Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk.

+49
Kexter
Poubelle
smurfie
Caramba
Flower_L
Stranger
Mari
Huppekee
Bisq
Coco
Blond
Viva
Mizz_S
Katrien
xxDila
zwaai zwaai
VeryCherry
Shisha
Rush
Blondie
Cow
Mida4you
JD
Burn
Exogenesis
Toet
silly-one
Caroow
mauwmauw
Rouge
Elliot
Bay
_Lacey_
Kiekeboe
Sunshine
Pompoen
Bacio
Sea of Trees
Lenthe
piene1983
Lady Starstruck
Siamsa
Bazinga
Susan
Printje
Minx
Lejow
Pruim
Caribbeanlover
53 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 5 Empty Re: Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk.

Bericht  piene1983 ma 18 feb 2013 - 9:00

Bacio schreef:waarom noem je t een reservaat?
Ooit noemde Albert Verlinde enkele dorpen in het gooi in een adem samen: "Het reservaat". Het is ook iets wat we hier regelmatig gebruiken. In die dorpen wonen voornamelijke "rijke" mensen, achter hoge hekken in enorme huizen. Deze "rijke" mensen recreeren/winkelen/etc in dezelfde omgeving waardoor ze als het ware in hun eigen wereldje leven. Een reservaat. Heeft overigens niet alleen met de bekende nederlanders te maken. En, ik pretendeerde niet dat de dorpen speciaal waren. Wel dat het aantal bekende nederlanders dat hier woont relatief hoog is, dat is volgens mij ook waar het topic over ging.

Maar gatver, ik heb het idee dat ik me moet verdedigen. Klopt dat?

Laatst aangepast door piene1983 op ma 18 feb 2013 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 5 Empty Re: Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk.

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 9:01

Ik geloof dat het maar een vraag was. Hittepetitje.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 18 feb 2013 - 9:03

Ik vind het sowieso nogal opvallen dat 'de school voor BN-er kinderen' direct wordt opgevat als ENIGE school voor BN-er kinderen. Dat staat er toch helemaal niet?!
Ik wilde dit vanochtend al typen, maar toen ben ik het vergeten. Maar ik snap echt niet dat jullie dat niet snappen en daar zo op duiken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  piene1983 ma 18 feb 2013 - 9:12

Lennox schreef:Ik geloof dat het maar een vraag was. Hittepetitje.

Dit komt nu echt vervelend over... Wel jammer. Was niet mijn bedoeling om me aangevallen te voelen, maar "hittepetitje" komt echt wat denigrerend over. Ik reageer in dit topic, reageer vervolgens op een reactie door mijn post te nuanceren/verklaren terwijl ik eigenlijk voor leugenaar weggezet lijk te worden. Dan vraag ik oprecht of ik me moet verdedigen en dan dit.

Heb een enorme hekel aan spraak/schrijf verwarringen hier op het forum en dit was dus ook niet mijn bedoeling. Toch heb ik er een naar gevoel bij.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 9:17

Komt eigenlijk meer door je 'Nou.. sorry!' aanhet begin van je reactie. Ik las namelijk geen enkel kwaad woord, alleen een doodnormale vraag, en Bacio en ik gingen daar even op verder, maar niks negatiefs verder. Ik had juist het idee dat je er zelf bovenop dook. Vandaar ook dat 'hittepetitje'.

Gast
Gast

Bericht  piene1983 ma 18 feb 2013 - 9:24

Fair enough, post aangepast. Bedoelde het anders, nadenkend en dan excuserend en niet als "sorry hoor!" zoals ook gelezen kan worden.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Bericht  Coco ma 18 feb 2013 - 10:37

Lady Starstruck schreef:Coco haha ik weet waar je woont. Ik ben behoorlijk fan van ac/dc en heb weleens voor zijn huis gestaan.

Ik woon er niet meer, maar ben er nu wel.Very Happy
Vind je zijn huis mooi? Of stond het nieuwe huis er toen nog niet?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Stranger ma 18 feb 2013 - 10:47

Hahahaha hittepetitje? Hoe kom je er op..
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 10:50

Stranger schreef:Hahahaha hittepetitje? Hoe kom je er op..
Zo noemde m'n moeder mij altijd Laughing

Gast
Gast

Bericht  Flower_L ma 18 feb 2013 - 11:02

Coco schreef:
Lady Starstruck schreef:Coco haha ik weet waar je woont. Ik ben behoorlijk fan van ac/dc en heb weleens voor zijn huis gestaan.

Ik woon er niet meer, maar ben er nu wel.Very Happy
Vind je zijn huis mooi? Of stond het nieuwe huis er toen nog niet?

ik kom er nog geregeld, ook gewoond...maar wat een idiote plek voor zo'n kast van n huis...
mooi misschien wel, maar totaal niet op zn plek.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Stranger ma 18 feb 2013 - 11:12

Lennox schreef:
Stranger schreef:Hahahaha hittepetitje? Hoe kom je er op..
Zo noemde m'n moeder mij altijd Laughing

Wat grappig! Ik heb er echt nog nooit van gehoord.
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Bericht  Coco ma 18 feb 2013 - 11:15

Flower_L schreef:

ik kom er nog geregeld, ook gewoond...maar wat een idiote plek voor zo'n kast van n huis...
Ik vind het echt foeilelijk daar Laughing en zo'n huis hoort ergens op een landgoed met veel meer grond. Het lijkt nu een iniminituintje bij dat huis.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Lady Starstruck ma 18 feb 2013 - 11:41

Coco schreef:
Flower_L schreef:

Ik vind het echt foeilelijk daar Laughing en zo'n huis hoort ergens op een landgoed met veel meer grond. Het lijkt nu een iniminituintje bij dat huis.

Ik vind het wel een mooi huis eigenlijk. Mijn zwager die het ook heeft gezien vond het een hoerenkast (zijn woorden hahah). Ik heb nog 2 keer wanhopig in het desbetreffende dorp rondgeslenterd in de hoop dat ik Angus zag. Maar tevergeefs. Ok dit klinkt wanhopig ik weet het Embarassed
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Caribbeanlover ma 18 feb 2013 - 23:25

Coco schreef:Angus Young van AC/DC is de buurman van mijn oom en tante en die komen we daar weleens tegen. Toen we laatst een feestje hadden vroeg mijn nichtje aan mij of hij een zwerver was Laughing ze kon echt niet geloven dat hij rijk is.

Ik kom Lisette van the Bachelor regelmatig tegen bij AH en ik heb een tijdje gedate met een jongen uit een boyband, maar toen ik erachter kwam dat hij een vriendin Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 5 394967 had ben ik ermee gestopt. Ik heb ook nog examendagen gehad met kami kazi en Ernst Daniel Smit kwam altijd aardbeien bij mij kopen. Toen we 15 waren heb ik met vriendinnen nog gedubbeldate met de jongens van Close to you, maar die hebben niet lang bestaan volgens mij.
Dat was toch een meidengroep hoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caramba ma 18 feb 2013 - 23:30

Hier in het dorp wonen bekende nederlanders, word er niet anders van en spreek ze zo nu en dan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Coco di 19 feb 2013 - 0:29

Lady Starstruck schreef:

Ik vind het wel een mooi huis eigenlijk. Mijn zwager die het ook heeft gezien vond het een hoerenkast (zijn woorden hahah). Ik heb nog 2 keer wanhopig in het desbetreffende dorp rondgeslenterd in de hoop dat ik Angus zag. Maar tevergeefs. Ok dit klinkt wanhopig ik weet het Embarassed

Laughing Sorry, ik moest echt even lachen. Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 5 253468018
Nou, nu je het zegt, als ik niet beter wist en iemand mij zou zeggen dat het een seksclub/hoerenkeet is, zou ik het best geloven

Caribbeanlover schreef:
Dat was toch een meidengroep hoor.

Edit: Je hebt gelijk. Case Closed was het ipv close to you.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover di 19 feb 2013 - 3:46

Zie je wel Wink. Ik had al gekeken en zag echt alleen meiden tenzij ze eerst man waren Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 5 253468018. Kan niks vinden over Case Closed, the case zal wel closed zijn Laughing. Toepasselijke naam als je je bedenkt dat al die bands geen lang leven hebben.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Blond di 19 feb 2013 - 4:20

Lady Starstruck schreef:
Blond schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik kom Chris Hordijk regelmatig tegen. Hij begroet mij weleens. Ik wist eerst helemaal niet wie het was. Tot iemand mij vertelde dat hij van The voice was. Wist ik veel haha.

Oh ja, Chris Hordijk en ook Lisa Loïs kom ik ook wel eens tegen. Maar die beschouw ik niet echt als beroemdheden eigenlijk Wink. Ik vind die Lisa ook overkomen als een arrogant stuk chagerijn als ze in de kroeg staat.

Ja ze zijn toch wel een beetje bekend. Maar ja ik wist geen eens wie ze waren. Ik kijk die talentenjacht shows nooit eigenlijk. Mijn moeder heeft Lisa Lois ook weleens gesproken in de kroeg in mijn oude woonplaats. Ze zei dat ze aardig was. Ik weet niet hoe ze is als ze in de kroeg staat. Staat ze achter de bar in haar eigen woonplaats dan??

Nee, ik bedoel als ze met haar vrienden gaat stappen. Zeker chagerijnig omdat ze niet kan optreden Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady Starstruck di 19 feb 2013 - 4:26

Oh ja op die manier Blond. Ja dat is altijd zo jammer dat ze zo doen. Ik bedoel ze hoeft op zich geen sterallures te hebben.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Coco di 19 feb 2013 - 4:47

Caribbeanlover schreef:Zie je wel Wink. Ik had al gekeken en zag echt alleen meiden tenzij ze eerst man waren Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 5 253468018. Kan niks vinden over Case Closed, the case zal wel closed zijn Laughing. Toepasselijke naam als je je bedenkt dat al die bands geen lang leven hebben.

Haha inderdaad wel toepasselijk ja. Y.anto (one of the guys) is nu dj (MC Y.anto) dus ik denk dat ze al een hele tijd uit elkaar zijn.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  smurfie di 19 feb 2013 - 4:56

Ik heb een tijdje in een groot theater hier in de buurt gewerkt en stond dan vaak in de artiestenfoyer dus redelijk wat bekende mensen gezien en praatjes mee gemaakt. Merkte na een tijdje dat ik het de gewoonste zaak van de wereld vond en anderen weleens zoiets hadden van is dat niet raar....
Wat ik toen wel bijzonder vond was dat Prins willem alexander en maxima kwamen voor een speciale benefiet voorstelling en daarna ook nog even naar het feest gingen. Ik moest toen met hapjes lopen en heb maxima toen een bitterbal gegeven...
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Poubelle di 19 feb 2013 - 4:56

Hahaa MC Ya.nto 'ken' ik van de verhalen van een vriendin van me.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Kexter di 19 feb 2013 - 9:31

Haha altijd leuk zo'n topic.

Ik woonde binnen een straal van 2 kilometer van de hele Volendammerbende, dus ja heb wel wat bekende mensen gezien. Vind het trouwens wel erg dat Nick/Simon echt overal worden lastig gevallen. Zondagochtend in het zwembad was Nick met zijn kinderen komen er allemaal mensen voor een foto... Lijkt mij niks! Laughing

En nu woon ik op paar honderd meter van Frank de Boer, jammer alleen dat ik hem nooit herken en mijn vriend altijd pas zegt dat hij het was als hij al ver uit beeld is, nu weet ik nog steeds niet hoe ik hem moet 'herkennen' hahaha.

Enne nog wel meer bekende mensen gezien, maar ik probeer wel altijd gewoon te doen, niet blijven staren enzo. Net zo als bij mensen met een handicap dat ik ook niet probeer om extra te gaan kijken. smile

Beroemd zijn is in ieder geval niks voor mij!
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blondie vr 22 feb 2013 - 0:09

Caribbeanlover schreef:
Blondie schreef:T.atum D.agelet woont een paar huizen verderop. Verder wonen M.arjolein K.euning, N.icolette van D.am en M.artijn K.rabbé een paar straten verder.
Waar woon jij dan?
Ik woon in Amsterdam.
Blondie
Blondie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 80
Punten : 89
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Lady4 vr 22 feb 2013 - 6:43

Lejow schreef:
Pruim schreef:Leuk

+1

Ik stond laatst achter Joan van Idols/Songfestival in de rij bij de kassa. Toen de caissière schaapachtig zei: 'Jaij laijk wel op Sjoon!! (compleet met Rdams accent). Waarop Joan zei: Dat ben ik ook. Caissière: Nou, das ook wat.. las vandeweek nog in de krant dat we maar niks meer van je hoorde, en hier ben je!!'
En Joan: Neutral

Er wordt naar haar gevraagd in RTL Boulevard. Iedereen die iets over haar weet mag mailen. Snel dus! Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: