Hoe lang wennen?
+13
Pruim
Fortissimo
Sushi
Linda
Marin
Blond
Zonnetje
Jade
rapa nui
Char1
Sam
Fiwen
Zininzon
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe lang wennen?
Smupskes~ schreef:Wij wonen hier nu sinds 2008 en ik ben nog steeds niet gewend.
Ik voel me nog steeds niet thuis.
Als ik de voordeur binnen kom heb ikn iet zo iets van: Heerlijk, thuis!
Komt door meerdere factoren hoor, dis huis is zo ongeveer met behanglijm door de vorige eigenaar aan elkaar geplakt/opgeknapt dus steeds als we iets willen doen komt het volgende weer tevoorschijn waardoior we nog steeds niet klaar zijn. De wijk voldoet bij nader inzien niet in aan ons gevoel/wensen etc etc.
Maar ja, verkopen zit er op dit moment ook niet in.
Balen dat je je na zo'n lange tijd nog steeds niet thuis voelt. Maar ik begrijp dat je samenwoont? Dat maakt het misschien íets makkelijker omdat je dan in ieder geval je vriend hebt en niet helemaal alleen bent.
VeryCherry, ellende met de buurt? Of het huis zelf? Gelukkig voel je je er nu wel thuis.
Het lijkt me vreselijk als het zo lang zou duren bij mij, dan denk ik dat ik toch ga verhuizen als die mogelijkheid er is.
Gast- Gast
Ja, ik ben getrouwd en we hebben twee kindjes.
Zodra er ook maar een mogelijkheid/lichtpuntje is waardoor we zouden kunnen verhuizen dan doen we dat zeker. Maar gezien de huidige omstandigheden is het niet mogelijk, of we moeten enorm inleveren.
Zodra er ook maar een mogelijkheid/lichtpuntje is waardoor we zouden kunnen verhuizen dan doen we dat zeker. Maar gezien de huidige omstandigheden is het niet mogelijk, of we moeten enorm inleveren.
Gast- Gast
Smupskes~ schreef:Ja, ik ben getrouwd en we hebben twee kindjes.
Waarom probeer je het niet gewoon als je zo grag weg wilt? Gewoon een half jaar een te koop bord in de tuin met een goede prijs volgens jullie en mocht het niks worden dan hup dat bord weer uit de tuin. Al knutsel je zelf een bord. Misschien zit er iemand wel te azen op een huis bij jullie in de straat en is het zo weg. Niet geschoten is altijd mis toch?
Pruim- Fluisteraar
- Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13
Omdat er bij ons in de straat al ik weet niet hoe lang 3 huizen te koop staan die al veel verder afgwerkt zijn en voor minder te koop staan dan dat ons huis zou moeten kosten willen we niet met schulden blijven zitten.
Plus dat er naast ons een huis te koop staat voor zo;n 30.000 minder dan dat van ons, dat nu te huur staat en ze daar steeds polen en portugezen in proppen en ik eigenlijk op dit moment ook geen zin heb om elke dag mijn huis aan kant te hebben met de kans om misschien 1 kijker te krijgen die het dan toch niet koopt.
Dat laatste is gewoon een gevoel hoor. En eigenlijk moeten we het gewoon doen maar er zijn gewoon ook nog wat dingen die we op een goedkope maar nette manier aan willen passen zodat het nog net wat meer doet als iemand binnen stapt.
Plus dat er naast ons een huis te koop staat voor zo;n 30.000 minder dan dat van ons, dat nu te huur staat en ze daar steeds polen en portugezen in proppen en ik eigenlijk op dit moment ook geen zin heb om elke dag mijn huis aan kant te hebben met de kans om misschien 1 kijker te krijgen die het dan toch niet koopt.
Dat laatste is gewoon een gevoel hoor. En eigenlijk moeten we het gewoon doen maar er zijn gewoon ook nog wat dingen die we op een goedkope maar nette manier aan willen passen zodat het nog net wat meer doet als iemand binnen stapt.
Gast- Gast
ik dacht al dat ik raar was . we hebben hier dik een half jaar flink verbouwd ,alles onze smaak maar ik voel er nog niet in thuis. het liefst ging ik weer terug naar de flat waarin we hier voor zaten want daar voelde ik me thuis, maar ook t belangrijkste dat was t huis waar ik me na vele jaren echt veilig voelde. dus ben benieuwd hoelang t duurt voordat ik me hier zo voel.
snowy31- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 21-01-13
Het heeft wel een paar weken geduurd voordat alles een vaste plek had, maar echt wennen hoefde ik niet.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang wennen op psz?
» Wat is dit wennen zeg..
» Wennen
» autostoel 2 ...wennen of?
» Hoelang wennen aan kinderdagverblijf?
» Wat is dit wennen zeg..
» Wennen
» autostoel 2 ...wennen of?
» Hoelang wennen aan kinderdagverblijf?