Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

+12
Tiara
Shopaholic
Parisienne
Blue flower
Pien
Liadan
Tania
Manderijn
M@niek
SarahKey
Sun88
Printje
16 plaatsers

Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Printje ma 18 feb 2013 - 9:10

Zoals het er, tot nu toe, naar uitziet heeft ook N de ' gave' om zichzelf even te ' vermaken' in de box. R kan echt lang alleen spelen, altijd al gedaan en N kan dus nu al rustig een uur in de box liggen rond e kijken, wat geluidjes maken en lachen. :cheering:

Hoelang kunnen jullie kinders zich alleen vermaken?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Sun88 ma 18 feb 2013 - 9:11

5minuten.. Geen idee hoelang een kindje van 4 maanden zichzelf in de box moet kunnen vermaken.. Soms hoor ik dat baby's stil in de box blijven liggen spelen of wat, maar hier is het 5 minuten. Als ik erbij ga staan, en gek ga doen, dan iets langer Wink
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  SarahKey ma 18 feb 2013 - 9:11

Tot hij moe word. Soms is dat uren. Eigenlijk altijd al zo geweest, hij heeft zich altijd al goed zelf kunnen vermaken. Ik ga er geregeld even bij zitten, dan komt hij naar me toe, speelt wat en na 2 minuten zit ik weer alleen midden in de kamer en meneer gaat zijn eigen gang.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  M@niek ma 18 feb 2013 - 9:12

Heel lang haha. Als ikmga stofzuigen en dweilen gaat ze altijd iets voor dr eigen doen maar ook gewoon tussendoor. Ze kan echt uren buitem spelen maar ook met poppetjes en paardjes.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Printje ma 18 feb 2013 - 9:13

R kon het als kleine baby ook nog niet maar daarna ging het vrij snel steeds beter. Hij vindt samenspelen ook leuk, en ik ook, maar hij kan ook heerlijk zelf aanmodderen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  M@niek ma 18 feb 2013 - 9:15

Het wordt ook gewoon tijd voor goed weer. F. Vindt het heerlijk om buiten te zijn daar kan ze ook echt uren spelen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 9:16

J kan zich buiten perfect vermaken, maar binnen Rolling Eyes

Sinds kort (zeg maar vanaf dat ik hoogzwanger was) kan hij het wel veel beter, maar nog steeds heeft hij het liefst dat ik samen met hem speel.

S kan heel lang naar zijn muziekmobiel kijken in de box. Mijn hoop is dus volledig gevestigd op hem haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Manderijn ma 18 feb 2013 - 9:17

Zo met hun tweeën de hele dag wel! Vandaag ook zo'n dag. Veel dingen mee gespeeld, en geen minuut de tv aangehad. Ik heb zelfs nog wat dingetjes uitgezocht voor het werk, en kon zelfs dat om kwart over 5 zonder problemen doen. Heerlijk dus!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Tania ma 18 feb 2013 - 9:18

M. heel lang, eigenlijk totdat ze hoger heeft of moe is. Zolang ik haar lekker d'r gang laat gaan, blijft ze gewoon spelen.

J. 5 minuten ofzo. Die kan heel slecht alleen spelen. Als hij aan het knutselen is houdt hij het tegenwoordig wel iets langer vol.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Liadan ma 18 feb 2013 - 9:20

Y. kan 5 minuten alleen spelen als ik geluk heb, verder wil ze altijd samenspelen. Het maakt niet uit met wie, als ze maar samen kan spelen. Samen met K. kan ze zich wel een tijdje vermaken.

K. kan ongeveer 20 minuten zelf spelen, soms wat langer, soms korter.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Pien ma 18 feb 2013 - 9:26

Elin kan zich gerust een uur tot anderhalf vermaken.... Al moet ik wel regelmatig even wat tegen haar praten of met haar mee kijken, een slokje uit haar theeserviesje drinken of gewoon even een kus en knuffel geven!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 9:29

Y. kan in zeldzame gevallen zichzelf een half uurtje vermaken, tenzij ze bij de kraan staat, daar kan ze zich rustig een uur vermaken. Meestal vermaakt ze zichzelf een minuut of 10 voordat ze weer bij mij is. Het wordt trouwens wel steeds ietsje langer.

H. kan zichzelf echt een hele tijd vermaken. Die kan rustig een uurtje in de box spelen. Nu is het even een periode wat minder, waarschijnlijk door verlatingsangst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Blue flower ma 18 feb 2013 - 9:33

SarahKey schreef:Tot hij moe word. Soms is dat uren. Eigenlijk altijd al zo geweest, hij heeft zich altijd al goed zelf kunnen vermaken. Ik ga er geregeld even bij zitten, dan komt hij naar me toe, speelt wat en na 2 minuten zit ik weer alleen midden in de kamer en meneer gaat zijn eigen gang.

+1
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Parisienne ma 18 feb 2013 - 9:38

Maximaal 5 minuten, daarna gaat ze zich vervelen. Als het aan haar ligt moet ik de hele dag achter haar aanlopen. Erg vermoeiend soms. Tv kijken daarentegen kan ze wel erg lang.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Shopaholic ma 18 feb 2013 - 9:46

Beiden kunnen ze zich uitstekend alleen vermaken. Maar Y. vind het ook steeds leuker als zusje E. naast haar in de wipstoel, maxicosie of andere stoel zit...dan heeft ze hele verhalen...zooo schattig I love you en dan kan mama tevens uuuren naar kijken/luisteren... Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. 3920004554
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Tiara ma 18 feb 2013 - 9:48

Hier ook max 5 minuten. Erg vermoeiend af en toe.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  NoMercy ma 18 feb 2013 - 9:51

Als de tv aanstaat zeker wel een half uur tot uur!

Als de tv uitstaat....1 minuut! laughcry
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Pink! ma 18 feb 2013 - 21:15

Mijn dochter kan zich echt uren alleen vermaken, als ze moe word komt ze bij mij, en als ze ziek is dan hangt ze ook bij mij.
Mijn zoontje wisselend, soms een uurtje maar soms niet eens 5 min.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Knof ma 18 feb 2013 - 21:36

Zoon is bijna vier maanden en kan zich afhankelijk van zijn stemming en moeheid 10-45 minuten alleen vermaken. Hij kan het steeds iets langer.
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 21:45

H. heeft zich ook altijd heel goed kunnen vermaken.
Met de playmobil zit ze rustig een uur of langer te spelen.
A. kon zich als baby niet goed zelf "vermaken".
Nu inmiddels wel en kan hij een hele tijd met de duplo spelen. Alle blokken uit de bak, alle blokken weer in de bak. Of boekjes lezen. In zijn eigen taaltje en het boek ondersteboven zit hij soms een halfuur of langer te lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Flower_L ma 18 feb 2013 - 21:54

J vermaakt zich prima. Als hij in de box of op het kleed begint te miepen, wil hij slapen en gaat hij naar boven.

L tot voor kort nog geen vijf min. Nu gaat het beter. Salleen met de houtem trein moeten we iedere keer meespelen. Nou ja....erbij zitten, want als je een rail of trein aanraakt is het " niet doen ... Ik doen ". En ga je erbij zitten met telefoon of boek, dan moet je opletten. Tja...


Puzzelen kan hij zich tijd mee vermaken. Is echt een puzzelkont. Hij maakt eenzelfde puzzel echt tig keer achter elkaar. Toch eens op zoek naar een puzzel met meer stukjes...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang vermaken jullie kids zich alleen.. Empty Re: Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum