Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie?
+34
silly-one
girli
Lenthe
Thunder
Cow
Pink!
Coco
Parisienne
Toet
Carra
Rouxxxe
Esperanza
Lady4
Lady Starstruck
Dikkie Dik
RioolSpook
Pitufo
Chocolate Cookie
Slakje
Charles
Elodie
Plien84
M@niek
Jeanette
xxjojootjexx
nina
Shisha
Pussycat
Lousanne
Antibes
Caramba
Rush
Alex
Chocoholic
38 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie?
Re: Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie?
Wat een verhaal zeg, Rioolspook...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb nee ingevuld want ik dacht dat aangehouden worden er niet bij hoorde. Maar ik ben een paar jaar geleden aangehouden op de scooter. Ik reed op een fietspad waar het niet mocht. Ik heb de boete nooit ontvangen. Vind ik zo raar.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pitufo schreef:Huh? Dat is bizar. Waren ze op eigen initiatief binnengekomen of heb je wel de deur voor ze opengedaan? Ik vind het wel een beetje vreemd om de overburen ervan te verdenken een xbox te hebben gestolen omdat ze er toevallig een in huis hebben staan. Volgens mij hebben heel wat Nederlanders een xbox.Shisha schreef:Ik weet niet of het echt onder in aanraking gekomen met valt maar wij hadden een keer midden in de nacht ineens de politie in onze woonkamer staan. Er was bij de bovenburen ingebroken en ze waren de xbox kwijt en ze hadden er 1 bij ons zien staan. Dus de politie kwam even verhaal halen.
Er vriendelijk waren ze niet dus ik was blij dat ik kon aantonen dat die xbox gewoon van ons was.
Nee ze stonden echt ineens in onze woonkamer. We waren toevallig nog wakker want het was iets van 2uur 's nachts. We woonden toen ik een woonhuis wat onderverdeeld was in appartementjes en wij woonde toen in het soutterain en hadden de deur boven naar de hal nog niet op slot.
Dat hebben we ze nog wel gezegt dat we het niet correct vonden dat ze zomaar ineens binnen stonden maar daar leken ze niet echt een boodschap aan te hebben. Achteraf stom dat we daar geen melding van hebben gedaan.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
nina schreef:Oeps ik heb ook nee gedaan maar ik ben wel eens staande gehouden. Reed toen 61 (na correctie 58) door ons dorp waar je normaal 50 mag maar nu was het 30 omdat ze met de weg bezig waren. Ik had het nooit gezien.
De boete zou 360 euro zijn en net niet hoeven voorkomen.
Het was op 29 februari vorig jaar en heb nog steeds niets gezien, was wel in die tijd dat ze staakten voor licht vergrijpen. Ik denk dat het daardoor komt.
Of door de datum, het was vorig jaar toch een schrikkeljaar? Misschien komt 29 februari niet voor in hun computersysteem.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Alleen een keer voor fietsen zonder licht.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik ben een keer aangehouden omdat ik met m'n brommer in een straat reed waar het niet mocht. Kwam er met een waarschuwing vanaf. Verder nooit.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
STAANDE GEHOUDEN!
Zo.
Zo.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat zou ook kunnen inderdaad.Lady4 schreef:Of door de datum, het was vorig jaar toch een schrikkeljaar? Misschien komt 29 februari niet voor in hun computersysteem.nina schreef:Oeps ik heb ook nee gedaan maar ik ben wel eens staande gehouden. Reed toen 61 (na correctie 58) door ons dorp waar je normaal 50 mag maar nu was het 30 omdat ze met de weg bezig waren. Ik had het nooit gezien.
De boete zou 360 euro zijn en net niet hoeven voorkomen.
Het was op 29 februari vorig jaar en heb nog steeds niets gezien, was wel in die tijd dat ze staakten voor licht vergrijpen. Ik denk dat het daardoor komt.
Oh ja en de politie stond ook wel eens 's nachts in onze woonkamer omdat we de deur open hadden laten staan. Ik schrok me helemaal wezenloos, mijn vriend heeft toen even met ze gepraat. Blijkbaar had één van de buren onze voordeur open zien staan en heeft toen de politie gebeld. Ik weet nog steeds niet wie, terwijl we eigenlijk wel goed contact hebben met alle mensen in onze straat. (Het kan natuurlijk ook een voorbijganger zijn geweest.)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Een keer vanwege fietsen zonder licht en een keer vanwege rijden over de busbaan. Die tweede keer ben ik nog steeds boos over, want het waren echt van die nare mannetjes.
Maar goed, ik was wel schuldig.
Maar goed, ik was wel schuldig.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben een keer aangehouden voor openbaar dronkenschap hahaha en uiteindelijk een officiële waarschuwing thuisgestuurd gekregen. Ik was toen 14 ofzo.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja, ik ben een keer staande gehouden. Ik reed de rotonde drie keer rond Het was midden in de nacht, in een klein dorp, er was geen overig verkeer en de politieagent wilde me een artikel 5 bekeuring geven. Ik was een gevaar op de weg. Wat een nare man was dat! Heb nooit de boete ontvangen. Waarschijnlijk heeft de officier van justitie erg gelachen toen hij de boete onder ogen kreeg (ook met mijn verklaring erbij, we deden namelijk een dropping) en hem geseponeerd
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ja, helaas wel en ik was er nog veel te jong voor. Ik had een gestoorde buurvrouw die mij jaren heeft lopen zieken. Het was zo erg dat ik soms niet naar huis durfde uit school omdat er regelmatig politie bij mijn ouders zat te wachten tot ik thuis kwam uit school. Ze beschuldigde mij van o.a. doodsbedreigingen en stalken terwijl ik pas 10 was (en ik heb serieus niets gedaan). Ik snap nog steeds niet dat de politie op elke melding inging. Soms zaten ze er 3 keer per week en ik piste iedere keer weer bijna in mijn broek van de zenuwen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Een soort van, ze hebben mijn computer eens in beslag genomen omdat een vriendin van mij vermist was. Ze ging om met een vent die ik niet vertrouwde en ik had wat informatie over hem verzameld. Omdat ik op het moment dat de potje aan de deur stond niet huis was, hebben ze de pc van mijn ouders mee gekregen om de informatie er af te halen.
Verder hebben ze me die dagen veel gebeld om me te waarschuwen dat ik niet moest schrikken als ik de tv aan zou zetten, omdat er een opsporingsbericht op tv kwam enzo.
Ze waren erg netjes vond ik.
Verder hebben ze me die dagen veel gebeld om me te waarschuwen dat ik niet moest schrikken als ik de tv aan zou zetten, omdat er een opsporingsbericht op tv kwam enzo.
Ze waren erg netjes vond ik.
Gast- Gast
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Heftig Rioolspook!
Al maakt het je onderschrift wel erg grappig
Al maakt het je onderschrift wel erg grappig
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ja, meerdere keren. Waarom, dat doet er niet toe.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Haha.. hoezo geheimzinnig?!Rataplan schreef:Ja, meerdere keren. Waarom, dat doet er niet toe.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik ben een keer staande gehouden omdat ik fietste op de stoep. Ik was 14
En mijn fietslicht deed het na het stappen niet meer. Ik heb (behoorlijk aangeschoten) een heel verhaal opgehouden dat de agent het waarschijnlijk héél vaak hoorde, maar dat het licht écht net kapot was gegaan (klopte ook). Hij mompelde "jaja" en iets van dat ik aan de binnenkant moest gaan fietsen. Geen boete.
En verder diverse boetes voor te hard rijden (maar dat was met flitspalen/flitsauto's, niet staande gehouden) en foutparkeren. Niets spannends dus.
En mijn fietslicht deed het na het stappen niet meer. Ik heb (behoorlijk aangeschoten) een heel verhaal opgehouden dat de agent het waarschijnlijk héél vaak hoorde, maar dat het licht écht net kapot was gegaan (klopte ook). Hij mompelde "jaja" en iets van dat ik aan de binnenkant moest gaan fietsen. Geen boete.
En verder diverse boetes voor te hard rijden (maar dat was met flitspalen/flitsauto's, niet staande gehouden) en foutparkeren. Niets spannends dus.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Nope, nooit. Ik ben alleen in aanraking geweest met de politie als het gaat om getuigeverklaring afgeven.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Nee. Op een boete wegens door rood raden na heb ik sowieso geen overtredingen gemerkt begaan. Ok, rare zin, maar weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden.
Gast- Gast
Nee, alleen een keer een boete voor fietsen zonder licht. En door ex meerdere keren op het bureau geweest, om hem te halen.
Gast- Gast
Ik heb één keer een boete gekregen voor te hard rijden. Ik reed echt na correctie 2 tot 5 km te hard in Oostenrijk. Ik was op dat moment bezig met het inhalen van een vrachtwagen. Beetje stom, want dat is gewoon gelijk aftikken en ik was al weer snelheid aan het minderen na mijn inhaalactie. Daarvoor had ik berg op en berg af achter de vrachtwagen gezetten, dus ik was eigenlijk blij dat ik er vanaf was.
Verder ooit als 10 jarige is de politie aan de deur geweest omdat ik speelde op het spoor. Ik kwam er toen met een waarschuwing vanaf.
Verder ooit als 10 jarige is de politie aan de deur geweest omdat ik speelde op het spoor. Ik kwam er toen met een waarschuwing vanaf.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik weet niet zo goed of ik ja of nee in moet vullen. Ik ben nog nooit 'persoonlijk' in aanraking geweest met de politie, behalve toen ik zelf ergens aangifte van wilde doen. Ik heb daarentegen wel een stuk of wat verkeersboetes gehad, maar dat was allemaal via een flitspaal, dus die kwamen gewoon op m'n deurmatje vallen.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Nee, ben nog nooit direct in contact geweest met de politie. (gelijk afkloppen maar)
BlackPoint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 115
Registratiedatum : 22-02-13
Aangehouden omdat ik scooter reed zonder rijbewijs.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» In aanraking met politie
» Ben jij wel eens aangehouden door de politie?
» Net de politie gebeld...
» Hoe vertel je de politie...
» Sollicitatie politie
» Ben jij wel eens aangehouden door de politie?
» Net de politie gebeld...
» Hoe vertel je de politie...
» Sollicitatie politie
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: