Voor een kindje in 2013!
+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Waaaaaaauw wat goed Exo!!! Gefeliciteerd!!
Ik hoop dat je nu de onzekerheid meer kan laten varen en kan genieten! Hoe is je man eronder? Gezien hij eerder wat koudwatervrees leek te hebben?
Ik ben echt blij voor je en hoop dat je er zo van kan genieten na een periode vol zorgen en onzekerheid!!
Nu de wereld weer open ligt, hoop ik dat mijn vriend er snel voor wilt gaan. Tot nu toe er nog niet over gesproken (behalve dat zijn ouders in de buurt moeten komen wonen voor ons kind, zoeken nu een woning. Dat roept hij dan heel hard, zoo dubbel soms )
Ik hoop dat je nu de onzekerheid meer kan laten varen en kan genieten! Hoe is je man eronder? Gezien hij eerder wat koudwatervrees leek te hebben?
Ik ben echt blij voor je en hoop dat je er zo van kan genieten na een periode vol zorgen en onzekerheid!!
Nu de wereld weer open ligt, hoop ik dat mijn vriend er snel voor wilt gaan. Tot nu toe er nog niet over gesproken (behalve dat zijn ouders in de buurt moeten komen wonen voor ons kind, zoeken nu een woning. Dat roept hij dan heel hard, zoo dubbel soms )
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dankjulliewel!!
Dennenappel: hij is wisselend blij. Momenteel neemt negativiteit de overhand. Hij stelt het uit om het zijn vrienden te vertellen en zegt continue dat hij zo moet wennen aan het idee. Dat vind ik erg vervelend, aangezien ik er zelf heel positief in sta en ontzettend blij en vooruitkijkend ben. Op één of andere manier onderdruk ik mezelf in mijn reacties, want ik ben heel kalm tegen hem, maar ondertussen loop ik wel met een rotgevoel. En het ergste is.. ik heb gewoon een schuldgevoel naar mijn ongeboren kind ten opzichte van zijn/haar vader. Ik hoop dat het snel anders wordt...
Ik wil gewoon NU een echo, waar mijn man bij is, want hij was niet bij de 10,4 weken-echo. En man, wat was dat fantastisch om te zien! Dat heeft hij dus helaas gemist. En foto's zijn toch anders dan bewegend beeld.
Dennenappel: hij is wisselend blij. Momenteel neemt negativiteit de overhand. Hij stelt het uit om het zijn vrienden te vertellen en zegt continue dat hij zo moet wennen aan het idee. Dat vind ik erg vervelend, aangezien ik er zelf heel positief in sta en ontzettend blij en vooruitkijkend ben. Op één of andere manier onderdruk ik mezelf in mijn reacties, want ik ben heel kalm tegen hem, maar ondertussen loop ik wel met een rotgevoel. En het ergste is.. ik heb gewoon een schuldgevoel naar mijn ongeboren kind ten opzichte van zijn/haar vader. Ik hoop dat het snel anders wordt...
Ik wil gewoon NU een echo, waar mijn man bij is, want hij was niet bij de 10,4 weken-echo. En man, wat was dat fantastisch om te zien! Dat heeft hij dus helaas gemist. En foto's zijn toch anders dan bewegend beeld.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Exo echt super. Gefeliciteerd.
Hopelijk went je man snel aan het idee.
Voor jou is het zo natuurlijk ook moeilijk om te genieten van je zwangerschap.
Misschien kun je een boekje aan hem geven waar in staat hoe een zwangerschap verloopt etc. Dat kan misschien wel helpen om hem er sneller aan te laten wennen.
De 9 maanden bijbel is een heel mooi boek waar ook een deel instaat voor toekomstige vaders.
Het is natuurlijk ook een hele schok voor jullie beide.
Hopelijk went je man snel aan het idee.
Voor jou is het zo natuurlijk ook moeilijk om te genieten van je zwangerschap.
Misschien kun je een boekje aan hem geven waar in staat hoe een zwangerschap verloopt etc. Dat kan misschien wel helpen om hem er sneller aan te laten wennen.
De 9 maanden bijbel is een heel mooi boek waar ook een deel instaat voor toekomstige vaders.
Het is natuurlijk ook een hele schok voor jullie beide.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Exo gefeliciteerd !
Hoelang hebben jullie moeten ontpillen ( voor diegene die aan de pil waren )?
Ik heb een week na stoppen met de pil ontzettende buikpijn gekregen en dat heeft ongeveer 1,5 week geduurd. Vnd het wel apart dat ik nu geen 'stopweekbloeding' heb gehad.
Hoelang hebben jullie moeten ontpillen ( voor diegene die aan de pil waren )?
Ik heb een week na stoppen met de pil ontzettende buikpijn gekregen en dat heeft ongeveer 1,5 week geduurd. Vnd het wel apart dat ik nu geen 'stopweekbloeding' heb gehad.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Gefeliciteerd Exo!
@ Barbabella, bij mij na het stoppen van de pil meteen een goede cyclus van 25/26 dagen. De stopweekbloeding die ik toen had was echt enorm heftig, maar verder ben ik nu na het stoppen ook veel minder erg ongesteld en heb er minder last van.
@ Barbabella, bij mij na het stoppen van de pil meteen een goede cyclus van 25/26 dagen. De stopweekbloeding die ik toen had was echt enorm heftig, maar verder ben ik nu na het stoppen ook veel minder erg ongesteld en heb er minder last van.
Wat gek Barbarella dat je ook geen ontrekkingsbloeding meer hebt gehad. Normaal wel altijd in je stopweek? Je lichaam wist op dat moment natuurlijk niet dat je de pil niet meer zou gaan slikken, dus eigenlijk had het een normale stopweekbloeding 'moeten' zijn.
Ik ben 1 mei gestopt met de pil(nouja voor het eerst ongesteld geworden na het stoppen met de pil) en merk niet echt wat van ontpillen. Ik zou dus bij een normale cyclus rond 29 mei ongesteld moeten worden. Aan de buikpijn te voelen heb ik nu zo'n beetje mijn eisprong, dus zou wel een iets langere cyclus zijn.
Ik ben 1 mei gestopt met de pil(nouja voor het eerst ongesteld geworden na het stoppen met de pil) en merk niet echt wat van ontpillen. Ik zou dus bij een normale cyclus rond 29 mei ongesteld moeten worden. Aan de buikpijn te voelen heb ik nu zo'n beetje mijn eisprong, dus zou wel een iets langere cyclus zijn.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ja normaal altijd een bloeding, misschien eens per jaar een keer niet. Het is meestal ook maar een dag of 2/3 maar nu dus helemaal niks.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Nou ik ben vandaag bij de gyn geweest. Eerst een echo gehad, om te kijken of alles goed eruit ziet.
Ze zag dat er verdikt slijmvlies in de baarmoeder zat, wat goed is voor dit stadium van de cyclus.
Toen gingen ze naar mijn eierstokken, en die zaten vol met heel veel kleine eiblaasjes, wat kan duiden op PCO. Maar zij kan dat niet met zekerheid zeggen zei ze al.
Daarna moest in bij de gyn komen. Wil allereerst zeggen, wat een leuke man haha. Heb de hele tijd heel erg moeten lachen om hem, hij weet goed het ijs te breken, want ik was best nerveus. Hij ging me eerst vragen wat ik graag wilde, wat zeg maar mijn hoofd vraag was. Dus ik zei: nou ik heb twee weken voor ik ongesteld word erg veel klachten, zoals kramp en moe en pijn in borsten etc. Dus hij zegt, nou dan moet je aan de pil, dan zijn die klachten weg. Dus ik zeg: nee dat kan niet want ik wil graag zwanger worden. Zeg hij: AH! dus dat is eigenlijk je hoofd 'klacht' dat je dat aan het proberen ben, en het niet lukt . zeg dat dan.
Hij dacht zo aan mijn lengte van cyclus te horen dat ik geen eisprong heb. Dus als je ovulatietest positief is dan hoeft dat niet te betekenen dat je ook echt een eisprong hebt. Omdat ik nu in het tweede deel van mijn cyclus zit kon ik gelijk bloed laten prikken om te kijken of er een eisprong is geweest, en hij test of ik vervroegd in de overgang ben (mijn moeder had dit namelijk wel, met 36 al, dus ik heb daar ook meer kans op) Maar voor nu focussen we ons op geen eisprong. Nu heb ik het volgende stappen plan.
1. wachten op dag 35 van de cyclus, dus dat is over een week.
2. zwangerschapstest doen. als hij positief is mag ik de verloskundige bellen, anders door naar stap drie.
3. vanaf dag 35, 10 dagen lang Duphaston slikken, om een eisprong na te bootsen, dus het tweede gedeelte van de cyclus zeg maar.
4. dan moet ik ongesteld worden, en mocht dit al tijdens die 10 dagen zijn, dan gewoon doorslikken en op dag 11 rekenen als dag 1.
5. vanaf dag 3 t/m dag 7 van de nieuwe cyclus clomid 50mg slikken. en dan zou ik dus op dag 28 ongesteld moeten worden, word ik dit niet dan moet ik een test doen, is hij negatief zit ik weer bij hem aan te tafel, word ik wel ongesteld, moet ik weer van dag 3 tot 7 clomid slikken. En dan moeten we kijken naar de dosis.
Dus ik ben blij dat ik geweest ben en vind het nog steeds onwerkelijk dat ik na de zwangerschap van de eerste nu waarschijnlijk toch aangewezen ben op hulp van het ziekenhuis. Nooit verwacht.
Sorry even een ego bericht.
Ze zag dat er verdikt slijmvlies in de baarmoeder zat, wat goed is voor dit stadium van de cyclus.
Toen gingen ze naar mijn eierstokken, en die zaten vol met heel veel kleine eiblaasjes, wat kan duiden op PCO. Maar zij kan dat niet met zekerheid zeggen zei ze al.
Daarna moest in bij de gyn komen. Wil allereerst zeggen, wat een leuke man haha. Heb de hele tijd heel erg moeten lachen om hem, hij weet goed het ijs te breken, want ik was best nerveus. Hij ging me eerst vragen wat ik graag wilde, wat zeg maar mijn hoofd vraag was. Dus ik zei: nou ik heb twee weken voor ik ongesteld word erg veel klachten, zoals kramp en moe en pijn in borsten etc. Dus hij zegt, nou dan moet je aan de pil, dan zijn die klachten weg. Dus ik zeg: nee dat kan niet want ik wil graag zwanger worden. Zeg hij: AH! dus dat is eigenlijk je hoofd 'klacht' dat je dat aan het proberen ben, en het niet lukt . zeg dat dan.
Hij dacht zo aan mijn lengte van cyclus te horen dat ik geen eisprong heb. Dus als je ovulatietest positief is dan hoeft dat niet te betekenen dat je ook echt een eisprong hebt. Omdat ik nu in het tweede deel van mijn cyclus zit kon ik gelijk bloed laten prikken om te kijken of er een eisprong is geweest, en hij test of ik vervroegd in de overgang ben (mijn moeder had dit namelijk wel, met 36 al, dus ik heb daar ook meer kans op) Maar voor nu focussen we ons op geen eisprong. Nu heb ik het volgende stappen plan.
1. wachten op dag 35 van de cyclus, dus dat is over een week.
2. zwangerschapstest doen. als hij positief is mag ik de verloskundige bellen, anders door naar stap drie.
3. vanaf dag 35, 10 dagen lang Duphaston slikken, om een eisprong na te bootsen, dus het tweede gedeelte van de cyclus zeg maar.
4. dan moet ik ongesteld worden, en mocht dit al tijdens die 10 dagen zijn, dan gewoon doorslikken en op dag 11 rekenen als dag 1.
5. vanaf dag 3 t/m dag 7 van de nieuwe cyclus clomid 50mg slikken. en dan zou ik dus op dag 28 ongesteld moeten worden, word ik dit niet dan moet ik een test doen, is hij negatief zit ik weer bij hem aan te tafel, word ik wel ongesteld, moet ik weer van dag 3 tot 7 clomid slikken. En dan moeten we kijken naar de dosis.
Dus ik ben blij dat ik geweest ben en vind het nog steeds onwerkelijk dat ik na de zwangerschap van de eerste nu waarschijnlijk toch aangewezen ben op hulp van het ziekenhuis. Nooit verwacht.
Sorry even een ego bericht.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Aagje ik ben nu ook aangewezen op het ziekenhuis en dat had ik ook echt nooit verwacht! Bij S. was ik binnen 2 mnd zwanger en nu zijn we weer bijna 11 maanden bezig voor een tweede. Ik heb ook allerlei onderzoeken gehad in het ziekenhuis en ze heb naast een hele lichte vorm van pcos niks kunnen vinden (ik heb ook gewoon een eisprong een een cyclus tussen de 32 en de 39 dagen)
Ik hoop dat je wens voor een tweede snel uit mag komen!
Ik hoop dat je wens voor een tweede snel uit mag komen!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Aagje, hopelijk hoef je niet aan de chlomid en ben je deze ronde gewoon zwanger! Zo niet, lijkt het me wel een prettig idee dat je niet hoeft af te wachten maar dat ze meteen actie gaan ondernemen. (Loop je trouwens gewoon bij het S.paarne Ziekenhuis in H.? Daar had ik ook zo'n leuke gyn! Beetje getinte man)'
Razz, pfff lijkt me echt heel vervelend als de eerste zo 'makkelijk' is gegaan, en bij de tweede lijkt het niet te lukken. Stiekem ga ik er ook een beetje van uit dat het dit keer weer snel zal gaan (Luuk was in ronde 1 gemaakt), maar jouw berichtje zet me weer even met beide voeten op de grond.
Razz, pfff lijkt me echt heel vervelend als de eerste zo 'makkelijk' is gegaan, en bij de tweede lijkt het niet te lukken. Stiekem ga ik er ook een beetje van uit dat het dit keer weer snel zal gaan (Luuk was in ronde 1 gemaakt), maar jouw berichtje zet me weer even met beide voeten op de grond.
Aimee- Ratel
Aagje, mijn huisarts zei juist bij mijn 45-daagse cyclus dat er wél een eisprong was! En dat blijkt ook Maar goed, ik vind het dus vreemd dat hij die conclusie trekt.
Maar wel fijn dat je nu weer een stapje verder bent
Maar wel fijn dat je nu weer een stapje verder bent
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Razz, balen dat het nu al zo lang duurt zeg! Terwijl je bij de eerste ook zo snel zwanger was!
Aimee, het was de bedoeling dat ik daar heen zou gaan, maar ze hebben mijn afspraak verzet naar het ziekenhuis waar ze mee samen werken, in de Andere plaats H. Nu ben ik wel benieuwd waar jij woont
Exo, hij denkt dit, er is bloed geprikt dus misschien blijkt daaruit wel dat ik wel een eisprong heb, maar zoals de echo liet zien had ik erg veel kleine blaasjes en kan dat duiden op pco.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben er wel positief over, als ik inderdaad pco heb dan wordt het inderdaad snel behandeld en niet als ik al een jaar bezig ben. En als ik vervroegd in de overgang blijk te zijn dan vinden we daar ook wel een oplossing voor
Aimee, het was de bedoeling dat ik daar heen zou gaan, maar ze hebben mijn afspraak verzet naar het ziekenhuis waar ze mee samen werken, in de Andere plaats H. Nu ben ik wel benieuwd waar jij woont
Exo, hij denkt dit, er is bloed geprikt dus misschien blijkt daaruit wel dat ik wel een eisprong heb, maar zoals de echo liet zien had ik erg veel kleine blaasjes en kan dat duiden op pco.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben er wel positief over, als ik inderdaad pco heb dan wordt het inderdaad snel behandeld en niet als ik al een jaar bezig ben. En als ik vervroegd in de overgang blijk te zijn dan vinden we daar ook wel een oplossing voor
Aagje!- Kletskop
Aagje, toch wel vervelend lijkt me maar fijn dat er direct actie ondernomen is. Goed dat je er zo positief instaat!
Hier nog niet echt nieuws. Vandaag negatief getest, nog geen ongesteldheid te bekennen maar zit nog iets voor m'n NOD. Wel blijvende pijn in m'n liezen maar goed ik heb ook ook al gemerkt dat dit niets zegt.
Hier nog niet echt nieuws. Vandaag negatief getest, nog geen ongesteldheid te bekennen maar zit nog iets voor m'n NOD. Wel blijvende pijn in m'n liezen maar goed ik heb ook ook al gemerkt dat dit niets zegt.
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Hier eerste bloed alweer geconstateerd, dus de hoop voor deze ronde is vervlogen. We gaan dus toch gewoon het ziekenhuis plan volgen! Eerst uitslag afwachten, hoop dat die meevalt.
Aagje!- Kletskop
Dan heb je wel een kortere cyclus deze maand, toch? Wij liepen afgelopen keer gelijk en er zijn nu vier weken om sinds die vorige keer. Ik heb deze maand mijn eisprong niet heel duidelijk opgemerkt, dus ik weet niet goed of deze week of volgende week mijn NOD is.Aagje! schreef:Hier eerste bloed alweer geconstateerd, dus de hoop voor deze ronde is vervlogen. We gaan dus toch gewoon het ziekenhuis plan volgen! Eerst uitslag afwachten, hoop dat die meevalt.
Fijn dat je serieus wordt genomen in het ziekenhuis en dat ze meteen actie ondernemen! Stel dat het PCOS is, dan ben je er inderdaad vroeg bij en kan er nu al wat gedaan worden in plaats van pas over een jaar.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Pitufo, ik heb altijd een week of 6 dagen voordat ik ongesteld moet worden al last van bloed verlies. Dus in princiepe loop ik precies optijd. Moet volgende week woensdag ongesteld worden!
Aagje!- Kletskop
Ah dat wist ik niet! Dan komt het inderdaad precies uit.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Hier ook een beginnende ongesteldheid, dus helaas ook weer een ronde verder. Pff baal wel, om me heen is iedereen in 1x zwanger of onverwachts zwanger lijkt t. Weet dat er mensen nog veel langer moeten wachten maar ga nu ronde 7 in en heb even een dipje..
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Punto !!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Aagje, ik heb jou volgens mij gespot vandaag maar ik durfde niets te zeggen haha
Aimee- Ratel
Ik denk dat dat niet kan want ik ben mijn huis niet uitgeweest Hahaha! .
Waar woon je dan? In N?
Waar woon je dan? In N?
Aagje!- Kletskop
Goedemorgen dames!
Wat is het rustig hier! Hoe is het met iedereen?
Ik heb Inge en Ilovethe90s weer even niet zien reageren, hoe gaat het met jullie?
Aagje, klopt je ticket en kun je bijna testen?
Punto en Pitufo, hoe is het bij jullie?
Dennenappel, kunnen jullie er al echt voor gaan?
Raven, voor jullie ook bijna zover, spannend en ook wel emotioneel zeker?
Razz, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het komt dat jullie al in het ziekenhuis zijn voor onderzoeken, normaal is dat toch pas na een jaar?
Nieuwe meiden, (Beamer, Aimee en Barbabella), al in spanning aan het wachten?
Hier weer in de wachtweken. Ik merk dat ik momenteel erg jaloers ben al hoor ik dat iemand zwanger is (4x in anderhalve week zonder de forummeiden!). Ook ben ik boos, bang en verdrietig dat het ons nog niet is gelukt. Ik wil het graag meer loslaten, maar ik weet niet hoe. Ik ben ruim een week niet op het forum geweest, maar dat hielp niet. Elke dag denk ik eraan en elke dag denken ik dat ik er minder mee bezig moet zijn. Iemand tips?
Wat is het rustig hier! Hoe is het met iedereen?
Ik heb Inge en Ilovethe90s weer even niet zien reageren, hoe gaat het met jullie?
Aagje, klopt je ticket en kun je bijna testen?
Punto en Pitufo, hoe is het bij jullie?
Dennenappel, kunnen jullie er al echt voor gaan?
Raven, voor jullie ook bijna zover, spannend en ook wel emotioneel zeker?
Razz, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het komt dat jullie al in het ziekenhuis zijn voor onderzoeken, normaal is dat toch pas na een jaar?
Nieuwe meiden, (Beamer, Aimee en Barbabella), al in spanning aan het wachten?
Hier weer in de wachtweken. Ik merk dat ik momenteel erg jaloers ben al hoor ik dat iemand zwanger is (4x in anderhalve week zonder de forummeiden!). Ook ben ik boos, bang en verdrietig dat het ons nog niet is gelukt. Ik wil het graag meer loslaten, maar ik weet niet hoe. Ik ben ruim een week niet op het forum geweest, maar dat hielp niet. Elke dag denk ik eraan en elke dag denken ik dat ik er minder mee bezig moet zijn. Iemand tips?
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ik heb geen tips taeda. Het is heel normaal dat je zulke gevoelens hebt/krijgt bij het horen van een zwangerschap.
Ik heb het ook hoor. Ik probeer het wel zo snel mogelijk te verbannen en niet aan te denken anders trek ik het niet. Ik blijf gewoon denken aan de gedachte dat ik ook ooit zwanger mag worden en wij ook papa en mama worden.
Ik heb het ook hoor. Ik probeer het wel zo snel mogelijk te verbannen en niet aan te denken anders trek ik het niet. Ik blijf gewoon denken aan de gedachte dat ik ook ooit zwanger mag worden en wij ook papa en mama worden.
Laatst aangepast door ShallY op zo 26 mei 2013 - 19:20; in totaal 1 keer bewerkt
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Aagje, dan is het maar goed dat ik niks gezegd heb! Ik dacht echt dat ik je dochter herkende met haar mooie rossige haren
Teada: wij zijn nog niet begonnen, ben alleen vast gestipt met de pil... het is heel logisch dat jj je zo voelt en dat je het niet los kan laten. Je hebt er geen grip op en wil zo graag. Dat is gewoon lastig! Gebruiken jullie ovulatietesten oid?
Teada: wij zijn nog niet begonnen, ben alleen vast gestipt met de pil... het is heel logisch dat jj je zo voelt en dat je het niet los kan laten. Je hebt er geen grip op en wil zo graag. Dat is gewoon lastig! Gebruiken jullie ovulatietesten oid?
Aimee- Ratel
Shally, bij jullie duurt het ook al vrij lang toch? En jij hebt PCOS toch? Dat lijkt me helemaal frustrerend!
Aimee, ik deed het lijstje uit mijn hoofd, dus was even vergeten dat het alleen het stoppe met de pil is voor nu. Wij gebruiken geen testen of iets. Wel heb ik een vrij duidelijke 'slijm'cyclus (ieeuwww). Na negen maanden (nu en volgende ronde dus) wil ik wel gaan temperaturen. Stel dat we naar de huisarts moeten, heb ik dat in ieder geval al gedaan
Aimee, ik deed het lijstje uit mijn hoofd, dus was even vergeten dat het alleen het stoppe met de pil is voor nu. Wij gebruiken geen testen of iets. Wel heb ik een vrij duidelijke 'slijm'cyclus (ieeuwww). Na negen maanden (nu en volgende ronde dus) wil ik wel gaan temperaturen. Stel dat we naar de huisarts moeten, heb ik dat in ieder geval al gedaan
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: