums zeggen ze van wel en op sommige niet
Mag je eigenlijk paracetemol als je net zwanger bent?
Ik heb echt een hoofdpijn niet meer normaal, helaas ben ik normaal gesproken ook nogal gevoelig voor hoofdpijn krijgen.
Ik heb gegoogeld maar op sommige forums zeggen ze van wel en op sommige niet
Gast- Gast
Voor de andere dames ik hoop dat het bij jullie ook snel gaat lukken !
Wij hebben echt geluk de 2de ronde al zo snel.
Wij hebben echt geluk de 2de ronde al zo snel.
Gast- Gast
Wij hebben dat ook hoor. We zien wel of het raak is of niet. Maar inderdaad net wat je zegt. Nu de datum dichterbij komt dat je weet of het wel of niet raak is, wordt het toch wel erg spannend!
kajaka88- Prater
En nog een vraagje sorry hoor!
Mag je eigenlijk in een lekker warm bad?
Gast- Gast
rituals schreef:En nog een vraagje sorry hoor!
Natuurlijk . En paracetamol mag je ook.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Stokstaartje, ik zou echt proberen er wat minder op te letten en te wachten met testen tot je NOD. Ik weet dat het moeilijk is, de eerste maand had ik ook twee dagen ervoor getest . Maar je maakt alleen jezelf gek, je analyseert je lichaam, je cyclus en jullie samenzijn zo, dat houd je niet meerdere maanden vol. Of althans, daar wordt het denk ik niet gezelliger op. Al lees ik natuurlijk alleen wat je hier schrijft en niet hoe je er dagelijks instaat. Het komt vanzelf meid!
Kajaka, leuk dat je mee gaat schrijven! Ik moet eerlijk zeggen dat ik je niet 'ken', dus vertel eens wat over jezelf en je vriend/man?
Rituals, ik ben jaloers hoor, tweede ronde, echt fijn! Logisch dat het spannend is, het lijkt mij ook wel eng.
Hier is het rustig, wachten tot zondag. Zeven is het getal van de volheid toch?
Kajaka, leuk dat je mee gaat schrijven! Ik moet eerlijk zeggen dat ik je niet 'ken', dus vertel eens wat over jezelf en je vriend/man?
Rituals, ik ben jaloers hoor, tweede ronde, echt fijn! Logisch dat het spannend is, het lijkt mij ook wel eng.
Hier is het rustig, wachten tot zondag. Zeven is het getal van de volheid toch?
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Stokstaartje, staar je niet blind op deze dingen.. Ik had juist toen ik zwanger was helemaal nergens last, ik voelde zeker de eerste maand niets, na zo'n 6-8 weken voelde ik me moe.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Naam | Leeftijd | Vanaf | Hoeveelste kindje | Bijzonderheden |
Ilovethe90s | September 2012 | 1e | ||
Inge | September 2012 | 1e | ||
Taeda | 23/25 | Oktober 2012 | 1e | |
Just me only me | Oktober 2012 | 1e | ||
love | 27/27 | November 2012 | 1e | |
me1987 | 25/26 | December 2012 | 1e | |
Nijntje | December 2012 | 2e | ||
Aagje | 26/28 | December 2012 | 2e | |
Punto | 26/30 | December 2012 | 1e | |
Laced | December 2012 | 2e | ||
Steep | 26/29 | Januari 2013 | 2e | ZWANGER |
Jelleke | 26/29 | Januari 2013 | 1e | ZWANGER |
Pitufo | 27/33 | Februari 2013 | 1e | |
Stokstaartje | 27/27 | April 2013 | 1e | |
Moniek | 28/41 | April 2013 | 2e | |
Dennenappel | April 2013 | 1e | PCO | |
Linniepinnie | April 2013 | 1e | ||
Kajaka | Mei 2013 | 1e | ||
Lennox | Voorjaar 2013 | 1e | ||
Exogenesis | 27/26 | Zomer 2013 | 1e | |
Rebecca | 28/29 | Augustus 2013 | 1e | |
Guus | September 2013 | 1e | ||
Sneezy | 1e | |||
Mees | 1e | |||
Sogood | 1e | |||
Lousanne | 1e | |||
|
Ik ben wel benieuwd hoe het met iedereen is, degenen die boven of net onder mij staan, de nieuwkomers en de meiden die nog even moeten wachten. Tijd voor een update!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Paper Crown schreef:Stokstaartje, staar je niet blind op deze dingen.. Ik had juist toen ik zwanger was helemaal nergens last, ik voelde zeker de eerste maand niets, na zo'n 6-8 weken voelde ik me moe.
+1. Bij alle zwangerschappen de eerste weken helemaal geen klachten.
Ik denk dat je ook heel veel kan voelen door er op te letten en te willen.
Luce- Kletskop
Ik begrijp heel goed dat jullie dat zeggen en aan de ene kant hebben jullie helemaal gelijk. Maar aan de andere kant ben ik nog niet zo lang geleden zwanger geweest zonder dat ik het wist. Had allemaal kwaaltjes die ik ging wijten aan andere dingen, omdat ik dacht ik ben gek. Dus ja nu sla ik er misschien een beetje in door, maar ben als de dood weer een zwangerschap niet door te hebben en herken nu ook allemaal dingetjes die ik toen ook had. Dus dat maakt het er niet makkelijker op..
EDIT: hier spam ik alles wat in me hoofd spookt zodat ik er juist niet de hele dag aan hoef te denken en me kan focussen op de andere dingen. Ik kan me wel voorstellen dat het dan voor jullie een beetje obsessief lijkt.
EDIT: hier spam ik alles wat in me hoofd spookt zodat ik er juist niet de hele dag aan hoef te denken en me kan focussen op de andere dingen. Ik kan me wel voorstellen dat het dan voor jullie een beetje obsessief lijkt.
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Maar je hoeft er toch niet bang voor te zijn? Je kunt toch gewoon testen op je NOD en als je niet ongesteld wordt (en als hij negatief is) een paar dagen erna weer?
Ik zou een beetje uitkijken met jezelf zo gek maken, want dan kon het nog wel eens een lang proces worden voor je.
Ik zou een beetje uitkijken met jezelf zo gek maken, want dan kon het nog wel eens een lang proces worden voor je.
Luce- Kletskop
Ik kom mij hier ook voorzichtig melden.
Mijn vriend en ik hebben dit weekend besloten dat we dit jaar voor een kindje willen gaan. Het zal na de zomer worden dat ik met de pil ga stoppen.
Mijn vriend en ik hebben dit weekend besloten dat we dit jaar voor een kindje willen gaan. Het zal na de zomer worden dat ik met de pil ga stoppen.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik ben ook niet heel bekend hier. Lees al wel heel lang mee op dit forum, ook al op het oude forum. Vind het nu vooral fijn om hier mee te schrijven omdat ik dit verder(naast mijn vriend dan) met niemand kan/wil delen. Pas als ik zwanger ben mag iedereen het weten..
Maar wij zijn beide 25 jaar. Hebben vorig jaar een huis gekocht. Waar we nu bijna een jaar inwonen. Waren dit jaar 5 jaar bij elkaar, en klaar voor een kindje!
Maar wij zijn beide 25 jaar. Hebben vorig jaar een huis gekocht. Waar we nu bijna een jaar inwonen. Waren dit jaar 5 jaar bij elkaar, en klaar voor een kindje!
kajaka88- Prater
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: