kan jou kindje zich alleen vermaken?
+14
Happydobby
Lindsya
Parisienne
pindaatje
loesje
Printje
Jasmine
silly_85
Linda
Flower_L
Twellie
Novalee
Annie24
duckie
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
kan jou kindje zich alleen vermaken?
vanaf wanneer kan jou kindje zich alleen vermaken? A speelt wel eens alleen maar houd dit nooit lang vol en wil dan al weer aandacht en samen spelen... Helemaal niet erg maar ik kan niet ech wat voor mezlef doen als ze wakker is... dan moet ik telkens weer met haar wat doen en dan gaat ze wel weer even spelen maar niet echt langer dan 10 minute ofzo.... herkenbaar?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?
foutje
Laatst aangepast door duckie op ma 23 apr 2012 - 9:26; in totaal 1 keer bewerkt
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Kom ik weer: Y. doet hetzelfde en kan ook niet lang alleen spelen
Ben ook blij als hij eventjes op bed ligt, dan heb ik ook even rust. Ach, alles is een fase denk ik altijd maar
Ben ook blij als hij eventjes op bed ligt, dan heb ik ook even rust. Ach, alles is een fase denk ik altijd maar
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
N. kan heel goed zelf spelen, mits ik maar in de buurt ben zodat ze af en toe even contact kan maken. Sinds ze kan buikschuiven moet ik sowieso in de buurt blijven want niks is veilig voor haar nieuwsgierigheid, behalve haar speelgoed
Maar mijn N. is natuurlijk een stuk jonger
Maar mijn N. is natuurlijk een stuk jonger
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
De jongste kan zich prima alleen in de box vermaken, de oudste kan zich momenteel echt totaal niet vermaken, ze loopt de hele dag achter me aan.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Tot het moment dat hij contact met ons heeft...dan is hij meteen afgeleid en wil hij aandacht.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Het wisselt, soms nog geen 5 minuten. En soms kan ze rustig dik een uur in haar eentje spelen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Hier ook niet echt, ze kan het wel momentjes maar ik moet wel in de buurt zijn.
Als ik ff naar een andere kamer loop is het dikke tranen.
Als ik ff naar een andere kamer loop is het dikke tranen.
silly_85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
J. kan zich zo een uur of langer alleen vermaken. Dan komt ze tussendoor even kijken of ik er nog ben en dan speelt ze weer verder. Soms is ze zo lang zo rustig alleen aan het spelen dat je niet eens merkt dat ze er is.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
R kan zich heel goed alleen vermaken, al vanaf kleins af aan kon hij dit best goed, hij komt je wel geregeld halen en kletst met je mee maar hij speelt heerlijk alleen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Linda schreef:Het wisselt, soms nog geen 5 minuten. En soms kan ze rustig dik een uur in haar eentje spelen.
+1
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Dochter kon zich, tot ze ruim 2 was ook slecht zelf vermaken.. Wou altijd alle aandacht, en vooral SAMEN spelen de hele dag, en anders ging ze niet spelen, maar de hele tijd achter mij aanlopen, aan m'n been hangen enz..
Sinds haar broertje geboren is, kan ze ineens heel goed zelf spelen, en kan ze zeker wel een uur of 2 zelf bezig zijn met haar poppen.
Ze ziet telkens hoe ik de jongste verzorg, voed, boertje laat doen, aankleed, badder enz, en dat voert zij nu uit met haar poppen , vind ze prachtig..
Sinds haar broertje geboren is, kan ze ineens heel goed zelf spelen, en kan ze zeker wel een uur of 2 zelf bezig zijn met haar poppen.
Ze ziet telkens hoe ik de jongste verzorg, voed, boertje laat doen, aankleed, badder enz, en dat voert zij nu uit met haar poppen , vind ze prachtig..
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Niet altijd, maar dat komt omdat ze speelgoed niet altijd interessant vindt. Als ze iets heeft gevonden wat ze echt leuk en interessant vindt kan ze zich wel een tijdje vermaken.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn zoon kan zich van kleins af aan goed vermaken. Nu kan die uren spelen met zijn auto's maar hij speel dan wel beneden in de huiskamer. Op zijn kamer spelen vind die ook voor een tijdje leuk maar dan kom die snel naar beneden omdat die het ongezellig vind alleen boven. Alleen als zijn vriendjes er zijn dan kan die wel boven spelen een tijdje.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Dat wisseld maar M. kan zich goed vermaken. Maar op dagen dat hij dat niet kan dan speel ik meer met hem.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Sinds een maand ongeveer. Hij is nu al dik een uur alleen aan het spelen. De tv staan ook aan en daar kijk het soms een paar minuten na en dat gaan hij weer verder met zijn Duplo blokjes, zijn autootjes of gewoon verder met rommel maken
Gast- Gast
Als ze iets heeft gevonden wat ze heel interessant vind kan ze zich wel eventjes alleen vermaken. Maar ze is best snel afgeleid, dus meestal is dit maar van korte duur!
Ze wil dan al snel weer samen boekjes lezen, of kijken wat ik aan het doen ben!!
Ze wil dan al snel weer samen boekjes lezen, of kijken wat ik aan het doen ben!!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Zoon kan zich goed zelf vermaken.
Onze dochter kan niet goed alleen spelen, zij wil de hele dag door dat ik samen met haar speel.
Onze dochter kan niet goed alleen spelen, zij wil de hele dag door dat ik samen met haar speel.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Jasmine schreef:J. kan zich zo een uur of langer alleen vermaken. Dan komt ze tussendoor even kijken of ik er nog ben en dan speelt ze weer verder. Soms is ze zo lang zo rustig alleen aan het spelen dat je niet eens merkt dat ze er is.
+ 1 T kan ook heerlijk alleen spelen
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
A. kan zich prima alleen vermaken. Ze kan het ook best lang is me opgevallen, ze speelt graag en ook alleen gaat dat goed. Uiteraard spelen we ook geregeld samen, want dat vindt ze toch ook wel gezellig
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoelang vermaken jullie kids zich alleen..
» Zelf leren vermaken
» Iemand die mij kan vermaken?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» Vermaken van je baby!
» Zelf leren vermaken
» Iemand die mij kan vermaken?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» Vermaken van je baby!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: