Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

+5
_Nina
Siem
Kerel
Snack a Jack
Caribbeanlover
9 plaatsers

Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Caribbeanlover zo 13 mei 2012 - 8:49

We gaan voorlopig nog geen vakantie boeken,maar ik doe zo nu en dan ideeen op op internet. Ik zou graag dit jaar naar Jamaica willen.

Zoals de meesten misschien wel weten willen wij graag naar een all in hotel.

Ik zou graag jullie ervaringen willen horen over van alles en nog wat. Dat mag positief zijn,maar ook negatief zodat ik weet waar ik rekening mee kan houden.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 13 mei 2012 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Snack a Jack zo 13 mei 2012 - 8:58

Ik ben vorig jaar naar Jamaica geweest. Wij zijn naar Rui Negril geweest. Super leuk hotel en goed verzorgd. Voor de rest vind ik Jamaica geweldig! Leuke mensen, leuke sfeer, genoeg dingen te zien en te doen!
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Caribbeanlover zo 13 mei 2012 - 9:07

Riu is niks mis mee, maar ik kies daar liever niet voor. De hotels zien er erg mooi uit, maar veels te groot en te kolossaal. Ik vind het leuk als de kamer in losse gebouwtjes zijn en Riu heeft dat ook wel, maar niet veel.

Bovendien staan er op de stranden bij Riu hotels geen parasols en als er al bomen staan daar heb ik niet genoeg schaduw aa. Klinkt zeikerig, maar ja als ik op vakantie ben wil ik het wel graag hebben zoals ik wil.

We gaan 1x per jaar en dat is dan 2 wkn. Verder gaan we nooit weg ofzo dus vind ik dat we het beste uit die 2 wkn moeten halen.

Toch bedankt voor je tip iig.

Welke hotels had je eventueel ook overwogen en waarom zijn die het niet geworden?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Kerel zo 13 mei 2012 - 9:29

En waarom zou Riu op Jamaica geen parasols hebben? Haha wel grappig dat de eerste tip gelijk niet goed is. En nee ik was nog nooit op Jamaica.
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Caribbeanlover zo 13 mei 2012 - 9:30

Nou dat heb ik bij verschillende gezien en ook op foto's zie je ze niet. Ik zeg niet dat de tip niet goed is, maar het is mijn keuze niet. Mag toch?!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 10:02

Ik zie vaak voorbij komen dat je all inclusive wilt, maar komen jullie het resort ook af om dingen te ondernemen? Ik hoor regelmatig mensen die ergen all inculsive boeken maar verder niks ondernemen. Best jammer want zo zie je weinig van de rest. Ja, dit was een serieuze vraag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Kerel zo 13 mei 2012 - 10:14

Het schijnt trouwens dat er ook mensen met het vakantiegeld van hun WW op vakantie gaan :P
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Siem zo 13 mei 2012 - 11:04

Kerel schreef:En waarom zou Riu op Jamaica geen parasols hebben? Haha wel grappig dat de eerste tip gelijk niet goed is. En nee ik was nog nooit op Jamaica.

Maar kerel, CBL is niet echt dus haar problemen en vragen zijn ook niet echt en je kunt geen tips geven over
niet-bestaande problemen en vragen Jamaica. Wie is er wel eens geweest? 2474380249

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 12:07

Ik vind het wel altijd opvallend dat je de duurste bestemmingen en meest luxe hotels uitzoekt. Geen hotel is goed genoeg voor madam. Maar ondertussen hou je nog geen week een baan en moet je man alles betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 13:46

Kenza schreef:Ik vind het wel altijd opvallend dat je de duurste bestemmingen en meest luxe hotels uitzoekt. Geen hotel is goed genoeg voor madam. Maar ondertussen hou je nog geen week een baan en moet je man alles betalen.

Dat is niet helemaal waar. Jamaica. Wie is er wel eens geweest? 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Caribbeanlover zo 13 mei 2012 - 19:51

Kenza schreef:Ik vind het wel altijd opvallend dat je de duurste bestemmingen en meest luxe hotels uitzoekt. Geen hotel is goed genoeg voor madam. Maar ondertussen hou je nog geen week een baan en moet je man alles betalen.

Vind het echt belachelijk dat je zo reageerd. Je kent mij niet en weet dus helemaal niet hoe het zit. Wat ik doe bepaal ik zelf wel. Wie weet heb ik een dikke spaarrekening ofzo. Wat gaat jou dat aan? For your information, ik heb gewoon een baan hoor!

Wij werken het hele jaar dus ja dan verdien ik net zo goed een vakantie. Ik shop zelden en als ik dat doe is dat nooit merkkleding. Daar bespaar ik dus op.

Ik geef thuis niet om luxe en op vakantie wil ik dat wel. Wat boeit jou dat nou?

Ik zeg helemaal niet dat geen een hotel niet goed is, Riu geeft niet mijn voorkeur so what!

Waar bemoei jij je mee?


Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 13 mei 2012 - 19:54; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Caribbeanlover zo 13 mei 2012 - 19:52

Kerel schreef:Het schijnt trouwens dat er ook mensen met het vakantiegeld van hun WW op vakantie gaan :P

Jij bent net zo belachelijk in je reactie. Ik heb geen ww dus wat zeur je nou?!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  _Nina zo 13 mei 2012 - 20:12

Kenza schreef:Ik vind het wel altijd opvallend dat je de duurste bestemmingen en meest luxe hotels uitzoekt. Geen hotel is goed genoeg voor madam. Maar ondertussen hou je nog geen week een baan en moet je man alles betalen.
eerlijk is eerlijk, ik ben absoluut geen cbl-fan, maar dit vind ik dan weer een behoorlijk sneue en jaloerse reactie. Volgens mij is cbl geen uithuizig type, en bespaart ze op die manier geld uit. Niks mis mee.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Caribbeanlover zo 13 mei 2012 - 20:30

Kenza, ik heb het in m'n openingspost geen eens gehad over luxe hotels dus daar ging jij maar vanuit. Toevallig vind ik dat wel fijn en luxe hoeft niet duur te zijn.

Niet dat ik jullie uitleg verschuldig ben, maar ik betaal genoeg anderen dingen voor ons 2en. Mijn man en ik hebben daar afspraken over, dat is iets tussen ons en gaat niemand wat aan!

Wie zegt dat ik niet mee betaal aan de vakanties?!

Birgitte, we gaan altijd wel excursies doen. Aangezien we 4x op de DR en 4x in Mexico zijn geweest hadden we al excursies gedaan. We hebben dat dus niet elk jaar gedaan aangezien de excursies vrij duur zijn en elk jaar weer hezelfde zijn.

We zijn dan ook wel eens zelf op pad gegaan naar het cs.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Caribbeanlover zo 13 mei 2012 - 20:32

Statler schreef:
Kenza schreef:Ik vind het wel altijd opvallend dat je de duurste bestemmingen en meest luxe hotels uitzoekt. Geen hotel is goed genoeg voor madam. Maar ondertussen hou je nog geen week een baan en moet je man alles betalen.
eerlijk is eerlijk, ik ben absoluut geen cbl-fan, maar dit vind ik dan weer een behoorlijk sneue en jaloerse reactie. Volgens mij is cbl geen uithuizig type, en bespaart ze op die manier geld uit. Niks mis mee.

Uithuizig? Haha dat woord kende ik geen eens. Ik houd geen eens van shoppen, vind het vermoeiend, maar soms dan moet ik wel omdat ik echt kleding/schoenen nodig heb. Ik ga dan ook het liefst naar 1 winkel en dan weer weg. Ga sowieso altijd naar H&M, dus lekker goedkoop Jamaica. Wie is er wel eens geweest? 1578173417 .

Koop 9 v/d 10x in de sale en schoenen vaak bij Scapino, van Haren ed en dan ook vaak in de sale alhoewel zonder sale ze daar vrij goedkoop zijn.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Blond ma 14 mei 2012 - 5:55

Als je van wat kleiner houdt, is dit misschien wel wat:

http://www.arke.nl/verre-reizen/jamaica/montego-bay/montego-bay/coyaba-beach-resort-en-club/foto.aspx

Of

http://www.arke.nl/verre-reizen/jamaica/runaway-bay/runaway-bay/royal-decameron-club-caribbean.aspx

Nog nooit op Jamaica geweest, maar zit er wel waanzinnig mooi uit op de foto's.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Lady Starstruck ma 14 mei 2012 - 6:33

Jamaica wil ik echt nog eens graag heen. Het lijkt mij zo mooi daar, en sowieso de geboorte plek van de Reaggae. Lijkt mij geweldig daar.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Caribbeanlover ma 14 mei 2012 - 19:07

Chance, bedankt voor je moeite. We willen graag wat luxer en groter/uitgebreider qua faciliteiten, maar zeg nooit nooit. Deze hotels ken ik wel.

Overigens is die eerste misschien wel wat voor ons, is wat uitgebreider ed dan die andere die je noemde.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 14 mei 2012 - 19:40; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Caribbeanlover ma 14 mei 2012 - 19:38

Ik vraag om ervaringen en vind het altijd zo raar dat ik dan reacties krijg die er niet toe doen.

Overigens is mijn man het ermee eens aangezien hij niet ergens heen gaat waar hij niet heen wilt. Als ik vraag waar hij heen wilt zegt hij ''maakt niet uit''.

Hem boeit het niet zo en ernaar zoeken vind hij al helemaal niks. Ik heb er de tijd voor om uren op het net te speuren naar een vakantie en ik vind het ook leuk om te doen.

Dat luxe niet duur hoeft te zijn bewijst onze vakantie van vorig jaar aangezien we een mooie deal hadden en daar anders nooit heen zouden gaan omdat het veels te duur is normaal gesproken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Takkie ma 14 mei 2012 - 21:13

Ik ben op Jamaica geweest, maar verbleef daar in een Riu-hotel. Dat heeft je voorkeur niet en ik weet verder geen andere hotels (in ieder geval geen andere hotels dan die je zelf kunt vinden op internet). Ik vond het hotel overigens erg mooi en prettig en van dat kolossale heb ik niets gemerkt.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 2:47

Caribbeanlover schreef:Klinkt zeikerig, maar ja als ik op vakantie ben wil ik het wel graag hebben zoals ik wil.


Niet alleen op vakantie toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Caribbeanlover di 15 mei 2012 - 3:14

Nee samen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 3:17

Caribbeanlover schreef:Nee samen.

:cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Gizmo di 15 mei 2012 - 6:28

Caribbeanlover schreef:Nee samen.

lol!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jamaica. Wie is er wel eens geweest? Empty Re: Jamaica. Wie is er wel eens geweest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum