Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie?

+34
silly-one
girli
Lenthe
Thunder
Cow
Pink!
Coco
Parisienne
Toet
Carra
Rouxxxe
Esperanza
Lady4
Lady Starstruck
Dikkie Dik
RioolSpook
Pitufo
Chocolate Cookie
Slakje
Charles
Elodie
Plien84
M@niek
Jeanette
xxjojootjexx
nina
Shisha
Pussycat
Lousanne
Antibes
Caramba
Rush
Alex
Chocoholic
38 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie?

Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie? Lijn111023%Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie? Lijn1110 23% 
[ 26 ]
Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie? Lijn111077%Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie? Lijn1110 77% 
[ 86 ]

Totaal aantal stemmen : 112

Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie? Empty Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie?

Bericht  Chocoholic ma 18 feb 2013 - 23:18

En dan heb ik het niet over dat je aangifte hebt gedaan tegen iemand, maar dat je ZELF ergens schuldig van was. Denk bv aan dat je aangehouden bent omdat je iets te hard reed, oid.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie? Empty Re: Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie?

Bericht  Alex ma 18 feb 2013 - 23:32

Oh oeps! Ik heb nee ingevuld, maar ik ben wel een keer aangehouden Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie? 394967 Overigens had ik die dag blijkbaar geluk, een begrip dat ik al een tijd niet meer ken, want hij zag het door de vingers (ik was door rood gereden en daar stond toen € 150,- boete op).
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie? Empty Re: Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie?

Bericht  Rush ma 18 feb 2013 - 23:35

Ik ben wel eens staande gehouden omdat ik 'te sportief' optrok. Ik trok gewoon op, maar reed in een auto met zwaar geluid, waardoor ze dachten dat ik de boel een beetje aan het uitdagen was.

Uiteindelijk kreeg ik een waarschuwing. Niks aan het handje.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caramba ma 18 feb 2013 - 23:35

Ja, was 14, maar laat me daar niet over uit.

Aantal keren moeten blazen. Stond een oud leraar die mij aanhield.
En mijn ex werd aangehouden omdat hij met een verhuisbord rond liep, ik werd er ook bij betrokken, omdat ze vonden dat hij mij in gevaar bracht daardoor.

Laatst aangepast door Caramba op ma 18 feb 2013 - 23:38; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Antibes ma 18 feb 2013 - 23:36

Aangehouden voor zonder helm op de scooter toen ik 16 was.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Lousanne ma 18 feb 2013 - 23:44

Fietsen met z'n drieën naast elkaar toen ik nog op middelbare school zat, meerdere keren.. Kreeg je toen een boete van 12 euro voor (omdat we onder de 15 waren), dat deelden we altijd met z'n drieën, dus dan was het 4 euro per persoon, dat viel nog mee dus daarom deden we het een volgende keer gewoon weer.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Pussycat ma 18 feb 2013 - 23:48

Ja heb wel eens een boete gehad voor geen licht op mijn fiets.
En een waarschuwing voor het rennen door rood stoplicht.
Meer gelukkig niet.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Shisha ma 18 feb 2013 - 23:49

Ik weet niet of het echt onder in aanraking gekomen met valt maar wij hadden een keer midden in de nacht ineens de politie in onze woonkamer staan. Er was bij de bovenburen ingebroken en ze waren de xbox kwijt en ze hadden er 1 bij ons zien staan. Dus de politie kwam even verhaal halen.
Er vriendelijk waren ze niet dus ik was blij dat ik kon aantonen dat die xbox gewoon van ons was.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 23:54

Boete gehad omdat ik geen licht op de fiets had, een keer met mijn brommer omdat hij te snel reed.
Wel verklaringen moeten afleggen voor oa mishandeling en diefstal, maar zelf nooit wat gehad.

Gast
Gast

Bericht  nina ma 18 feb 2013 - 23:54

Oeps ik heb ook nee gedaan maar ik ben wel eens staande gehouden. Reed toen 61 (na correctie 58) door ons dorp waar je normaal 50 mag maar nu was het 30 omdat ze met de weg bezig waren. Ik had het nooit gezien.
De boete zou 360 euro zijn en net niet hoeven voorkomen.
Het was op 29 februari vorig jaar en heb nog steeds niets gezien, was wel in die tijd dat ze staakten voor licht vergrijpen. Ik denk dat het daardoor komt.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 23:55

Ja, ben een keer aangehouden. Zat verkeerde kleur lamp bij kentekenverlichting, koste mooi € 100 :O

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx ma 18 feb 2013 - 23:57

Keer aangehouden voor bellen tijdens het rijden.
Verder wel wat boetes, door flitsen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Jeanette ma 18 feb 2013 - 23:59

Aangehouden omdat ik met stadslichten reed. (Had net mijn rijbewijs en wist niet goed waar de lampen in een andere auto zaten laughcry )
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  M@niek di 19 feb 2013 - 0:14

Ik wordt regelmatig aangehouden als ik ga tanken in belgie laughcry

Toen ik 12 of 13 was heb ik iets gestolen uit de winkel en moest ik meedoen met een project voor buro halt.

En heb ook een keer moeten blazen toen ik 40 wkn zwanger was.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Plien84 di 19 feb 2013 - 0:51

Als je een verkeersboete krijgt word je niet aangehouden maar staande gehouden. Ik ben eigenlijk benieuwder wie er wel eens is aangehouden, dus meemoest naar het bureau ivm een strafbaar feit zoals diefstal/mishandeling enz..

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  Elodie di 19 feb 2013 - 1:00

M@niek schreef:

En heb ook een keer moeten blazen toen ik 40 wkn zwanger was.
Haha.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Bericht  Charles di 19 feb 2013 - 1:01

Ik ben een keer opgepakt en mee naar het bureau genomen door de milieupolitie omdat ik aan het flyeren was voor een organisatie die geen vergunning daarvoor had (wist ik niet).
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Slakje di 19 feb 2013 - 1:38

Voornamelijk omdat ik fietste zonder licht.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Chocolate Cookie di 19 feb 2013 - 1:40

Ik ben nog nooit aangehouden of op een andere manier in aanraking geweest met de politie.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Pitufo di 19 feb 2013 - 1:49

Shisha schreef:Ik weet niet of het echt onder in aanraking gekomen met valt maar wij hadden een keer midden in de nacht ineens de politie in onze woonkamer staan. Er was bij de bovenburen ingebroken en ze waren de xbox kwijt en ze hadden er 1 bij ons zien staan. Dus de politie kwam even verhaal halen.
Er vriendelijk waren ze niet dus ik was blij dat ik kon aantonen dat die xbox gewoon van ons was.
Huh? Dat is bizar. Waren ze op eigen initiatief binnengekomen of heb je wel de deur voor ze opengedaan? Ik vind het wel een beetje vreemd om de overburen ervan te verdenken een xbox te hebben gestolen omdat ze er toevallig een in huis hebben staan. Volgens mij hebben heel wat Nederlanders een xbox.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  RioolSpook di 19 feb 2013 - 1:53

00

Laatst aangepast door RioolSpook op zo 1 sep 2013 - 23:15; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  nina di 19 feb 2013 - 2:00

Jeetje wat heftig Rioolspook.
Krijg je dan wel een schadevergoeding omdat je onterecht vast hebt gezeten?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  RioolSpook di 19 feb 2013 - 2:01

Ik heb niks gehad, en heb daar verder ook niks van gehoord eigenlijk. Ik ben allang blij dat het met een 'sisser' is afgelopen eigenlijk.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  nina di 19 feb 2013 - 2:04

RioolSpook schreef:Ik heb niks gehad, en heb daar verder ook niks van gehoord eigenlijk. Ik ben allang blij dat het met een 'sisser' is afgelopen eigenlijk.
Ja dat kan ik me voorstellen. Het lijkt me wel een erg stressvolle periode.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Dikkie Dik di 19 feb 2013 - 2:15

*weg*

Laatst aangepast door Dikkie Dik op za 10 aug 2013 - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: