Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I kissed a girl and i liked it

+4
Alias
Antibes
Susan
Bet Weter
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty I kissed a girl and i liked it

Bericht  Bet Weter zo 7 aug 2011 - 2:52

Nou dat dus. Gisteren Gay Pride. Ik stond te dansen met een vriend. Ze kwam naar me toe en zei dat ik een mooie kont had. Daarna liep ze weer weg. Ze blies me helemaal weg. Echt een superknap meisje. Ik ben naar haar toegegaan en met haar gepraat een hele tijd. Het was heel spannend. We durfde allebei niet zo goed te beginnen met zoenen. Op een bepaald moment wist ik dat ze me wel wilde zoenen en heb ik het initiatief genomen. Het was hartstikke leuk en spannend smile

Ik heb gewoon een vriend, maar kan ook gevoelens hebben voor vrouwen. Soms lijkt het wel alsof ik een kant van mezelf niet ontwikkel, omdat ik nog nooit een relatie heb gehad met een vrouw. Geen idee wat ik er verder mee moet. Gelukkig vindt mijn vriend het niet erg als ik soms met een meisje zoen.

Wat vinden jullie hiervan? Zou ik bi-seksueel zijn, of ben je dat pas als je ook seks met iemand hebt gehad van hetzelfde geslacht? Of pas als je een relatie hebt gehad met een vrouw? Zijn die gevoelens gewoon normaal? Wat zouden jullie hiermee doen? Zijn hier meiden die hetzelfde kunnen voelen voor vrouwen?

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Susan zo 7 aug 2011 - 2:56

Ik heb eigenlijk geen idee wanneer je nou precies biseksueel bent, dat vind ik best een moeilijke. Ik denk gewoon als je jezelf zo aanduidt, sommige mensen zien zichzelf al zo als ze mensen van hetzelfde geslacht aantrekkelijk vinden en sommige mensen pas als ze ook seks of relaties met mensen van hetzelfde geslacht hebben (gehad).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Antibes zo 7 aug 2011 - 2:59

Ik denk niet dat je jezelf pas bi of homo kunt noemen als je seks hebt gehad met iemand van hetzelfde geslacht. Ik denk wel dat het een essentieel verschil is of je een vrouw aantrekkelijk kan vinden en er een keertje mee zoent, of dat je eigenlijk ook best seks met haar zou willen hebben. Seks is m.i. wel iets heel anders dan zoenen in deze context.

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 2:59

Ik vind er niet zo veel van, als je het leuk vond en je vriend was er oké mee is het toch prima? En ja, ik vind je gevoelens doodnormaal.

Wij kunnen niet zeggen of jij bi bent of niet, dat weet je zelf het beste. Verder: Je weet toch ook niet pas dat je hetero bent als je als vrouw een relatie hebt gehad met een man?
Ik wist op mijn 16e al dat ik op mannen en vrouwen val, omdat ik verliefd werd op beiden. Ik had toen nog nooit een relatie gehad.

Oh, en ik zou er verder niks mee doen. Je hebt tenslotte een vriend smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:02

Ik denk dat als je echt gevoelens voor een vrouw kunt hebben, je jezelf bi kunt noemen. En dan niet het hebben van spannende gevoelens alleen, maar het hebben van verregaande spannende gevoelens, die langer duren dan één avondje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:03

Ik beschouw mezelf als biseksueel; ik heb een relatie gehad met een vrouw (nouja meisje) en vind vrouwen gewoon waanzinnig interessant Very Happy Uiteindelijk zie ik mezelf er geen relatie mee hebben als je met een man zou hebben, maar ik kan er zeker wel verliefd op zijn.

Eigenlijk wist ik al heel lang dat ik zowel op mannen als vrouwen val, maar vanaf mijn 14e kom ik er ook voor uit, heb toen ook met een meisje gezoend, gewoon voor fun, experimenteren. En tja, dat smaakte naar meer haha. Uiteindelijk heb ik op m'n 15e een meisje leren kennen en daar een relatie mee gehad, maar daarvoor beschouwde ik mezelf al als biseksueel, omdat ik oprechte gevoelens voor vrouwen kan hebben en ook verliefd op ze kan worden, 't is dus niet alleen een crush of spanning.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:04

Ach, waarom zou je jezelf zonodig een stempel willen geven? Je bent voor nu nieuwsgierig en vind het spannend, je vriend laat je vrij... Prima toch? Ik kan van mezelf zeggen dat ik echt op mannen val maar ik heb weleens een crush gehad op een vrouw hoor. Maar een relatie met een vrouw of meer dan alleen zoenen zie ik echt niet gebeuren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Bet Weter zo 7 aug 2011 - 3:10

Ik ben al meerdere keren ontzettend verliefd geweest op een vrouw. Steeds sluit ik mezelf dan direct helemaal van haar af, omdat ik het eng vindt. Nu zou het inderdaad sowieso geen optie zijn, omdat ik een vriend heb. Hij vindt het wel ok als ik eens in de zoveel tijd met een meisje zoen, maar zou het natuurlijk niet leuk vinden als ik die kant helemaal zou gaan ontdekken binnen onze relatie. Dus tja. Ik erger me er wel aan dat mensen er altijd direct vanuit gaan dat ik hetero ben, omdat ik een vriend heb. Als ik dan vertel dat ik ook op vrouwen val, dan krijg ik hele flauwe reacties. Dat ik er wel van zou houden en van twee walletjes snoep en dat ze wel eens een triootje willen etcetera Alsof het alleen om seks draait.

Nouja ik struggel er gewoon een beetje mee. Niet heel erg hoor, maar ik baal ervan dat ik zo snel verliefd kan worden op vrouwen. Bij mannen heb ik dat helemaal niet. Daar sluit ik me helemaal vanaf omdat ik van mijn vriend hou.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:13

Ik denk dat he sowieso best lastig kan zijn om bi te zijn. Ik weet niet of dat zo is hoor maar het lijkt me zo. Ik bedoel, er zal altijd een soort van verlangen zijn naar het andere geslacht of niet? Ik had een collega die homo was en die deed het met een vent die gewoon getrouwd was en een kind had... Daar was ik echt van onder de indruk. Gaat je vent vreemd en dan ook nog met een man! Maar hij hield van zijn vrouw en viel ook op haar... Maar toch ook nog dat verlangen naar een man... Ik kan me dus best voorstellen dat je het lastig vindt. Misschien val je sneller op vrouwen omdat je je daar makkelijker mee kunt identificeren ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:14

Om te beginnen moet je gewoon lekker niks aantrekken van anderen.. En als je nu een vriend hebt, kan je eigenlijk niks doen. Ik heb al sinds mijn 11e een knipperlichtrelatie met iemand en in 't begin was 't allemaal leuk en aardig als ik met een meisje zoende en heb ik ook wel 's iets in de richting van een trio gehad, wat-ie in 't begin ook heel leuk vond, tot ik met een meisje een relatie kreeg.. Als ik onze knipperlichtrelatie dan weer 's op groen stond, was-ie onwijs bezitterig, ook wat betreft meisjes, omdat 't niks meer verschilde van jongens, door mijn gevoelens..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:16

Ik snap je eigen verwarring wel overigens.. In 't begin twijfelde ik ook onwijs, want wanneer ga je die grens over? Ik geef echt heel erg veel om m'n vriendinnen, hou heel veel van ze, vind ze superlief.. Maar wanneer ben je nou verliefd en wanneer maak je in je hoofd meer van een vriendschap dan 't is etc.. Althans, dat had ik smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:40

Bet Weter schreef: Als ik dan vertel dat ik ook op vrouwen val, dan krijg ik hele flauwe reacties. Dat ik er wel van zou houden en van twee walletjes snoep en dat ze wel eens een triootje willen etcetera Alsof het alleen om seks draait.

Herkenbaar en strontirritant. Maar ik probeer dit altijd naast me neer te leggen, ik weet zelf wel beter.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Bet Weter zo 7 aug 2011 - 3:40

Zusje schreef:Ik denk dat he sowieso best lastig kan zijn om bi te zijn. Ik weet niet of dat zo is hoor maar het lijkt me zo. Ik bedoel, er zal altijd een soort van verlangen zijn naar het andere geslacht of niet? Ik had een collega die homo was en die deed het met een vent die gewoon getrouwd was en een kind had... Daar was ik echt van onder de indruk. Gaat je vent vreemd en dan ook nog met een man! Maar hij hield van zijn vrouw en viel ook op haar... Maar toch ook nog dat verlangen naar een man... Ik kan me dus best voorstellen dat je het lastig vindt. Misschien val je sneller op vrouwen omdat je je daar makkelijker mee kunt identificeren ofzo?
Ja, ik heb dat wel, dat die interesse in het andere geslacht blijft. Maar ik denk dat het ook komt omdat ik nooit verder ben gegaan met een meisje. Als je eenmaal die ervaring hebt gehad, kan ik me ook voorstellen dat je je er - net als bij mannen - van kan afsluiten. Ik vind dat in elk geval makkelijk omdat ik al genoeg mannen heb gehad en weet wat er te koop is. Ik weet niet waarom ik sneller verliefd raak op vrouwen, het is altijd inééns héél heftig in elk geval.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Bet Weter zo 7 aug 2011 - 3:42

Bazinga schreef:Ik snap je eigen verwarring wel overigens.. In 't begin twijfelde ik ook onwijs, want wanneer ga je die grens over? Ik geef echt heel erg veel om m'n vriendinnen, hou heel veel van ze, vind ze superlief.. Maar wanneer ben je nou verliefd en wanneer maak je in je hoofd meer van een vriendschap dan 't is etc.. Althans, dat had ik smile
Ja, dat herken ik ook heel erg. Bij mij is het een soort van mengeling van pure bewondering, iemand gewoon heel erg mooi vinden en zo ongeveer adoreren en geen zinnig woord meer kunnen uitspreken. Ik ben gewoon echt zwaar van diegene onder de indruk. Dat gevoel is wel anders bij mannen. Die vind ik op een heel andere manier mooi.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 3:43

Zusje schreef:Ik denk dat he sowieso best lastig kan zijn om bi te zijn. Ik weet niet of dat zo is hoor maar het lijkt me zo. Ik bedoel, er zal altijd een soort van verlangen zijn naar het andere geslacht of niet? Ik had een collega die homo was en die deed het met een vent die gewoon getrouwd was en een kind had... Daar was ik echt van onder de indruk. Gaat je vent vreemd en dan ook nog met een man! Maar hij hield van zijn vrouw en viel ook op haar... Maar toch ook nog dat verlangen naar een man... Ik kan me dus best voorstellen dat je het lastig vindt. Misschien val je sneller op vrouwen omdat je je daar makkelijker mee kunt identificeren ofzo?

Dit heb ik totaal niet gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:19

Betweter ben jij nou geen TGR>

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:21

Jada schreef:Betweter ben jij nou geen TGR>

Let it go. Ga fietsen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:40

Bazinga schreef:
Jada schreef:Betweter ben jij nou geen TGR>

Let it go. Ga fietsen smile

mag ik toch wel vragen? Ze reageerd net zoals tgr vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:41

Jada schreef:
Bazinga schreef:
Jada schreef:Betweter ben jij nou geen TGR>

Let it go. Ga fietsen smile

mag ik toch wel vragen? Ze reageerd net zoals tgr vind ik.

Mnou, ik ken geen TGR die een vriend heeft en graag meisjes zoent. De TGR die ik ken is toch echt wel TGR hoor! Very Happy (En ja, ik ken haar zelfs persoonlijk)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:49

Antibes schreef:Ik denk niet dat je jezelf pas bi of homo kunt noemen als je seks hebt gehad met iemand van hetzelfde geslacht. Ik denk wel dat het een essentieel verschil is of je een vrouw aantrekkelijk kan vinden en er een keertje mee zoent, of dat je eigenlijk ook best seks met haar zou willen hebben. Seks is m.i. wel iets heel anders dan zoenen in deze context.

Maar er zijn ook mannen en vrouwen die eenmalige seks hebben met het zelfde geslacht uit nieuwsgierigheid, of na die seks weten dat ze niet op het eigen geslacht vallen. Ik denk dus niet dat het opgaat dat je je bi mag/kunt noemen nadat je seks hebt gehad.
Ik denk zelf eerder dat je bi bent als je op beide geslachten verliefd kunt worden en met beide geslachten een relatie zou kunnen hebben.
Dus niet na een keer zoenen, nieuwsgierigheid of eenmalige seks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Bet Weter zo 7 aug 2011 - 9:56

Ik denk dat ik mezelf wel gewoon biseksueel kan noemen. Ik ben al vanaf mijn 15e af en toe verliefd op een meisje. Nu ben ik niet verliefd hoor, al vond ik haar wel erg aantrekkelijk, maar als ik het over verliefdheid heb dan gaat het om iemand die ik beter ken en dat het gevoel blijvend is voor een bepaalde periode, of steeds weer aan wordt gewakkerd als ik haar zie. Dus tja. Of ik in staat zou zijn om een relatie te hebben met een vrouw weet ik niet. Ik denk het wel als ik de goede persoon zou tegenkomen, in dat opzicht verdeel ik mensen gewoon niet zo in hokjes. Ik val op mooie personen, niet op een specifiek geslacht. Ik vind het altijd moeilijk te begrijpen dat niet iedereen dit zo ervaart.

O en die namen die steeds voorbij komen ken ik niet. Ik zat wel eens op het oude forum, maar was daar nooit zo'n actief poster.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Alias zo 7 aug 2011 - 10:44

Bet weter, wat jij in je post hierboven omschrijft is precies zoals ik het voel. Het kan natuurlijk zo zijn dat als je seks hebt gehad met een vrouw, denkt leuk voor een keer en dat het daarna niet meer hoeft, maar het kan ook zo zijn dat je het wel heel leuk vindt en het wel vaker zou willen. Ik heb wel vaker met vrouwen gezoend en een paar maanden geleden voor het eerst seks gehad met een vrouw. In mijn geval is het zeer zeker voor herhaling vatbaar en is het ook al vaker voorgekomen. Op het moment ben ik niet verliefd, ik weet dan ook niet of ik weer een man of een vrouw leuk ga vinden. Tot nu toe heb ik alleen relaties gehad met mannen, maar vind ik vrouwen wel heel erg leuk. Langer geleden ben ik wel eens verliefd geweest op een vrouw, maar ik kan me niet goed voorstellen dat ik een relatie met een vrouw zou krijgen.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Caramba zo 7 aug 2011 - 23:21

Ik heb ooit eens met een vrouw gezoend, omdat ik nieuwschierig was. Ik dacht ook dat ik zowel op mannen als op vrouwen viel, maar na die zoen wist ik wel beter. Het was eenmalig en daar blijft het bij.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  JustMeDaan zo 7 aug 2011 - 23:36

Smikkell schreef:
Antibes schreef:Ik denk niet dat je jezelf pas bi of homo kunt noemen als je seks hebt gehad met iemand van hetzelfde geslacht. Ik denk wel dat het een essentieel verschil is of je een vrouw aantrekkelijk kan vinden en er een keertje mee zoent, of dat je eigenlijk ook best seks met haar zou willen hebben. Seks is m.i. wel iets heel anders dan zoenen in deze context.

Maar er zijn ook mannen en vrouwen die eenmalige seks hebben met het zelfde geslacht uit nieuwsgierigheid, of na die seks weten dat ze niet op het eigen geslacht vallen. Ik denk dus niet dat het opgaat dat je je bi mag/kunt noemen nadat je seks hebt gehad.
Ik denk zelf eerder dat je bi bent als je op beide geslachten verliefd kunt worden en met beide geslachten een relatie zou kunnen hebben.
Dus niet na een keer zoenen, nieuwsgierigheid of eenmalige seks.

Er staat hetzelfde als wat jij zegt.
Denk dat je het woordje niet in de zin over het hoofd hebt gezien.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Sweety ma 8 aug 2011 - 0:35

Ik heb weleens met een paar meiden gezoend. En er was 1 meisje waar ik een soort van verliefd op was. We hadden een paar keer gezoend met elkaar maar we zijn nooit verder gegaan dan dat. Ik heb daarna ook niet meer met een meisje gezoend. Mocht het een keer gebeuren prima maar ik ga er niet naar op zoek ofzo.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I kissed a girl and i liked it Empty Re: I kissed a girl and i liked it

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum