Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TLC Eight Boys and Wanting a Girl

+25
kwak
Fortissimo
Ella
Bloempjuh23
SarahKey
Pink!
Ezzer
Filoria
Pruim
Rush
Flower_L
Shopaholic
Rovine
Raven
Printje
Pussycat
Mamsie
Sea of Trees
Sam
Susan
Happydobby
Jade
Darius
Muppetje
Manderijn
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 3 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  kwak ma 18 feb 2013 - 23:12

Ik heb het niet gezien maar het leek me wel interessant.
Wij kregen na een meisje een jongen en iedereen denkt dat we het heel fijn vinden dat we nu een jongen hebben want dan hebben we "beide soorten".
Heel eerlijk als we weer een meisje hadden gekregen was ik er net zo blij mee geweest, het geslacht maakte me niks uit.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 3 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Jazzlyn ma 18 feb 2013 - 23:46

Printje schreef:Pruim; dat is natuurlijk ook zo maar mijn 'beeld' is over het algemeen dat het met meiden alleen veel rustiger is. Al is R ook rustig over het algemeen maar als ik in de klas kijk jongens spelen toch heel anders, vaak veel drukker.

Ik kom uit een gezin met 3 meiden en jongens zijn in mijn optiek veel rustiger. Dat was het bij ons vroeger niet. Altijd ruzie, gillen, zingen etc. Nee echt per gezin verschillend!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 3 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  SarahKey di 19 feb 2013 - 7:06

Jazzlyn schreef:
Printje schreef:Pruim; dat is natuurlijk ook zo maar mijn 'beeld' is over het algemeen dat het met meiden alleen veel rustiger is. Al is R ook rustig over het algemeen maar als ik in de klas kijk jongens spelen toch heel anders, vaak veel drukker.

Ik kom uit een gezin met 3 meiden en jongens zijn in mijn optiek veel rustiger. Dat was het bij ons vroeger niet. Altijd ruzie, gillen, zingen etc. Nee echt per gezin verschillend!
Mijn oom en tante hebben 3 meiden en het is altijd ruzie en gekat naar elkaar. Ze zijn nu alle 3 pubers en er is altijd wat. Dan jat de 1 weer kleding of make up van de ander etc. Dus ja alleen meiden heeft ook zo zijn nadelen in sommige families.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 3 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Susan di 19 feb 2013 - 7:15

Het zal ook wel per persoon/gezin verschillen, ik denk niet dat je zoiets in het algemeen kan zeggen voor alle jongens of alle meisjes. Er zullen heel lastige jongens zijn en heel makkelijke meisjes, en andersom.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 3 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Charles di 19 feb 2013 - 7:20

Printje schreef:
Pruim schreef:
Printje schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik, denk ik, liever 5 meiden zou hebben als 5 zoons. Lijkt me vooral in de kinderjaren veel rustiger.

?

Meiden zijn over het algemeen veel rustiger, een gezin hier in de buurt heeft 4 jongens maar pffff dat lijkt me gewoon veel drukker dan wanneer je 4-5 meiden hebt.

Apart dat je dit zo ziet hahaha, ik kijk er echt van op. Hier thuis is dochter VEEL pittiger en ik krijg van mijn omveld altijd te horen dat meiden 'lastiger' zijn dan jongens.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 3 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Printje di 19 feb 2013 - 7:34

Charles, mijn meisje is ook pas vijf weken haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 3 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  girli di 19 feb 2013 - 7:57

Susan schreef:Huh, twee tweelingen, dat heet dan toch gewoon een vierling?
Ik denk dat het te maken heeft met hoe de bevruchting (zeg ik dat goed?) is gegaan. Als er vier eitjes waren, is het een vierling. Als er twee eitjes waren die allebei gesplitst zijn, zijn het twee eeneiige tweelingen. Als ik goed heb opgelet bij ontwikkelingspsychologie in ieder geval.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 3 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Manderijn di 19 feb 2013 - 8:01

Fortissimo schreef:Ik begrijp dat je een voorkeur kan hebben, maar ik zou allang blij zijn als het gezond is!

Het verhaal van mijn vader is ook wel leuk. Hij heeft 3 zussen, maakt zelf 3 dochters en daar komen vervolgens weer 3 kleindochters uit. De vreugde was van ook groot, toen het 4e kleinkind een jongen bleek te zijn. Niet dat hij minder trots is op zijn andere meiden! Maar een jongen is natuurlijk ook wel leuk, als je alleen maar in de vrouwen hebt geleefd Wink


Grappig is dat he! Mijn ouders hebben 6 kinderen. 5 jongens en ik. Nu hebben 4 van die 5 jongens al kinderen, en allemaal meisjes. Ik heb van beide wat, dus 1 jongen. Heel grappig dat het een generatie verder precies omdraait!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 3 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Rush di 19 feb 2013 - 8:13

Bij ons zijn het alleen maar mannen en worden er ook alleen maar jongens geboren. Laughing
Mijn broers zeggen inmiddels dat ik ooit wel meisjes 'moet' baren haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 3 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Roos di 19 feb 2013 - 9:26

Manderijn schreef:Heel grappig dat het een generatie verder precies omdraait!

Ik heb allemaal nichtjes aan 1 kant van de familie en al die nichtjes en ik krijgen jongens Laughing

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 3 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Sea of Trees di 19 feb 2013 - 9:28

Printje schreef:
Pruim schreef:
Printje schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik, denk ik, liever 5 meiden zou hebben als 5 zoons. Lijkt me vooral in de kinderjaren veel rustiger.

?

Meiden zijn over het algemeen veel rustiger, een gezin hier in de buurt heeft 4 jongens maar pffff dat lijkt me gewoon veel drukker dan wanneer je 4-5 meiden hebt.
Ik hoor ook vaak dat meisjes juist drukker zijn en lastiger dan jongens. Valt geen pijl op te trekken volgens mij...
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 3 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Printje di 19 feb 2013 - 9:55

Sea of Trees schreef:
Printje schreef:
Pruim schreef:
Printje schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik, denk ik, liever 5 meiden zou hebben als 5 zoons. Lijkt me vooral in de kinderjaren veel rustiger.

?

Meiden zijn over het algemeen veel rustiger, een gezin hier in de buurt heeft 4 jongens maar pffff dat lijkt me gewoon veel drukker dan wanneer je 4-5 meiden hebt.
Ik hoor ook vaak dat meisjes juist drukker zijn en lastiger dan jongens. Valt geen pijl op te trekken volgens mij...

Nee je kunt er denk ik niets van zeggen. Als ik kijk naar mijn meiden in de klas vind ik ze toch echt veel rustiger dan mijn jongens. Maar mijn eigen mannetje is ook niet echt druk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 3 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum