Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kan jou kindje zich alleen vermaken?

+14
Happydobby
Lindsya
Parisienne
pindaatje
loesje
Printje
Jasmine
silly_85
Linda
Flower_L
Twellie
Novalee
Annie24
duckie
18 plaatsers

Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  duckie ma 23 apr 2012 - 9:21

vanaf wanneer kan jou kindje zich alleen vermaken? A speelt wel eens alleen maar houd dit nooit lang vol en wil dan al weer aandacht en samen spelen... Helemaal niet erg maar ik kan niet ech wat voor mezlef doen als ze wakker is... dan moet ik telkens weer met haar wat doen en dan gaat ze wel weer even spelen maar niet echt langer dan 10 minute ofzo.... herkenbaar?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  duckie ma 23 apr 2012 - 9:23

foutje


Laatst aangepast door duckie op ma 23 apr 2012 - 9:26; in totaal 1 keer bewerkt
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Annie24 ma 23 apr 2012 - 9:24

Kom ik weer: Y. doet hetzelfde en kan ook niet lang alleen spelen laughcry

Ben ook blij als hij eventjes op bed ligt, dan heb ik ook even rust. Ach, alles is een fase denk ik altijd maar smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Novalee ma 23 apr 2012 - 9:27

N. kan heel goed zelf spelen, mits ik maar in de buurt ben zodat ze af en toe even contact kan maken. Sinds ze kan buikschuiven moet ik sowieso in de buurt blijven want niks is veilig voor haar nieuwsgierigheid, behalve haar speelgoed laughcry

Maar mijn N. is natuurlijk een stuk jonger smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Twellie ma 23 apr 2012 - 9:31

De jongste kan zich prima alleen in de box vermaken, de oudste kan zich momenteel echt totaal niet vermaken, ze loopt de hele dag achter me aan.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Flower_L ma 23 apr 2012 - 9:33

Tot het moment dat hij contact met ons heeft...dan is hij meteen afgeleid en wil hij aandacht.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Linda ma 23 apr 2012 - 9:36

Het wisselt, soms nog geen 5 minuten. En soms kan ze rustig dik een uur in haar eentje spelen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  silly_85 ma 23 apr 2012 - 9:47

Hier ook niet echt, ze kan het wel momentjes maar ik moet wel in de buurt zijn.
Als ik ff naar een andere kamer loop is het dikke tranen.
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Jasmine ma 23 apr 2012 - 18:41

J. kan zich zo een uur of langer alleen vermaken. Dan komt ze tussendoor even kijken of ik er nog ben en dan speelt ze weer verder. Soms is ze zo lang zo rustig alleen aan het spelen dat je niet eens merkt dat ze er is.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Printje ma 23 apr 2012 - 19:18

R kan zich heel goed alleen vermaken, al vanaf kleins af aan kon hij dit best goed, hij komt je wel geregeld halen en kletst met je mee maar hij speelt heerlijk alleen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  loesje ma 23 apr 2012 - 19:19

Linda schreef:Het wisselt, soms nog geen 5 minuten. En soms kan ze rustig dik een uur in haar eentje spelen.

+1
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  pindaatje ma 23 apr 2012 - 19:46

Dochter kon zich, tot ze ruim 2 was ook slecht zelf vermaken.. Wou altijd alle aandacht, en vooral SAMEN spelen de hele dag, en anders ging ze niet spelen, maar de hele tijd achter mij aanlopen, aan m'n been hangen enz..
Sinds haar broertje geboren is, kan ze ineens heel goed zelf spelen, en kan ze zeker wel een uur of 2 zelf bezig zijn met haar poppen.
Ze ziet telkens hoe ik de jongste verzorg, voed, boertje laat doen, aankleed, badder enz, en dat voert zij nu uit met haar poppen I love you, vind ze prachtig..

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 20:10

Ja hoor ze kan zich heel goed alleen vermaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Parisienne ma 23 apr 2012 - 20:11

Niet altijd, maar dat komt omdat ze speelgoed niet altijd interessant vindt. Als ze iets heeft gevonden wat ze echt leuk en interessant vindt kan ze zich wel een tijdje vermaken.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Lindsya ma 23 apr 2012 - 20:12

Mijn zoon kan zich van kleins af aan goed vermaken. Nu kan die uren spelen met zijn auto's maar hij speel dan wel beneden in de huiskamer. Op zijn kamer spelen vind die ook voor een tijdje leuk maar dan kom die snel naar beneden omdat die het ongezellig vind alleen boven. Alleen als zijn vriendjes er zijn dan kan die wel boven spelen een tijdje.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Happydobby ma 23 apr 2012 - 20:21

Dat wisseld maar M. kan zich goed vermaken. Maar op dagen dat hij dat niet kan dan speel ik meer met hem.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 22:44

Sinds een maand ongeveer. Hij is nu al dik een uur alleen aan het spelen. De tv staan ook aan en daar kijk het soms een paar minuten na en dat gaan hij weer verder met zijn Duplo blokjes, zijn autootjes of gewoon verder met rommel maken Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Bloem86 ma 23 apr 2012 - 23:04

Als ze iets heeft gevonden wat ze heel interessant vind kan ze zich wel eventjes alleen vermaken. Maar ze is best snel afgeleid, dus meestal is dit maar van korte duur!
Ze wil dan al snel weer samen boekjes lezen, of kijken wat ik aan het doen ben!!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Liadan di 24 apr 2012 - 6:59

Zoon kan zich goed zelf vermaken.
Onze dochter kan niet goed alleen spelen, zij wil de hele dag door dat ik samen met haar speel.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  nillis di 24 apr 2012 - 7:41

Jasmine schreef:J. kan zich zo een uur of langer alleen vermaken. Dan komt ze tussendoor even kijken of ik er nog ben en dan speelt ze weer verder. Soms is ze zo lang zo rustig alleen aan het spelen dat je niet eens merkt dat ze er is.

+ 1 T kan ook heerlijk alleen spelen
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  PapillonRose di 24 apr 2012 - 8:43

A. kan zich prima alleen vermaken. Ze kan het ook best lang is me opgevallen, ze speelt graag en ook alleen gaat dat goed. Uiteraard spelen we ook geregeld samen, want dat vindt ze toch ook wel gezellig smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

kan jou kindje zich alleen vermaken? Empty Re: kan jou kindje zich alleen vermaken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum