Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Documentaires lost girl en boy is mine

+15
Mamsie
Flower_L
Liadan
Rouge
Nana
ekjir@M
Tazz
Filoria
Koetjeboe
-Ieniemienie-
Angela_1986
Linda
sheila123
Annemie
*Troela*
19 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  *Troela* zo 31 jul 2011 - 6:58

Hebben jullie deze documentaires gezien?
Afgelopen vrijdag was lost girl op, en n.a.v lost girl heb ik ook the boy is mine gekeken. 2 documentaires over 2 zussen.
Allebei zwanger en komen in aanraking met jeugzorg etc.
Vooral the boy is mine vond ik heftig om te zien!

the boy is mine is terug te zien via EO.nl ( t zal je maar gebeuren) en lost girl via uitzendinggemist.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Annemie zo 31 jul 2011 - 7:01

Mama1985 schreef:Hebben jullie deze documentaires gezien?
Afgelopen vrijdag was lost girl op, en n.a.v lost girl heb ik ook the boy is mine gekeken. 2 documentaires over 2 zussen.
Allebei zwanger en komen in aanraking met jeugzorg etc.
Vooral the boy is mine vond ik heftig om te zien!

the boy is mine is terug te zien via EO.nl ( t zal je maar gebeuren) en lost girl via uitzendinggemist.

Niet gezien, maar ben wel benieuwd, morgen maar eens kijken.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  sheila123 zo 31 jul 2011 - 7:03

Annemie schreef:
Mama1985 schreef:Hebben jullie deze documentaires gezien?
Afgelopen vrijdag was lost girl op, en n.a.v lost girl heb ik ook the boy is mine gekeken. 2 documentaires over 2 zussen.
Allebei zwanger en komen in aanraking met jeugzorg etc.
Vooral the boy is mine vond ik heftig om te zien!

the boy is mine is terug te zien via EO.nl ( t zal je maar gebeuren) en lost girl via uitzendinggemist.

Niet gezien, maar ben wel benieuwd, morgen maar eens kijken.
Ik heb het ook niet gezien. Maar gelukkig is er uitzending gemist Wink
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Linda zo 31 jul 2011 - 7:05

Ik heb ze ook gezien, The boy is mine al heel lang geleden. Ik zat Lost Girl te kijken en ik dacht: waar ken ik die meid en die ouders van?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Angela_1986 zo 31 jul 2011 - 7:08

Ik heb gister Lost Girl toevallig terug gekeken, zéér indrukwekkend!

The boy is mine zal ik dan ook eens terug gaan kijken, ben wel benieuwd!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  *Troela* zo 31 jul 2011 - 7:09

Ja gelukkig kan je terug kijken. Heb net the boy is mine terug gekeken. Die was wel iets moeilijker terug te vinden dan lost girl.
Er is nog een aflevering, die is geloof ik 2 of 3 weken geleden geweest. Lost mother, gaat over vrouw met 9 kinderen. De 9 kinderen zitten of vast, of zijn uithuisgeplaats, of staan onder toezicht.

@ Linda: idd the boy is mine is van 2006 of 2007. Heb hem toen niet gezien maar nu n.a.v lost mother dus terug gezocht.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 22:00

Zou iemand hier de link van het terug plaatsen kunnen zetten. ben nieuwsgierig geworden, maar krijg het niet gevonden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  -Ieniemienie- di 2 aug 2011 - 22:55

BeeGee schreef:Zou iemand hier de link van het terug plaatsen kunnen zetten. ben nieuwsgierig geworden, maar krijg het niet gevonden...
Haha ja ik kan het ook niet vinden, dus als iemand de link wil plaatsen graag Very Happy!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:05

Als je zoek op lost mother dan krijg je de lijst met docu's te zien daar staat ook lost girl tussen.

Edit hier de link: http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=12879820&md5=57baf9e44998b8063cdb767306d54429

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:36

Lost girl heb ik net zitten kijken.. jemig zeg...

die andere kreeg ik niet gevonden.. dus mocht je die link ook hebben Very Happy



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:39

Ik heb ze beiden gezien. De eerste zelfs een paar keer, de tweede heb ik laatst op internet gekeken. Je hebt ook lost mother, die is ook wel de moeite waard. En lost boy, maar die is toch anders.

Ik heb laatst alle linkt is het dagcafe geplaatst.

Ik heb het idee dat het met Miranda wel veel beter gaat nu, voor zover je kon zien. Jammer dat er niets over haar kindje werd gezegd en dat je nu niet weet hoe het afloopt met dit kindje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:46

Lost girl:

http://player.omroep.nl/?aflID=12879820

Lost mother:

http://player.omroep.nl/?aflID=12843890

The boy is mine:

http://www.eo.nl/programma/tzaljemaargebeuren/2006-2007/page/-/mediaplayer/index.esp?aflid=8485254

En als je interesse hebt in dit soort docu's dan ook deze:
Karla's komst

http://www.documentairenet.nl/review/karlas-komst/

Lost boys:

http://www.hollanddoc.nl/kijk-luister/documentaire/l/lost-boys-.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:54

thnks!!!!
heb weer even momentje voor mezelf haha... Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:59

Jee ik vond hem ook heftig zeg! En dat je op het eind ook leest dat het kindje toch uit huis is geplaatst, het zal wel het beste zijn maar toch..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 1:11

Ik heb net Lost mother gekeken. Ik heb echt vol verbazing en frustratie gekeken.. echt onbegrijpelijk!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Koetjeboe wo 3 aug 2011 - 1:13

Lost mother heb ik laatst wel gezien, de andere 2 nog niet.. zo maar even doen dan! smile Lijkt me erg interesant!

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Filoria wo 3 aug 2011 - 1:48

Weet iemand hoe het nu gaat met Miranda (van The boy is mine)? Want in 'Lost Girl' zie je haar wel, maar kom je verder niks over haar en haar zoontje te weten. Ik ben wel benieuwd of het haar gelukt is om hem terug te krijgen.

Wat een narigheid allemaal zeg Sad
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 2:06

die 2 afleveringen zijn dat zussen?

edit ben er al achter: ja dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 2:16

Filoria schreef:Weet iemand hoe het nu gaat met Miranda (van The boy is mine)? Want in 'Lost Girl' zie je haar wel, maar kom je verder niks over haar en haar zoontje te weten. Ik ben wel benieuwd of het haar gelukt is om hem terug te krijgen.

Wat een narigheid allemaal zeg Sad
Hij woont nog steeds in het pleeggezin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 2:26

Ik heb net The boy is mine gekeken en heb echt zitten huilen. Wat een schrijnende documentaire.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Filoria wo 3 aug 2011 - 2:35

Smikkell schreef:
Filoria schreef:Weet iemand hoe het nu gaat met Miranda (van The boy is mine)? Want in 'Lost Girl' zie je haar wel, maar kom je verder niks over haar en haar zoontje te weten. Ik ben wel benieuwd of het haar gelukt is om hem terug te krijgen.

Wat een narigheid allemaal zeg Sad
Hij woont nog steeds in het pleeggezin.
Jeetje.

Ik heb eerst 'Lost Girl' gezien, en vond Miranda daarin overkomen als een slimme meid die haar zaakjes wel op orde heeft en haar zusje wil helpen. Maar ondertussen kan ze niet voor haar eigen zoon zorgen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Tazz wo 3 aug 2011 - 2:51

Ja sorry hoor maar als je die ouders ziet, dan hebben ze het niet van een vreemde..
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 2:51

Filoria schreef:
Smikkell schreef:
Filoria schreef:Weet iemand hoe het nu gaat met Miranda (van The boy is mine)? Want in 'Lost Girl' zie je haar wel, maar kom je verder niks over haar en haar zoontje te weten. Ik ben wel benieuwd of het haar gelukt is om hem terug te krijgen.

Wat een narigheid allemaal zeg Sad
Hij woont nog steeds in het pleeggezin.
Jeetje.

Ik heb eerst 'Lost Girl' gezien, en vond Miranda daarin overkomen als een slimme meid die haar zaakjes wel op orde heeft en haar zusje wil helpen. Maar ondertussen kan ze niet voor haar eigen zoon zorgen.
Je ziet nu maar een klein stukje van haar natuurlijk. Het lijkt nu wel beter met haar te gaan, maar je ziet niet wat haar dagbesteding is, hoe ze aan geld komt, of ze nog steeds zoveel schulden heeft en omgaat met de verkeerde mensen. Of ze in staat is om nu wel voor haar kindje te zorgen.
Je krijgt je kindje niet zo makkelijk meer terug als het eenmaal uit huis is geplaatst (blijkt).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  ekjir@M wo 3 aug 2011 - 4:29

Ik had ook eerst Lost Girl gekeken en vroeg me al af waarom die zus precies wist welke wegen ze moest bewandelen.

Maar hoe kan het dat er meerdere keren melding gemaakt wordt bij het AMK en de hele familie bij alle mogelijke instanties aangemeld is en er geen actie wordt ondernomen (bij Miranda). Ook vind ik het raar dat die Rebecca al begeleiding heeft en iedere maand een zwangerschapstest doet om te kijken of ze zwanger is. Dan moet je het als begeleider toch ook over andere anticonceptiemiddelen beginnen zoals een spiraaltje of prikpil o.i.d.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Nana wo 3 aug 2011 - 4:36

Via welke link bekijken jullie The boy is mine? Ik kom steeds op de website van de EO en daar is de aflevering niet beschikbaar?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Documentaires lost girl en boy is mine Empty Re: Documentaires lost girl en boy is mine

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum