Voor een kindje in 2013!
+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2013!
Wat balen joh Linnie. Ik zou ook geen maand meer wachten, jullie zijn nu al zo lang bezig. Hoop echt dat het snel raak is voor jullie.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Maar dan vind ik 30 maanden alsnog heel lang! Wanneer zijn jullie naar de huisarts gegaan? En wat is daarna gebeurd?
Als je het niet kwijt wilt, hoeft niet hoor!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Taeda schreef:Maar dan vind ik 30 maanden alsnog heel lang! Wanneer zijn jullie naar de huisarts gegaan? En wat is daarna gebeurd?
Ik loop al bij de gyn, heb een aantal maanden getemperatuurd, heb een hsg gehad, daar kwam uit dat een van mn eileiders niet toegankelijk is, maar niet zorgelijk aangezien ik al een keer zwanger geweest ben. Als ik na die 3 maanden nog niet zwanger was moest ik een afspraak maken. Indien ik zwanger zou zijn in de tussentijd, moest ik ook gelijk een afspraak maken.
We zijn al vanaf eind december 2010 bezig. Misschien heb ik 30 maanden wat overdreven, maar baal er gewoon van.
En Snoes, hij kwakkelt al sinds ongeveer vorig jaar met zijn gezondheid.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Leuk Hannah!
Er is ook een trouwen 2013 topic in liefde en relatie, misschien vind je het ook leuk om daar mee te praten!
Wat leuk. Ik ga het topic zo even opzoeken.
Hannah_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 72
Registratiedatum : 12-06-13
Ik had op het moment van de waarschijnlijke bevruchting een enorme pijnscheut van links naar rechts en weer terug.Caroow schreef:Aagje! schreef: :Oik had gister avond een buikpijn! Zelfs als ik liep deed het zeer. Ook tijdens de sex deed het zeer. Kan dit de eisprong geweest zijn?
Ja, kan. Ik voelde hem ook altijd.
De eisprong zelf voelde ik niet, maar wel dat 'ie geweest was (gevoelige tepels).
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik zou ook niet meer wachten Linnie, je bent al meer dan 2 jaar bezig en dan mag je volgens mij wel wat hulp verwachten.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ook niet meer wachten, ook al kwakkelt je vriend al een jaar met zijn gezondheid, daarvoor waren jullie ook al een tijd bezig. Ik denk dat jullie nu echt wel wat hulp kunnen gebruiken!
Houd iets je tegen? Om toch voor doe stap te gaan?
Houd iets je tegen? Om toch voor doe stap te gaan?
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik heb zere tepels joh! En net wat bloed verloren! Vind het nog steeds zo gek om van die eisprong symptomen te voelen, ik herken dit allemaal helemaal niet! Heb nog nooit zere tepels gehad
Aagje!- Kletskop
We gaan eerst een weekje op vakantie. Daarna kijken we hoe en wat.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Balen Linnie dat jullie weer een nieuwe ronde in gaan. Hopelijk kan de gyn wat voor jullie betekenen! Eerst lekker van je vakantie genieten.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aagje: spannend hoor!
Hannah: welkom!
Linnie: gelijk heb je. Eerst even ertussen uit en er dan werk van gaan maken.
Ik moet zo naar het ziekenhuis voor een echo. Ik heb me er al op ingesteld dat ik moet beginnen met spuiten dus bem ook niet zenuwachtig. Ik laat het allemaal maar op me afkomen.
Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. Er was niks te zien wat ik ook al verwachtte. Ze kon mn eierstokken moeilijk vinden dus heeft flink met dat ding zitten wroeten. Ik moet nog 1x clomid proberen want het kan nu ook dikke pech zijn geweest en dat het de volgende keer wel weer aan zou kunnn slaan.
Hannah: welkom!
Linnie: gelijk heb je. Eerst even ertussen uit en er dan werk van gaan maken.
Ik moet zo naar het ziekenhuis voor een echo. Ik heb me er al op ingesteld dat ik moet beginnen met spuiten dus bem ook niet zenuwachtig. Ik laat het allemaal maar op me afkomen.
Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. Er was niks te zien wat ik ook al verwachtte. Ze kon mn eierstokken moeilijk vinden dus heeft flink met dat ding zitten wroeten. Ik moet nog 1x clomid proberen want het kan nu ook dikke pech zijn geweest en dat het de volgende keer wel weer aan zou kunnn slaan.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
@shally: hoe was je echo??
@linnie: geniet van je vakantie!
@all: ik heb alweer ongi krampen . Wel heel vroeg dus hoop niet dat ik van het weekend al ongesteld ga worden! Heel raar dit!
@linnie: geniet van je vakantie!
@all: ik heb alweer ongi krampen . Wel heel vroeg dus hoop niet dat ik van het weekend al ongesteld ga worden! Heel raar dit!
Aagje!- Kletskop
Aagje: ik heb mn verhaaltje van mn ziekenhuis bezoek bij mn verhaaltje van gisterochtend geschreven.
Misschien betekenen die krampen we iets anders
Misschien betekenen die krampen we iets anders
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
@shally: ondanks dat je het al verwachtte, is het toch rot dat er niets te zien was, en de clomid niet heeft aangeslagen. Zou toch leuk zijn als het de volgende keer wel aanslaat. Wat moet je anders gaan spuiten? En hoe werkt dat dan precies?
@de rest: hoe is het met de rest hier?
Hier gaan de menstruatie krampen aardig door.
@de rest: hoe is het met de rest hier?
Hier gaan de menstruatie krampen aardig door.
Aagje!- Kletskop
Balen Shally. Hopelijk gaat het de volgende ronde wel goed!
Aagje, maar nog geen menstruatie? Spannend!
Hiet niet zoveel nieuws, druk in de weer met ovulatietesten. Er is nog geen streepje zichtbaar, zou dinsdag verwachten. Vanaf wanneer zie je meestal een licht streepje?
Aagje, maar nog geen menstruatie? Spannend!
Hiet niet zoveel nieuws, druk in de weer met ovulatietesten. Er is nog geen streepje zichtbaar, zou dinsdag verwachten. Vanaf wanneer zie je meestal een licht streepje?
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
@teada, ik hoef pas over 8 dagen ongesteld te worden, dan is het 14 dagen na mijn eisprong. dus als het goed is duurt het nog wel even.
Ik heb altijd al een licht tweede streepje dus dat zegt niet zo veel. Bij mij was hij op zondag nog licht, maandag avond was hij donker, maar net niet zo donker als de controle streep, dinsdag ochtend was hij heel donker, donkerder als de controle streep en dinsdag avond was hij weer helemaal licht. Uiteindelijk heb ik dinsdag avond ook mijn eisprong gehad.
Op welke dag zit je nu?
-------
http://www.zegmaaryes.nl/viewtopic.forum?t=45981
Ik heb altijd al een licht tweede streepje dus dat zegt niet zo veel. Bij mij was hij op zondag nog licht, maandag avond was hij donker, maar net niet zo donker als de controle streep, dinsdag ochtend was hij heel donker, donkerder als de controle streep en dinsdag avond was hij weer helemaal licht. Uiteindelijk heb ik dinsdag avond ook mijn eisprong gehad.
Op welke dag zit je nu?
-------
http://www.zegmaaryes.nl/viewtopic.forum?t=45981
Aagje!- Kletskop
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: