Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk.

+49
Kexter
Poubelle
smurfie
Caramba
Flower_L
Stranger
Mari
Huppekee
Bisq
Coco
Blond
Viva
Mizz_S
Katrien
xxDila
zwaai zwaai
VeryCherry
Shisha
Rush
Blondie
Cow
Mida4you
JD
Burn
Exogenesis
Toet
silly-one
Caroow
mauwmauw
Rouge
Elliot
Bay
_Lacey_
Kiekeboe
Sunshine
Pompoen
Bacio
Sea of Trees
Lenthe
piene1983
Lady Starstruck
Siamsa
Bazinga
Susan
Printje
Minx
Lejow
Pruim
Caribbeanlover
53 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 3 Empty Re: Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk.

Bericht  Caribbeanlover zo 17 feb 2013 - 8:35

Lennox schreef:
Kiekeboe schreef:En ík heb in het vliegtuig gezeten met Willem Alexander. Lekker puh.
En ik op school met John Heitinga. En in de klas met z'n zus, en mijn broertje met John zelf.
Zij lijkt mij zo arrogant die C.S.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 3 Empty Re: Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk.

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 8:36

CS? Dat is z'n zus niet, dat is z'n vrouw en die ken ik verder niet.

Gast
Gast

Bericht  Elliot zo 17 feb 2013 - 8:45

Gerard Joling woont vlak bij mij, joehoe! Oh, en Bonnie St. Claire ook.. Rolling Eyes
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Rouge zo 17 feb 2013 - 8:48

Haha door dit topic moet ik opeens denken aan een gast die mij en m'n vriendin aansprak omdat zijn vriend mij leuk vond oid en hij zat maar op te scheppen dat hij in goudkust ging spelen en als we contact op zouden nemen dat we wel een x mee mochten als vip ofzo.
Anyway later bleek hij inderdaad in goudkust te spelen en is nog in wat andere Nederlandse films te zien, Maaarja het kwam niet echt geloofwaardig over toen haha. En leuk was hij ook niet.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  mauwmauw zo 17 feb 2013 - 10:16

ik heb met yolanthe in het korfbal team gezeten
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 10:26

Caribbeanlover schreef:Jackie, ben jij kok(kin), wat is de vrouwelijke naam ervoor? Guido Weijers is vega. Wat heb je gemaakt en vond je het niet lastig om te bedenken wat?
Waarom was Nikkie arrogant? Ze lijkt me zo leuk.Rolling Eyes

Ik ben inderdaad kok. Geen idee of kokkin een normaal woord is :P
Ik kan mij niet herinneren dat hij vegetariër is eigenlijk, was hij dat 5 à 6 jaar geleden ook al dan? Sowieso weet ik niet meer wat hij heeft gegeten hoor, de zaak zat meestal wel vol dus dan heb je in de keuken niet in de gaten welk gerecht naar welke tafel gaat.

Nikki was met een groep vriendinnen van haar bij ons eten, ze waren ontzettend veeleisend en toen ze er achter kwamen dat ik Nikki niet kende, werd ik helemaal behandeld alsof ik niets was. De eigenaar van het restaurant heeft de groep vriendelijk verzocht ook niet meer terug te komen wanneer ze van plan waren om zich een volgende keer weer op dezelfde manier te gedragen.

Gast
Gast

Bericht  Caroow zo 17 feb 2013 - 10:35

Ik heb bij een beroemdheid in de klas gezeten Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 3 985951499

Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 3 Van-rijsselberghe

Gouden medaille winnaar Dorian van Rijsselberghe. Ik hing met de surflessen op het Cios vooral op t strandje, hij heeft duidelijk beter zijn best gedaan.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caroow zo 17 feb 2013 - 10:37

Lennox schreef:
Bay schreef:
Lennox schreef:Bij mij in de flat woont een rapper die ooit met een band een paar redelijke hits heeft gehad, ik kan niet op de naam van die formatie komen, maar er zat iets met een X in. Nu is 'ie jongerenwerker.

Edit: toen ik nog in Leiden werkte had ik geregeld Victoria Koblenko aan m'n kassa.

Is dat niet Def Rhyms of zo iets?

Ingeborg Wieten ofterwijl Susanne Balk uit GTST woont in mijn oude woonplaats en tennis bij dezelfde club als mijn ouders.

Oh dan wonen jouw ouders in dezelfde woonplaats als ik. Of wacht, volgens mij heb ik een idee wie jij bent?

Nee, was niet Def Rhymz trouwens. Brainpower komt hier ook vandaan, maar die bedoel ik ook niet smile

Extince? Ofzo smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  silly-one zo 17 feb 2013 - 10:45

Ik heb op het Cios met Bas Verwije in de klas gezetten. Toen was hij al goed in schermen, maar vooral te lui. Hij was soms meer bezig met feesten. Dus op zich best wel knap dat hij de knop voor topsport heeft gevonden.

Op zich vraag ik me af wat er zo bijzonder aan is. Die mensen moeten ook ergens wonen en ook al zijn ze een BN-er een dik salaris hebben ze niet allemaal. Een hoop BN-ers wonen ook gewoon in een flat en niet allemaal in een dik huis.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover zo 17 feb 2013 - 10:58

Ik zeg ook nergens dat het bijzonder oid is, maar ik wist helemaal niet dat zij hier woonde vandaar. Ja hehe tuurlijk moeten zij ergens wonen, maar ik vond het gewoon leuk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 17 feb 2013 - 10:58

Lennox schreef:CS? Dat is z'n zus niet, dat is z'n vrouw en die ken ik verder niet.
Oh ja oeps da''s waar.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 17 feb 2013 - 11:00

Elliot schreef:Gerard Joling woont vlak bij mij, joehoe! Oh, en Bonnie St. Claire ook.. Rolling Eyes
Komt zij ook om alchol vragen zoals mijn buurvrouw dat deed?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 17 feb 2013 - 11:01

_Jackie schreef:
Caribbeanlover schreef:Jackie, ben jij kok(kin), wat is de vrouwelijke naam ervoor? Guido Weijers is vega. Wat heb je gemaakt en vond je het niet lastig om te bedenken wat?
Waarom was Nikkie arrogant? Ze lijkt me zo leuk.Rolling Eyes

Ik ben inderdaad kok. Geen idee of kokkin een normaal woord is Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 3 253468018
Ik kan mij niet herinneren dat hij vegetariër is eigenlijk, was hij dat 5 à 6 jaar geleden ook al dan? Sowieso weet ik niet meer wat hij heeft gegeten hoor, de zaak zat meestal wel vol dus dan heb je in de keuken niet in de gaten welk gerecht naar welke tafel gaat.

Nikki was met een groep vriendinnen van haar bij ons eten, ze waren ontzettend veeleisend en toen ze er achter kwamen dat ik Nikki niet kende, werd ik helemaal behandeld alsof ik niets was. De eigenaar van het restaurant heeft de groep vriendelijk verzocht ook niet meer terug te komen wanneer ze van plan waren om zich een volgende keer weer op dezelfde manier te gedragen.
Weet niet hoe lang Guido al vega is. Tja wat is veeleisend? Wel stom zeg, zo bijzonder is ze niet en men haar niet kent is niet raar ofzo. Goed gedaan van de eigenaar.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Toet zo 17 feb 2013 - 11:12

Bonnie is een tijdje de stiefmoeder van een vriendin van mij geweest Laughing (lang geleden, ik zat nog op de basisschool)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Exogenesis zo 17 feb 2013 - 11:16

Ik ben Sven Kramer tijdens het stappen een aantal keer tegengekomen. En de familie van Epke Zonderland woont vlakbij m'n ouders. Verder weinig interessants in de buurt.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Burn zo 17 feb 2013 - 11:25

Jannes heb ik regelmatig aan de kassa gehad. Bah. Arrogant mannetje..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  JD zo 17 feb 2013 - 11:40

Bazinga schreef:Ik heb op dezelfde school gezeten als Kim Lian van der Meij nerd Heb zelfs haar CKV werkstuk per ongeluk gesloopt.

ik ook!
Ik zat bij haar irritante,nare,arrogante zusje in de klas.... die liep constant rond met "Mijn zus he, die is beroemd....die werkt namelijk bij call tv!" hahahaha!

En Kim-Lian heeft gewerkt bij mijn vader, hij was dus haar baas. Hij weet nog precies dat hij haar een vervelend verwend prinsesje vond, en zapt nu ook standaard weg als hij haar op tv ziet hihi.

Mijn ouders wonen een paar huizen verder dan de paps en mams van Rafael v/d Vaart, en een paar straten verder woont Arthur Numan.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Mida4you zo 17 feb 2013 - 20:34

Burn schreef:Jannes heb ik regelmatig aan de kassa gehad. Bah. Arrogant mannetje..

Die komt regelmatig bij ons in de winkel. Het is echt een arrogante vent....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Cow zo 17 feb 2013 - 20:38

silly-one schreef:Ik heb op het Cios met Bas Verwije in de klas gezetten. Toen was hij al goed in schermen, maar vooral te lui. Hij was soms meer bezig met feesten. Dus op zich best wel knap dat hij de knop voor topsport heeft gevonden.

Op zich vraag ik me af wat er zo bijzonder aan is. Die mensen moeten ook ergens wonen en ook al zijn ze een BN-er een dik salaris hebben ze niet allemaal. Een hoop BN-ers wonen ook gewoon in een flat en niet allemaal in een dik huis.

Ik ook, nou ja, niet in de klas maar ken hem van het cios......ben nu toch wel heel benieuwd naar jou Yes
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Sea of Trees zo 17 feb 2013 - 20:43

Mida4you schreef:
Burn schreef:Jannes heb ik regelmatig aan de kassa gehad. Bah. Arrogant mannetje..

Bhaha laughcry ik kende 'm niet eens.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Blondie zo 17 feb 2013 - 21:12

T.atum D.agelet woont een paar huizen verderop. Verder wonen M.arjolein K.euning, N.icolette van D.am en M.artijn K.rabbé een paar straten verder.
Blondie
Blondie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 80
Punten : 89
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 21:18

John Bernhard woonde bij ons in het dorp en mijn broertje moest weleens voetballen tegen het zoontje van Peter R. de Vries. Die was dan altijd grensrechter.

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 17 feb 2013 - 21:29

Sea of Trees schreef:
Mida4you schreef:

Bhaha laughcry ik kende 'm niet eens.
Haha! Hij is ook wel vooral hier bekend in het noorden..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Rush zo 17 feb 2013 - 21:32

Burn schreef:
Sea of Trees schreef:
Mida4you schreef:

Bhaha Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 3 394967 ik kende 'm niet eens.
Haha! Hij is ook wel vooral hier bekend in het noorden..
Ohja? Ik dacht dat Jannes overal wel bekend was in NL (al is het alleen maar van naam).
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caribbeanlover zo 17 feb 2013 - 21:38

Blondie schreef:T.atum D.agelet woont een paar huizen verderop. Verder wonen M.arjolein K.euning, N.icolette van D.am en M.artijn K.rabbé een paar straten verder.
Waar woon jij dan?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: