Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is er wel eens naar Cyprus geweest?

Ga naar beneden

Wie is er wel eens naar Cyprus geweest? Empty Wie is er wel eens naar Cyprus geweest?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 1:24

Wat is er te doen/te zien? Afraders en aanraders? Tips qua accomodatie liefst all in zijn erg welkom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er wel eens naar Cyprus geweest? Empty Re: Wie is er wel eens naar Cyprus geweest?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 2:04

Niemand?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er wel eens naar Cyprus geweest? Empty Re: Wie is er wel eens naar Cyprus geweest?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 8:18

Ja ik ben er 5 jaar geleden 2 weken geweest, super mooi en erg vriendelijk land, wat wil je weten ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er wel eens naar Cyprus geweest? Empty Re: Wie is er wel eens naar Cyprus geweest?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:51

Ha een reactie Cool .
Is er wat te doen in de buurt? Zo ja wat? Moet je net als in Egypte eerst 3 a 4 uur rijden voordat je uberhaupt wat kan doen?
Does and don'ts?
Welk all in hotel raad je me aan?
Welke plaats wel en welke niet?
Zag dat het er super mooi uitzag in Ayia Napa, qua zee.
Is dat overal wel of zijn het enkele plaatsen?
Zijn de uitgaven duur als ik alleen logies zou boeken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er wel eens naar Cyprus geweest? Empty Re: Wie is er wel eens naar Cyprus geweest?

Bericht  Carmen ma 31 jan 2011 - 1:28

Caribbeanlover schreef:Ha een reactie Cool .
Is er wat te doen in de buurt? Zo ja wat? Moet je net als in Egypte eerst 3 a 4 uur rijden voordat je uberhaupt wat kan doen?
Does and don'ts?
Welk all in hotel raad je me aan?
Welke plaats wel en welke niet?
Zag dat het er super mooi uitzag in Ayia Napa, qua zee.
Is dat overal wel of zijn het enkele plaatsen?
Zijn de uitgaven duur als ik alleen logies zou boeken?

Ik ben 2 jaar geleden in Ayia Napa geweest. Het eiland is echt niet heel groot, dus je hoeft geen 3 uur te rijden voordat er iets te doen is. Ayia Napa zelf is leuk, vrij toeristisch wel, veel restaurantjes en barretjes enzo. Wij zaten in hotel Napa Plaza, echt een prachtig hotel vond ik. Wij hebben toen 2 dagen een auto gehuurd, 1 dag zijn we naar het Troodos gebergte gereden en hebben we een wandeling gemaakt (het is daar wel bijna 10 graden kouder dan aan de kust! in mei in ieder geval) en we zijn 1 dag naar Nicosia geweest, heel indrukwekkend om al die militairen te zien die de grens met het Turkse gedeelte bewaken. Verder hebben we ook nog een boottocht gedaan, maar dat was niet heel indrukwekkend.
Cyprus is niet heel duur, wij hadden logies met ontbijt, dus iedere avond gingen we uit eten, en ik denk dat we pp 1000 euro in totaal kwijt waren (reis + verblijf dus)
Je kan natuurlijk zoveel excursies doen als je wilt, er is best veel te doen, je kan bijvoorbeeld ook naar het Turkse gedeelte (onder begeleiding) en jeepsafari's enzo. Ik weet niet hoe het in andere plaatsen is in Cyprus, maar Ayia Napa heeft wel een mooi strand in ieder geval.
Carmen
Carmen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 31-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er wel eens naar Cyprus geweest? Empty Re: Wie is er wel eens naar Cyprus geweest?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 1:49

Thanks. Welke plaatsen zijn minder toeristisch?
Wat ben je zoal kwijt aan eten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er wel eens naar Cyprus geweest? Empty Re: Wie is er wel eens naar Cyprus geweest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum