Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TLC Eight Boys and Wanting a Girl

+25
kwak
Fortissimo
Ella
Bloempjuh23
SarahKey
Pink!
Ezzer
Filoria
Pruim
Rush
Flower_L
Shopaholic
Rovine
Raven
Printje
Pussycat
Mamsie
Sea of Trees
Sam
Susan
Happydobby
Jade
Darius
Muppetje
Manderijn
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Manderijn ma 18 feb 2013 - 2:11

Iemand van jullie dit dit gisteren gekeken heeft? En zo ja, wat vonden jullie er van?

'Maak kennis met vrouwen die lijden aan de psychologische stoornis 'geslachtsteleurstelling', onder wie een moeder van acht zoons die wanhopig naar een dochter verlangt.'

Er was gisteren te zien dat er een echtpaar was dat een huis vol jongens hadden, en die embryo's terug lieten plaatsen van het vrouwelijke geslacht. Om zeker te zijn dat ze deze keer een meisje zouden krijgen. De vrouw was echter al 40+ dus de kans dat het zou lukken was niet erg groot, en ze bleek ook niet zwanger. Haar leven stortte in. Net als een ander echtpaar die al 5 jongens hadden en de 6e jongen op komst. Ze zei dan ook dat ze elke dag weer teleurgesteld was als ze bedacht dat ze weer in verwachting was van een jongen.

Zouden jullie het de natuur laten bepalen? Of ingrijpen net als deze vrouwen?
Ik kan me er echt niks bij voorstellen, maar ik heb dan ook van beide soorten 1.
Mijn moeder kreeg eerst 4 jongens, en zegt nog wel eens dat ze het echt heeft moeten verwerken toen nummer 4 ook een jongen bleek te zijn.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Muppetje ma 18 feb 2013 - 2:20

Het lijkt me geweldig als de tweede een meisje blijkt te zijn, maar ook een tweede knulletje lijkt me super. Dus nee, ik zou niet ingrijpen, vind dat eigenlijk belachelijk. Al helemaal als je het later aan je zoons laat merken

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Darius ma 18 feb 2013 - 2:21

Nou ja, het is wel eerlijk van die vrouwen...

Maar goed, ik was zelf wel erg blij dat we nu een meisje kregen. Drie jongens was ook prima geweest, maar nu is het gewoon een extra toef slagroom en een grote kers op de taart.

Ik denk dat als we drie jongens hadden, het 100% zeker was dat we nog voor een vierde kindje gingen. Nu is die 'noodzaak' er niet meer zo.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Jade ma 18 feb 2013 - 2:24

nee, ik zou zeker niet ingrijpen! Maar ik snap al niet zo goed hoe je teleurgesteld kunt zijn over 1 van beide geslachten. Ik vind het eerlijk gezegd ook absurd dat er uberhaupt aan meegewerkt wordt (het terugplaatsen van een meisje in dit geval).

Ik ben ontzettend blij dat we een meisje krijgen, maar met een jongen was ik even blij geweest. Mocht er een 2de kindje komen, dan sta ik er precies hetzelfde in. Ondanks dat het me leuk lijkt om dan een jongen te krijgen (om beide te ervaren), zou ik écht net zo blij zijn als dat niet het geval zou zijn.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Manderijn ma 18 feb 2013 - 2:25

Muppetje schreef:Het lijkt me geweldig als de tweede een meisje blijkt te zijn, maar ook een tweede knulletje lijkt me super. Dus nee, ik zou niet ingrijpen, vind dat eigenlijk belachelijk. Al helemaal als je het later aan je zoons laat merken

Doe jongens zaten naast haar toen ze de negatieve test las. Ze zagen dus dat ze helemaal brak. En dan heb je het over kinderen rond de 10 jaar. Hoe gewenst voel je je dan?

@Darius;daarom zei ik ook al, ik heb makkelijk praten, ik heb van alles wat. Maar ik denk niet dat het anders (los van het financiële gedeelte) voor ons ook geen optie was.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Happydobby ma 18 feb 2013 - 2:33

Mijn schoonmoeder klaagt ook gewoon openlijk dat ze geen dochters heeft, gewoon waar de jongens bijzitten maar die trekken het zich niet aan. Mijn schoonzusje beviel van een jongen dus toen werden de ogen op mij gericht, ze kocht meisjeskleding voor ons confused

Wij kregen ook een zoon nou dat hebben we gehoord.

Ik snap het ergens wel, als je 5 jongens hebt dan zou ik ook wel een meid willen. Maar aan de andere kant, als de 5 jongens gezond zijn dan heeft zo'n vrouw toch niks te klagen?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Susan ma 18 feb 2013 - 2:47

Ik vind dat wel raar. Ik snap best dat je een lichte voorkeur hebt, maar niet meer dan dat. Dat het 'wel eerlijk' is van die vrouwen staat daar verder los van.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Jade ma 18 feb 2013 - 2:49

Susan schreef:Ik vind dat wel raar. Ik snap best dat je een lichte voorkeur hebt, maar niet meer dan dat. Dat het 'wel eerlijk' is van die vrouwen staat daar verder los van.

EN ik denk dat je dan soms beter niet eerlijk kan zijn (tegen de jongens die er al rondlopen). Het lijkt me een vreselijk gevoel, als je weet dat je geboren bent in de hoop dat je een meisje zou zijn.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 2:52

Ik snap best dat je het misschien leuk zou vinden om beide geslachten te hebben, maar zo extreem? Nee, echt niet.

Mijn ouders hebben drie dochters, en iedereen vroeg of ze voor een derde waren gegaan voor een jongetje? Uhm, nee, gewoon omdat ze graag nog een kindje erbij wilden smile Ze hadden eigenlijk ook nog de wens voor een vierde, maar totaal niet voor het geslacht, maar omdat ze zich nog niet helemaal compleet voelden, maar durfden het niet meer aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Sam ma 18 feb 2013 - 4:11

Ik wilde er gisteren ook een topic over openen.
Ik kreeg echt een heel naar gevoel bij de verhalen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Sea of Trees ma 18 feb 2013 - 4:12

Wat bizar, ik kan dat echt niet begrijpen. Ik vind het ondankbaar zelfs..
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Mamsie ma 18 feb 2013 - 4:43

Oow nee dat vind ik echt verschrikkelijk. Kennissen van mij hadden al 3 jongens en moeder wilde een meisje. Ze hebben idd een meisje laten terugplaatsen en er is van alles mis met het meisje. Heel t gezin op z'n kop etc etc omdat moeder een meisje wilde.

Ik had een meisje ook erg leuk gevonden en heb het ook best even jammer gevonden. Meer niet.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Pussycat ma 18 feb 2013 - 4:56

Wat zielig mamsie TLC Eight Boys and Wanting a Girl 1371890812 Zo zie je maar dat je maar blij moet zijn met wat je krijgt.

Al had ik ook wel moeten wennen als de 1e een jongetje zou zijn geweest, want mijn gevoel voor een meisje was zo sterk haha. Heb er geen seconde aan gedacht dat het een jongen had kunnen zijn. Na het doen van de test zei ik al tegen mijn vriend ''we krijgen een meisje''

Deze keer dacht ik ook dat het een meisje zou zijn, maar niet zo stellig als de 1e keer. En als het een jongen geweest was dan waren we daar zeker niet minder blij om geweest. En met nog een meisje erbij zijn we net zo blij.

Als er een 3e komt. Dan zou ik het wel heel leuk vinden om een jongen te krijgen. Maar ik zou nooit de natuur proberen te beinvloeden. Of doorgaan met kindjes maken totdat ik het gewenste geslacht heb. En als de 3e dan weer een meisje is dan is dat ook prima en zijn we daar niet minder blij mee.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 4:57

Ik heb het ook gezien en werd er gewoon pissig om. Tuurlijk kan je een lichte voorkeur hebben, maar zij ging gewoon keihard janken bij de echo waaruit het geslacht bleek. Vroeg niet eens of het kindje wel gezond was. Wat is nou belangrijker?

En sorry, maar alleen vrouwelijke embryo's terug laten plaatsen vind ik schandalig. Dat is niet voor niks verboden in de UK, om daar dan helemaal voor naar het buitenland te gaan... Ik vind dat dat overal verboden moet worden, tenzij het medisch noodzakelijk is. Puur voor je eigen wens vind ik dat echt veel te ver gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Sam ma 18 feb 2013 - 5:50

Eens met Jetje.

Mijn vriend zei de hele tijd dat ik het maar af moest zetten als ik er boos van werd Rolling Eyes
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Printje ma 18 feb 2013 - 5:53

Ik heb het gelukkig niet gezien. Een lichte voorkeur had ik deze keer echt wel maar als het een jongen was geweest had ik dat misschien even jammer gevonden maar thats it. Ik zou er geen derde om willen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Raven ma 18 feb 2013 - 5:54

Mijn man werd er behoorlijk pissig van. Hij vond dat ze geen goede ouders waren, omdat die vrouw van 40+ gewoon zat te janken waar haar zoon bij zat. Zo geeft je je zoon het gevoel dat hij niet gewenst is.

Ik vond het zelf ook belachelijk je moet gewoon blij zijn met de kinderen die je hebt ongeacht het geslacht.
Toen ik zwanger was vroegen ook veel mensen aan mij "wat denk je wat het wordt" Ik had geen idee. Daarna vroegen ze "wat wil je dat het wordt?" mijn antwoord was dan dat maakt mij helemaal niets uit allebei even leuk. Bij de 20 weken echo hebben we het geslacht gehoord en we vonden het super dat het een meisje werd.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Sea of Trees ma 18 feb 2013 - 5:56

Ik vind dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken. Je mag verdorie blij zijn dat je überhaupt kinderen kan/mag krijgen, wat een ondankbare mensen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Sam ma 18 feb 2013 - 6:37

En dan al 5 gezonde zonen hebben he... :nopompom:
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Rovine ma 18 feb 2013 - 7:05

Ik dacht vooral aan het feit dat een meisje met 8 broers waarschijnlijk een tomboy wordt. Die zit de hele dag tussen de jongens, dus gaat zich waarschijnlijk net zo gedragen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Susan ma 18 feb 2013 - 7:07

Het lijkt me ook zo wat dat je in feite alleen maar geboren bent omdat je een zoveelste poging voor een meisje bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Shopaholic ma 18 feb 2013 - 7:28

Ik vond het bij de 2e ook super jammer dat het geen jongen was, maar 2 meiden zijn ook hartstikke leuk! Heb altijd een gezin met 3 kinderen gewild, dus mocht de 3e er komen in de toekomst en het zou weer een meisje worden, maakt me dan ook helemaal niks uit! Een jongen zou natuurlijk ook harstikke leuk zijn, maar de grootste prioriteit is toch wel een gezond kindje!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Manderijn ma 18 feb 2013 - 7:28

Rovine schreef:Ik dacht vooral aan het feit dat een meisje met 8 broers waarschijnlijk een tomboy wordt. Die zit de hele dag tussen de jongens, dus gaat zich waarschijnlijk net zo gedragen.

Dat kan, of juist totaal niet! Dat je alleen maar meisjesmeisjes dingen aan krijgt en altijd met poppen moet spelen, en mee moet winkelen. Want ja, daarom wil de moeder graag een meisje.

Ik ben inderdaad geen meisjesmeisje, tussen 5 jongens. Ik heb het nooit erg gevonden, ik haal het nu in met mijn dochter Yes

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Flower_L ma 18 feb 2013 - 7:34

ik had nu niet echt een voorkeur. hopelijk komt er nog een derde...en dan hoop ik stiekem wel op een meisje. maar een jongen ook prima! drie jongens lijkt me ook wel wat hebben.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Rush ma 18 feb 2013 - 7:37

Manderijn schreef:
Rovine schreef:Ik dacht vooral aan het feit dat een meisje met 8 broers waarschijnlijk een tomboy wordt. Die zit de hele dag tussen de jongens, dus gaat zich waarschijnlijk net zo gedragen.

Dat kan, of juist totaal niet! Dat je alleen maar meisjesmeisjes dingen aan krijgt en altijd met poppen moet spelen, en mee moet winkelen. Want ja, daarom wil de moeder graag een meisje.

Ik ben inderdaad geen meisjesmeisje, tussen 5 jongens. Ik heb het nooit erg gevonden, ik haal het nu in met mijn dochter TLC Eight Boys and Wanting a Girl 3079029344
Ik was als klein meisje wel echt een meisje tussen de broers. Roze, barbies, strikjes en glitters etc. etc. TLC Eight Boys and Wanting a Girl 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum