Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TLC Eight Boys and Wanting a Girl

+25
kwak
Fortissimo
Ella
Bloempjuh23
SarahKey
Pink!
Ezzer
Filoria
Pruim
Rush
Flower_L
Shopaholic
Rovine
Raven
Printje
Pussycat
Mamsie
Sea of Trees
Sam
Susan
Happydobby
Jade
Darius
Muppetje
Manderijn
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Manderijn ma 18 feb 2013 - 7:40

Rush schreef:
Manderijn schreef:
Rovine schreef:Ik dacht vooral aan het feit dat een meisje met 8 broers waarschijnlijk een tomboy wordt. Die zit de hele dag tussen de jongens, dus gaat zich waarschijnlijk net zo gedragen.

Dat kan, of juist totaal niet! Dat je alleen maar meisjesmeisjes dingen aan krijgt en altijd met poppen moet spelen, en mee moet winkelen. Want ja, daarom wil de moeder graag een meisje.

Ik ben inderdaad geen meisjesmeisje, tussen 5 jongens. Ik heb het nooit erg gevonden, ik haal het nu in met mijn dochter TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 3079029344
Ik was als klein meisje wel echt een meisje tussen de broers. Roze, barbies, strikjes en glitters etc. etc. TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 3079029344

Wauw!! Het kan dus wel... Tussen hoeveel jongens ben jij groot geworden dan?

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Pruim ma 18 feb 2013 - 7:46

Het lijkt me echt heel erg om als vrouw zo'n gevoel te hebben. Het verlangen naar iets wat je niet in de hand hebt en misschien ook nooit krijgt. De liefde voor haar zoons zal er niet minder om zijn en natuurlijk is iemand blij en dankbaar dat je kinderen gezond zijn. Het is gewoon een soort wens/droom van iemand en ik kan me best voorstellen dat zoiets steekt.


Laatst aangepast door Pruim op ma 18 feb 2013 - 7:47; in totaal 1 keer bewerkt

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Rush ma 18 feb 2013 - 7:46

3, opzich niet schokkend veel, maar incl. mijn vader wel 4 mannen die op en top man waren. Ik zat tussen de voetbal, autosport, automonteurs, judo, chauffeurs, bouwvakkers, werkkloffies, Jerry Springer op TV TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 1578173417 etc.

En daar zat ik dan met m`n poppen en barbies en knutselwerkjes met veel glitters, haha.

Scheelt misschien wel dat mijn broers 8, 12 en 13 jaar ouder zijn dan ik ben. Ik weet natuurlijk niet hoe het geweest zou zijn als ik echt close met een stel jongens opgegroeid was.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Manderijn ma 18 feb 2013 - 7:50

Leuk om te lezen Rush!
Het enige wat ik momenteel als nadeel ervaar zijn schoonzussen. Niet allemaal hoor, maar die kies je nu eenmaal niet zelf uit!
Ik speelde dus totaal niet met meisjesdingen, was een ster in boomklimmen en dingen bouwen van lego.
Mijn moeder heeft trouwens nooit gezegd dat ze 6 kinderen uiteindelijk heeft gekregen omdat ze door wou gaan tot ze 1 of 2 meisjes had.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Filoria ma 18 feb 2013 - 7:52

Sam schreef:En dan al 5 gezonde zonen hebben he... :nopompom:
Nou, inderdaad!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Ezzer ma 18 feb 2013 - 7:54

Ik kan me daar echt niks bij voorstellen. Wat ondankbaar zeg! Wees blij dat je kinderen kunt krijgen denk ik dan.
Wij hebben een jongetje en ik zal echt niet ontkennen dat me voor er tweede een meisje leuk lijkt. Maar zou het een jongen worden dan ben ik daar net zo gelukkig mee en ik zie ook best voordelen aan een gezin met alleen jongens. Dus nee ik kan me echt niet voorstellen dat je zo'n medisch traject ingaat omdat je het geslacht dan kunt bepalen.

Ik ken een vrouw die heeft dat ook laten doen. Ze wilden maar 1 kind en perse een jongetje..
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Rush ma 18 feb 2013 - 20:48

Toepasselijk stukje

http://www.telegraaf.nl/buitenland/21306866/__Unieke_bevalling_Texas__.html
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Pink! ma 18 feb 2013 - 20:50

Ik heb me behoorlijk lopen ergeren, van die moeders die maar doorgaan tot dat ze het meisje krijgen en dan zo teleurgesteld zijn als t weer een jongen blijkt.. en dan vergelijken met kinderloos zijn .. nee dat begrijp ik Ă©cht niet!
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Susan ma 18 feb 2013 - 20:51

Huh, twee tweelingen, dat heet dan toch gewoon een vierling?

Ik herinner me nog dat er ooit een aflevering was van (ik dacht) Jenny Jones waar het er ook om ging dat de mannen per se een kind van een bepaald geslacht wilden en die namen het hun vrouw ook echt kwalijk dat zij hen niet dat geslacht konden 'geven'.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  SarahKey ma 18 feb 2013 - 21:09

Ik vind wel dat ze er eerlijk vooruit komen, maar wel veel te ver gaan.

Nu heb ik makkelijk praten hoor want mijn wens was een zoon en ik kreeg een zoon.
Maar als ik een dochter had gekregen was het ook prima. Zo ook met de tweede, ik hoop graag ooit nog een zoon te krijgen, maar als het een meisje word gaan we niet voor een derde in de hoop dat het dan wel een zoon is. Zo zit ik gelukkig niet in elkaar. Waar stop je dan op een gegeven moment.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Susan ma 18 feb 2013 - 21:12

Waarom is het zo prijzenswaardig als mensen ergens eerlijk voor uitkomen, dat vraag ik me wel vaker af. Natuurlijk zal dat in sommige gevallen wel zo zijn, maar in dit geval vind ik het nou geen applaus waard om dit in een televisieprogramma van de daken te schreeuwen. Ik kan me voorstellen dat je er eerlijk voor uitkomt bij een psycholoog en er dan aan te gaan werken, maar er zo mee te koop lopen op de televisie vind ik eerder raar en pijnlijk tegenover de kinderen die je al hebt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Bloempjuh23 ma 18 feb 2013 - 21:20

Wij hebben het nu andersom.. Wij hebben gister te horen gekregen dat we er nog 3 meiden bij krijgen. We waren terug in de auto wel even een moment teleurgesteld, al vind ik dat eigenlijk ook niet het goede woord. We vinden het eigenlijk ook wel lachwekkend nog meer meiden. We zijn vooral dankbaar dat het nog steeds zo goed gaat! En er komt er echt niet nog eentje bij omdat we zo graag een jongen willen.

Ik heb ook een stukje gezien en dat was net dat die moeder brak dat ze niet zwanger was. Vond het voor haar zonen zo zielig.

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Susan ma 18 feb 2013 - 21:21

Nou, dat mag je echt met recht een meidengezin noemen, Bloempjuh, vijf dochters!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Flower_L ma 18 feb 2013 - 21:23

Lijkt mij stiekem ook wel heel leuk bloempjuh......vijf meiden.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Ella ma 18 feb 2013 - 21:28

Susan schreef:Nou, dat mag je echt met recht een meidengezin noemen, Bloempjuh, vijf dochters!

dat zeker zeg.

Bloempjuh had jij eerst een andere naam hier?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Bloempjuh23 ma 18 feb 2013 - 21:29

Ik kom zelf uit een gezin met 3 meiden. Meiden kunnen ook ontzettende kattenkoppen zijn.. En dan te bedenken dat er straks 5 tegelijk ongesteld zijn.. Haha! Nee hoor we vinden het ook heel erg leuk! Al was voor de afwisseling een jochie wel leuk geweest..

Mijn man zei gisteravond heel trots echte mannen maken meisjes! Ik moest daar vooral heel hard om lachen.

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Susan ma 18 feb 2013 - 21:31

Had Robert ten Brink ook niet vijf dochters?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Printje ma 18 feb 2013 - 21:31

Wat leuk zeg, nog meer meiden erbij. Al snap ik wel dat je eventjes 'teleurgesteld' was. Ik moet eerlijk zeggen dat ik, denk ik, liever 5 meiden zou hebben als 5 zoons. Lijkt me vooral in de kinderjaren veel rustiger.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Pink! ma 18 feb 2013 - 21:31

Lijkt me super leuk zo'n meidengezin! ( of jongensgezin)
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Ella ma 18 feb 2013 - 21:32

Susan schreef:Had Robert ten Brink ook niet vijf dochters?

ja
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Pruim ma 18 feb 2013 - 21:41

Printje schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik, denk ik, liever 5 meiden zou hebben als 5 zoons. Lijkt me vooral in de kinderjaren veel rustiger.

?

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Printje ma 18 feb 2013 - 21:42

Pruim schreef:
Printje schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik, denk ik, liever 5 meiden zou hebben als 5 zoons. Lijkt me vooral in de kinderjaren veel rustiger.

?

Meiden zijn over het algemeen veel rustiger, een gezin hier in de buurt heeft 4 jongens maar pffff dat lijkt me gewoon veel drukker dan wanneer je 4-5 meiden hebt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Fortissimo ma 18 feb 2013 - 21:45

Ik begrijp dat je een voorkeur kan hebben, maar ik zou allang blij zijn als het gezond is!

Het verhaal van mijn vader is ook wel leuk. Hij heeft 3 zussen, maakt zelf 3 dochters en daar komen vervolgens weer 3 kleindochters uit. De vreugde was van ook groot, toen het 4e kleinkind een jongen bleek te zijn. Niet dat hij minder trots is op zijn andere meiden! Maar een jongen is natuurlijk ook wel leuk, als je alleen maar in de vrouwen hebt geleefd Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Pruim ma 18 feb 2013 - 21:46

Printje schreef:
Pruim schreef:
Printje schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik, denk ik, liever 5 meiden zou hebben als 5 zoons. Lijkt me vooral in de kinderjaren veel rustiger.

?

Meiden zijn over het algemeen veel rustiger, een gezin hier in de buurt heeft 4 jongens maar pffff dat lijkt me gewoon veel drukker dan wanneer je 4-5 meiden hebt.

Ik denk dat dat gewoon aan het karakter en gedrag van je kinderen ligt en niet of dat het nu jongens of meisjes zijn. Ik ken een gezin met 3 meiden en daar is het gewoon nooit rustig in huis en er gaat geen dag voorbij zonder ruzie.

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Printje ma 18 feb 2013 - 21:47

Pruim; dat is natuurlijk ook zo maar mijn 'beeld' is over het algemeen dat het met meiden alleen veel rustiger is. Al is R ook rustig over het algemeen maar als ik in de klas kijk jongens spelen toch heel anders, vaak veel drukker.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

TLC Eight Boys and Wanting a Girl - Pagina 2 Empty Re: TLC Eight Boys and Wanting a Girl

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum