Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest? Empty Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest?

Bericht  rapa nui wo 12 jun 2013 - 9:35

Ik ga vrijdag naar de Luchtmachtdagen in Volkel. Ik ben wel vaker naar de dagen in Leeuwarden geweest maar Volkel is nieuw voor mij. Ik zit te twijfelen of we met de bus of met de trein zullen gaan. Auto is aan de ene kant handiger ivm spullen meenemen, op de terugweg hapje eten e.d. maar hoe zit je daar met parkeren? en hoe lang moet je dan lopen vanaf die parkeerterreinen naar het terrein toe? Kwartier of half uur lopen?

Is iemand er wel eens geweest? Ervaring met files/parkeren en/of overvolle treinen op die dag? andere tips?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest? Empty Re: Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest?

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 9:37

Wij gaan zaterdag! Mijn vriend kan je er alles over vertellen, wat wil je weten? Mijn vriend gaat trouwens vrijdag ook Wink

Edit: oh hallo, ik ga alleen op de titel af. Ik ga de vragen even aan hem voorleggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest? Empty Re: Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest?

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 9:44

http://www.defensie.nl/luchtmachtdagen/veelgestelde_vragen/bereikbaarheid


Hier staat meer over de bereikbaarheid en parkeergelegenheden. Hoe ver het lopen is van parkeerterrein naar de basis, weet ik niet. Volgens mijn vriend is dat niet zo ver.
Zaterdag gaan we met de trein. Ik zag trouwens op de site van NS in de spoorde,winkel dat je voor 19 euro een retourkaartje kunt kopen naar Oss, speciaal voor de luchtmachtdagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest? Empty Re: Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest?

Bericht  rapa nui wo 12 jun 2013 - 10:35

Klopt, op die site had ik al gekeken. En op zaterdag waren we zo wie zo met de trein gegaan omdat je dan ook voor 09.00 uur kunt reizen met die aanbieding. Die aanbieding is voor vrijdag voor ons niet praktisch omdat we ca. 2 uur met de trein moeten en er wel op tijd willen zijn. Denk dat we morgen nog even doordubben.

anders nog mensen die er ervaring mee hebben? er vaker zijn geweest?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest? Empty Re: Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest?

Bericht  M@niek wo 12 jun 2013 - 10:37

Ik ben dr al een paar keer geweest. Het parkeren wordt gedaan op een groot grasveld, best een eind lopen. Er staat namelijk ook een braderie waar je over moet lopen voordat je er bent. Voorderest is het echt heel leuk!

Veel plezier..
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest? Empty Re: Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest?

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 10:41

Mijn vriend raadt aan de auto te parkeren ergens in de buurt van station Uden of Oss, en vanaf daar de bus te pakken. Of je de gratis pendelbus kunt nemen durf ik zelf niet te zeggen, volgens mij worden die ingezet door de NS. Hoewel ze met die drukte waarschijnlijk niet eens kaartjes controleren.

Gaan er nog meer mensen van hier?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest? Empty Re: Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest?

Bericht  Fred wo 12 jun 2013 - 20:02

Ik kan er met de fiets naar toe en ben er wel eens geweest. Gisteren ben ik er nog langs gereden en de dranghekken (voor de weg afsluiting en het parkeren in de berm staan aan klaar). Ze waren gisteren ook al vliegtuigspotters die hun auto hadden geparkeerd bij verkeersverboden aan het bekeuren.

Gelukkig ben ik zelf komend weekend ergens anders, want we hebben nu al last van de vliegtuigen.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest? Empty Re: Luchtmachtdagen Volkel: wie is er wel eens geweest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum