Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Backstreet Boys - In A World Like This

+16
Dora
Poisongirl
Jeanette
sabje
Ella
Ilovethe90s
Oasis
liesje
Nyx
Raindrop
Blair
Siem
Mermaid
Linnie1985
Rush
Annemoontje
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Annemoontje vr 9 aug 2013 - 20:00

Ik vroeg me af of er hier misschien ook toevallig nog trouwe Backstreet Boys fans zijn?
 
Het nieuwe album is uit en staat op nummer 1 in de album top 100. Heb jij al het nieuwe album?
Gisteren is ook bekend gemaakt dat ze weer naar Nederland komen, wanneer is nog onduidelijk. Ik kan niet wachten, laat maar komen die kaartverkoop. :cheering:
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Razz vr 9 aug 2013 - 20:28

M'n collega had de cd mee genomen naar het werk en ik was nooit echt een BSB fan maar ik vond het wel een goed album. Vooral het eerste nummer bleef echt hangen.

Ik was vroeger meer een Five en Westlife fan. Mochten zij nog ooit een concert geven in Nederland zou ik ook wel willen gaan!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Rush vr 9 aug 2013 - 20:35

Razz ik ga absoluut mee naar Five!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Linnie1985 vr 9 aug 2013 - 20:37

Ah leuk ik dacht dat hij 2 weken geleden al uit was, maar niet dus haha. Dat wordt ff halen dus!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Razz vr 9 aug 2013 - 21:03

Rush schreef:Razz ik ga absoluut mee naar Five!
Dat is afgesproken! :cheering: 

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Mermaid vr 9 aug 2013 - 21:10

Via een ander forum 'ken' ik een meisje dat echt nog steeds zo obsessief fan is. Ergens is het wel aandoenlijk, maar niet als je bedenkt dat ze ook rond de 30 is. Die gaat echt nog hele reizen maken voor concerten, gaat een bsb cruise maken geloof ik..

Anyway daardoor wist ik wel dat ze nog bestaan en optreden en dat er een nieuw album aan kwam. Ik heb er nooit zoveel mee gehad. Ik was in die tijd te obsessief met een andere band. Vond de BSB veel te nep.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Annemoontje vr 9 aug 2013 - 22:35

@ Razz Ja het eerste nummer blijft echt hangen he! Heb het de hele tijd in mijn hoofd haha.

@ Linnie In de VS is het album inderdaad al wat eerder uitgekomen. Hier pas sinds twee dagen officieel, maar had hem al afgelopen dinsdag in de bus liggen. Ben benieuwd wat je van het album vindt, mocht je 'm eenmaal hebben.

@ Mermaid Ah dat is wel een tikkie overdreven ja, zover ga ik ook echt niet. Heb er echt veel voor over om ze eens in het echt te kunnen zien, maar zal nooit echt actief overal heen gaan om ze te zien. Ze waren laatst blijkbaar ook in Londen en Berlijn, maar ik wacht gewoon af tot ze hier eens komen.

Ik ben nog nooit naar een concert van ze geweest. Ik mocht dat vroeger niet van mijn ouders, vind dat wel jammer ergens. Maar wie weet ga ik ze nu toch ooit nog eens zien.

Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Siem vr 9 aug 2013 - 22:49

Ik was vroeger enorm fan ook 3 keer naar een concert geweest. Maar de laatste jaren heb ik geen albums ed meer gekocht dus ik ken eigenlijk alleen het 'oudere'werk

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Blair vr 9 aug 2013 - 22:51

Ik was vroeger ook een grote fan. Nu is het niet meer mijn smaak. Ik had ook alles van ze, van posters tot dekbed overtrekken en pyama's, lol.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Raindrop vr 9 aug 2013 - 23:02

Ik ben ook fan maar niet vanaf het begin. Ben ze later steeds leuker en leuker gaan vinden! Very Happy Ik wil heel graag naar een concert, was ik maar eerder fan geworden, dan had ik ook al naar concert(en) van ze kunnen gaan. Gaaf dat ze naar NL komen, ben benieuwd wanneer en idd, laat de kaartverkoop maar komen :cheering: Ben benieuwd of ze ook naar BE komen.

Ik ben/was altijd wel een heel groot Westlife fan, voor hen ben ik bijvoorbeeld wel naar Ierland gegaan en mochten ze ooit een comeback maken (wat ik stiekem heel erg hoop maar snap ook wel dat ze hun dromen willen waarmaken) en concerten gaan geven wil ik er ook zeker voor naar Ierland gaan. Maar ik ben dan ook verliefd op dat land, en om dan in Ierland te zijn én Westlife te zien vind ik alleen maar dubbel geweldig! I love you
Maar ik hoop natuurlijk dat ze gewoon naar NL/BE komen, om ze in je eigen land te zien blijft natuurlijk het allerleukst.


Laatst aangepast door Raindrop op vr 9 aug 2013 - 23:06; in totaal 2 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Nyx vr 9 aug 2013 - 23:05

Ik was vroeger echt fan van BSB, tot ik op mijn 13e een dekbedovertrek kreeg voor mijn verjaardag. Het was goed bedoeld van mijn ouders, maar ik was al wel 13 hoor, dan wilde ik toch niet meer onder een dekbedovertrek van BSB slapen? Vanaf daar was ik ook gelijk fan af. laughcry 

Heb delen van hun nieuwe album gehoord, klinkt goed. Ze bestaan 20 jaar.:O Voel ik me ook opeens oud.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Raindrop vr 9 aug 2013 - 23:11

Mermaid schreef:Via een ander forum 'ken' ik een meisje dat echt nog steeds zo obsessief fan is. Ergens is het wel aandoenlijk, maar niet als je bedenkt dat ze ook rond de 30 is. Die gaat echt nog hele reizen maken voor concerten, gaat een bsb cruise maken geloof ik..

Anyway daardoor wist ik wel dat ze nog bestaan en optreden en dat er een nieuw album aan kwam. Ik heb er nooit zoveel mee gehad. Ik was in die tijd te obsessief met een andere band. Vond de BSB veel te nep.
Voor Westlife en de Backstreet Boys zou ik ook best naar Engeland of Ierland ofzo willen reizen maar ik zou er dan een paar dagen aan vast plakken of al eerder gaan zodat je ook wat van het land kan zien en andere leuke dingen kan doen. Maar bij haar klinkt het wel alsof ze de hele wereld zou rond reizen om ze maar te zien.
Op die leeftijd (en zelfs als ik 20 jaar zou zijn) zou ik dat toch niet (meer) doen. Alles draait bij haar duidelijk om BSB.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Lady Starstruck vr 9 aug 2013 - 23:22

Nee ik ga niet. Ik was een ontzettend groot Spice girl fan. En ik wacht nog steeds totdat zij een keer gaan komen!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Blair vr 9 aug 2013 - 23:24

Lady Starstruck schreef:Nee ik ga niet. Ik was een ontzettend groot Spice girl fan. En ik wacht nog steeds totdat zij een keer gaan komen!
Dat was ik ook, Backstreet Boys & Spice girls waren echt mijn ding, ik had zelfs van die mega hoge plateau schoenen "spicegirl shoes", en ik wilde altijd Mel B zijn Laughing.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Lady Starstruck vr 9 aug 2013 - 23:26

Blair schreef:
Lady Starstruck schreef:Nee ik ga niet. Ik was een ontzettend groot Spice girl fan. En ik wacht nog steeds totdat zij een keer gaan komen!
Dat was ik ook, Backstreet Boys & Spice girls waren echt mijn ding, ik had zelfs van die mega hoge plateau schoenen "spicegirl shoes", en ik wilde altijd Mel B zijn Laughing.
Ja hahaha mijn favoriet was Emma. Ik liep ook altijd met van die staartjes in Embarassed 
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Blair vr 9 aug 2013 - 23:27

Lady Starstruck schreef:
Blair schreef:
Lady Starstruck schreef:Nee ik ga niet. Ik was een ontzettend groot Spice girl fan. En ik wacht nog steeds totdat zij een keer gaan komen!
Dat was ik ook, Backstreet Boys & Spice girls waren echt mijn ding, ik had zelfs van die mega hoge plateau schoenen "spicegirl shoes", en ik wilde altijd Mel B zijn Laughing.
Ja hahaha mijn favoriet was Emma. Ik liep ook altijd met van die staartjes in Embarassed 
Geweldig! Soms google ik wel eens naar ze, hoe ze er nu uit zien en het nu hebben. Betwijfel het of ze ooit nog eens iets samen gaan doen, als is het eenmalig, zou het wel leuk vinden.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Mermaid vr 9 aug 2013 - 23:34

Raindrop schreef:
Mermaid schreef:Via een ander forum 'ken' ik een meisje dat echt nog steeds zo obsessief fan is. Ergens is het wel aandoenlijk, maar niet als je bedenkt dat ze ook rond de 30 is. Die gaat echt nog hele reizen maken voor concerten, gaat een bsb cruise maken geloof ik..

Anyway daardoor wist ik wel dat ze nog bestaan en optreden en dat er een nieuw album aan kwam. Ik heb er nooit zoveel mee gehad. Ik was in die tijd te obsessief met een andere band. Vond de BSB veel te nep.
Voor Westlife en de Backstreet Boys zou ik ook best naar Engeland of Ierland ofzo willen reizen maar ik zou er dan een paar dagen aan vast plakken of al eerder gaan zodat je ook wat van het land kan zien en andere leuke dingen kan doen. Maar bij haar klinkt het wel alsof ze de hele wereld zou rond reizen om ze maar te zien.
Op die leeftijd (en zelfs als ik 20 jaar zou zijn) zou ik dat toch niet (meer) doen. Alles draait bij haar duidelijk om BSB.
Ja erg he? Ik ging vroeger ook naar duitsland voor concerten van mijn favoriete band, daar niet van.  Mara je komt op een bepaald moment toch op een leeftijd dat je er een beetje overheen groeit toch? Hoewel een concert combineren met een reisje dan wel weer heel leuk kan zijn. (dat doet zij ook echt niet) Ach FB vriendjes met haar zijn is gewoon leuk voor mijn eigen ego.. ik voel me dan ineens heel volwassen :oops:Gaat echt nog steeds naar evenementen om met bn-ers op de foto te gaan, naar voetbaldingen voor de voetballers..
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Raindrop za 10 aug 2013 - 2:32

Mermaid schreef:
Raindrop schreef:
Mermaid schreef:Via een ander forum 'ken' ik een meisje dat echt nog steeds zo obsessief fan is. Ergens is het wel aandoenlijk, maar niet als je bedenkt dat ze ook rond de 30 is. Die gaat echt nog hele reizen maken voor concerten, gaat een bsb cruise maken geloof ik..

Anyway daardoor wist ik wel dat ze nog bestaan en optreden en dat er een nieuw album aan kwam. Ik heb er nooit zoveel mee gehad. Ik was in die tijd te obsessief met een andere band. Vond de BSB veel te nep.
Voor Westlife en de Backstreet Boys zou ik ook best naar Engeland of Ierland ofzo willen reizen maar ik zou er dan een paar dagen aan vast plakken of al eerder gaan zodat je ook wat van het land kan zien en andere leuke dingen kan doen. Maar bij haar klinkt het wel alsof ze de hele wereld zou rond reizen om ze maar te zien.
Op die leeftijd (en zelfs als ik 20 jaar zou zijn) zou ik dat toch niet (meer) doen. Alles draait bij haar duidelijk om BSB.
Ja erg he? Ik ging vroeger ook naar duitsland voor concerten van mijn favoriete band, daar niet van.  Mara je komt op een bepaald moment toch op een leeftijd dat je er een beetje overheen groeit toch? Hoewel een concert combineren met een reisje dan wel weer heel leuk kan zijn. (dat doet zij ook echt niet) Ach FB vriendjes met haar zijn is gewoon leuk voor mijn eigen ego.. ik voel me dan ineens heel volwassen :oops:Gaat echt nog steeds naar evenementen om met bn-ers op de foto te gaan, naar voetbaldingen voor de voetballers..
Ja en ik dat het er ook aan ligt hoe vaak je zoiets doet. Wekelijks, maandelijks, jaarlijks, dat verschilt ook wel he. Naar een concert in het buitenland ga ik bijna nooit, ik ga überhaupt niet zo vaak naar concerten haha. Vroeger ging ik wel vaak naar evenementen om artiesten te ontmoeten en op de foto te gaan. Nu doe ik dat bijna nooit meer. Ik denk als je volwassen bent dat je zoiets misschien nog wel leuk kan vinden maar om er nou zoveel voor te reizen en sowieso zoveel tijd (en geld) in te steken.
Gaat zij wel gewoon op reis of enkel als het te maken heeft met artiesten? Haar FB staat zeker helemaal vol met die foto's etc? Is idd goed voor je ego haha!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  liesje za 10 aug 2013 - 2:56

was vroeger ook fan van bsb had me kamer vol met posters en een dekbed haha. Maar ik vind de nieuwe singel ook weer gaaf!  En als ze daadwerkelijk hierheen komen wil ik wel gaan
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Oasis za 10 aug 2013 - 3:02

Ik was vroeger meer Spice Girls fan dan BSB fan (was wel verliefd op Nick Carter laughcry ) maar als ze komen, wil ik ze eigenlijk wel live zien. Alleen al voor in de naam van nostalgie!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Annemoontje za 10 aug 2013 - 3:13

Haha, ja ik had vroeger ook een vest van de Backstreet Boys, met een knalgrote afbeelding erop die de hele rug bedekte! Ow daar zou ik nou echt niet meer in durven lopen. Wel vind ik het jammer dat ik 'm heb weggegooid. Toch een stukje nostalgie. Mijn kamer hing vroeger ook echt helemaal vol met posters en elk plaatje hoe klein ook, knipte ik uit. Nick was toen echt toen mijn favoriet, nu absoluut niet meer haha. Mijn smaak is dus ook wel wat veranderd loop d'r jaren.

Vroeger was je bij ons op school fan van of de BSB of van de Spice Girls. Bijna alle meiden van mijn school waren fan van de Spice Girls. Er waren maar een paar meiden, waaronder ik, fan van de BSB. Ow ja 20 jaar, nu voel ik me ook wel echt oud, wat gaat de tijd hard. Ik zat toen nog maar in groep 5 geloof ik toen hun eerste liedje hoorde en fan werd.

Ja een reisje aan het concert koppelen, zou wel weer een optie kunnen zijn. Dus inderdaad dat je dan ook niet alleen daarvoor naar die plaats gaat, maar dat je ook wat van de omgeving ziet. Gaaf Raindrop dat je naar Ierland bent gegaan voor Westlife, dat zou ik ook wel eens willen.


Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Poisongirl za 10 aug 2013 - 4:43

Ik vind hem leuk! Ik ben nog steeds fan en ga zeker als ze komen!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Ilovethe90s za 10 aug 2013 - 5:57

Ja, ik wil!!!!
Wanneer waren ze de vorige keer in NL, in 2008 ofzo? Toen heb ik ze voor de 1e keer gezien, ze kwamen toen in Ahoy.

Ik blijf ze leuk vinden smile

Vandaag de nieuwe cd gedownload en weer leuke nummers!
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Ella za 10 aug 2013 - 6:55

Jee.......
Oh wat wat ik een grote fan zeg destijds, truien, t-shirt, heel mijn kamer vol met posters..... Very Happy 
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  sabje za 10 aug 2013 - 7:34

Hier ook een grote fan vroeger. Had ook vanalles. Totdat ik in de 1e zat toen werd het minder. Toen wel nog naar een concert geweest is nu zo'n 16 jaar geleden.
Een vriendin heeft mij een aantal jaar geleden overgehaald om mee te gaan toen ze weer na jaren in nld waren en was weer meteen leuk. Vind de concerten erg leuk. En vooral ook mensen kijken en dan vooral de echte fans. We plakken er altijd een dagje shoppen aan vast Very Happy . We hebben de laatste jaren er geen gemist en willen deze natuurlijk ook niet missen.

Ilovethe90: In 2012 waren ze voor het laatst nld. Was samen met nkotb. Ik vond dit een minder leuk concert, want nkotb was voor mijn tijd.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Backstreet Boys - In A World Like This Empty Re: Backstreet Boys - In A World Like This

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum