Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk.
+49
Kexter
Poubelle
smurfie
Caramba
Flower_L
Stranger
Mari
Huppekee
Bisq
Coco
Blond
Viva
Mizz_S
Katrien
xxDila
zwaai zwaai
VeryCherry
Shisha
Rush
Blondie
Cow
Mida4you
JD
Burn
Exogenesis
Toet
silly-one
Caroow
mauwmauw
Rouge
Elliot
Bay
_Lacey_
Kiekeboe
Sunshine
Pompoen
Bacio
Sea of Trees
Lenthe
piene1983
Lady Starstruck
Siamsa
Bazinga
Susan
Printje
Minx
Lejow
Pruim
Caribbeanlover
53 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk.
Jij kent de reputatie van Xander wel toch?Rood schreef:Oeh, die drie puntjes erachter maken het echt retespannend, Jip. Wat heb je allemaal met ze gedaan!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Dan heb ik het altijd verkeerd gedacht. Ik dacht altijd dat de man die Boes insprak dus Chiel Montagne was.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Rood: Barry Atsma
Susan: Vet!
Een oud-klasgenoot van mij had trouwplannen met Gordon. Ik schrok me rot toen ik hem in de Privé zag staan
Susan: Vet!
Een oud-klasgenoot van mij had trouwplannen met Gordon. Ik schrok me rot toen ik hem in de Privé zag staan
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Valt vies tegen hoor. Ik vond hem erg cocky. Oppervlakkig ook wel.Sea of Trees schreef:Rood: Barry Atsma
Gast- Gast
Gordon!!! Dat is zo''n eikel zeg die zichzelf heel errug leuk vind.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Echt? Oh da's jammer, vind hem zo'n aantrekkelijke man.Rood schreef:Valt vies tegen hoor. Ik vond hem erg cocky. Oppervlakkig ook wel.Sea of Trees schreef:Rood: Barry Atsma
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Er is niet 1 school waar alle bn-er kids heen gaan. Ik ben er opgegroeid en dit is zeker niet het geval.piene1983 schreef:Ik woon in het "reservaat" ( het Gooi dus), aardig wat bekende Nederlanders hier in de buurt. De school waar ik werkte was dé school voor kinderen van diezelfde bn'ers. Maar, wennen doet het niet! Steeds als ik een bn'er voorbij zie komen registreer ik dat als iemand die ik ken en dus moet groeten, dan kijk ik nog eens en veelal kan ik mezelf dan nog net inhouden. Waarschijnlijk ziet dat er dan wel echt stom uit...
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Nou en ík, ík kwam Marga van Praag vroeger wel eens tegen in de supermarkt!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Toen ik nog in V.hoven woonde en werkte kwamen er veel PSV ers in de winkels waar ik werkte. En Eddeped had toen een show daar in het theater en die kwam toen bij de Blokker wat spullen kopen. Die is echt heel aardig. We kregen toen ik geloof 25 of 50 gulden om gebak te halen de volgende dag omdat we zo aardig waren om hem na 18u nog te helpen.
Gast- Gast
Jan Kooijman woont hier een paar straten verderop!
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Bij mij in de flat woont een rapper die ooit met een band een paar redelijke hits heeft gehad, ik kan niet op de naam van die formatie komen, maar er zat iets met een X in. Nu is 'ie jongerenwerker.
Edit: toen ik nog in Leiden werkte had ik geregeld Victoria Koblenko aan m'n kassa.
Edit: toen ik nog in Leiden werkte had ik geregeld Victoria Koblenko aan m'n kassa.
Gast- Gast
En ík heb in het vliegtuig gezeten met Willem Alexander. Lekker puh.
En ik op school met John Heitinga. En in de klas met z'n zus, en mijn broertje met John zelf.Kiekeboe schreef:En ík heb in het vliegtuig gezeten met Willem Alexander. Lekker puh.
Gast- Gast
Rood schreef:Valt vies tegen hoor. Ik vond hem erg cocky. Oppervlakkig ook wel.Sea of Trees schreef:Rood: Barry Atsma
Wat is cocky?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb bij Lieke van Lexmond op school gezeten.
En prinses Máxima is bij mij op het werk naar het toilet geweest voor een sanitaire tussenstop. Ze heeft dus met haar koninklijke derrière op dezelfde WC-bril gezeten als ik. Ze mag zich vereerd voelen
En prinses Máxima is bij mij op het werk naar het toilet geweest voor een sanitaire tussenstop. Ze heeft dus met haar koninklijke derrière op dezelfde WC-bril gezeten als ik. Ze mag zich vereerd voelen
Laatst aangepast door _Lacey_ op zo 17 feb 2013 - 6:40; in totaal 1 keer bewerkt
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Bekakt/lulletje toch?Susan schreef:Rood schreef:Valt vies tegen hoor. Ik vond hem erg cocky. Oppervlakkig ook wel.Sea of Trees schreef:Rood: Barry Atsma
Wat is cocky?
Gast- Gast
Nee, cocky bedoel ik mee: haantjesachtig, arrogant, nogal vol van zichzelf.
Gast- Gast
Ik ken Bette Franke
Maar volgens mij ben ik de enige hier
Maar volgens mij ben ik de enige hier
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Die vent van Blik op de weg woont hier in het dorp, of in ieder geval zijn vriendin. En één van de opa's uit Oppassen wat vroeger op tv was woonde hier, maar hij leeft niet meer.
Verder woont Jan Vayne hier vlakbij, hij zat eens in de pizzeria waar wij met de klas (middelbare school) gingen eten. Een grote giebelpartij werd dat, met voornamelijk meiden in de klas
Verder heb ik Nikki Plessen bediend in het restaurant waar ik werkte (arrogant !!%#@@^#wijf) en heb ik geregeld voor Guido Weijers gekookt, ook eens voor Harry Jekkers (Wat een super toffe vent is dat, daar heb ik nog een tijdje mee zitten kletsen en koffie drinken) en nog wel meer BNers die ik niet herkende
Ook in het hotel waar ik werkte kwamen geregeld BNers, Nick en Simon vonden het raar dat ze om 23:30 geen eten meer konden krijgen terwijl de keuken om 21:00 sluit.
Ook hebben wij een week lang het Nederlands elftal tot 21 jaar in "huis" gehad.
Oh, en de getuige op de bruiloft van mijn ouders was Wim de Beukelaer, een stuntman. Hij deed onder andere de stunts in de New Kids films. (Zijn bedrijf dan)
Zijn vrouw had de kroeg Tante Roosje in Amsterdam, maar ze leeft helaas niet meer.
Verder woont Jan Vayne hier vlakbij, hij zat eens in de pizzeria waar wij met de klas (middelbare school) gingen eten. Een grote giebelpartij werd dat, met voornamelijk meiden in de klas
Verder heb ik Nikki Plessen bediend in het restaurant waar ik werkte (arrogant !!%#@@^#wijf) en heb ik geregeld voor Guido Weijers gekookt, ook eens voor Harry Jekkers (Wat een super toffe vent is dat, daar heb ik nog een tijdje mee zitten kletsen en koffie drinken) en nog wel meer BNers die ik niet herkende
Ook in het hotel waar ik werkte kwamen geregeld BNers, Nick en Simon vonden het raar dat ze om 23:30 geen eten meer konden krijgen terwijl de keuken om 21:00 sluit.
Ook hebben wij een week lang het Nederlands elftal tot 21 jaar in "huis" gehad.
Oh, en de getuige op de bruiloft van mijn ouders was Wim de Beukelaer, een stuntman. Hij deed onder andere de stunts in de New Kids films. (Zijn bedrijf dan)
Zijn vrouw had de kroeg Tante Roosje in Amsterdam, maar ze leeft helaas niet meer.
Gast- Gast
Lennox schreef:Bij mij in de flat woont een rapper die ooit met een band een paar redelijke hits heeft gehad, ik kan niet op de naam van die formatie komen, maar er zat iets met een X in. Nu is 'ie jongerenwerker.
Is dat niet Def Rhyms of zo iets?
Ingeborg Wieten ofterwijl Susanne Balk uit GTST woont in mijn oude woonplaats en tennis bij dezelfde club als mijn ouders.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Bay schreef:Lennox schreef:Bij mij in de flat woont een rapper die ooit met een band een paar redelijke hits heeft gehad, ik kan niet op de naam van die formatie komen, maar er zat iets met een X in. Nu is 'ie jongerenwerker.
Is dat niet Def Rhyms of zo iets?
Ingeborg Wieten ofterwijl Susanne Balk uit GTST woont in mijn oude woonplaats en tennis bij dezelfde club als mijn ouders.
Oh dan wonen jouw ouders in dezelfde woonplaats als ik. Of wacht, volgens mij heb ik een idee wie jij bent?
Nee, was niet Def Rhymz trouwens. Brainpower komt hier ook vandaan, maar die bedoel ik ook niet
Gast- Gast
Jackie, ben jij kok(kin), wat is de vrouwelijke naam ervoor? Guido Weijers is vega. Wat heb je gemaakt en vond je het niet lastig om te bedenken wat?
Waarom was Nikkie arrogant? Ze lijkt me zo leuk.
Waarom was Nikkie arrogant? Ze lijkt me zo leuk.
Caribbeanlover- Ratel
Vond ik ook al zo raar, er zijn echt wel meer scholen waar ze heen gaan.Bacio schreef:Er is niet 1 school waar alle bn-er kids heen gaan. Ik ben er opgegroeid en dit is zeker niet het geval.piene1983 schreef:Ik woon in het "reservaat" ( het Gooi dus), aardig wat bekende Nederlanders hier in de buurt. De school waar ik werkte was dé school voor kinderen van diezelfde bn'ers. Maar, wennen doet het niet! Steeds als ik een bn'er voorbij zie komen registreer ik dat als iemand die ik ken en dus moet groeten, dan kijk ik nog eens en veelal kan ik mezelf dan nog net inhouden. Waarschijnlijk ziet dat er dan wel echt stom uit...
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: