Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk.

+49
Kexter
Poubelle
smurfie
Caramba
Flower_L
Stranger
Mari
Huppekee
Bisq
Coco
Blond
Viva
Mizz_S
Katrien
xxDila
zwaai zwaai
VeryCherry
Shisha
Rush
Blondie
Cow
Mida4you
JD
Burn
Exogenesis
Toet
silly-one
Caroow
mauwmauw
Rouge
Elliot
Bay
_Lacey_
Kiekeboe
Sunshine
Pompoen
Bacio
Sea of Trees
Lenthe
piene1983
Lady Starstruck
Siamsa
Bazinga
Susan
Printje
Minx
Lejow
Pruim
Caribbeanlover
53 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 4 Empty Re: Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk.

Bericht  Shisha zo 17 feb 2013 - 21:51

Ik heb een keer taart gegeten met Koert-Jan de Bruijn op schiphol. Het vliegtuig had zo'n 5 uur vertraging en we (vriendin en ik) waren aan de praat geraakt met hem en een vriend. Hij was wel heel aardig!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 4 Empty Re: Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk.

Bericht  VeryCherry zo 17 feb 2013 - 22:19

Yolanthe en co hebben vrienden bij ons in de flat wonen. Als ze bij hun op bezoek komen is het met ontzettend veel bombarie en een auto met chauffeur Rolling Eyes
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  zwaai zwaai zo 17 feb 2013 - 22:50

Toen ik nog bij mijn ouders woonde kwam ik regelmatig Maxima tegen. De kinderopvang van de drie meisjes zit tegenover mijn oude basisschool (waar ik een jaar stage heb gelopen), als Maxima dan de meisjes naar de creche bracht zwaaide ze vaak even naar de basisschool omdat er wel is kindjes voor het raam stonden te kijken.
Maar Maxima doet ook af en toe zelf boodschappen in het dorp, een vroegere vriendin heeft haar wel is aan de kassa gehad.
Verder kwam ik Vanessa (Conny Breukhoven) wel is tegen in het dorp.
En ik heb in een attractiepark gewerkt waar ik geregeld bekende nerderlanders tegen kwam (vaak herkende ik ze te laat of hadden mijn collega's het sneller door).
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Bericht  silly-one zo 17 feb 2013 - 22:57

Cow schreef:
silly-one schreef:Ik heb op het Cios met Bas Verwije in de klas gezetten. Toen was hij al goed in schermen, maar vooral te lui. Hij was soms meer bezig met feesten. Dus op zich best wel knap dat hij de knop voor topsport heeft gevonden.

Op zich vraag ik me af wat er zo bijzonder aan is. Die mensen moeten ook ergens wonen en ook al zijn ze een BN-er een dik salaris hebben ze niet allemaal. Een hoop BN-ers wonen ook gewoon in een flat en niet allemaal in een dik huis.

Ik ook, nou ja, niet in de klas maar ken hem van het cios......ben nu toch wel heel benieuwd naar jou Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 4 3079029344

PM
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  xxDila zo 17 feb 2013 - 23:11

Mida4you schreef:
Burn schreef:Jannes heb ik regelmatig aan de kassa gehad. Bah. Arrogant mannetje..

Die komt regelmatig bij ons in de winkel. Het is echt een arrogante vent....

Toen ik nog bij een tankstation werkte heb ik hem ook één keer aan de kassa gehad. En inderdaad een diva in mannelijke vorm silent
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Katrien zo 17 feb 2013 - 23:51

xxDila schreef:
Mida4you schreef:
Burn schreef:Jannes heb ik regelmatig aan de kassa gehad. Bah. Arrogant mannetje..

Die komt regelmatig bij ons in de winkel. Het is echt een arrogante vent....

Toen ik nog bij een tankstation werkte heb ik hem ook één keer aan de kassa gehad. En inderdaad een diva in mannelijke vorm silent

In de winkel waar ik werkte kwam hij ook weleens, en ook bij ons heel arrogant. Zijn vrouw kocht kleding bij ons voor het hele gezin, zij was altijd wel heel vriendelijk. We waren altijd blij als ze kwamen in de winkel, zo kochten altijd véél.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 0:24

Caribbeanlover schreef:Dat klopt, maar is toch leuk.
Geinig! Zij kwam vroeger wel eens bij mij in de kerk, en ik heb samen met haar broer Rosco gezongen, en ook samen met Rev van Rev 'n Ross.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 0:25

Rood schreef:I'll raise you: ik heb P.earl geinterviewd en heb haar nummer in m'n telefoon staan.

O ja, en B.arry A.tsma. En L.ieke van L.exmond. Big deal.
You raise her? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S ma 18 feb 2013 - 3:30

Pff, ik zou het eigenlijk niet zo goed weten. Er wonen hier vast wel ergens BN'ers maar ik zou niet weten wie dan en waar. Owja, mijn achterbuurman is (naja eigenlijk was, want het huis staat te koop) Je.roen D.ijsselb.bloem. Niet dat ik ooit wist wie het was ofzo voor ie minister werd, het is dat mijn man zei dat ie in de politiek zat anders had ik 'm sowieso nooit herkend. (en nu waarschijnlijk nog niet... Embarassed ). Maar goed, als wij ergens een celebrity 'spotten' heb ik dat 9 van de 10 keer niet eens door, of ik (her)ken ze niet.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Viva ma 18 feb 2013 - 4:22

_Jackie schreef:Die vent van Blik op de weg woont hier in het dorp, of in ieder geval zijn vriendin. En één van de opa's uit Oppassen wat vroeger op tv was woonde hier, maar hij leeft niet meer.
Verder woont Jan Vayne hier vlakbij, hij zat eens in de pizzeria waar wij met de klas (middelbare school) gingen eten. Een grote giebelpartij werd dat, met voornamelijk meiden in de klas Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 4 253468018

Verder heb ik Nikki Plessen bediend in het restaurant waar ik werkte (arrogant !!%#@@^#wijf) en heb ik geregeld voor Guido Weijers gekookt, ook eens voor Harry Jekkers (Wat een super toffe vent is dat, daar heb ik nog een tijdje mee zitten kletsen en koffie drinken) en nog wel meer BNers die ik niet herkende Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 4 253468018
Ook in het hotel waar ik werkte kwamen geregeld BNers, Nick en Simon vonden het raar dat ze om 23:30 geen eten meer konden krijgen terwijl de keuken om 21:00 sluit.
Ook hebben wij een week lang het Nederlands elftal tot 21 jaar in "huis" gehad.

Oh, en de getuige op de bruiloft van mijn ouders was Wim de Beukelaer, een stuntman. Hij deed onder andere de stunts in de New Kids films. (Zijn bedrijf dan)
Zijn vrouw had de kroeg Tante Roosje in Amsterdam, maar ze leeft helaas niet meer.

Haha, mijn vader heeft daar eens geklust, bij hun thuis, en vond haar juist wel aardig, wel heel anders dan dat ze er op tv uitzag, want dan had ze zoveel make-up op.
Wel goed dat je baas ze verzocht had niet nog eens te komen als ze zich zo gedroegen!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Blond ma 18 feb 2013 - 4:39

Mizz_S schreef:Pff, ik zou het eigenlijk niet zo goed weten. Er wonen hier vast wel ergens BN'ers maar ik zou niet weten wie dan en waar. Owja, mijn achterbuurman is (naja eigenlijk was, want het huis staat te koop) Je.roen D.ijsselb.bloem. Niet dat ik ooit wist wie het was ofzo voor ie minister werd, het is dat mijn man zei dat ie in de politiek zat anders had ik 'm sowieso nooit herkend. (en nu waarschijnlijk nog niet... Embarassed ). Maar goed, als wij ergens een celebrity 'spotten' heb ik dat 9 van de 10 keer niet eens door, of ik (her)ken ze niet.

Ik heb de dochter van J.eroen D.ijsselbloem in de klas gehad. Zo'n leuk kind, echt een schatje! J.eroen is zelf trouwens echt heel aardig.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Coco ma 18 feb 2013 - 5:03

Angus Young van AC/DC is de buurman van mijn oom en tante en die komen we daar weleens tegen. Toen we laatst een feestje hadden vroeg mijn nichtje aan mij of hij een zwerver was Laughing ze kon echt niet geloven dat hij rijk is.

Ik kom Lisette van the Bachelor regelmatig tegen bij AH en ik heb een tijdje gedate met een jongen uit een boyband, maar toen ik erachter kwam dat hij een vriendin Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 4 394967 had ben ik ermee gestopt. Ik heb ook nog examendagen gehad met kami kazi en Ernst Daniel Smit kwam altijd aardbeien bij mij kopen. Toen we 15 waren heb ik met vriendinnen nog gedubbeldate met de jongens van Close to you, maar die hebben niet lang bestaan volgens mij.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Blond ma 18 feb 2013 - 5:17

Lady Starstruck schreef:Ik kom Chris Hordijk regelmatig tegen. Hij begroet mij weleens. Ik wist eerst helemaal niet wie het was. Tot iemand mij vertelde dat hij van The voice was. Wist ik veel haha.

Oh ja, Chris Hordijk en ook Lisa Loïs kom ik ook wel eens tegen. Maar die beschouw ik niet echt als beroemdheden eigenlijk Wink. Ik vind die Lisa ook overkomen als een arrogant stuk chagerijn als ze in de kroeg staat.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Bisq ma 18 feb 2013 - 5:49

[quote="Coco"]Angus Young van AC/DC is de buurman van mijn oom en tante en die komen we daar weleens tegen. Toen we laatst een feestje hadden vroeg mijn nichtje aan mij of hij een zwerver was Laughing ze kon echt niet geloven dat hij rijk is.

Dan weet ik nu waar je oom en tante wonen Wink
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Lady Starstruck ma 18 feb 2013 - 6:35

Coco haha ik weet waar je woont. Ik ben behoorlijk fan van ac/dc en heb weleens voor zijn huis gestaan.

Ik ben trouwens weleens tegen Rob de Nijs gebotst (heb ik weleens verteld hier geloof ik). Hij zit ook weleens op het terrasje in mijn oude woonplaats.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Huppekee ma 18 feb 2013 - 6:43

Wij hebben met regelmaat ben en dean s.aunders in de winkel.
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 6:46

Viva schreef:
_Jackie schreef:Die vent van Blik op de weg woont hier in het dorp, of in ieder geval zijn vriendin. En één van de opa's uit Oppassen wat vroeger op tv was woonde hier, maar hij leeft niet meer.
Verder woont Jan Vayne hier vlakbij, hij zat eens in de pizzeria waar wij met de klas (middelbare school) gingen eten. Een grote giebelpartij werd dat, met voornamelijk meiden in de klas Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 4 253468018

Verder heb ik Nikki Plessen bediend in het restaurant waar ik werkte (arrogant !!%#@@^#wijf) en heb ik geregeld voor Guido Weijers gekookt, ook eens voor Harry Jekkers (Wat een super toffe vent is dat, daar heb ik nog een tijdje mee zitten kletsen en koffie drinken) en nog wel meer BNers die ik niet herkende Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 4 253468018
Ook in het hotel waar ik werkte kwamen geregeld BNers, Nick en Simon vonden het raar dat ze om 23:30 geen eten meer konden krijgen terwijl de keuken om 21:00 sluit.
Ook hebben wij een week lang het Nederlands elftal tot 21 jaar in "huis" gehad.

Oh, en de getuige op de bruiloft van mijn ouders was Wim de Beukelaer, een stuntman. Hij deed onder andere de stunts in de New Kids films. (Zijn bedrijf dan)
Zijn vrouw had de kroeg Tante Roosje in Amsterdam, maar ze leeft helaas niet meer.

Haha, mijn vader heeft daar eens geklust, bij hun thuis, en vond haar juist wel aardig, wel heel anders dan dat ze er op tv uitzag, want dan had ze zoveel make-up op.
Wel goed dat je baas ze verzocht had niet nog eens te komen als ze zich zo gedroegen!

Als ze gewoon thuis is zal ze vast anders zijn, dat geloof ik wel. Dit leek toen echt alsof ze zichzelf wilde bewijzen tegenover haar vriendinnen ofzo :P

En daar was ik ook blij om. De eigenaresse liep zelf ook in het restaurant dus kreeg alles mee.

Gast
Gast

Bericht  Mari ma 18 feb 2013 - 7:10

Bij ons zie ik er maar weinig, af en toe Pascal van blof. Tja waarom zou je als bnr in Zeeland gaan wonen, dan ben je constant aan het reizen.

Ik heb wel een keer om mijn zwager moeten lachen. Het was filmfestival hier en wij gingen naar een kroeje daar was Georgina Verbaan aan et dansen op het podium, mijn zwager Was nogal lam en ging ook dansen op het podium en dacht dat hij Georgina kende van de basischool want ze had zo'n bekent gezicht, hij gaf haar 3 zoenen en vroeg hoe het ging. Zij had geen idee wie hij was en na een tijdje drong bij hem pas door dat ze toch geen bekende van vroeger was.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Lady Starstruck ma 18 feb 2013 - 7:27

Blond schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik kom Chris Hordijk regelmatig tegen. Hij begroet mij weleens. Ik wist eerst helemaal niet wie het was. Tot iemand mij vertelde dat hij van The voice was. Wist ik veel haha.

Oh ja, Chris Hordijk en ook Lisa Loïs kom ik ook wel eens tegen. Maar die beschouw ik niet echt als beroemdheden eigenlijk Wink. Ik vind die Lisa ook overkomen als een arrogant stuk chagerijn als ze in de kroeg staat.

Ja ze zijn toch wel een beetje bekend. Maar ja ik wist geen eens wie ze waren. Ik kijk die talentenjacht shows nooit eigenlijk. Mijn moeder heeft Lisa Lois ook weleens gesproken in de kroeg in mijn oude woonplaats. Ze zei dat ze aardig was. Ik weet niet hoe ze is als ze in de kroeg staat. Staat ze achter de bar in haar eigen woonplaats dan??
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  piene1983 ma 18 feb 2013 - 8:34

Bacio schreef:
piene1983 schreef:Ik woon in het "reservaat" ( het Gooi dus), aardig wat bekende Nederlanders hier in de buurt. De school waar ik werkte was dé school voor kinderen van diezelfde bn'ers. Maar, wennen doet het niet! Steeds als ik een bn'er voorbij zie komen registreer ik dat als iemand die ik ken en dus moet groeten, dan kijk ik nog eens en veelal kan ik mezelf dan nog net inhouden. Waarschijnlijk ziet dat er dan wel echt stom uit...
Er is niet 1 school waar alle bn-er kids heen gaan. Ik ben er opgegroeid en dit is zeker niet het geval.

Oooh, maar dat wilde ik ook helemaal niet zeggen hoor. Zoals uit dit topic blijkt wonen sowieso niet alle bn-ers in dit reservaat dus gaan ook niet alle kinderen naar dezelfde school. Wat ik eigenlijk bedoelde was dat ik heb gewerkt op een school waar relatief veel kinderen van bn-ers naartoe gaan. Marco Borsato, Rene Froger, Paul de Leeuw, Jeroen van den Boom etc. Maar inderdaad, niet alle kinderen van de bn-ers. Mijn excuses voor de veroorzaakte spraak/taal verwarring.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Bacio ma 18 feb 2013 - 8:36

waarom noem je t een reservaat?

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 8:39

Er is wel zoiets als een Goois Natuurreservaat, maar of daar nou al die BN-ers wonen? Ik zie ineens beelden van bushbush-Borsato's en Geer en Goor met peniskokers voor me.

Gast
Gast

Bericht  Bacio ma 18 feb 2013 - 8:42

Ik denk dat je de hei bedoelt ;-)

Het is echt niet zo dat er 1 villawijk is waar alleen maar BN-ers wonen. Het zijn gewoon normale saaie dorpen waar toevallig wat meer bekende mensen wonen dan ergens anders. Ik vind echt helemaal niks bijzonders aan t gooi.

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 8:45

Mijn vriend heeft trouwens voordat ie met mij kreeg ook in het Gooi gewoond met z'n ex. Volgens mij is het idd zo dat die BN-ers verspreid wonen, er is niet één dorp waar alle sterren wonen ofzo. Net zo min als dat ik geloof dat er één school is waar al die kinderen heen gaan.

Gast
Gast

Bericht  Bacio ma 18 feb 2013 - 8:46

Het zijn gewoon normale mensen die dichtbij hun werk willen wonen, net als ieder ander. Natuurlijk wonen ze dan niet allemaal naast elkaar.

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: