Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wennen

+8
Pussycat
Aggi
Ayla
Paper Crown
*Troela*
SparklingEyes
Annie24
Lejow
12 plaatsers

Ga naar beneden

Wennen Empty Wennen

Bericht  Lejow di 3 apr 2012 - 6:55

Ik heb nog steeds dat als ik B. uit bed haal dat ik moet wennen aan het idee dat ze 'echt' is. Dat ze een echt mensje is, met gevoelens en dat ze zal gaan groeien en dus groter wordt.
Soms heb ik het zelfs dat ik even vergeet dat ze er is Embarassed

herkenbaar?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 6:59

Ja zeker, en vooral in het begin had ik dat. Dan slapen ze veel, en dan drinken ze wat en verschoont een luier en dat is het. Ik had ook echt heel vaak het gevoel dat ik haar vergat! Maar gelukkig was het gauw weer voedertied en meldde mevrouwtje zich! En ja, dan was ze echt wel aanwezig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  Annie24 di 3 apr 2012 - 7:00

Nee Embarassed Maar dat kwam omdat hij een huilbaby was Wink

Ik vergeet het juist altijd als hij er niet is laughcry Voorbeeld van vandaag: Y. was op de opvang en ik had vrij genomen van mijn werk om te leren omdat ik morgen examen heb. Dan blijf ik toch onbewust zachtjes doen (in de vorm van zachtjes lopen en de deurtjes van de keuken zachtjes dicht doen enzo) omdat ik denk dat hij anders wakker wordt, terwijl hij dus helemaal niet thuis is laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  SparklingEyes di 3 apr 2012 - 7:09

Ja meid dat herken ik...

Als het overdag stil is in huis en hij slaapt geruisloos, dan vergeet ik het ook wel eens.. Tot hij wakker wordt en dan weet ik het weer..

Maar meid, pak jezelf niet te hard aan. Het is allemaal zo snel gegaan,je hebt geen tijd gehad om er echt naar toe te leven, om je er op voor te bereiden..

Geef jezelf de tijd om er aan te wennen!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  Lejow di 3 apr 2012 - 7:11

Ja is zeker waar SE!

En dat gevoel dat ze 'echt' is?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  *Troela* di 3 apr 2012 - 7:13

Ja dat herken ik. Moest vooral bij D erg wennen ook dat ze van mij was. Na een tijdje klopte het gevoel wel helemaal.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  Paper Crown di 3 apr 2012 - 7:19

Lejow schreef:Ja is zeker waar SE!

En dat gevoel dat ze 'echt' is?

Hihi tuurlijk is ze echt! Ze is alleen zo klein en poppig, zo onwerkelijk.. En over 16 jaar een opstandige puber die geinteresseerd zal zijn in jongens en waar je BH's voor moet kopen! Ik had het ook met mijn zusje.. ik was 13 toen zij geboren werd had ik ook niet het idee dat ze echt was... opeens was er een baby, zo gek!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  Ayla di 3 apr 2012 - 7:41

Zo kan ik me niet voorstellen dat ik haar groot zie worden, dat ze een volwassen persoon wordt. Net of ik niet in de toekomst kan denken zeg maar, heel raar.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  Aggi di 3 apr 2012 - 8:07

Herken het wel, had dat in het begin ook met onze zoon... hij is nu alweer 7 maanden... maar heb nog wel vaak zoiets van jeetje... wat een wonder, en wat bijzonder zo´n klein en mooi mensje van ons eigen vlees en bloed. Very Happy
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 8:08

Ik vergat hem niet maar ik vond het de eerste weken allemaal zo onwerkelijk. Ik kon ook vaak minuten lang naar hem zitten te kijken I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  Pussycat di 3 apr 2012 - 8:10

Ayla schreef:Zo kan ik me niet voorstellen dat ik haar groot zie worden, dat ze een volwassen persoon wordt. Net of ik niet in de toekomst kan denken zeg maar, heel raar.

Daar heb ik ook last van! Ik kon me niet voorstellen dat ze geboren zou worden...
Maar daar kwam ze Wennen 561177

Kon me niet voorstellen dat ze ging lopen....
En daar liep ze.

Of dat ze zou gaan praten, woordjes tegen me zeggen.
Ze is druk aan het oefenen en ze leert steeds meer woordjes.

Ook herken ik het wel een beetje wat lejow zegt, maar dat was van het allerbegin.
Nu heb ik dat niet meer.

Maar kan me wel voorstellen dat lejow dat nog even heeft. Ze was er ook ineens en daar moet je ook echt wel aan ''wennen'' denk ik ja.
Komt echt wel goed.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 21:18

Héél erg herkenbaar!
En ik dacht dat dat met de geboorte van A. anders zou zijn maar dat was weer precies zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  Aagje! di 3 apr 2012 - 21:24

ik herken het heel goed!

In het begin zat ik bijvoorbeeld als D op bed lag een boek te lezen op de bank beneden ofzo, en dan opeens maakte ze weer geluidjes, en dacht ik: ohhh ja! jij bent er ook Embarassed ...

Het is natuurlijk ook niet niets om ineens zo een kleintje in huis te hebben. Er veranderd toch een hoop.

ik had altijd wel het idee dat ze 'echt' was. Wat ik wel had was: als bv mijn moeder zei: Hallo Oma's moppie, ja je bent oma's moppie he! dan dacht ik: Nee hoor ze is MIJN moppie :P

Iedereen mocht haar vasthouden, geen problemen, mee maar bij dit soort opmerkingen dacht ik in het begin wel: nee ze is van MIJ, MIJ, MIJ! Laughing haha
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  Supertalentje di 3 apr 2012 - 21:35

Ayla schreef:Zo kan ik me niet voorstellen dat ik haar groot zie worden, dat ze een volwassen persoon wordt. Net of ik niet in de toekomst kan denken zeg maar, heel raar.

Ja, dat heb ik ook! Ik kan me ook niet voorstellen hoe hij eruit zal zien als volwassen man ;-)

Ik had niet dat ik moest wennen aan het feit dat hij er was, maar ik moest hem wel 'leren kennen' en dat duurde even.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  SarahKey di 3 apr 2012 - 21:58

Razz_ schreef:Ik vergat hem niet maar ik vond het de eerste weken allemaal zo onwerkelijk. Ik kon ook vaak minuten lang naar hem zitten te kijken I love you

Hier gaat het ook zo. Ik vergeet hem niet (gelukkig niet), kijk zelfs als hij slaapt om de zoveel minuten of hij nog lekker ligt en nog ademt Embarassed maar het voelt soms wel heel onwerkelijk. Dan kijk ik naar hem en denk: dat jij ons kindje bent!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  CCC di 3 apr 2012 - 22:22

Het lijkt me ook zooo onwerkelijk om straks ons meisje hier te hebben... Toevallig appte een vriendin me gisteren dit: als ik naar L. kijk en haar hartje zie kloppen, is dat zooo apart... dan denk ik echt, ja het klopt echt en dat is door mijn lichaam gemaakt.

Wel grappig aangezien we het er gisteren nog even over hadden! Wink

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen Empty Re: Wennen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum